WJ alapból a hátsó tengelyt hajtja és kicsi kerék szögelfordulás különbségnél automatikusan kapcsolja az elejét, persze függ a típustól is , hogy milyen rendszer van benne vary lock, quadra drive stb.
Az enyémbe quadra drive van, WJ-t akarsz és terepezni akkor mindenképpen ezt javaslom, vagy a régebbi típusú manuálisat. A váltó olajhűtője hülye helyen van ha telemegy szlötyivel akkor tud túl melegedni. Terepralinál érdemesebb áthelyezni.
A 2,7-es diselt nem tudod emelni csak ha a kardánt is hozzáigazítod.
Jeep mellet szól viszont hogy amerikából/németből bármit lehet hozzá venni és kb mint egy niva újban. Youtubon rengeteg szerelési videó van. Voltam vele vízmosásban rézsűn felfele picit megtorpant de átment/ felment. Most hátul sima difi van azt viszont tudni érdemes. Neked kell eldönteni hogy melyik kell. Pajero 2wd 4 wd 4wd loc 4 wd lo loc a hajtása zárhatod a középső difit, jeepnél ha selectrackos 2wd 4 wd part 4 wd full neutral 4wd lo és nem zárod a difit.
Pajero talán jobb, nekem jeep wj széria van állandó öszkerékkel és néha lassan kapcsol a rendszer. 1-2 mp Őnzáró diffik vannak benne elől hátul. Nem offroadozok! Plusz automata. Régiekben van manuális váltó. Túlmelegedhet az automata. Jeepben renault, wj motori dizel, meg benzinesek, de öszkerekes kombik kb mint a toyota 4 runner. L 200 ast hajtottam régi kockát abban is kapcsolható volt igény szerint a 4x4. Kintröl olcsó az alkatrészautó.
Sziasztok! Mielőtt belevágnék az offroad világába, szeretném megkérdezni, hogy melyik terepjárót ajánlanátok terepezésre? Két típus között döntenék: Jeep Grand Cherokee és Mitsubishi Pajero. Leginkább a megbízhatóság és az alkatrészek ára és elérhetősége izgatna. Köszi a segítséget!