Heti egyszer járok Ausztriába 60 km-re. Eddig ötször voltam. Ha még idén 4-szer elvisz, én azt mondom ez a világ legjobb robogója :). Ha kínai ha nem. Szurkoljatok!
Amúgy
Linhai hawk (kis herceg)
4t
2,2 Kw, 3 lóerő
70 km/h gps-es mérésem végsebesség. Igaz az osztrák dombokra 30-al megyek fel :) de sebaj.
sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem egy keeway f-act 50 2t robogom van.arról lenne szó hogy teker az öninditó forog a fogaskerék de mintha rossz irányba forogna mert a szabadonfutó a másik irányba zár annyi előjele volt hogy egy kicsit erőlködött az öninditó de azt hittem hogy a gumireszelék miatt ami a hajtószíjról le jött le kitakarítottam és most itt álok tanácstalanul köszi a válaszokat előre is
Köszönöm hogy segítenél,de az mit jelent hogy "2t vagy 4t".Semmit ilyet nem látok az adásvételin se az eredeti papírjain.(hozzáteszem,teljesen kezdő vagyok,motorilag.)
Azután érdeklődnék hogy a Rieju Toreo 50,az milyen gyártmány,és ha valaki ismeri mi alapján kell alkatrészt vásárolni,mert semmit nem találok róla leírásként.
Télire üres tankkal, de a rendszerben legyen üza, hogy a tömítések, szűrők ne száradjanak ki. Ha víz volt a tankban az baj, tanksapka(?),más helyre nem is tudok gondolni. Én tennék egy nagyobb szűrőt a tank és a karbi közé, azon meglátszana, ha vízet kap. >Régebben kocsinál volt hasznos egy deci denaturált szesz a tankba, az kis vízbuborékokra bontotta a vízzsákot, és a motor meg elhasználta.Utána nem volt gond.>Üdv
Első körben a karburátorba belépő benzincsövet húzd le, edénybe engedj a benzinből, vizsgáld meg.(kosz,víz,levegő-buborék stb.)Aztán vedd le a karburátort úgy, hogy az úszóházat is lebontva lásd a tartalmát a háznak. Szintén kosz, víz, stb)Tisztitsd ki a karburátort,nézd át a benzinszűrőket. Nekem kettő van beépítve, a vákumos csap előtt és a karbi előtt. Mindenhol buborékmentes, tiszta üza.kell hogy legyen. Végső esetben tank le, tisztítás. Üdv