Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gorcsev Creative Commons License 1998.10.15 0 0 240
Jozsó
Nem a féklevegö-, hanem a gyorsítófúvóka van -imho- eldugulva. A torokba benyúlik egy csö, ha leveszed a légszüröt, akkor -hirtelen gázadásnál- ott spriccolni kell a dzsuvának. Ha nem jön -vagy csak gyéren-, akkor ez a gond. Vhol a csö elejénél van egy csavar, azt kiveszed, és a furatát kifújod vagy ecsetszörrel -nem dróttal!!- kipiszkálod. Nyúlj bele a csöbe is, mer' olyat is láttam már, hogy az volt eldugulva.
Az okostojás szerelökkel meg tele van a t@k@m!!
Lütyő Creative Commons License 1998.10.15 0 0 239
Jozsó!

A fenti jelenséget a keverékképzésben előforduló "lyuk" okozza. Szerelőt nem tudok ajánlani. /Szerintem a féklevegőfuvóka hibája okozhatja-adott pontnál nagyon elszegényiti a keveréket/

Jozsó Creative Commons License 1998.10.15 0 0 238
Hali,

Volna egy félig-meddig offtopic kérdésem. Van egy Skodám, amely különösen gyorsul. A gázút egy bizonyos pontján (kb. az 1/5-nél) hirtelen visszaesik a fordulatszám (szélsőséges esetben leáll a motor). Valaki ért hozzá, hogy ez mitől lehet? Esetleg tud valaki ajánlani a XXII., XI. kerületben valami _nagyon_ jó szerelőt, aki igazán ért a Skodákhoz. Vittem már ugyanis szerelőhöz, 2x-is szétszedték a karburátort, nézegették a gyújtást, de nem volt jó 5letük.

Jozsó

sti Creative Commons License 1998.10.14 0 0 237
athos,
Na ezt a faxolást kipróbálom. Az újságok azért nem jók, mert általában nem lehet tudni, hogy milyen extra tartozik bele egy modellbe. A cégautó topicot én is olvastam, köszi.
athos Creative Commons License 1998.10.14 0 0 236
sti,

Vót egy Cégautó nevű topik, abban elég sok személyes tapasztalatot megtalálsz az autókkal kapcsolatban.
Egyébként sok autós újságban megtalálod az új autók árait (Autó-Motor biztos), és mivel a szalonok általában azért nem változtatják egy hónapnál sűrűbben az áraikat, ez elég jó támpont. Ha meg többet akarsz tudni, csak egy telefon a kereskedőhöz és már faxolják is az összes létező adatot (próbáltam).

Üdv

Zak Creative Commons License 1998.10.14 0 0 235
http://www.autonet.hu/ az egyetlen, amit ismerek az autoinfo-n kívül, de az is vacak. Maradnak az újságok...
sti Creative Commons License 1998.10.14 0 0 234
Tudja valaki, hogy az újautóárakat valahol a weben meg lehet találni? Az autoinfo-n nem nagyon naprakészek az újautó árak, a hivatalos márkaoldalakon pedig nem nagyon vannak árak (mi a lóf@szért tartanak fenn honlapot, ha az árat, mint legfontosabb infót nem lehet olvasni?). Mert most kicsit keresgélnék valami kombit, esetleg sedan autot. Egyelore az Octavia a nyerő, de lehet hogy van valami tavolkeleti sokkal olcsobban.
Gabika Creative Commons License 1998.10.14 0 0 233
sti&Ubi


Mea Culpa valóban a 2.0V vó't oda írva a
plecsnire........

Zölduborka Creative Commons License 1998.10.14 0 0 232
sti!

Kezembol vetted ki a szot! :))
Nekem is pont most jutott eszembe, hogy ra szoktak irni az 1.8 20V-t ami a szelepek szama.

Probaltad mar felvenni a kapcsolatot a hivatalos markakereskedovel, hatha van nekik egy ket beszamitott, vagy probautra hasznalt autojuk (5-10 ezer km-mel)? Neha a Kepes Auto Express-ben latok egy-egy Octaviat es altalaban 1.6-osak mivel a tobbi aranytalanul draga es kevesebben veszik.

Udv.

