Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2020.02.28 0 1 49594

Az M4 "terepakadály"-t Mészáros-nak hívják...

Ugyanezt az M44 Szentkirálynál Szíjj-nak...

Előzmény: bp01 (49592)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49593

Ertelme lenne, mert igazan idoszeru lenne egy oyan palya, ami osszekotne keletet nyugattal M0 nelkul. Sajna ez meg nem mostanaban fog megvalosulni. Addig marad a mellekutakon autozas M5ig M44-tol.

Előzmény: troglodita (49585)
bp01 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49592

Köszi, jó tudni :) 

 

Milyen "sokat drágító, sok terepakadályra" gondolsz Törökszentmiklós és Berettyóújfalu között? 

Előzmény: józsi24 (49565)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49591

ez a "forgalom" réteg, azt a képet pedig telefonról lőttem, mármint screenschotoltam

Előzmény: dimelo (49590)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49590

A mapsot használom, de ezt a felületét (eddig) nem.

Köszi!

Előzmény: RadiX (49583)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49589

A Szentkirály környéki utak 5-6 éve köszönik szépen nagyon jól vannak (hisz ott van a vakond).

Kivéve ami Kocsér-ra megy, meg onnantól a 44-esig (nem tudom azt a 2-3 km-t már miért nem csinálták meg...)

Előzmény: Autobahn89 (49577)
totyit Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49588

Hát igen.

Nagyon kevés a felújítás a sok 1000 km leromlott úthoz képest.

Előzmény: hegyaljai3 (49587)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49587

Sajnos kevés olyan jó példa van mint az utolsó előtti oldalon.

Előzmény: totyit (49584)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 2 49586

Láttam én már irdatlan autópálya sűrűséget Nyugaton is helyenként. Bár általábam Kecskemétnél nagyobb városok körül fordul elő.

 

Jelen esetben au M8 rövid szakaszát én határozottan bevállalnám.

Előzmény: troglodita (49585)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49585

Hát ha tudnák, hogy mit akarnak, akkor azt a pár tíz km-t meg is lehetne építeni, nem? Csak hát evvel az M5-M44-M8 trióval valami olyan irdatlan autópálya/autóút sűrűség jönne létre a Kiskun-Nagykun-Nagykőrösi régióban, aminek semmi értelme nem lenne és ami ellen minden józan eszű ember tiltakozik.

Előzmény: Autobahn89 (49580)
totyit Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49584
RadiX Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49583

Végig a Google Mapsról beszéltünk, nezd meg azt a screenshot-ot.

Előzmény: dimelo (49581)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49582

Ott a pöttyös labda...

 

Jól gondolod, csak nekem már fáj az irónia is...

 

Állandóan kettős mérce van: amnézia és nagyotmondás...(szakmaiatlan intézkedésekkel)

Előzmény: ÁsítóSárkány (49575)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49581

Köszi!

Valószínűleg pontatlan megfogalmazás lehet,

mert ez így nem forgalmi adat, csak torlódásjelzés...

 

Ilyet a googlemaps is tud.

Előzmény: RadiX (49570)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49580

Ezzel maguk alatt vágják a fát, mert addig nem tudják fizetőssé tenni a személygépjárművek számára, amíg nincs bekötve sehová.

M8-ra még várhatunk egy jó ideig, mire leér odáig. Még csak Körmendnél kapargatják a földet, és az is csak 2x1 sáv lesz.

Lehet majd fogadásokat kötni, hogy a határig ér le hamarabb az M44, vagy egy gyorsforgalmi úthálózatig :)

Előzmény: troglodita (49579)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49579

Igen, a 44-est is készülnek "megerősíteni", meg Szentkirály környékén is elkerülőznek meg megerősítenek, de hát inkább vinnék be valahová az M5-be az M44-et, aztán csókolom. Aki még egyszer azt meri mondani, hogy igenis van hosszú- (és pláne közép-) távú koncepció, azt nagyon kiröhögöm...

Előzmény: ÁsítóSárkány (49578)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49578

Értem ezt a megközelítést, csak nagyon nem értek vele egyet...

Előzmény: Autobahn89 (49577)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49577

Nem véletlen akarják a mellékutakat szentkirály környékén rendbe tenni.

Valszeg azért mert nem mostanában lesz még bekötve a gyorsforgalmiba az M44.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (49576)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49576

Az M8 M5 és M44 közti szakaszát valóban jó lenne kicsit hamarabb megcsinálni.

Előzmény: drummond (49569)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49575

én iróniaként tudtam értelmezni.

Előzmény: ghosty9 (49574)
ghosty9 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49574

Amit most írsz, azt tökre nem lehet érteni, csak szólok.

Előzmény: dimelo (49509)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49573

Pontosan, ezek végül is nem annyira forgalmi adatok, mint inkább "relatív haladási" lehetőségek, az adott út "normális" forgalmához képest.

Előzmény: RadiX (49570)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49572

Ez engem is érdekelne.

Előzmény: dimelo (49568)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49571

Nem hireszteli senki, de ha a forgalmi adatok indokolni fogják, akkor hozhatnk később olyan döntést, hogy az M4-et autópályává fejléesztik, de mintahogy írtad a teljes rétegrendet ki kell alakítani a leállósáv alatt.

Előzmény: nyebojsza (49553)
RadiX Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49570

Nem konkrét forgalmi adatot jelez, hanem torlódást a színekkel, minél sötétebb, annál inkább lassul a forgalom.

 

A vonal vastagsága az útkategóriát jelzi, autóút vastagabb mint a 2x1 főút, autópálya még vastagabb, és persze más nagyítási szinteken látszanak.

Előzmény: dimelo (49568)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49569

Akkor ez jó 2030-ra meglesz, mert az M8-nak mégcsak atervei készülnek.

Előzmény: nyebojsza (49552)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49568

Bocsi, nem ismerem fel ezen az applikáción a "forgalmi adatot".

 

Az lenne, hogy vastagabb, vagy vékonyabb a zöld vonal?

Ezek szerint a 405. út forgalma "átszokott" az M4-re.

 

Numerikusan nem lehet ezt látni?

Előzmény: troglodita (49558)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49567

Akkor mi lesz a q...nagy gond Tsz.miklósnál, ha nem a forgalom?

 

Az utakat 100 évre tervezik, miért csak a jelenidőből indulsz ki?

 

Főleg, ha csak csípőből tüzelsz...

Előzmény: józsi24 (49566)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.26 -2 1 49566

mit fejtsek ki??

 

mar leirtam, hogy sztem kb. 50ezres forgalomig egesz jol el lehet lenni murvas lealloval...

 

ekkora meg kozel sem lesz az m4en...

 

(a vecsesullo szakaszt leszamitva, ott mar nem sok hianyzik hozza...)

Előzmény: dimelo (49563)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.26 -1 1 49565

aze a palya meg a zotout kozt nem a leallosav a fo kulonbseg...

 

a palyanal kicsit szigorubbak a vonalvezetesi eloirasok, ez sokat dragithat, ha sok a terepakadaly...

 

 

Előzmény: bp01 (49564)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!