Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VDaNi Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24357

"de nem lesz attól baja, ha kézzel hajtom be/ki, miközben motoros?"

 

nem akkor leakad a motorról de ha 1x motoros miért kézzel állítod? :)

Előzmény: ThomBoy (24353)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24356

Tükröt behajtva parkolni, szerintem nem jó ötlet, a marha aki nekimenne az autónak a reccsenéstől hamarabb észbekap.A tükör kb. 40 e ft komplett, az oldalát végigjavítani ennek a többszöröse szerintem...

 

Nem kell behajtani és úgy kiszállni, huzd le a bal egy anlakot, szállj ki, kintről forditsd el a kapcsolót a tükrök behajlanak, majd a bezárás gombot 2x nyomd, vagy az egy oldali ajtók gombját egyszerre és az ablakok felhúzódnak.

USB bemenet, aux IN megoldharó simán, egy kábelt kell venni

 

http://www.meganeklub.hu/index.php?Tippek-es-trukkok

Itt van tükör automatizálásról is szó, de nekünk nem jó mert nekünk nem az ajtón van a tükör.

Előzmény: ThomBoy (24353)
ThomBoy Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24355

Nem titok az ára, mert szinte az eurotax áron vettük meg, 3,4MFt volt., 3 éves és 1 hónapos múlt.

 

Régen sokat fórumoztam, de a család, a munka erre nem sok időt hagy, de igyekszem aktív maradni, így a fogyasztásról is beszámolni. Bár a jövő héten valamikor átveszem a céges vasat, így hétvégi hosszabb autópályás vidék, meg a rövidebb város lesz benne a maradékban (kevesebb, mint fél tank), de majd úgy írom le, hogy kb. mennyi volt belőle a város/országút/autópálya.

 

Az új grandtour (ha Mégane) az nagyon tetszik nekem, de a feleségem nem kombi párti, így nem került szóba. Az viszont kétségtelen, hogy az egyterű egészen más feeling, kicsit buszos, de nekem bejön, 30 fölött gyerekekkel nem a kanyarsebesség a lényeg. Majd ha kirepültek veszünk egy kabriót :)

 

A használtautó vásárlás sajnos lutri, vagy többet fizetsz és kapsz garanciát, vagy kevesebbet és kockáztatsz. Főleg a kinti autóknál, ha nem magad hozod be. Ha van rá lehetőséged, akkor szólj pár márkakereskedőnek, hogy mit keresel, és jelezzék ha van valami a láthatáron. Több nagyobb cég flottáját is kezelik (HP, Vodafone), ahol ki lehet fogni olyan cégest, ami nincs lelakva. Az én (céges) autóimat meg lehetett nézni, csak kézi mosó, rendszeres szerviz és törődés, mint ha a sajátom lenne. Ez a kocsi egyébként végig a Renaulté volt, ezeknél a kocsiknál pedig hihető, hogy minden csak gyárival javítva és rendszeresen karban van tartva. Cserébe drágább valamivel, de a casco is ilyen, ha nincs esemény, akkor kidobott pénz.

 

A 2.0 150LE nagyon kellemes, még ezt az autót is jól mozgatja, pedig nem a szélcsatornák királya a kasztni. Mindenképp érdemes kipróbálni, de azt hallottam, hogy a lóban erősebb 2.0 dCi-t azért szét lehet hajtani...

Előzmény: cimbóka (24352)
ThomBoy Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24354

A Fluence ugyan kicsit laposabb, de önsúlyra hasonló, meg a motorja is kicsit más (részecske szűrős, 110LE), de a turbólyukat leszámítva elég jól mozgatta azt a vasat.

 

Viszont amikor pályán visszanyomtam a tempomatot és az autó gyorsított vissza, na akkor éreztem először, mit jelent a másfél ménes... Fel is hívtam az eladót, hogy igaza volt, kell ebbe a kasztniba ez a motor, de egyszer majd megnézek egy 1.5 dCi-t is kíváncsiságból...

Előzmény: lacikalocsa (24351)
ThomBoy Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24353

Mi/én mindig behajtjuk a tükröt ha elviheti valaki, mert ahhoz túl drága, ráadásul elég bosszantó, ha mondjuk nyaralni indulsz, és amikor odamész az autóhoz, csak úgy fityeg a nyolcvanezres alkatrész...

