Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tettestárs Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1815
Szeva Páncélos!

Látom keményen harcolsz a túloldalon :-) Én már nem is írom le ott a véleményemet, vannak emberek, akikkel nincs mit kezdeni!
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1814
"Az eltűnt LX +kényelem, és +el. csomaggal:4.191.000Ft volt."
Előzmény: Pancelos72 (1812)
istynet1 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1813
Az uj corollának az is a célja :) az öregebb korosztályt célozták meg, de az Auris az jóval fiatalosabb.
Előzmény: Törölt nick (1811)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1812
EX Limiteddel számoltál.
Tudatosan maradt ki a CRDi LX-e? Az azért csak 4 millió, ami belépő dízelek igen ütőképes. Még van készleten is ilyen autó.
Előzmény: Törölt nick (1809)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1811
Mert a KIA-nál is van 7% flottakedv. Cégautós. :-)

Ne agyaljak?

Mindenesetre azért az Aurist kipróbálnám.
A Corolla nagyon nem jött be. Öreguras, unalmas, drága.
Előzmény: istynet1 (1810)
istynet1 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1810
Ha még van 9% kedvezményed a toyotánál mit kell agyalni?
Előzmény: Törölt nick (1809)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1809
Hát akkro rajta, a dízeleket számolom metál nélkül:

KIA Ceed CRDI LX Limited: 4.428.000Ft

Auris 5a 1.4 D4-D 4.335.000Ft
Luna csomag : + 220.000Ft
=4.555.000Ft
Ezek kaphatók most.
A Ceed már csak 127.000Ft-al olcsóbb egy új Auris -nál, de erősebb a dízel, több a garancia, és alig több a felszerelése. Sőt, kb azonos falysúlyú.
Az Auris esetében említésre méltó a térd légzsák, a törésteszt, a biztos érétéktartóssága, a hírnév.

Szóval elgondolkodtató, az alsó szegmens könnyen lehet, hogy Aurist választ az LX megszűnése miatt.
Az eltűnt LX +kényelem, és +el. csomaggal:4.191.000Ft volt.
Versenyképes az AURIS D4-D LUNA-val: 4.555.000Ft most.

Ha a Ceed CRDI EX-et nézem: 4.668.000Ft
Auris 5a D4-4 SOL: 5.050.000Ft

Igazából a CRDI CEDD EX-et elektr.csomaggal: 4.768.000Ft
Auris D4-D EXE csomaggal összevetve: 5.375.000Ft

Tehát, ha növeljük a felszerelést, akkor növekszik a Ceed előnye.
Aki nem felszerelést akar, hanem egy alap dízelt, az könnyen lehet, hogy AURIST VESZ! Elcseszted KIA! :-)
Remélem olvassák ezt a marketingesek.

Nekünk 2 hete áll már a garázsban egy új Yaris.
Ha alap dízellel megelégszem, és meggyőz az Auris, akkor könnyen lehet, hogy még egy Toyo lesz a mellette, ráadásul 9% kedvezményt is tudok szerezni.
Ha a sok felszerelést vásárolom, amit szintén szeretek, akkor a Ceed nyer, de sokat veszítek eladásnál, mert az Ceed extrákkal ellentétben a Toyo hírnevéért jobb értéktartósságot vásárolok, akkor is, ha kevesebb a felszerelése.
(kissé pesszimista a megözelítésem)

Az Aurisban nincs ülésfűtés, ami nekem bejön, de elgondolkodtató az MMT kényelme.
Akkor le kell mondanom az erősebb dízelről.

A Ceed-et igazából a 125 le-s Auris dízellel lehetne összevetni, de akkor már további 680.000ft-al drágább. Nagyon sok.

Hát, agyalhatok..:)




Előzmény: Pancelos72 (1808)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1808
Az Auris árlistáját tudjuk. Összevetetted? Kiváncsi lennék.
Előzmény: Törölt nick (1807)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.18 0 0 1807
A Ceed EX eletromos csomaggal , metállal: 4.868.000Ft listaáron.
28.000-el drágább lett ez is. Elgondolkodtató.
A Hyunday drágább lesz?

Az Auris nem lehet, hogy majdnem ugyanennyi lesz?
Ugyan az "csak egy Toyota" ?:-)

Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 1806
Odébb van az még, hogy tudjuk az árat. Éppen csak megjelentek a gyári képek, nem hogy a hazai forgalmazásról bármi. Nagyon kíváncsi leszek én is. Készítem a honlapját egy Hyundai képviseletnek, majd tudakozódok, hátha kiszivárog valami.