Ubi

sti Creative Commons License 1998.10.14 0 0 231
A 20 az nem ccm, hanem 20V azaz szelep. Az 1.8-as 20 szeleppel tud csípőből 125 lovat, a turbó 150-et. Bár megfontolandó, hogy jóval olcsóbbért nem elég-e a 100 lovas 1.6-os. Igazából nekem egy 1 éves kellene...
Skorpió Creative Commons License 1998.10.14 0 0 230
En is lattam 2.0 jelzesü Octaviat. (Vagy 2.0V ?)
A tema azert erdekel, mert most akarok venni egyet. Egy rövid probauton mar voltam vele. Meggyözö.
Zölduborka Creative Commons License 1998.10.14 0 0 229
kukacz!

Ha mar a 99-es modellevhez tartozik az adott Octavia modell es SLX felszereltseggu (:)), akkor a muszerfala is uj lesz, meghozza szinte teljesen olyan (szerintem meg szebb is), mint az uj Passat muszerfala es raadasul a klima is szeria lesz!

Gabika!

Hat, ha lattad, akkor az ugy is van! :))

Udv.

Ubi

Gabika Creative Commons License 1998.10.14 0 0 228
Elnok ur

thx most



majdnem tele lett a monitor a reggelimmel !!!

Elnok ur Creative Commons License 1998.10.14 0 0 227
Gabika
A hitetlenkedoknek pedig be tudod mutatni az emblemat es a "plecsnit" is, mert amig a tulaj bent csatat vivott a bigmekkel... :-))
Csak poen..
Gabika Creative Commons License 1998.10.14 0 0 226
kukacz

Csak nem te is a magyar végeken lakol?

kukacz Creative Commons License 1998.10.13 0 0 225
Octavia érdeklődőknek: állitólag október 17-18-án nyilt nap lesz, ahol ki lehet próbálni az új Octavia Combit is.
/remélhetőleg a müszerfalán is alakitottak, mert igen rá fér/
Üdv.: kukacz
Gabika Creative Commons License 1998.10.13 0 0 224
Ubi

röhögjetek ki bátran de hát ez a fém plecsni
volt hátúl kiragasztva !! A tulaj meg bennt
vivott csatát 1 BIG-MACal nem volt kedvem
tőle +kérdezni hogy tényleg olyan motor van
e a verdában........

Zölduborka Creative Commons License 1998.10.13 0 0 223
Gabika!

Hol lehet kapni ketezres VW-motorral szerelt Octaviat?
Tudtommal a legnagyobb benzines az 1.8 T es a legnagyobb dizel az 1.9 TDi. (Jo-jo, az uj bogarban van egy 2.0-as motor, de az sem Europaban.)

Ubi

Gabika Creative Commons License 1998.10.13 0 0 222
sti

Nagyon jó verdának tartom az Octaviát és csak
ajánlani tudom /pénz hiányában/....
A magyar végeken /Miskóc/ 17 én lesz vmi
bemutató a combiról a Multi turbóhoz címzett
helyi dealernél........
1ébként pont ma láttam Pestiában 1 fehér, 2.0
ás motorral szerelt GLX it WOOOOOW

Zak Creative Commons License 1998.10.13 0 0 221
1600 köbcentinél van változás a vámban? A kötelezô biztosításnal 1500 cmł, ugye? Jól emlékszem? Ha igen, akkor ez micsoda baromság, hogy eltérés van...
robicsek Creative Commons License 1998.10.13 0 0 220
mi mennyihez, a vám katalizátoros kocsik esetén:
-1600 kcm 13%
1601-2000 23%
2001- 43%

plusz 25% ÁFA.
kb ki is jön.

sti Creative Commons License 1998.10.13 0 0 219
Elnézést a lányoktól, természetesen Ti is hozzászólhattok, sőt kifejezetten megtiszteltetésmel veszem!
MaCS Creative Commons License 1998.10.13 0 0 218
Halihó!
Skoda Octavia rulez. Az Auto, Motor und Sport tesztjei szerint lenyomja az Audi A6-ost is, csak kicsit sprődebb a kivitel.

