Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bencuc Creative Commons License 2020.05.21 0 0 9288

Uhh ezer köszönet! Még azt kérhetném, hogy amiről a Hobbiasztaloson szó volt, AAZ motornál a főtengely végének a kopását hogy hogy kell javitani, azt tudnád kicsit pontosabban vázolni? A vájatba belekened a Loctite-ot, és simán vissza a fogaskerék meg a csavar, a gyár által javasolt nyomatékkal meghúzva? Vagy a lyukba kened ahova a csavar megy? A hosszbordásszíj tárcsának ez kiküszöböli majd az imbolygását, vagy csak kizárólag azt előzi meg hogy a csavar kiessen? Le lehet ezt majd később szedni, hevíteni kell majd, vagy úgy sem? 

409 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 9287

BOSCH 1 467 202 311

VAG 028 907 627 A

Előzmény: Bencuc (9286)
Bencuc Creative Commons License 2020.05.19 0 0 9286

Ha jól sejtem a patron (már amennyiben a bowdenes rész a mechanika). Kiszedtem a nem bowdenes felét, ez lenne a patron? Renaultba árulnak így, hogy dúsítópatron, az esetleg jó ebbe is? Vagy hogy kell ezt keresni meg milyen paraméterekkel, a csatlakozási menet átmérője alapján pl? vannak egyébként számok ennek a fekete cuccnak az anyájába ütve, de arra nem találni semmit, a fekete cuccon semmi felirat, vagy lekopott.

 

 

 

 

Előzmény: 409 (9285)
409 Creative Commons License 2020.05.18 0 0 9285

Most a patron kell, vagy a mechanika? Patront lehet venni, a mechanikának cikkszáma sincs.

Előzmény: Bencuc (9284)
Bencuc Creative Commons License 2020.05.17 0 0 9284

Valaki tudna segíteni abban, hogy VW 1.9 TD AAZ motor adagólóján mi ennek a cuccnak a hivatalos neve, ami a képen pirossal be van keretezne? Amilyen néven alkatrészboltban keresni tudom. Alapjárati szabályozóként kerestem, de így nem találok, pedig ez az alapjáratot szabályozná. Úgy sem találom, hogy dúsítópatron. Egyszerűen így nem találok ehhez a típushoz. 

 

 

 

 

Moroczkriszti Creative Commons License 2020.05.03 0 0 9283

Köszönöm! megpróbálom!!🙏🙏

409 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 9282

Bekapcsolva kell hagyni. Első alkalommal talán 1-2órára aztán megint engedi a próbálkozást. A kezelési pontosan leírja.

Előzmény: Moroczkriszti (9281)
Moroczkriszti Creative Commons License 2020.05.02 0 0 9281

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy véletlenül elrontottam 2x a kódot a rádióban és lezarolt a rádió! ilyenkor van rá valami mód hogy ujra be tudjam írni a kódot? MFD radiorol van szo

koszonom a válaszokat előre is!!!

mityu333 Creative Commons License 2020.04.19 0 0 9280

Sziasztok!

2004-es Touaregbe szeretnek tempomatot. Nagy nyuggel jar?

zolko 13 Creative Commons License 2020.03.24 0 0 9279

Sziasztok társaim  passat b5 sedan 

Nem világít az utastér meg világítás biztosítékok izzók oxidációs lehetőségek ki zárva de akkor sem működik az utastérben és elöl sem de hátul viszont igen mi lehet ennek az oka vállaszaitokat köszönöm szépen további szép estét mindenkinek 

miskolcauto Creative Commons License 2020.03.22 0 0 9278

Üdv!

 

Hogy tudom beállítani VCDS-el egy B6-os Passat-nál gyújtás vagy "AUTO" állasba a helyzetjelző elől-hátul világítsanak? Lehet ilyet?Próbáltam az amerikai meg canadai verziót de ott vagy a ködlámpa vagy a helyzetjelző a tompítottal együtt világított.

Válaszotokat, előre is köszönöm!

feca1983 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 9277

Jetta 1,6D 2011-es

alváztáblán a motorkód CAYC

a forgalomiban CAYE

 

de ez a CAYE csak caddyben volt nem? És az is csak 55Kw

míg a CAYC ami a Jettákban van az 77kw

 

mi van itt? 
elírhatták a forgalmit?

az auton / motor blokkot hol nézzem meg?

 

koszonom 

banocka1 Creative Commons License 2020.02.18 0 0 9276

Sziasztok!