 

Mondjuk a kézzel behajtással nincs problémám, a Fluence volt az első motorosan behajtós, de nem lesz attól baja, ha kézzel hajtom be/ki, miközben motoros? A télen még nem gondolkodtam :)

Előzmény: Törölt nick (24350)
cimbóka Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24352

Végülis mennyiért sikerült megvenned? Milyen évjáratú?

Jó lenne, ha egy-két hónap után is beszámolnál egy átlagos fogyasztásról.

Mi is autócserére készülünk. A 7 éves Grandtouromat szeretném lassan lecserélni egy 2-3 éves Grand Scenicre( vagy másra, ez még nem eldöntött, de 12 éve Renaultom van).

Én is nagyon félek a használtautó vásárlástól.:(

Most 100LE-s dieselem van, de elég lomha. A 2-es motorral gondolom már nincsen ilyen gond.

Előzmény: ThomBoy (24344)
lacikalocsa Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24351

Üdv a klubban.Sok sikert az autóhoz.Szerintem is nagyon jó a 2.0 dci.Az enyém csak 1.5(106 LE),és rövid Scenic.Elvagyok vele,de hosszú úton megpakolva elkéne a 2.0 dci ereje.Mégegyszer legyen sok örömöd benne.

Előzmény: ThomBoy (24348)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24350

Én  a motoros tükörbehajtást téli viszonylatban nem is használom ( amúgy is ritkán, esetleg menet közben ha túl közelinek saccolom a bokor ágait), mert tartok tőle hogy hólé belefagy és esetleg tönkre megy a mechanika, vagy a működtető motor. Ha parkolóban neccesnek látom a helyzetet, akkor kézzel behajtom és kész.

Előzmény: Trotter66 (24349)
Trotter66 Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24349

Hm, én ilyen "problámával" még nem találkoztam, amit leírtál, Mármint a tükrök automatikus behajtása.  Ha van ilyen funkciója a SCII-nek, akkor azt a clip-el meg lehet oldani, beállítás kérdése.

Én személy szerint nem is gondolkodtam még ezen, én nem szoktam hajtogatni.

Előzmény: ThomBoy (24348)
ThomBoy Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24348

Még egy kérdésem van. :)

 

A Fluence szabadkéz funkciója (gondolom a Scénic III is ilyen) ugye úgy működött, hogy távolodáskor automatikusan tükör be, ajtó záródik diszkrét hang mellett. Nyitás a kilincs mögé nyúlással, majd indításkor tükör ki. A GS II-nél a távolodáskori zárás ugye nem működik, de nem probléma, hogy gombokat kell nyomni a záráshoz, azonban pár dolgon töröm a fejem, hogyan lehetne megoldani.

 

Hiányzik a hang, mert a paranoiám, hogy nyitva marad az autó így "gyógyítható", hiszen tudom, hogy bezárt. Esetleg a riasztót rá lehetne venni, de még nem olvastam el, állítható-e.

 

Emellett a tükör be- kihajtás ugye eleve másképp kell működjön, mert az ajtó nyitása a tükörrel együtt kell járjon, de talán lehetne ezen is segíteni, ahogy a Citroeneken is működik. Létezik olyan elektronika, vagy csinált már valaki olyat, ami a központi zár nyitásával és zárásával együtt a tükrök ki-be hajtását is vezérli? Kicsit szokatlan, hogy ha megállunk utcán, vagy bevásárló helyek parkolóiban, akkor ajtó kinyit mindkét oldalon, gomb elteker, ajtó becsuk, ráadásul még nem szoktam meg, hogy ajtót nem feltépni, hanem picit meghúz, vár, kinyit, nehogy lezúzzam a tükröt. Ötlet?

ThomBoy Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24347

Köszönöm a jókívánságokat, nagyon bízom benne, hogy nem lesz vele gondunk, végeredményben a Clio-val sem volt semmi extra, bár ezt lényegesen többet fogjuk használni, mint azt. A Clioba majdnem 6 év alatt 30e km se ment bele, mert általában a céges autóval mentünk mindenhová, mert az volt a nagyobb. Ebbe azért fogunk pakolni, ha nem is 20-30e km-t, de évi 10-15e biztos meglesz.

