csakhogy ne legyek állandóan off :) :
ajánlom figyelmetekbe az opel topicban reklámozott www.carwallpapers.hu-t ahol király háttérképek vannak Opelekről (meg minden másról) és hogy egyáltalán ne legyek off Zafiráról is van :)
Zoli!
aha, képben vagyok, a kislánnyal tévesztettem össze :) Ő meg már két éves? :)))) Nekem olyan mintha max 1 éve gratuláltunk volna először :)
Én vhogy nem tudok öregedni, de nem is akarok :)
Hulla !
Mint korábban írtam, egy digit hőmérővel teszteltem azt, hogy milyen hideg a levegő ami bejön. Bedugtam a légbefúvó rostélyon az érzékelőt és így mértem a beáramló leveő hőmérsékletét. Hát ez úgy 8-10 C fokos, egyszer ment le 6-ra , jól behűtött kasztni és belső keringetés , és 4 es fokozatban fújatás és persze nem alapjáraton járó motor mellett. Nem egy frigó...
A fogyim: teljesen pontopsan 10 l. ma gyulladt ki a sárga - 1194 km-nél és 4x30 litert tankolva. Ehhez hozzá tartozik, hogy majdnem teljesen városban mentem, kb 200 km van benne országút.
Nem olyan rossz ez egy ekkora autótól szerintem!
jol vannak koszi, a kicsi mar 4 honapos elmult :), holnap de. viszem oket Nagyihoz 1 hetre messzi videkre. nekem meg annyi melom van itt is meg foleg otthon, h. alig elek :(
Marty!
szerintem olyan 2fok körüli levegőt kell nyomatnia a klímának. Nekünk is az van hogy indítás után 1 bizonyos ideig még "meleg" levegőt fúj, addig le van húzva az ablak :)
Barátom, nem mer ide írni, de nekem elmesélte, hogy ment 'próbaképp' 2000 km-t tempomattal 90-re állítva...
Eredmény: 5.7!!!!!!!!!!!!!!
ezt csináld utánna...
Sajnos a napokban volt egy fapados G astra 90 LE alattam... és háát rájöttem, hogy a kicsikém elég lomha ehhez képest... mindegy tudtam, hogy nem versenyautót veszek ... Nem ezért szeretjük!
Tényleg zafi-ra nem kapható Bug shield az orrára??
valami ilyesmi?
Nekem 50ezer van benne. A komputert 1500 km-rel ezelőtt nulláztam. Azóta a fogyi 6.9/100 km. Van benne egy Magas-Tátra út, meg egy bakonybéli kirándulás, no meg néhány Érd-Bp. út. Tény, hogy nem nyomom nagyon. Érd-Debrecen úton "forszírozott" vezetéssel volt már 10.2 is a fogyasztásom. Időelőny meg kb. 20 perc.
Masfel honap es már 5000 Km...
imadom a kocsit..nagyon jo valasztas volt!!
a fogyasztas (igaz majdnem csak a pályán és orszaguton kozlekedek) 8.9 L/100 km.
Ez elfogadható, vagy még jobb lesz az elso olajcsere utan 7000Km -nél?
en mar emlitettem, hogy hosszu tavon en/mi is csak a szelvedore iranyitva birjuk a hideget..
(bar nem nagyon szoktam 5-6-7 orazni, egyenlore 'digitalis' maradok:))
csak bepakoltam a családot a Zafiba és elmentünk pár napra egerbe...
Próbáltátok már? hogy a leghátsó utas ne kapjon hőgutát, de az anyós se huzatot, azt csak az első szélvédőre irányított mondjuk 2-es fokozat oldja meg! Ebből az anyós nem kap semmit, viszont a fejek fölött eléggé hátra megy a levegő.
Ilyenkor persze jó lezárni a legtöbb beömlőt, hogy tényleg hátra menjen a levegő (elég sokáig kell mennie) :)
Még 32 fokban is kb 6 órás állásban volt a levegőkeverő...
ja, ja lehetoseg szerint felreallni...
nekem par honapos volt az Astram , amikor Balcsin
dionagysagu jegeso kapta el. kirohantam egy pokroccal takargatni, de nem birtam sokaig , mert a fejem maj' szetverte a jegeso.miutan levonult, sasoltam mint atom a par honapos autot.szerintem eleg merev lemezbol keszulnek az Opelek.azert amikor a radio emlegeti a jegeso lehetoseget, mindig lehet izgulni.
z
ps,
na mi az, csak ketten tartjuk eletben a topikot :(
Teszteltem a zafi hőmérőjét ( mivel a digit hőmérőm a klíma kapcsán kéznél volt )
Pontosan mér, de igen nagy az inerciája. Pár perces autózás után még nem a reális értéket mutatja. Együtt hül le az egész környezetével, (lökhárító rács ), illetve a hűvös garázs után fordítva, lassan melegszik fel a kinti meleg levegő hőmérsékletére. Meg fogom próbálni kiszedni az érzékelőt a helyéről, és szabadon elhelyezni úgy, hogy az áramló levegő jól körüljárhassa.
Majd beszámolok.
Vigyázzatok a jégesőkre ! Ma délután volt részem benne, szerencsére rövid volt a jég és eső is esett hozzá. Úgy tűnik nem látszik meg rajta.
Majd megőrültem közben...
Odatoltak egy kerekeken gördülő szerkezetet, olyan volt mint a két keréken gurítható kuka. Ez maga a hűtőközeg tartálya, meg egy pár műszer is van rajta. Ezután két tömlőt csatlakoztattak a kocsi rendszeréhez, az egyiket előlre a hűtőhöz, a másikat a motor mögött balra, a megfelelő csonkokra. A srác a szerkezet nyomásmérőjén mutogatta, hogy rendben van a hűtőközeg, azt mondta még, ha többet tenne bele, akkor állandóan bekapcsolna a klíma ventillátora.