2013as vw tiguan coming home feny beallitast 1-2 napig tartja majd elveszti es nyitaskor nincs feny. Miert lehet ez? 

vabence Creative Commons License 2020.02.13 0 0 9275

Sziasztok!

 

Golf V 2004 1.6 FSI --> Check Engine -->Kiolvasva: Változtatható szívócső, átkapcsoló szelep;cél érték nem elérve - Állandó hiba 

 

A hibakód sorszáma: 17439

 

Folyamatosan visszajön ez a hiba törlés után. Egyébként nem tűnik fel fizikailag semmi gond.

(szoftverfrissítésen is volt)

Valakinek nem volt esetleg hasonló problémája? 

 

Folytószelep ki lett tisztítva mikor már volt a hibaüzenet is (mert néhány indításkor pörgette 1500on a fordulatszámot 5-10mpig) majd ez a hiba megszűnt. 

 

Plusz információ: 

Az autó beázott (törött volt anno és szarul csinálták meg az olaszok), mikor kihúztam a gumidugót alul hogy szellőzhessen akkor láttam, hogy a lambdaszonda szét van húzva, összedugtam de azzal nem lettem előrébb.

 

Lambdaszonda hiba lehet?

(Márkafüggetlen szervízek annyit mondanak, hogy több minden is lehet, csak akkor mennék bele ebbe a folyamatba, ha másnak sincs jobb ötlete.

 

Előre is köszönöm!

SyriusB Creative Commons License 2020.02.12 0 0 9274

Sziasztok!

 

Múlt héten vásároltam egy Golf 6-ost aminél a tanksapka zárja nem zár, elméletileg ha a kulccsal bezárom az autót akkor a tanksapka fedélnek is be kellene záródnia de nem, a kis reteszelő pöcök se jön ki, lehet ezzel kezdeni valamit? Angol videókból annyit meg tudtam érteni hogy a pöcök lehet hogy fent akadt, és a csomagtartóból valahogy hozzá lehet férni.

Előre is kösz a válaszokért!

 

409 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 9273

A nyitás pillanatában kell meghúzni a kilincset, közben telitenyérrel rácsapni az ajtóra a zár fölötti részen. Ha így sem nyílik, akkor kárpit le és belülről kell kinyitni, majd zárat cserélni.

Előzmény: Zs0318 (9272)
Zs0318 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 9272

Sziasztok

Nekem olyan problém van hogy a /VW polo 1.4 9n /tipusú autóm

jobb hátsó ajtózár bezárult és nem old fel.

Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!

Köszönöm

Juve1974 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 9271

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy egy b5 Passatba beleépíthető e az S4 2.7 biturbo motor.Jelenleg 2.8 4motion,szerelőm szerint a váltó és hajtás bírná,de azért megfontoltan akarok nekivágni,ha esetleg valakinek van tapasztalata átépítésben,véleményére nagyon kíváncsi lennék.Előre is kösz a válaszokért,és még egyszer üdv mindenkinek.

409 Creative Commons License 2020.01.22 0 0 9270

Valószínűleg az ismert típushiba, kormányoszlop vezérlő hiba.

Előzmény: dorinaStar (9269)
dorinaStar Creative Commons License 2020.01.22 0 0 9269

Sziasztok!

Van egy VW Passat B6-om. 2007-es 170LE Sportline DSG váltós.

Az a gond, hogy egy napot állt, majd mikor indultam volna vele, nem nyitotta a kulcs az ajtót (a piros izé az ajtóba nem is villog, kulcsba elem csere is volt, pótkulccsal is próbáltuk). Gondoltam lemerült az akksi, kivettük, töltöttük egy napot. Visszaraktuk, de  semmi. Az akksi jo, bemértük. Azon kivül, hogy az ajtó nem nyílik, gyújtást se ad, viszont a fénykürt megy, rádió, elakadájelző megy. De gyújtás, az elektromos kézifék nem működik és az ajtó nem nyílik (csak maniális tudom kinyitni a vezetőoldalit). Biztosítékok jók ( az akksi melletti nagyok is), ami kábeleket látunk azon nem látni, hogy valami elrágott volna valamit. Próbáltuk gépre dugni, de sehogy nemmegy oda áram, hogy a gép érzékelje. Így meg vagyunk lőve.

Szerintetek mi lehet a gond?

POtti0113 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 9268

Sziasztok !

Vw lt35 2.5 tdi 2001.