 

Nagyon-nagyon örülök, hogy a véletlen így hozta, hogy 2.0 lett, az 1.5-höz képest sokkal jobban vezethető még a Fluence-hez képest is. A fogyasztással kapcsolatban nincsenek irreális álmaim, a lovaknak inni kell adni, de ha nem tapossa az ember, akkor 7-8 liter között vegyes használatban nem hinném, hogy lehetetlen. Az az igazság, hogy a Clio 1.4 benzin városban ultra rövid távon (feleségem naponta 2x kb. 4-5 km-t ment) télen a tizet is megitta, szóval ha ennyit hoz gázolajból a Scénic, akkor sem jártunk rosszabbul fogyasztás tekintetében, ráadásul ez egy busz! :)

 

A 6.0 l/100km (első tankolás után 550km-t mentünk, majd újra tele raktam) engem kifejezetten meglepett, most szerintem 7-hez lesz közelebb, de még van 3 téglalap. :)

 

Csak azt sajnálom, hogy a feleségem fog vele nap, mint nap járni, nem pedig én. :)

 

Egyébként egy ultra bosszantó dolog történt 1 naposan, de erről nem az autó tehet. Kicserélték a szélvédőt vadi újra, mert kavicsos és nagyon karcos volt (lapát karcolta meg). A két lapát látszólag rendben volt, szépen is törölt, de amikor leszakadt az ég, és az automata ablaktörlő brutál fokozatba kapcsolt, akkor kiderült, csak látszólag van rendben a két (gyári) lapát. Mivel már puha volt a gumi, és a nagyobbik lapát belső végétől normálisan 15 cm-re lévő műanyag merevítés is arréb csúszott (ezt utólag vettem észre), sikeresen megkarcolta halványan a vadi új üveget. Azt hittem megüt a guta, azonnal vettem két vadi újat, szerencsére ezekkel nincs semmi gond. Innen is üzenném azoknak akik Tesco-s lapátban gondolkodnak, hogy ne tegyék! Még a gyári is okozhat meglepetést, ha nem figyel oda az ember. Majd megpróbálom valami üveg polírral eltűntetni, mert szerencsére nem mély, és nem nagy, ráadásul olyan helyen van, hogy inkább a lelkemet zavarja, nem a szememet a kilátásban.

 

 

Kérdéseim egyébként ilyenek vannak:

 

- amikor kinyitom az ajtót, mi az a zúgó hang (mintha valami szelep, vagy pumpa lenne) a jobb elejéből? Ennek elvben nem levegős a központi zárja. Elviszem a Renaultba is megmutatni amikor megyek ki pár apróságért, amit még megígértek hozzá.

 

- a Fluence gyári TomTom nagy navis, Arkamys hifi-s volt, ez meg ugye nem navigációs, így nem is kihangosítós, gyári hifis. A kihangosító sima ügy, helye meg van elvben mindennek, egyedül a kihangosítás nem biztos, hogy a saját hangszórókra megoldható, ami sokkal jobban izgat, az a hifi és azon belül is az USB bemenet.

Lehet-e egyáltalán (érdemes?) gyári navigációhoz való fejegységre cserélni (ebay-en láttam eladót) mert típusidegen megoldás nem érdekel, viszont jó lene USB stick-ről zenét hallgatni. Vagy valami más megoldás? Olvastam olyanról, amit a CD tár kimenetére lehet kötni, az működhet?

 

- milyen téli, illetve nyári gumit javasoltok rá (205/60 R16), mert téli egyáltalán nincs (ahhoz lemezfelni is kell majd), a nyáriból pedig kettő Kléber, kettő még a gyári Continental, viszont zajosnak találom a Klébert autópályán, a tesztek szerint is városban kiváló, így jövőre lehet a két Contit ledobatom, a Kléberek meg 85-90%-osak, azt meg aladom, mert városba tényleg nagyon jók a tulajdonságai. Szóval szívesen vennék gumi tapasztalatokat, hogy mit vegyek.

advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24346

Gratulálok hozzá, ez a motor mindenképpen a legjobb választás (a 2.0 benzines mellett) ehhez a kocsihoz. Ráadásul ez az, ami a legkevésbé tartogathat meglepetéseket használtan.

 

Az 1.5dci fogyasztását viszont azért ne várd tőle semmiképpen, én az előző GSII-es (igaz, automata) Grandba 127-et 8.5 literes átlaggal tekertem bele, és szerintem 1 liternél többet a kézi váltóssal sem lehet megspórolni. A mostani ugyanilyen, automatás GSIII viszont 8 körüli átlagot hoz, és pont most tekertem bele egyhuzamban 9 nap alatt 4500 kilométert Nyugat-Európában, tegnap éjjel egy menetben hajtottam haza Párizsból (1550km), német autópályán kicsit megnéztem a végét is - 210-ig tudtam hajtani, még kicsit ment volna, de a forgalom nem engedte - 7.9 lett az átlag. Ez szerintem rendben van.