A KIA tűnik a kreatívabb, innovatívabb csapatnak, nem véletlenül került Hyundai kézbe. Látszik, hogy honnan kerül át a műszaki tartalom (Accent, i30,...)
Előzmény: Andrew31 (1805)
Andrew31 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 1805
Sziasztok!

Próbáltam utánanézni a neten, de nem találtam sehol, hogy vajon mennyi lesz az új C30i ára és milyen felszereltséggel?
Főleg az 1.6-os 115 Le-s diesel árára lennék kíváncsi!Persze a bemutató fotókon - a Ceed-hez hasonlóan - a "csúcsfelszereltségű" modell van fényképezgetve navigációs rendszerrel, digitklímával, bőrkormánnyal, könnyűfémfelnivel stb!

Szerintem is szolgai másolat már-már pimasz a hasonlóság!

Egyetértek kiajobbal az új Accent a rió klónja és szerintem a "II-es" Accenthez képest borzalmasan elszarták csináltak egy jellegtelen "gyurma" autót, aminek se füle se farka!Pedig a II-es Accent kifejezetten pofás kis dög!
Előzmény: P.URBANUS (1802)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 1804

Nos, cee’d 1,4 fogyasztás:
Amit a kocsi átvételekor láttam: Tesztautó lévén többnyire a városban botorkált kiszemelt „áldozataival”, néha körgyűrűn vissza, sok esetben nem túl cizellált vezetési stílussal. A teszt utakat gyakran gyorsításokkal, fékhatást próbálgatva tette meg a cee’d. Tankolástól számítva a komputer 8.5 litert mutatott, ami szerintem a körülményeket figyelembe véve igen korrekt.

 

Én a városban kíméletesen (2.000-nél felváltva) a lendületet okosan használva, 7,2-t mértem. Aztán lakott területen kívül, KRESZ-t betartva mértem a két város között 5,8-at. Utána nulláztam a számítógépet, majd városban 40%, kívül 60%, nem nagyon óvatosan, nem is sportosan, amúgy lendületesen (városban 50-60, kívül 90-100) így jött ki 6,6 liter.

 

További tapasztalatok:
Mivel a váltó fokozatai elég rövidek, szépen alulról, nyomatékosan húz a motor, 2.000-nél már nyugodtan el lehet váltani, ilyenkor sem gond ha esik a fordulat, 1.500-tól szépen lehet gurulni, nem vérszegény. Emelkedőn is viszi a motor a kasztnit, tartja felfele a lendületet, gyorsulni azért nagyokat nem kell még vízszintes úton sem. Azért ez csak 1,4 literes. Tehát kényelmes, lendületes autózáshoz tökéletes az autó, kemény előzésekhez pörgetve sem igazán jó partner, kell az a +2deci hengerűrtartalom – esetleg az a dizel ?. Nem emléxem a kategóriában olyan 1,4 literes autóra, amely ellenfele lehetne kifinomultságban, menetteljesítményekben.

 

Zaj:
Városban szerintem csendesebb a Corollánál. Alapjáraton annyira halk és rezzenéstelen, hogy csak a műszerről tudod, jár. (A tesztautóban 1.500 km van). Az értékesítők is mesélik, hogy a próbaúton a sofőrök jellemzően megijednek a kereszteződésben, hogy leállt a motor és már nyúlnak is a kulcshoz ?. A motort 2.600-ig (ötödikben 90 km/h) nem venni ki a gumihang mögül, itt kezdi hallatni magát, de nem agresszívan. Fokozatosan erősödik a hangja, talán 4.000-nél (140 km/h) kezd kissé keményedni, bár ekkor sem tolakodó, de azért innen már kezd határozottabb lenni. (140-nél a dízel csak 3.000 pörög, így jelentősen csendesebb).

 

Egyéb benyomások:
Az autó nagyon stabil, megrángatva a kormányt billenés nélkül azonnal fordul, szinte kapaszkodik a betonba. Előbb engedi el a gumi, a betont, mint hogy a felfüggesztés engedne a fizikának. Hatalmasat mentem éjszaka egy körforgalomban, kitörés nélkül.

