Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

buci03 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24282

köszönöm, ez mar baratibbnak tünik......

Előzmény: Törölt nick (24277)
Batman72 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24281

Üdv ,

 

persze a sógorom buci03 elfelejtette írni,biztos azé' mer má' nem beszéni madzsar,hogy Ausztiából ír...

Ehhez képest kéne megoldást találni.

Tenx.

Én

buci03 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24280

ugyan a tipust meg nem ismerem nagyon, de szamomra tipikus benzinpumpa hiba......

Előzmény: kis tom (24275)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24279
Előzmény: kis tom (24275)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24278

Ja és a másik lehetőség át bowdenozni 20.000ft körűl :Zalaegerszeg 06 92 510 024  refero bt  (keress rá) posta lehozza !! 1690 ft/út

Előzmény: buci03 (24276)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24277

Üdv a klubb-ban,bontóban 35-50 ezer közt adják a bontottat,keresd őket Dunaharaszti renault bontó  06 30 738 48 53. Tölük építem ujá a kocsimat, :) korrekt csapat,mimdenkinek ajánlom őket.

Előzmény: buci03 (24276)
buci03 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24276

Sziasztok,

 

uj vagyok itt a forumon, közvetve mar informalodtam - a sogoromon keresztül(Batman) - mikor autot akartunk venni...... Azota egy boldog tulaja vagyok egy 2005-ös 88 kw-os 1.9 dci Grandnak..... az örömrmbe azonban egy kis üröm vegyült, egy elromlott elektromos kezifek rendszer formajaban (jobb oldali kezifek kötel meg van szorulva es erra azt mondtak, hogy a komplett egyseget cserelni kell).

Az lenne a kerdesem, hogy tudna-e valaki abban segiteni, hol tudnek a gyarinal lenyegesen olcsobban (160.00Ft) bontottat talalni, vagy milyen mas lehetösegeim lennenek???

 

köszönöm elöre is  a segitsegeteket

 

kis tom Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24275

Sziasztok!

 

Tegnapelőtt reggel nem indult az autó (1,6 B, 2003, 110 ekm), csak tekert az önindító, 1 orával később viszont elindult.

Tegnap reggel ismét nem indult, asszisztansz elvitte a márkaszervizbe. Ott miután levették a trélerről simán indult.

Azóta probálgatják, de indul. Diagnosztika azt mutatja, hogy szögeltérés van a jeladóknál (felső-holtpont és vezérműtengely pozíció), bár erre a szerelő azt mondja, ez a hibaüzenet előfordul működöképes autóknál is (?). Szerviz szerint nem biztos, hogy ez a hiba, de meg kell próbálni. Kb. 30 eFt az anyagköltség, amit nem sajnálok, ha megoldódik a dolog, de próbálgatáshoz sok. Vélemény?

 

köszi: Tamás

Előzmény: stevie-w (18709)
DAndras79 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24274

Szerintem gyári eredeti Renault alkatrészt csak a márkaszervizekben kapni, persze az árak között lehet különbség.

 

Úgy tudom, hogy itt a fórumon RenPaul kolléga tud kedvezményesen alkatrészt szerezni, esetleg kérdezd meg őt is.

 

Hát igen....a gyári alkatrész sajna drágább mint az egyéb fajták, de talán jó lesz......;)

Előzmény: crazyman1 (24273)
crazyman1 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24273

Köszi a tippet.

Felhívtam, de nem túl olcsó. Érden a Szabó Autó 4ezerrel kevesebbet mondott.

 

Gyári alkatrészbeszerzésre egyébként csak a márkaszervízek jönnek szóba?

Vagy létezik kedvezőbb (de még megbízható) forrás is?

Előzmény: DAndras79 (24201)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24272

Mi az a clip?

 

 

Renault diagnosztika.

Előzmény: kokuszgomboc (24270)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24271

Hajnali 3-kor fórumozni!? Ezt nevezem! Max respect!!!

 

 

Dógom volt :-)

Előzmény: Peter48 (24269)
kokuszgomboc Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24270

Mi az a clip?

Előzmény: stevie-w (24268)
Peter48 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24269

Hajnali 3-kor fórumozni!? Ezt nevezem! Max respect!!!

Előzmény: stevie-w (24268)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24268

Szerintetek mi lehet a problema? Tudja valaki a megoldast?

 

 

Talán a clip.

Előzmény: kokuszgomboc (24267)
kokuszgomboc Creative Commons License 2011.07.22 0 0 24267

Sziasztok!

