Köszi, szívesen találkoznék Veletek egy Zafis eszmecserére, de innen a nyugati határszélről nem nagyon van rá módom. Ha hívatalos ügyben pesten járok, az meg a céges kocsival történik.
Az enyém pont ilyen , mint a 92-es hozzászólásban linkelt képen az ezüst Zafi. Csak nincs rajta kf.felni sajna.
A félig sötétítés is stimmel. Ez is hővédő hatású ?? Itt nincsen visszaverő tulajdonságú fémréteg az üvgben, csak sötétebb.
Köszi a klíma használatához a tanácsokat. Azért majd lehet, hogy elviszem valami szakihoz beméretni, hogy jól műkszik-e.
Ti nem törtétek még össze az első lökhárító alján lévő gumiszoknya mögötti levegő bevezető csatornákat ? Ami a féktárcsára viszi a levegőt. A hét végén a jobb oldalit próbáltam vissza tenni a helyére. Nagyon sérülékeny helyen van, lehet hogy jobb lenne leszerelni őket.
te nem lennél biztos benne, ha a tied ilyen lenne? :)
Persze. Mondom hogy nagyon régi a kicsikém... augusztusban kezdték forgalmazni (mert én júniusban vettem át a G-t és én épp csak lemaradtam a Zafiráról...), az enyén Novemberi... első széria!
basszus en is -4.75-nel jarok.lassan mevakit minket a monitor. mar nagyon vagyom egy LCD-re.
nem egy szepseg a kozepso ovtarto dudor.jahhh, es kikerult comfortbol a multikormany(od) is.nem kommentalod a hovedo szelvedot, mennyire erzed hatasosnak?
Nogun:lassan osszeszedem magam s randizunk, csak az Arpad hid kornyeke ne lenne olyan brutal napkozben.
Korábban volt egy olyan érzésem, hogy a klímát sokan digitálisan kezelik. vagy megy vagy nem.
És ezért vagy megfáznak vagy nem használják.
Pedig ott a fűtés kapcsoló is.
A kezdeti nyitott ablakos, 4-es fokozatú, belső keringetésű menet után lassan kettes fokozat és általában 6 óra szerinti hideg-meleg beállítás segít nekem.
Hosszú távon általában ezt használom, az ablakra fújatva, sokszor akár 7 órás állásig csavarva 2-es fokozat, vagy 5-6 órás 1-es fokozatban.
Egyszer 40 fokban magamra irányítottam a klímát és akkor begyulladt a szemem.
Javasolt a szemüveg nagy melegben ha nem bírod tovább!!
Mindezt úgy kell végeznem, hogy mellettem a huzatérzékeny anyósom, félig mögöttem pedig a hideg érzékeny feleségem... nem egyszerű.
A hőmérsékletét még nem mértem, de egy kiadós szellőztetés után bőven elég, ha csak a szélvédőre nyomatom max. 2-es fokozatban, és a kocsit kellemes szinten tartja, miközben direktben senki nem kap a cúgból. Érdekes volt Isztrián hat órai kocsikázás után kiszállni a 36 fokba !
erdekes, nekem eloszor *kb 10 liter korul* folyamatosan elkezd egni a tank lampa, majd kb. 7 liter korul kezd villogni folyamtosan, amig nem tankolok.
szerintem boven meglehet fazni a klima mellett.
pl. folymatos orszaguti haladasnal en nem is kapcsoltam be a ventillatort (egyebkent a varosban 1,2 -esben szokott menni) a vegen mar a szelvedore ment csak, mert a nejem fazott.
Köszi az instrukciókat, majd átnézem a kocsit.
Tudomásom szerint minden jó benne. Szervízbe nem kell vinni, mert márciusban megvolt a 30ekm-es.
Szerintetek a klímából milyen hideg levegőnek kell jönni ? Még nem volt klímás autóm, és ezért a láma kérdés. Ismerőseim panaszai maradtak meg bennem, miszerint meg akarnak fagyni a klíma mellett. Hát ezt én nem mondhatom el, hidegnek hideg ami jön, de a megfagyástól azért messze vagyunk még 20 km 2-es fokozatban fúvatott klímázás után sem. Nézessem meg ??
Rendes szervízben úgy is végignézik rendesen, amit nem találnak, úgysem cserélik ki ingyomba.
Tehát inkább figyeld meg jól a kocsit, hogy te jelentsd be a hibát.
Én például pont gar után vettem észre, hogy a belső levegó keringető motor meghalt.
Vigyázz a lámpa attól is függ, hogy lejtőn vagy egyenesben állsz. Ha elindulsz még mozoghat.
Nekem szokott vicces lenni. Villogóval kezd és aztán a következő induláskor negyed körül mutat.
A régi Astrámban (g) egyszer már cseréltettem az elektronikát a tankban.
Nekem van anyós tálca, amikor megmutattam anyósnak jajdejó felkiáltással rátette a lábát! :)
és mindkét ülés alatt jukebox kábelvégek... nem szépek.
nincs bőrkormányom, de tettem bele kartámaszt, nem zavar.
és így néz ki a cockpit:
vagy amire szeretném picit a színvilágot átállítani:
Na milyen jól felfutottunk hirtelen ! Hála Agi-Zolinak :-))
Köszi a linket ! kár, hogy nem angol nyelvű.
Tankolás ügyileg még nincs tapasztalatom, ui teli még nem tankoltam . Visszatartott az 58 liter ára :)
A fogyit eddig úgy mértem, hogy a napi számálón fifyelem a sárga lámpa kigyulladások között megtett km-ert. Persze todom, hogy mennyit tankolok rá. Ez elég pontos módszer szerintem, nekem bevált. Több, pl 3 szori 30 l-es tankolást figyelembe véve , az ezzel megtett 900-1200 km távon az a pár km bizonytalanság ami a felgyulladás és az állandóra égve maradás között van, nem túl nagy hibát okoz.
Hővédő üveg. Majd megnézem, de nekem nem úgy tűnik, hogy rózsaszínesen csilloogna a szélvédőm. Tudom mire gondolsz, de az enyém nem ilyen.
A Zafi 2002 májusi, és olyan, hogy a hátsó traktus gyári sötétített üveggel van ellátva . Ezt a szériát így szállították láttam már hasonló korú ugyan ilyet. A szélvédőn felül zöldes napellenző sáv van.
Nekem sem fiókos az anyós ülés, ellenben van kartámlám - ami csak a pályán jó, amkor nem kell váltani- és bőrbevonatú multikormányom.
Kipróbáltam 180 -at megy , és totál pontosan mér 120-nál az óra. ( 4 km, 2 perc tesztelve )
Apropó, mit érdemes esetleg csináltatni rajta itt a garanciaidő végén ??