Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Elöszőr is a GySEV nem szabad össze hasonlitani az ŐBB-vel, de egy hozzá hasonló méretű osztrák magáncéggel igen. A GySEV lemaradása kb. (nem számoltam utána) 10-év az ŐBB-hez.
Kérdésem csak az lenne, hogy ha a MÁV utoléri a GySEV-et hányadik lenne??
Általában az emberek elolvassák a topic alcímét is, ha már írnak bele. Szerintem Te ezt nem tetted meg. Légy szíves, olvasd el a Nyitotta: nohabpeti...stb alatt található, apróbetűs szöveget! Köszönöm.
Azok Bhv-k voltak, de most nem vezéreltek. ÉS: 120-asok! Ugyanazzal a forgóvázzal! Sőt! Némelyik kimehet Ausztriába, mert tudnak más árammal is fűteni.
A kérdéseket megelőzendő: A ROeEE pedig a Raab (Győr németül)-Oedenburg (ez Sopron, régiesen lehet Ödenburgnak írni, ahogy a DÜWAG/DUEWAG-nál is) und Ebenfrurther Eisenbahn rövidítése. Az osztrákok ROeEE helyett inkább Raaberbahnnak mondják, az ottani cégjegyzékben is így szerepel.