Nekem egy 2001-es 1.4-es Scenic-em van, Nagyon nehezen indul,sokaig kell inditozni mire beindul,de utana szepen jar,semmi baj nincs vele,talan egy kicsit rangat az elso par meteren de utana minden jo. Minden szuro most lett cserelve,gyertyak is cserelve lettek, es a benzinpumpa is. Szerintetek mi lehet a problema? Tudja valaki a megoldast?

morgi 1.5dci Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24266

Múlt héten kicserélték az első szélvédőm, és lecseréltem az ablaktörlőket is.

Most sikerült kibróbálni az eső érzékelőt, tartottam tőle, hogy fog működni.

Jelentem meglepően tökéletesen teszi a dolog.

Bár eddig sem volt vele különösebb gondom, de eddig hol jobban, hol rosszabul látott mint én.

Most hozzám hasonlóan erzékeli az eső intenzitását.

morgi 1.5dci Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24265

Áthelyeztétek a drosztot a Jegenyefa utcába? :)

Tudom rossz poén, de azért jól néz ki egymás mellett a két autó.

 

Előzmény: Törölt nick (24236)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24264

Kapaszkodás: 143000   legalábbis az órájában :)

Előzmény: Törölt nick (24261)
Tattara007 Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24263

Ezt az előbb olvastam a totalcaron:

 

"Az utólagos garanciát forgalmazó brit Warranty Direct közölt újabb alapos statisztikát arról, hogy milyen mértékben nőtt az elektromos hibák aránya az elmúlt évek során, és mely típusok a leginkább érintettek. Az angolok tapasztalatai szerint az autók 27%-ában hibásodik meg az elektromos rendszer éves szinten, miközben ugyanez a szám öt éve még 23% volt. Ez önmagában is rosszul hangzik, de van olyan típus, amely még az átlagnál is sokkal rosszabb.

A tízes toplistát teljes egészében francia, német és brit modellek uralják. Az elektromos hibák koronázatlan királya a Renault Mégane II, ennél 34,66% az esély rá, hogy egy adott évben el kell látogatnunk egy autóvillamossági szakemberhez."

 

Gondolom nekünk Sceniceseknek is ugyanebből az elektronikából jutott! Pics@ba!! Valamiben elsők vagyunk.

 

üdv: Tattara

brönó Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24262

válasz | megnéz | itt a könyvjelző 2011.07.21 10:39:58 © (24258)

Ha beindul az autó,jól megy,veszi a fordulatot, nincs teljesítmény csökkenés, nem rángat, alapjáraton is szépen,

egyenletesen jár a motor. Renault szervizben a diagnosztikára alapozva gyanakodnak a üa szivattyúra.

Egy másik márkafüggetlen szervizben a diagnosztika kidobta a hőmérséklet jeladó hibát is,de úgy,hogy már nem aktív.

Azt mondták erre,hogy lehet lehúzták a vezeték saruját és utánna visszatették és azért írja ki a hibát.

A másik,hogy a motor leállítása után a nyomás visszaesik 0-ra a műszer szerint,és ez nem normális mert 100 bar körül

kellene lennie ilyenkor is.A kézi üa gumi pumpát is most fogjuk cserélni mert két irányba pumpál,bár nem tudom mennyire

befolyásolja a rendszert

Előzmény: stevie-w (24246)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24261

Helló,mennyi kilóméter volt a kocsiba????????

Előzmény: Zsuppim (24256)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24260

Szia

Sokat segítene, ha elmondanád merre élsz, sok bontó van az országban, van amelyik postázik is, pl. Nyíregyháza.

 

De a konkrét dologra, ami nekem hiányzott az első hsz-ből, az a tipus, hiszen más a 2003.06 előtti és utáni Scenic, vagy épp a sima Megane is.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=77232610&t=9098903

 

Ha a képeken látható típusra gondoltál, az ott kékk cimkével feszítő alkatrészre akkor az a motortéri biztosíték és relédoboz fedele - lehet igy is hívni: védő- és kapcsolóegység/motortéri csatlakozódoboza-.

Megjegyzem biztosan erre gondolsz, ha a típus egyezik a képpel, hiszen más doboz nincs arra, illetve balra tőle - szemből - nincs másik doboz

Persze, ha mondjuk Skodád van akkor nem tudom:)

Előzmény: marinenje (24249)
Alexfux Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24259

Egyébként és is megfordultam saját jogon azon a topicon, amiben most Te szerepelsz, és innen még legalább egy Kolléga is Skoda tulaj volt. Nekem is kombi Fabia-m molt pár száz évvel ezelőtt.