 

És hát igen, itthon használt kocsit jól venni nem könnyű dolog, én már rég fel is adtam. :-)))

Előzmény: ThomBoy (24344)
Trotter66 Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24345

Üdv, a csapatban, elolvasva a történetet, azt kell írjam, hogy a legjobb megoldást választottad, a kétilteres láncos motorral nem lesz nagy gondod.

 

Kicsit hasonlít arra, amikor mi vettük a sima Sc-t, egy kereskedésben, ahol beszámolták. Ugyanúgy kaptunk egy év garit, nem lett rá szükség, és tulajdonképpen brutális hibája nem volt, legalábbis, amit meg ne lehetett volna akár szerviz nélkül is javítani.

 

Remélem a Tiétek is hasonlóan jól fog teljesíteni az idők során, sok-sok eseménymentes kilómétert kívánok.

 

A kérdéseidere meg megpróbálok legjobb tudásom szerint válaszolni, de rajtam kívül vannak itt sokkal járatosabb személyek a topicban.

Előzmény: ThomBoy (24344)
ThomBoy Creative Commons License 2011.07.30 0 0 24344

Sziasztok, lassan két hete végre mi is bele ülhettünk az igazi családi autónkba. Elolvastam az utolsó 500 hozzászólást, hogy kicsit képbe kerüljek a fórummal kapcsolatban, hiszen itt új vagyok.

 

Hosszú leszek, de gondoltam én is bemutatkozom kicsit, meg elmesélem hogyan jutott hozzánk a vas. Akit nem érdekel a vásárlás kálváriája, az ne olvasson tovább.

 

Magamról/magunkról (feleségem és én) annyit, hogy nem vagyunk fanatikus Renaultosok, de ez a kocsi az 5. a családban, apumnak 15,5 éves 2.0 RT Lagunája, anyunak 8,5 éves 1.4 Privilége Clioja van, az előző saját autónk egy 1.4 Dynamique Clio volt, melyet 6 évig birtokoltunk 3 éves korától. Két gyerekkel azt hiszem nem kérdés, hogy a 3 ajtós kisautó nem a legmegfelelőbb családi jármű.

 

Az elmúlt 7 évben mindig céges autókkal jártam, volt G Astrám, Ford Focusom, Citroen Xsaram, idén június végéig, egészen 4 hónapos koráig pedig egy 1.5 dCi Privilége + BOSE Arkamys Fluence (céges) autóm volt (újonan vettem át, én kértem Focus helyett), ami egy fantasztikusan jó autó, ugyan csak egy "haszontalan" limuzin, de imádtam, viszont nem tudtunk megegyezni az árában, így nem hoztam el a távozásomkor. Mivel a kicsire közben már megalkudtunk az új gazdájával (egy barátunk vette meg), így sürgősen kellett AZ AUTÓ, amit mindig is szerettünk volna.

 

A keresés, avagy a göröngyös út a GS-ig:

 

A Grand Scéniceket mindig nézegettem itthon és külföldön egyaránt az ismertebb internetes portálokon, a terv egy 3 év körüli, 70-80e km-t futott, viszonylag jól felszerelt (megszoktuk a jót ugye) 1.5 dCi 7 üléses GS volt. A hazai hirdetések alapján nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz megtalálni az igazit. Kizárólag kereskedésben találtunk autót, magánszemély talán 1-2 árulta, de azokat különböző okok miatt (nem volt itthon az eladó, kintről behozott, nincs egy éve a tulajnál -> gyanús) nem is néztük meg.

