Van egy 1992-es Seat Marbellám, állítólag fiat motoros. Hol lehet utána nézni a szerelési paramétereinek? Konkrétan a szelephézagra lennék kíváncsi! Segítségeteket előre is köszönöm
Sziasztok! Régi típusú Fiat Pandához ( 1990-es ) keresek jó állapotú, fekete, belső szőnyeget. műanyag sárvédődob betétet. Ha van valakinek eladó, vagy van ötlete, hogy honnan tudnék szerezni, kérem segítsen! tica@piszkenet.hu
1990-es évjáratú Fiat Panda 1.0-hoz keresek tetőcsomagtartót. Eddig nem nagyon találtam, lehet, hogy kompatibilis valami gyakoribb pl. Fiat Uno-val tetőcsomagtartó szempontjából?
Nem, így is fél millával kevesebbet fizetsz, de szerintem simán el tudod adni 270e ft-ért, kinek nem érné meg egy 300ezres motor ennyiért... Csak raktárról adnak, érdemes sietni mert nem sokáig tart már, mondom, pénteken teltház van az autóátadásokból, szerintem én is még a héten át tudom venni, szerencsémre pont az 1,3 dízel dynamic ot néztem ki, és ebből van elég :D
Most nyitási akció van a dunakeszii fiatnál, az auchan mellett, 2600000 Ft -ért kapsz egy panda multijet dynamicot, (nemtudom hogy ajándék-e) klímával, tetősínnel, gumicsíkkal, és persze egy gyönyörű robogót, ami boltban 300 ezer Ft, ÉS akció nélkül 3millio 100ezer forint lenne, szóval kapsz fél millió kedvezményt+300ezres robogót, viszik, mint a cukrot ;)
Újat készülök venni, szinte már biztos, főleg az ajándék robogó miatt amit adnak ;) Akkor, van benne fogyasztásmérő, és ha jól értettem minden dízel panda turbós, mert nem tudtam, hogy van-e külön turbós és turbó nélküli dízel. Köszi
dymanic: trip(er) computer atlagfogyival es hasonloval
emotion: ebben egy nagyobb "fedelzeti computer" van, de hogy mivel tud tobbetnem tudom
"az összes 1,3mas dízel turbódízel"
az uj pandaban csak egy fajta van a 70le-s 145Nm-s, ami hardeweresen(lendkerek nem) egyezik a punto 1,3dizelevel. A doblo, es grande 75 85 es 90le-sseivel viszont mar sok minden nem egyezik (pl. dugo, fotengely, hengerfej mas vmint a 85 es 90le-son VTG-s a turbo)
kozos fejlesztes a GM-mel (hasonlo van a Corsaban es a swiftben viszont turbo, meg par dolog azert nem egyezik), a fejlesztes kozos... a tobbi mar mas kerdes
Természetes ez a fogyi, a kemény autópályatempó a legnagyobb terhelés egy ekkora motornak. Ha városban elpötyögsz vele, pláne mellékutakon, akkor mennyi ideig kap padlógázt (max. töltést)? Viszont pályán 130-140 az már 90%-os padlógáz. Nekem is így fogyaszt a Grand Scenic 1.5dci, csak többet. De az átlaga 5.6 és nyomom neki!
szep a kocsi nekem is az ezust tetszik. kivancsi leszek az autoapalyas fogyasztasra.
a varosi fogyasztas tiszteletre melto, az 5,5 autopalya viszont nem tetszik :-( /nem sokkal(kb 1 literrel) kevesebb mint egy benzinesnel/, ezert is kivancsi leszek az uj meresedre.
Mondjuk nem csoda mert relativ rovid a valto es a dizel kulonben is inkabb varosban eszik keveset.
azert meg egy kerdes:
"átlag 130-140 km/h"
azt jelenti, hogy atlagban ennyit mutatott az ora, vagy hogy osszkm/osszidore ennyi jott ki (tehat tankolassal stb-vel)
Nekem MultiJet Pandám van. A félreértések elkerülése miatt most mondom, hogy céges autóként hajtottam egyet, és 8000 km-t tettem bele. Abban apéldányban 28e km volt összesen. Utána vettem egy sajátot.
Tapasztalat: Rendszeresen 140 km/h körül volt hajtva, és semmi baja nem vot. Sőt! Mégy nyáron is a téligumi volt rajta, mert nem volt időnk lecserélni. A fékek rendesen fogtak, nem zörgött, kattogott semmi. 2x megjártuk vele csehország északi részét, legutoljára végig autópályán, átlag 130-140 km/h, 5,5l-es átlagfogyasztással tette meg az utat.
1.3 MultiJet, Dynamic felszereltség. Városban rendszeresen 3,5 körül volt. Csak jót tudok mondani róla.
Az Újnak most lesz az alső nagy útja, szintén Csehország. Meglátjuk, milyen átlagot produlkál.