 

Én autót anyagi okokból csak komoly megfontolások után veszek. A szempontok a jól használhatóság, a megbízhatóság, a minél olcsóbb fenntartás, de például azt is szoktam figyelni, hogy hol áll a lopási statisztikában. De az egyik legfontosabb szempont, hogy egy nagyon jó cimborám Renault-szerelő. Nem vagyok én márkahű, nem érdekel különösebben az autó külalakja, színe, hanem a fenti szempontok... Ja és a pénz, amit erre a célra tudok költeni, de az úgyis a legkevesebb...  :-)

 

 

Előzmény: puntooo (24248)
brönó Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24258

Ha beindul az autó,jól megy,veszi a fordulatot, nincs teljesítmény csökkenés, nem rángat, alapjáraton is szépen,

egyenletesen jár a motor. Renault szervizben a diagnosztikára alapozva gyanakodnak a üa szivattyúra.

Egy másik márkafüggetlen szervizben a diagnosztika kidobta a hőmérséklet jeladó hibát is,de úgy,hogy már nem aktív.

Azt mondták erre,hogy lehet lehúzták a vezeték saruját és utánna visszatették és azért írja ki a hibát.

A másik,hogy a motor leállítása után a nyomás visszaesik 0-ra a műszer szerint,és ez nem normális mert 100 bar körül

kellene lennie ilyenkor is.A kézi üa gumi pumpát is most fogjuk cserélni mert két irányba pumpál,bár nem tudom mennyire

befolyásolja a rendszert

Alexfux Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24257

Az Avensis Verso abban jobb a GS-nél, hogy a 6.-7. ülés teljesértékű, és ha nincs bent, akkor nagy a csomagtató. HA csak 6 van bent, akkor is.

 

A GS két kis eldugható ülése csak végszükség esetén használható kis termetűeknek. Tévedés ne essék, én is GSIII-t szeretnék, mert néha előferdül, hogy 4 felnőtt 3 gyerek felállásban utaznánk rövid távokon és erre ez megfelelő. De hogy huzamosabb ideig valak hátul utazzon, az nem túl örömteli az ott utazónak.

 

Viszont eldugva az üléseket, a GS-nek kellemesen nagy a csomagtere...

Előzmény: DAndras79 (24247)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24256

És végezetül az alsó megbontás után ez a kép fogadott bennünket: mindenhol olajos massza. Ez a motor 7000 km-t ment olajcsere óta, masszát meg kb 1 liter olajat hagyott meg.

Előzmény: Zsuppim (24253)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24255

Tessék csak megnézni a bekarikázott hengereknél a hézagokat, így már nem véletlen hogy az olaj leeresztésekor kb 1 liter fekete trutymó jött csak le a blokkról. Fejre fordított állapotban 10 perc alatt ezek a hengerek átnedvesedtek a visszafolyó olajtól, pedig ennek nem szabadna így történnie.

Előzmény: Zsuppim (24253)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24254

 

A hengerfej marad a régi

 

Előzmény: Zsuppim (24253)
Zsuppim Creative Commons License 2011.07.21 0 0 24253

Az testkábel annyira nem, de a kézifékfrissítés a Császáréknál is elég gyakori dolog, szinte minden hétre jut 1-2 Scenic.

 

Anno itt a fórumon volt szó a motorvezérlés szoftveres frissítéséről " a motor káros kopásának megelőzése céljából " címszó alatt. Hát ez egy eléggé nagy lutri művelet, mert előfordult olyan eset, hogy felprogramozás után a motor már el sem indult, vissza kellett tenni a régebbi szoftvert, de ennél meredekebb dolog az, amikor felprogramozás után és a régi szoftver visszatöltése után sem indul többé az autó. Ilyenkor csak egy megoldás van, komplett motorvezérlő elektronika csere.

 

Megint egy kis 1.9 dci, hogy ne csak dícséreteket olvassatok:

 

A hengerfej marad a régi

 

Tessék csak megnézni a bekarikázott hengereknél a hézagokat, így már nem véletlen hogy az olaj leeresztésekor kb 1 liter fekete trutymó jött csak le a blokkról. Fejre fordított állapotban 10 perc alatt ezek a hengerek átnedvesedtek a visszafolyó olajtól, pedig ennek nem szabadna így történnie.

 

És végezetül az alsó megbontás után ez a kép fogadott bennünket: mindenhol olajos massza. Ez a motor 7000 km-t ment olajcsere óta, masszát meg kb 1 liter olajat hagyott meg.

 

Előzmény: Törölt nick (24238)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!