 

Minél több időt töltök az autóban, annál inkább nem hiányolom a textilt a cee’d ajtaján. A borítás nem kopogós műanyag, hanem ugyanaz a puha, szivaccsal tömött hatású, mint a műszerfal, így B-oszloptól B-oszlopig, egységes képet nyújt, nem vagyok meggyőződve, hogy a nem bontaná meg egy újabb alkalmazott anyag ezt az összhatást.

 

A rádió vételével továbbra sem vagyok elégedett, ahogy a magas hangokat is kevesellem. A lejátszó az írott MP3 lemezeket gond nélkül olvassa, lehetnek azok akár könyvtárakba írva a lemezen, a track címeket így szépen mutatja.

 

Az ülések oldaltartását kell még dicsérnem, az ülőlap és hátlap így szépen kiegészíti a masszív futóművet.
 
Klubtalálkozó:
Találkoztam a MINIsekkel, épp találkozójuk volt. Hát kellett csinálnom pár fotót:
http://kiaceed.info/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=56&func=viewcategory&catid=7

kiajobb Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1803
Nézd meg a mostani árakat. Picanto-Atos, Rio-Accent.
Nem ismerem a munkamegosztást a két márka között, de úgy tűnik, hogy KIA-nál vannok a merészebb jobb szakemberek. A Hyundai valahogy mindíg a KIA után jön ki egy tök ugyanolyan modellel. Nézd meg az új Accentet. Közel egy évvel a RIO után jött ki és belülről és műszakilak a RIO klónja. Külsőre hozzányúltak egy kicsit de ez a kárára vált. Nekem a RIO jobban tetszik. Ugyanez a helyzet a Ceed i30 esetében is. 6-8 hónap csúszás és szolgai másolás. Mintha a KIA tervezőibe több spiritusz lenne. A dolog azért érdekes mert ebben a házasságban a méreténél fogva a Hyundai a góré.
Előzmény: mzdude (1790)
P.URBANUS Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1802
Úgy tudom (lehet, hogy rosszul), hogy a két márka pozicionálásánál nem az alá-fölérendeltség a fő szempont, hanem a Hyundai a konzervatívabb, a Kia pedig a sportosabb, fiatalosabb "imidzset" fogja követni.
Előzmény: mzdude (1790)
KiberLovag Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1801

Az ignisklubnál, és a swiftklubnál a kedvezményt adó cégeknek a rovatba bekerüléshez is 10%-ot kellett adniuk alsóhangon... de volt, akik 20-25%-ot is simán megadták... no persze ott a működtetés abszolúte nonprofit alapon működött, akik tudták, és bírták felvállalták, de ezért semmi nem járt nekik, max hátbaveregetés, de a tapasztalat szerint ebben se nagyon volt részük, sőt... ;)

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1800
Igazad van!
Épp számolgattam, egy D4-D Aurist... hát, sokkal több, mint a Ceed.
Az off Auris: 4.335.000 a dízel alapára
Ebben nincs semmi, csak a klíma, lufik, stb.
Egy Luna csomag még 210.000Ft, a metál 100.000Ft,
az 5 ajtós felára 100.000t, az már.:4.645.000FT

Ennyiért van mnár Ceed EX is ESP vel, mindenfélével.... nem is folytatom :)
Előzmény: zotty1 (1795)
kiajobb Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1799
A cég ahol dolgozom fontolgatja a Ceed miatt a KIA vásárlását. A dolgozók egy része saját névre venné az autót és km pénzt kapna ami fedezné a költségeket.
A flottaajánlaton egyértelmüen az szerepel, hogy flottakedvezmény csak a cég nevére vásárolt autókra jár. Ekkor megpróbáltak egy flottakezelőt bevonni az üzletbe de a KIA kijelentette, hogy csak akkor ad flottakedvezményt ha a flottakezelő a saját nevére iratja az autókat. A tényleges üzemeltető még üzembentartóként sem kerülhet a forgalmiba.
Ja és a flottakedvezmény ebben az esetben 11-12% lenne.
Szóval ez a vásárlói csoport nem biztos, hogy működhet. Vagy maximum egy kereskedő saját kedvezménye lehetne ahonnan jutna még 1-2 % a szervezőnek is.
Előzmény: Pancelos72 (1797)
istynet1 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1798
A 4% engem nem fogna meg :)
Előzmény: Pancelos72 (1797)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1797
A megrendelésekre, azokat összefogva a cee'd klub flottakedvezményt tud érvényesíteni, ami ha jól tudom 4%, vagyis 150 ezer körüli spór. De ezt konkrétizálni akkor tudom, ha meg vannak a pontos igények. A kluboldalon indítsunk ennek egy topicot?
Előzmény: istynet1 (1789)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1796
1. Nagyobb vásárlóerőt mutatva mindenhol lehet komolyabb engedményt érvényesíteni. Ehhez információkat kellene megosztanunk egymással a vásárlási elképzelésekről.