 

A Budaőrsi úton keztük, mert ott volt vagy 8 autó ami érdekelt minket. Mondanom sem kell, hogy az a flegmaság amivel találkoztunk teljesen ledöbbentett. Na, a kínált autók pont úgy is néztek ki. Tudtam, hogy nem új autót veszek, nem a kisebb horpadásokra, kavicsra vagy ajtó rányitásra gondolok amikor azt mondom, ennyire lelakott, koszos autókat én még nem láttam 2-3 évesen! Legalább a kárpit lett volna tiszta! Miután a 8-ból maximum 1 volt ami több kompromisszummal vállalható lett volna, vidék felé vettük az irányt, mert az eladó megesküdött, hogy "makulátlan" a szintén Franciaországból (volt LeasePlan-es) behozott kocsi. 1 A4-es papírt írtunk össze az egyébként több helyen madárkaka miatt hiányos fényezésű makulátlan autóval kapcsolatban. A többi autónál is kopott, szakatt belsővel találkoztunk, egyik sem volt olyan, mint amivel megtanulunk együtt élni. Hogy rövidre fogjam ezt a napot, teljes csalódottság volt az első 10-15 autó amit megnéztünk, és eszembe is jutott az a TC-os cikk, ami óva int a kapkodástól, és emlékeztett, 1-2 hét alatt nem lesz meg az igazi.

 

Amikor hazaértünk, megláttuk péntek délután a tökéletes példányt az interneten. Gyönyörű óceánkék, panoráma tető, Privilége beige belső, 1.5dCi, 78e km. Nyíregyházán. Miután lebeszéltem az eladóval (szintén francia, volt LeasePlan-es), hogy ne adja el, megyünk érte hétfőn, de én mindenképp bevinném egy átvizsgálásra a nyeházi szakszervizbe, kicsit maszatolt, hogy hát izé, nehéz lesz időpontot kapni, de az autó tényleg hibátlan, stb. Szombaton a testvérével beszéltem, aki miután megtudta, hogy 11-re van időpontom a szakszervizbe, kérni sem kellett, lediktálta a keveset futott autó alvázszámát, hogy "ne itt kezdjünk el vitatkozni azon, miért van a kocsiban esetleg 20-30e km-el több".

 

Hétfőn reggel hívott az ismerős a szervizből, hogy a 2,5 éves 78e km-t futott autót idén áprilisban nagyszervizelték 152e km-nél, tehát most olyan 160-180e km között lehet benne, ha úgy használták, mint korábban. Viszont meg volt a vezérlés csere, meg egy csomó minden más. Nem akartam ilyen sokat futott autót venni, itt kezdtük feladni.

 

Miután megnéztünk egy legalább nem km óra tekergetett (110e km körül volt benne) szintén kintről behozott autót vidéken, visszafele kérdezem a feleségem, hogy beugorjunk-e a Renault szalonba, hátha van, vagy lesz egy eladó kocsijuk. Közben mondanom sem kell, hogy a 2,5MFt környékét már régen megemeltem, mert beláttam, azért kerül a 70-80e km-t futott autó külföldön is 3MFt fölötti EUR-ba, mert az tényleg annyit futott, ami itthon van, az pedig két okból is tekergetett. Egyrészt a nepper így kaszál nagyobbat, másrészt a hiteles autóknál az Eurotax érték a béka segge alatt van nagyobb futásteljesítmény esetén (olyan évi 20e km a normális), ezért van ahol nem titkolják el a tényleges futást, de visszatekerik a vevő kérésére, hogy kapjon rá hitelt.

Az ötlet egyébként onnan jött, hogy apuét is így vettük annó, felhívtam a kereskedést, ahol mondták, hogy 1 hét múlva adja le a szervizvezető a kocsiját, amikor 4 éves kora előtt beült egy újba. Apum azóta belerakott 200e km-t, piaci értéke szinte 0Ft, de használati értéke annál lényegesen magasabb, mert komolyabb probléma nincs vele, ráadásul az I-es Laguna jobb, mint a II-es volt, kivéreztetés lesz a sorsa, eladni már évek óta vétek lenne.

 

Visszatérve a történetünkre, a Renaultnál a használtautós felhívta a másik telephelyüket, majd közölte, hogy pont eladták ma reggel ami volt, és sajnos nem is lát a közeljövőben semmit. Nem hagyott nyugodni a dolog, gondoltam kínzom magamat azzal, hogy kimegyek megnézni miről maradtunk le. Ez volt a fordulópont!

 

Mielőtt elindultam volna, felhívtam a másik telephelyen a használtautó értékesítőt, hogy ne menjek potyára. A kereskedő ekkor elmondta, hogy az nem is GS volt, viszont van egy GS-ük, ami az övéké, és a hét végével állítják le, majd teszik be a használtautók közé. 30 perc múlva ott is voltam, és látatlanul beszéltünk a kocsiról. Milyen, mennyit futott, sérülések, szerviztörténet, stb. Már az irányárról is beszéltünk, és a legvégén úgy váltunk el, hogy akkor pénteken jövünk, ha tényleg olyan a kocsi, akkor állapotfelmérés után foglalózunk.