A kocsik ára: tudjátok, hogy a gyári ár kb. 40%-a az előállítási költség, 20% a profit és 40% a propaganda?

Üdv: MaCS

Sierra Creative Commons License 1998.10.13 0 0 217
Sti !

Bár én lány vagyok, azért azt a picit, amit tudok róla, megosztom veled. Valószínűleg azért olyan drága a kicsike, mert már sokkal inkább WV, mint Skoda. Volt is ebből zűr annak idején, ezért késett az itthoni árusítása. Olyan vámot akartak kiszabni rá, mint más nyugati csodára. No, meg WV-ék is elspekuláltak a dolgon, hogy Skoda maradjon-e, mert túl jól sikerült.
A menet-tulajdonságairól sajnos nem tudok beszámolni, bár szívesen tenném.

sti Creative Commons License 1998.10.13 0 0 216
Fiúk!
Van hozzászólásotok Skoda Octavia témakörben? Van valakinek ilyen? Ajánljátok? Esetleg a kombiról van infótok? Az 1.8 Turbó (150 LE) nem lehet rossz, csak miért kerül 5 millába?
Gabika Creative Commons License 1998.10.13 0 0 215
czekitomi

amennyire a valós életben lehet használni+
amennyit nekem megér hogy +vegyem.....

czekitomi Creative Commons License 1998.10.12 0 0 214
Sziasztok!

Zoldubi!

Elolvasva irasodat enyhen szolva lehidaltam amit irtal. Odahaza egy CLK 16 mille???
Jezus!
Na most mar engem is igazan erdekelne, hogy hogyan jott ki ez az osszeg.
Ha nem banjatok untatasilag leirom az itteni Mercedes szalon arakat. Minden modell 99-es es a mai arakat tartalmazza. Az arak canadai dollarban ertendoek, es szukseges 15 % adot hozzaszamolni. Bar ez utobbi keszpenzes fizetesnel modosulni szokott:-)))

Szoval:
C 230 sedan: 37.550 cad
C 43 AMG : 75.700 cad !! ( V8, 302 LE)
C 280 : 49.950 cad

E 320 : 66.750 cad
E 430 : 74.250 cad

S 500 : 117.900 cad
S 600 : 176.500 cad

SL 500 : 115.900 cad
SL 600 : 165.750 cad.

Akkor ezek szerint durvan itt az otthoni CLK arabol lazan lehetbe venni egy S 500-ast is??
Hmmm...

De ha mar az araknal tartunk nektek mi a velemenyetek az autok realis, es a valos arakrol? Ugy ertem szerintetek mennyit er egy auto igazabol?

Kivancsian varom az erveleseket.

Sziasztok: czekitomi

Zölduborka Creative Commons License 1998.10.12 0 0 213
Haho! Haho! Itt vagyok!

czekitomi!

Sajnos nem munkam, csak hobbim, de jo lenne, ha egyszer ezzel foglalkozhatnek!

Az ezert az arert "jobb" es "szebb" jelzoket visszavonom, mert most, hogy megneztem, inkabb mas, nekem jobban tetszo autot vennek (Jaguar, Maserati, Porsche stb.).
Az autod ara Magyarorszagon a jelenlegi CAD arfolyamon szamolva 120.000 CAD ami 16.156.250 Ft-nak felel meg, szemben a Te durvan 7.500.000 Ft-os araddal. Szoval tobb mint ketszer olyan draga, mint barhol mashol (68.000 DEM).
Ezt azert valaki elmagyarazhatna nekem, hogy hogy a halalba lesz a 68.000 DEM-bol 16 millio !?

Udv.

Ubi

Szeles Creative Commons License 1998.10.12 0 0 212
mindketten jó nyomon vagytok: 245 dízel kombi. a baleset utáni képeket csak késôbb tudom küldeni, a sajátjaimat nem találom, a kárbecsűs archivumából kell megkérjem.
tami Creative Commons License 1998.10.12 0 0 211
Ha esetleg nem csak a szépség és az erő fontos valakinek, hanem a biztonság is, egy kis segítség:http://www.fia.com/homepage/volvo.htm
Szeles: Milyen verdát dicsértél ???

UI: Jómagam egy S 40 Volvot birtoklok...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!