Folyamatosan villog  egy önmagába visszaforduló nyíl, sárga kockában .hibakód nincs és nem törlődött a jelzés

ha valakinek van ötlete megköszönöm

409 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 9267

 

 Meg kellene mérni a valós olajnyomást a jelzett fordulatokon.

Előzmény: Csoki92 (9265)
409 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 9266

 

 Jól gondolod.

Előzmény: Pihe75 (9264)
Csoki92 Creative Commons License 2020.01.06 0 0 9265

Sziasztok

 

Adott egy Golf IV 1.4-es ami kezdte azzal, hogy meleg motornál 1500 és 2000 között villogtatja az olajlámpát és sípol. Alapjáraton vagy magasabb fordulaton nincs hiba. A következő probléma ami előjött az az, hogy beindul majd 1-2 másodperc és leáll. Gép ilyenkor nem kommunikál vele. Aksiról saru le, kb 1 óra várakozás majd indul hiba nélkül. Az autóban 117000 km van. Olajgomba cserélve volt. Valakinek valami ötlet?

Pihe75 Creative Commons License 2020.01.06 0 0 9264

Sziasztok!

Tempomatot szeretnék beszerelni VW Tiguan (2013) autómba. Lehetséges, hogy csak az index kapcsolót kell kicserélnem? Gondolom azért nem ilyen egyszerű.

409 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 9263

 

 Azt gondolom, ezt nem gondoltad komolyan.

A kérdésből nekem az jön le, hogy nem tudnád ezt az átalakítást magad megcsinálni. ??

Ha valakivel akarnád átalakíttatni, valószínűleg nem lesz rájelentkező. Ha mégis, azt a pénzt nem "szeretnéd" rákölteni.

Aztán, honnan kerítesz egy működő G töltőt? (a még működő G töltősök nagy része már régen turbósra lett alakítva)

Igen, kell hozzá az IC

Gyakorlatilag a motorblokkon kívül mindent kidobhatsz. (vezérlőt, kábelköteget is)

 

A végeredmény az lesz, hogy fele pénzből tudnál venni egy erősebb autót.

Előzmény: Levte099 (9262)
Levte099 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 9262

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy VW Polo Classic 1.6 1999es autóm 8 szeleppel, ami szép és jó, de úgy gondolom kicsit mehetne jobbat is. Esetleg egy G-töltő milyen bonyodalmakkal járna? Töltő-levegő hűtés g-töltő esetén is kell? Milyen más átalakításokkal járna ha beszeretnék szerelni egy ilyet?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Gyártó 2020 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 9261

Szia! 

Igen, rossz méretet írtam. 10x10 cm és 1.5mm vastag. 

Köszönöm hogy jelezted. Egyébként szinte mindent elkészítünk, a méret a megrendelő igenye alapjan. 

Előzmény: 409 (9260)
409 Creative Commons License 2019.12.29 0 1 9260

Nem fog billegni a pohár azon az 1cm2 nagyságú alátéten??  ://

Előzmény: Gyártó 2020 (9259)
Gyártó 2020 Creative Commons License 2019.12.29 -1 0 9259

Kedves forumozók!

Bocsássátok meg, amiért nem a témához kapcsolatosan írok, remélem nem törlik le. 
Szeretnék minden kedves tag részére egy olyan egyedi lehetőséget bemutatni, amivel garantálta nem futtok össze máshol. 
Három éves szakmai múltra visszatekintő szaktudásunk révén újabb és újabb területet igyekszünk lefedni, így most elértünk a háztartási felszerelések témához. 
Amit kínálni tudunk az egy 10x10x1.5mm karbonszálas poháralátét hideg italhoz. 
Az alátét készülhet natúr vagy garavírozott változatban. A garavírozott termékeken a felirat, logo szinte lebeg. Ezt a hatást sem videó sem kép nem tudja átadni, piacon jelenleg még nem találkoztunk hasonló termékcsoportokkal. 
Lényeg: Ha valaki szeretne egyedi logoval, rendszámmal, felirattal ellátot egyedi poharalátétet, tudunk segíteni. Ezen kívül szinte bármit le tudunk fedni szénszállal (kaptunk már wc ülőke megbízást is). Ha jármű belsejében található műanyag elem borításán gondolkozik, garavírozva elkerülhető a fóliázott olcsó hatás. (Mindenkitől elnézést kérek az olcsó jelző miatt, nem mindenki engedhet meg magának nagyobb kiadást)

Boldog új évet kívánunk mindenkinek. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!