 

Már nagyon vártuk a pénteket, amikor is megláttuk a vasat. Iridiumkék, 2.0 dCi 150LE Monaco, garantált 68e km! És nincs lelakva, normális használatból eredő kisebb sérülések, karcok persze vannak, de korának megfelelő állapotban van!

 

Megvettük!

 

Lassan két hete van nálunk, már beleraktunk 1000km-t, az első átlag (város, országút, autópálya) 6.0 volt (sima Shell Diesel), gyakorlatilag az 1.5-ös Fluence fogyasztását simán hozta, bár érdekes, a comp. ennél is csal, hiszen majdnem 1 literrel többet mutatott a valóságnál.

Ugyan nincs panoráma teteje, viszont ahogy olvastam a bejegyzéseket, meg 1.5 dCi Fluence-ből ültem át, pokoli szerencse, hogy nem találtunk normális 1.5 dCi-t, hanem egy 2.0-s, láncos 150 lovas motorral ellátott autót sikerült venni, amiben fekete félbőr ülések, és bőr ajtókárpit van, amit csak letöröltünk amikor a narancslé ráborult.

 

Szóval így lett meg az új családtag, ugyan lényegesen több pénzért, mint terveztük, de az első 1000 km után kijelenthetem, ezzel a motorral egy sokkal jobb vétel volt, mint amit kerestünk. Garancia van rá egy évig, utána hosszabbíthatok pénzért, cserébe márkaszervizbe kell vinni. Majd meglátjuk!

 

Aki elolvasta a történetet dióhéjban, annak remélem nem volt túl unalmas, kérdéseim vannak/lesznek, de így is pokoli hosszúra sikerültem.

 

Szép napot, jó hétvégét mindenkinek!

DAndras79 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 24343

Bocs, ezek szerint félreértettem valamit.....Azt hittem, hogy a szerviz után a tetőt "házilag" tartod karban.......De mindegy, mert a kenőanyagra elég sokat kellett várni, csak e hét szerdán jött meg, és csak ma tudtam átvenni.

 

A sötétitő roló idő előtti "halálától" én is tartok.....

 

Na mindegy, majd legközelebb :)

 

 

Előzmény: stevie-w (24342)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.29 0 0 24342

Ha még áll az alku, akkor az aug.13-i héttől futhanánk össze, addig extrém sürü a programom........

 

Jókor szólsz...

 

Az én bocim most gyógyul, mindjárt lehet értemenni.

 

Olajcsere, szűrőcsere, fékfolyadék-csere, egy motortartó bak cseréje, tetőkarbantartás, a b.e. ajtó szabadkezes reakcióinak rendbehozatala, a két hátsó sötétítő roló cseréje (mind a kettő tönkrement, de mondjuk a gyerekeim az átlagnál pajkosabbak), egy megrepedt kerékdob betét cseréje, a B-oszlopok fényezése, a jobb oldali tükör behajtó mechanizmusának gyógyítása, teljes külső-belső nagykozmetika...

Előzmény: DAndras79 (24341)
DAndras79 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 24341

Helló Stevie!

 

Átvettem a kenőzsirt, mindösszesen 20gr, mint egy fél fogkrémes tubus..........Ez a tetőablak javitószettben adott kenőzsir mennyiség két-háromszorosa, mert csak vékonyan kell használni. (a javitószett amúgy 30000Ft felett van).

 

Ha még áll az alku, akkor az aug.13-i héttől futhanánk össze, addig extrém sürü a programom........Ha mégsem, akkor én majd felkenem a mennyiség 1/3-át, a többit elteszem későbbre. Persze nem ártana tudni, hogy a láthatatlan részeket hogy kell/lehet bekenni.....  :-)

 

Üdv.

A.

 

 

Előzmény: stevie-w (24202)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.29 0 0 24340

Kosz Sztiv az infot,az erdekelne,hogy ennek az arnak a toredekeert nem lehet valami osszehozni?

 

Mennyi a keret?

Előzmény: Batman72 (24338)
szucsinet Creative Commons License 2011.07.29 0 0 24339

Sziasztok

 

 

Ma reggel elsötétült a kijelzőm, korábba említettetek Develooper kollégát a javításokhoz.

