Tudom, csak mint tudjuk, nem mindig lehet bizni bennuk. Volt mar ugy, hogy zaras elott mentem negyed oraval, es kozlik, hogy ja, ez ma mar nem megy el, mert hat itt van mar az auto.
Mondom pont jo, viheti is. Ja, hat azt mar nem lehet. Mindez EMS csomagnal.
Sziasztok! 22448 6N015 típusú működő gyújtótrafót keresek S.O.S-ben. Péntekre (holnapra) ide kellene érnie postával. Tudom, majdnem lehetetlen. Aki vállalkozik rá jelezzen: zozi2000 kukac freemail.hu
Nagy test, kis motor (es turbo), eves atlagban 40000km. Az nem keves, biztosan sok benne az orszagut/palya. Akkor viszont biztosan tapostak neki rendesen.
Mar hatenyleg ennyi a km, es nem tekertek vissza, hiszen meg nem jart olyan helyen, ahol hivatalosan jegyezhettek volna.
Érdemes 1,2 es turbomotoros benzines 2016.02 havi nissan qashqait megvenni 133400 kilóméterrel? Gyönyörű az autó tele extrákkal de az 1,2 motorrol nem hallani sok jót. Meg hát az autó ára 4 millio 400 ezer ekkora beruházásnál van félelem.
Érdeklődöm, hogy szerelt-e már be valaki start/stop gombot a gyujtáskapcsoló mellé? Jó lenne tudnom, hogy honnan vette le a bejövő és ez elmenő indítóáramot. Kösz, valaki tud segíteni!
Azért nem célszerű drótkefézni a gyertyát mert -főleg egy jó puha bronzkefével- a kerámia szigetelőcsúcsra fémréteget viszünk fel. Ez a vezető réteg szépen levezeti a feszültséget a szigetelőcsúcson a fém házra és az elektródák között nem jön létre az ív.
Az hogy kint látod a szikrát az csak annyit jelent hogy a trafó dolgozik. A hengerben kb 10 bar nyomáson kb 10- szer akkora feszültségre van szükség mint normál légköri nyomáson. Tehát kint könnyebben leépül az elektródák között de bent lehet hogy egyszerűbb neki a drótkefével vezetővé tett szigetelőcsúcson.
Nissan Almera 1.5 2003-as szedán autónk van.Gondoltam megnézem a gyertyákat,milyen állapotban vannak,megtisztítom esetleg stb.
Lehúztam a csatlakozókat a trafókról,kiszedtem a trafókat,utána a gyertyákat,egy kis drótkefézés után szépen mindent visszaszereltem értelem szerűen.Indítanám az autót,de nem indult,előtte nem volt indítási problémám.Újra kiszereltem a gyertyákat,azok benzinesek voltak,tehát kap üzemanyagot,szikra is van megnéztem a blokkon. Mi lehet a probléma,találkozott már valaki ilyen problémával?- vagy nem mindegy,hogy melyik trafó hova kerül?Elvileg egy gyertyallenőrzéstől nem kellene,hogy ezt csinálja.
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
vettem egy 2005 ös Nissan Almerát, nem működik a rádió, semmi sistergés nincs, néma csend, a cd lejátszó úgy ahogy működik, viszont a rádió nem, semmilyen csatornát nem vesz be, egyszer véletlen bejött a kossuth rádió, de kb ennyi. Ez a monitoros kivitele a Nissan almerának, valaki nem tapasztalt hasonlót?
Segítsetek egy kicsit. Milyen vezérműlánckészletet vegyek, ami olyan, vagy közel olyan, mint a gyári minőség. Többen ilyesztgetnek, hogy az utángyártottal nagyon pár ezer km után gondok lesznek, kizárólag gyárit szerezzek be. Egyáltalán ki a gyári beszállítója a láncoknak? Azt nem hiszem, hogy külön gyárt a Nissannak és külön a kiskereskedelemnek...
Szóval aki már cseréltetett, vagy szerel ilyet, mik a tapasztalatok?
Nekem Nissan Almera QG18-as benzines motorhoz kellene, de most talán ez nem is annyira lényeges, lehet más motor is, csak a gyártó meg a tapasztalat érdekelne.