Egyébként Merci, Metago plusz Kassbohrer szerelvény, számomra új a Metago, de nagyon jól rakodható, a Merci meg rettenetes sokat változtatott, nem csattog nem zörög a fülke, műszerfalat és a kamerás tükröt szokni kell, a sebváltó még mindig butácska, de sokkal jobb, mint az elődei, majdnem, mintha személyautót vezetnél. 150 milla körül van az ára, üresen 20T :)
4 trafó csere és 4 gyertya csere, hibakódok törlése, szerintem megoldja a problémát. 20ekm a gyertyákban sok, és a rosszul működő gyertya tönkreteszi a jól működő trafót. Egy új gyertya max 15ekm-ig jó, utána még működik, de nem adja le a megfelelő teljesítményt (pl. nyomás alatt nincs, vagy gyenge a szikra).
Más: csütörtökön Veszprémben, tegnap Miskolcon tartottam fel a forgalmat egy vadi új Hödis autószállítóval. Veszprémben elkeféltem egy körforgalom kihajtót, nem volt egyszerű kijönni....
Az esély mindig megvan! ;-) Szerintem egyébként igen, kollégám octáviája 12 ekm-es korában produkált ugyanilyen jelenséget. Az 3 hengeres, még előtte pont azon poénlodtunk, hogy ez alapban három hengerezik, amikor jól működik. Ott is az volt egy henger nem ment, előbb csak rángatott, majd alig ment, dobott hibaüzenetet. Autó leállít, újraindít, ment kb 3-5 km-t megint rángat. Aztán a gyertya és trafó csere megoldotta. Nekem a thaliában van ilyen motor(1,4 16v) annál is elköszönt egy trafó, csak az lett cserélve. Kb. 500 km múlva ment el a párja. Akkor kapott egy teljes cserét, annyi, hogy az újakat még le is zsugorcsöveztem nyakban így több mint 200ekm-t mentek el eddig, pedig ezek valeo trafók, sokan a berura esküsznek, tesóméknak a scenicben ugyanúgy megpusztultak azok is. Tehát első körben, ha nem is mindegyiket, de a tönkrement párját mindenképpen cserélném. A gyertyákban a 20ekm nem feltétlen sok, nem is kevés, de az is kérdés milyen gyertya. Én régen csak az eyquemet tettem bele, abból is a két elektródásat, később mivel az megszűnt a Beru UXF79 4 pólusút rakom bele. Ezt is cserélem 20-25 ekm-nél.
Ha cseréltem mind a 4-et akkor esélyes, hogy helyre jön az autó? Mert ugye nem kimondottan gyújtás hibát jelez. Gyertyák 20 ezerrel ezelőtt voltak cserélve, azt esetleg érdemes akkor már cserélni?
Alap dolog, hogy trafót párban cserélünk, de inkább mind a négyet. Az 1-4 és a 2-3 henger van párban, tehát a kettes henger trafóját is cserélni kéne legalább...
3 db fekete kupakos Beru van benne, a 4-ik ki lett cserélve, ott egy Az Mai.... van. Az egész cirkusz egy villogó check lámpával indult, gyújtás kimaradás 3-as hengerben mentett hibával, következő alkalomnál lett cserélve a 3-as henger gyújtó trafója.
2004-es Megane 2 1.4 16v autóm egy ideje azt produkálja, hogy...
-menet közben kiírja, hogy Check Injection, ilyenkor elkezd 3 hengerrel menni és rángatni. Volt autó villamossági szerelőnél, folytószelep fals levegőt szívott, plusz el volt rakódva és nem zárt-nyitott rendesen. Ez orvosolva lett, de továbbra is előjön. Van, hogy 3 napig semmi, aztán következő nap még 20 km-en 5-ször. Ilyenkor csak a félre állás, leállítás, lezárás oldal meg, ha újra indítom akkor már megy rendesen. Motor lámpa néha világít, aztán 2 nap múlva az is eltűnik.
P0638 és P0606 hibakódok vannak eltárolva.
Mi lehet ami esetleg ezt okozhatja? Ajánlottak már folytó szelep cserét, folytó szelepet motorvezérlővel össze kötő kábel cserét, motorvezérlő cserét, de egyiket sem mernék biztosra mondani.
Augusztusban menne műszakira az autó, addig szeretném megcsináltatni mert így még eladni vagy beszámoltatni sem éri meg.
Soroksári uton van egy méh telep,206 ft/ kg,ök kötöttek szerzödést a mohuval,leadhatok oda auto alkatrészt,mosogépet de egyben és más háztartási gépeket is egyben
Szomszédnak mondták cserélje ki a bömiböl,ö kicsetélte és én lenyultam,vette a töltést nem zárlatos,nincs mire használjam ezért elküldtem. Utobbi hetekben több akksit is cseréltem,nem tudtam feltölteni öket mindnek zárlatos volt egy cellája,szerencsére már van hely ahol átveszik és fizetnek is érte,honapokig nem volt
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2008as 1.6-os megane-om, gyújtásnál sípol és kattog a fojtószelep. Ez normális jelenség? Lehet vele valamit kezdeni házilag?
Köszönöm az akksit! Bírja egész nap a hűtőt a kocsiban, így mindig van hideg málnaszörp. :-)
Fontos dolog. Jön a nyár, kell a hűsítő. Az irodát lecseréltem a természetre. A kocsi akksija hiába nagy, nem mehet róla a hűtő, mert 8-10 óra után már nem biztos az indítás. Esetleg még egy töltésvezérlőn gondolkodok, ami bele tud tolni 10 amper környékét a munkaakksiba, amíg átmegyek egyik ügyféltől a másikig.