Harom vetkes van, harom kulonbozo biztosito. A sajat biztositom javasolta, mind a haromnal jelentsem be a karigenyemet. Egy nap szabit ki kell vennem... netto szivas.
Az ilyet el kell küldeni a k. anyjába és kell keresni valami normális embert. Már tényleg az ilyen utolsó senkiházi mekk"mesterek", akik még 80% eséllyel szarul is fogják megcsinálni, is azt várják hogy udvaroljanak nekik hónapokig... Az adott szó meg a becsület már semmit nem számít.
Az elég szép hogy ennyit kell várni a lakatosra.Tipikus,azt veszi előre ami drágább és nagyobbat lehet szakítani rajta.Sajnos ez elég sok esetben igaz.Lehet érdemesebb lenne egy másik helyet keresni,ahol jobban preferálják ezeket a típusokat.
Meg aprilis 30-an belem jottek hatulrol tomegkarambolban. Most jott meg a rendorseg hatarozata. Ahogy vartam, vetlen vagyok, de meg a mogottem jovo is az lett. A tobbieknek 50...70 ezer penz helyszini birsag es 5 pont levonas per kapita..
Mar csa az a problemam, hogy a Warti azota is varja, hogy a lakatos vegre foglalkozzon vele. :-(
Az az erzesem, megnezi a mester a forgalmi lejaratat, es berakja az idorendi sorba. Ilyen alapon ha peches az ember, meg akar masfel evet is varhat, hogy kilakaroljak a vasat.
Neha szolok neki, hogy letezem, es hogy heteken belul lejar a forgalmi. Amugy a potkulccsal latogatom a kocsit, taposgatom a feket, inditozom es jaratom egy kicsit, takaritom kivulrol, kiszedem a falaveleket a resekbol, eso utan cserelem az itatos ujsagokat elol a padlolemez erdekeben :-) Legkozelebb megmerem az akksit. Azert eleg kilatastalan helyzet ez igy. :-(
De lehet, valaki nem találja szépnek a használt kalapácsnyelet, a leflexelt gömbfejeket vagy a dudvát a térköveid között. Szerintem soha nem tudod meg mi nem jó azon a képen.
Ez még csak sima irigységnek sem mondható. Valaki személyes utálata feléd illetve minden megnyilvánulásod iránt. Nem tömeges, nem húsz vagy 50 minusz, csak egy. Egy valakitöl. Annak igazán a bögyében lehetsz valamiért, régóta.
Engem nem érdekelnek a mínuszok, de azért kíváncsi lennék, hogy miért kaptam. Egy Wartburgos topicban egy Wartburg kormánymű nem vág a témába, vagy mi?
Szerintem nem terheltek :) Itthon meg az angol autókkal veteránozókat nézik páran bolondnak :) (Nálam a Wartburgok mellett MGB áll... többszörösen vagyok beteg :)
Pompás időkapszula! 🙂 szépen túlélte az ottani klímát.
Azért arrafelé erősen terheltnek kell lenni, hogy valaki az angol járműipar tetszőleges régi darabja helyett az NDK autóval hobbizzon, de végülis jó móka. 🙂
Tudnék venni kintről, de a hazaszállítási költség 300 000 Ft, meg a vám ÁFA, vámkezelési díj... Több mint fél millióban állna meg csak az alváz. Van egy jó kiskerekű alvázam (mindegyik RHD Kombiwagen kiskerekű volt), az lesz a töredékéből átalakítva.
Elég komoly Wartburgos élet van Angliában. Az egyik kinti nagy Wartburgos sráctól vettem a kormányművet, a műszerfalidomot pedig még Bagor topictárs segítségével 2010-ben Németországból.
Angliában most épp előkerült egy W312-1 RHD, 1983 óta áll, teljesen eredeti, nem felújított, korróziómentes.
Valami nem mindennaposat akarok Wartburgból. Az RHD Kombiwagenből összesen 101 db. készült csak.
Igazából szeeintem készíts egy szerszámot hozzá. Feláldozol egy cro-va fejet, felnútolod mint egy fékcső kulcsot, utána hajlítasz egy megfelelő szögben álló vagy ívelésű laposvasat. E kettő össze hegesztésével kiképzed azt a szerszámot, ami használható az adott célra.