2. Nem hiszem, hogy a KIA bánja a dolgot. Kereskedelmi oldalról egyébként leginkább az ő érdeke a különböző márkaklubok, egyesületek, stb. épülése. Az így szerveződött közösségeknek nagy szerepük van a márkatudat, a lojalitás erősítésében, bővülhet az ügyfélkör. Nem is értem, miért hagyják a vezérképviseletek marketingesei, hogy annyi gagyi "hivatalos" FUN oldal higítsa a netet, mint amennyi. Léteznek olyan online marketing eszközök, amelyek okosan képesek kiaknázni az ezekben rejlő lehetőségeket.
Bár az én kezdeményezésem nem fentről indult, de természetesen szeretnék az információ-cserén túl, valós közösségi életet (találkozók, stb.), kereskedés vagy akár importőr által támogatott nyereményjátékokat, és ahogy említettem már további előnyöket, kedvezményeket érvényesíteni. Ehhez persze erősíteni kellene tagságot.

Tettestárs,
ma turnézok egy százasz az 1,4-essel, úgy, hogy tojást teszek a jobb talpam alá. Kiváncsi vagyok, mit rajzol a számítógép. Méginkább, hogy a szintén 1,4-es RIO-hoz képest milyen a rugalmassága. (erősebb, nyomatékosabb motor de ugye nagyobb test). Este beszámolok.

díler,
egy barátomnak van 2 éves Focus Kombi dízele, odaadtam neki a bal elsőt, amikor a dízellel jártam. Folyamatosan csak hümmögött. Az ajtócsapódás, hang és rezgésszigetelés, rugalmasság. Nem nagyon akarta elhinni, hogy ez KIA motor, azt feszegette, kitől van az erőforrás. :)

Előzmény: istynet1 (1789)
zotty1 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1795
Hát ez inkább bemutató mint teszt, a cikkiró szerintem nem is látta a kocsit belülről.
Előzmény: Törölt nick (1794)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1794
Auris teszt:
http://hvg.hu/cegauto.teszt/20070301_toyota_auris.aspx
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1793
Mindíg melléütök..:-)

tehát:
A dízelt- dízellel összevetette már valaki?
Focus -Ceed.
Előzmény: Törölt nick (1792)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1792
Dízelt dízellel összevetette mőás valaki?

vlevi Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1791
Múltkor írtam, hogy Ceed mellet szóba jöhet a Focus is. Ma kipróbáltam a Focust, azóta nem. Az 1.6-os 100lovas benzinessel mentem. Mármint mentem volna, de annyira erőtlen szegényke, hogy ihaj. Ráadásul valami dízelszerű berregés is jön belőle. Visszaültem a 9 éves renómba, és szinte repült, amikor 2-esben 20-30-as tempónál megnyomom a gázpedált, akkor elindul, nem pedig kerregés mellett unottam mászik fel a sebességmérő. Persze lehet, hogy a 115 lovas 1.6-os mivel már az is valami változó szelepvezérléses, az jobb, de azt nem tudom kipróbálni. Az 1.4-es Ceed jobban megy, mint az 1.6-os Focus, erre se gondoltam volna.
mzdude Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1790
A Hyundai van feljebb pozicionálva?
Előzmény: kiajobb (1777)
istynet1 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 1789
Pontosan hogyan gondolod? Milyen diszkont árra?
Tönkre akarod tenni a KIA kereskedőket? :)
Előzmény: Pancelos72 (1783)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.15 0 0 1788
Köszönöm, Tettestársnak is - a szándék a fontos :)
Előzmény: scenic(725) (1782)
scenic(725) Creative Commons License 2007.03.15 0 0 1787

LOL :)) Kösz.

Jóéjt!

Előzmény: Tettestárs (1786)
Tettestárs Creative Commons License 2007.03.15 0 0 1786
Áááá! A csudát! Szerintem a te megoldásod tökéletesen megfelel! :-), :-P
Előzmény: scenic(725) (1785)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!