A telefon tükrözéssel arra célzok, hogy manapság egy új autó tesztjét olvasni olyan, mint pár éve egy laptopét. A lényeg már nem az autó, hanem a multimédia, a vezetéstámogató rendszerek, meg a többi faszság. Elhiszem, hogy egy kocka az alapján vásárol autót, hogy a telefonja hány másodperc alatt szinkronizálja magát a fedélzeti médiaközponttal, meg magától beparkol a BMW, de pl. engem ez kurvára nem érdekel. Arra is kíváncsi vagyok, amikor majd ezek az új vezetéstámogató szolgáltatások elkezdenek behalni. Még egy repülőgépen is, ahol többszörös redundanciával dolgoznak, előfordul meghibásodás. Majd tükörbe nézés nélkül sávot vált az ipse, mert nem jelez a holttérfigyelő, aztán hopp, ott egy kamion. Vagy nem fékez, mert majd a távtartó tempomat úgyis megteszi, csak éppen mégsem.
Az Alfát pont ezen szolgáltatások miatt húzták le. Meg hogy nincs elég kacattartó. Bakker, vegyen a plebs egyterűt a családi kiránduláshoz, abban majd lesz.
Ha az Alfa presztízsben nem is, de hagyományokban gazdagabb, mint a BMW. Ha megnézed a Kia Stingert, ami méltó ellenfele az Alfának, BMW-nek, ugyanott van az árszintje. Hagyomány 0, presztízs 0.
Kivancsi vagyok mi lesz a sok mar tavaly legyartott autoval.. vajon ejtik majd az arat? Anno a vaci fiat szalonban volt egy 3 eves 0km es 159 joarasitva, mai napig banom.
amikor a bmw elterjedt es siker termekke valt, amikor a nepszeruseget megszerezte akkor meg az sem volt premium trrmek. a merci volt az. az egy bo 20 eves menet volt mire a bmw a merci melle zart. az alfa ezt most egy mozdulatbol probalja. na ezert kene olcsobban adni, mert 20 ev kemeny munkaval megszerzett nepszeruseg nem jon vezenyszora. a bmw araban jelentosen benne van ez a felkapottsag. az alfa ugyan ezt az arat akarja csak nincs felkapottsag, ha igy nezem az alfa dragabban adja magat a termeket.
azt h bmw arban nem fogjak tudni nagy szamban eladni lehetett sejteni.
magyar fejekben bmw=gazdagsag. villantani akarnak sokan es azert veszik (ezek nem az uj auto vasarlok).
az alfat onmagaert nezik ha nezik.
ugyan akkor a piac megmutatta hogy a bmw inkabb kell mint az alfa ha azonos az aruk. en is ugy gondolom h az alfanak ala kene menni arban hogy piaci reszt szerezzen. amig nincs piaca cseszheti barmilyen jo is a termek. ja es a termek nem jo mert nem a jelenlegi piaci igenyeket szolgalja ki.
ezt a telefon tukrozest nem vagom mire celzol, mit nem tud az alfa ez ugyben? :(
en inkabb attol tartok , hogy a dizelek kiszorulnak. lehet nem tudjuk mar kiautozni oket, a prognosztizalt kitiltasok vegett. igazabol nekem sem kedvencem a dizel, de az automata valtonak altalban az a velejaroja.
tehet megveszed, es 2025 ben nem tudsz nemet, gorog, szloven varosokba behajtani.. a skandinavokrol nem is beszélve, el sem tudom kepzelni mi lesz ott a sok 5hengeres xc60, xc90 sorsa kozep-rovid tavon.
Szerintem meg nem túlárazott. Miért is kellene olcsóbban adni, mint egy BMW-t? Ha 1-2 millióval olcsóbb lenne, akkor sem vennék meg ötször többen. Ott cseszték el, hogy azt hitték, ma még a vezetés öröméért vesznek prémium autót az emberek. Hát nem. Azért vesznek, hogy a szomszéd előtt fel tudjanak vágni, meg a telefonjukat tükrözni tudják a műszerfalra. Ebben pedig nem erős a Giuia.
Sziasztok! Úgy néz ki megoldódott a problémám! Nem akku gond volt ,bár mint kiderült mégis csak feszültség ingadozás okozta a hibákat. Az egyik vezetékkötegben volt egy kis gebasz és emiatt volt feszültség esés.....vagy valami ilyesmi :) Szerencsére se a szervónak se a vezérlő egységének semmi baja!!! :)
Figyelj oda, mert, ha ez a modern scroll van benne és nincs benne gáz akkor kenés hiányában ledarálja a kompresszor belsejét, televágja a darabjaival az elpárt és a kondit. kuka lesz az egész rendszer.
Onnan felismerhető, hogy melyik kompresszor van benne, mikor bekapcsol kattan a dugattyús kuplungja, a scrollnak nincs ilyen, forog a bolond, de olaj nélkül is......