Valaki tud elérhetőséget küldeni nekem hozzá?

 

kösz!

 

ca-tv kukac freemail pont hu

vagy

info kukac digitalroom pont hu

Batman72 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 24338
Kosz Sztiv az infot,az erdekelne,hogy ennek az arnak a toredekeert nem lehet valami osszehozni?
Tenx.
En
Előzmény: stevie-w (24334)
Trotter66 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 24337

Tudnák, de nem akarják. Az nagyobb munkaóraigényű, mintha egyben cserélni az egészet. Magyarán: szöszölős meló, kinyomni a csapágyat. ABS-gyűrűt kiszedni....

 

Ez alatt  az idő alatt megcsinálnak bármi mást.

 

Előzmény: Katica1 (24336)
Katica1 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24336

Budakalászi renyóban 80e+munkadíjat mondtak a kerékcsapágy csrére, mert ők féktárcsával együtt cserélik.

Ők miért nem tudnak csak csapágyat cserélni, ami kb. 20e-be kerűl?

Amúgy 1 éve lejárt a garancia, de most csinálják még a garanciális javításokat. Renyó Hungári, én így szeretlek. :)

Előzmény: Katica1 (24305)
szalaics Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24335

Ez nagyon csecse! :) esetleg az adapterről infó, hol, mennyi, hogy néz ki, honnét lehet szerezni....?

Előzmény: stevie-w (24334)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24334

tud valaki valami joarositott hangtechnikat a bociba? A gyari fejegyseg meg a hangszorok nem annyira birjak a folyamatos 22-24-es hangero szintet es ott mar nem is szol jol.
Valami hasznalt,de a gyarinal komolyabb szett kene ami a bociba valo.

 

A Scénic gyári hangszórói meglepően jók. Tudom, nagyon gagyinak néznek ki, műszakilag azok is, de úgy a huszonharmincezres kategóriáig versenyben vannak az áruházi darabokkal.

 

Ami nagyon gyenge, az a fejegység.

 

Én azt javaslom, első lépésben cseréld ki a fejegységet egy jó középkategóriás darabra, meglepően sokat fog segíteni.

 

Én magamnak egy Pioneer DEH-P5900 készüléket választottam, egyrészt volt hozzá Renault-adapterem, másrészt ennek a készüléknek állítható a kijlező- és a gomb megvilágítása, így tökéletesen illeszkedik a Scenic belteréhez.

 

Azzal mondjuk számolj, hogy az adapter drága, drágább mint maga a fej, nélküle viszont bukod a kormánytávot és a kijelzőt.

 

Korábban már tettem be képeket a fejről:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=87139239&t=9098903

 

Amúgy a Scénic szerintem kifejezetten alkalmas jó hangot csinálni. Az autóhifiben ugyanis maga az autó akusztikája a legfontosabb. Ma annyira nevetséges áron mennek a használt autóhifi cuccok, hogy nagyjából 150-200 ezer forintért olyan zenét tudsz beépíteni, amivel pár éve még hangminőség-bajnokságot lehetett nyerni.

 

 

Előzmény: Batman72 (24326)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24333

Lökhárító le, majd :

http://szuro.weboldal.fotoalbum2.hu/

 

 

ducsipapa

Szerintem csak a fiókot, akkor nagyjából rálátsz, meg egy kis "nőgyógyász" kézimunka:)

Előzmény: ham0010 (24328)
ducsipapa Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24332

Köszi! most hétvégén megnézem, az üllést ki kell szerelni?

Előzmény: Törölt nick (24325)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24331

http://scenic.weboldal.fotoalbum2.hu/

 

Itt megnézheted, bár van eltérés egy minimális, de minden nagyjából ilyen

Előzmény: Ixat (24327)
Batman72 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24330

Nem uvoltetem egesz nap,csak amikor igen, akkor jo lenne valami picit utossebb. :)

 

Előzmény: laca63 (24329)
laca63 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24329

És a füled bírja??

Előzmény: Batman72 (24326)
ham0010 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 24328

Sziasztok.Tudna valaki segíteni, 1,9 dci-nél üzemanyagszűrőt szeretnék cserélni. Esetleg le tudná valaki írni pár lépésben, vagy segítene, hogy hol találok a net-en segítséget ezzel kapcsolatban.

A szűrőt megtaláltam, csak nem tudom, hogyan kell szétszedni.

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!