ez egy orbitalis nagy faxsag, a navinak (CNI1) kulon hangszoroja van a kormany alatt, a CNI2 meg CBCD eseteben meg ugyis egyben van a radio meg a navi szoval a rendes hangszorokra keverodik ra rogton a hang meg a dobozon belul, de neked cni1 van. ennyit tud a szuper ronos szerelod, mondjad neki hogy egyes, leulhetsz.
Márpedig csodák igenis vannak. Az elmúlt 2 hónapban, már úgy jártam a kocsival, hogy csak a hátsó ajtón lévó zárógomb működött. Most reggel megyik valamit pakolni az autóból, és ösztönszerűen zárom a bal hátsó nyomógombjával... és működik. Nyomom a bal elsőt, arra is reagál. Végignyomom mind, és mind megjavult.
Egyszerűen nem értem mitől.
Mert olyat már régebben is csinált, hogy hol jó volt, hol nem, de míg a bal hátsó "esőérzékeny" volt, addig a jobb első a hideget nem szerette, de most meg mind jó.
Már arra is gondoltam, hogy nem lehet ez valami központi probléma? Vagy aki már kicserélte az eredeti kapcsolót, az talált rajta-benne valami hibát?
Van mas problemem is :) A muszerfalon a stop felirat es a motorvisszajelzo amiben szinten stop felirat van nem alszik el azonnal amikor beinditom a kocsit csak kesobb kb 30 masodperc mulva, szerintetek ebbol lesz valami nagyobb hiba vagy csak a led szarakodik,esetleg osszefuggesbe lehet a fordulatszammeros problemaval? Valaki tudja a valaszt?
ma voltam egy renault baumgartneres elektromosnál,aki azt az infot adta, h a rádióm ( cabasse 6 cd ) aux kimenetére nem lehet semmit rákötni,mert arra van kötve a navi hangja. A menüben viszont akár kikapcsolom az auxot akár be, a navinak mindig van hangja..érdekes.
Hát ennyi. Legalább megpróbáltam. Szomorú vagyok.
Egyébként a tuner a csomagtartó jobb oldalán, a burkolat alatt van, ahol van egy kis tároló rekesz. ( ha vkit érdekel )
Úgytűnik ismét utolér a kijelző hiba ( 2 éve javítva lett, de ennyit bírt :-((( ) már kezd csíkosodni ill. van egy halk sípolásom, tudnátok valami elérhetőséget devloop.. mesterhez, mert úgy rémlik Ő lenne az illetékes, de ha tévednék kérem javítsatok ki.
A hátsó ködlámpa fényereje 150 kandela, ami kb. tízszerese a normál hátsó helyzetjelző lámpa fényerejének.
Világító és fényjelző berendezések 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
58. § Hátsó helyzetjelző ködlámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
(1) Az oldalkocsi nélküli motorkerékpárt és a motorkerékpár 0,80 méternél nem szélesebb pótkocsiját egy, minden más gépjárművet, mezőgazdasági vontatót, lassú járművet és pótkocsit egy vagy két hátsó helyzetjelző ködlámpával szabad felszerelni.
(2) A hátsó helyzetjelző ködlámpa - a hátsó helyzetjelző lámpa fényénél nagyobb fényerejű - piros fényt bocsáthat ki.
Renault Scenic 1.4 16v 2001-es, a fordulatszammerom ugral, ossze vissza jar,amikor beinditom a kocsit akkor nem mutat semmit par masodperc mulva felugrik 1500-ra utana vissza 0-ra ugy hogy a motor alapjaraton jar. Miert van ez? Par perc utan beall rendesen,de szeringtem akkor sem a jo fordulatot mutatja. Tudja valaki a megoldast?
Milyen biztonsági szempont? Csupán 50 centtel olcsóbb így. Ugyanis a szabály szerint a gépkocsit egy, vagy kettő piros fényt sugárzó ködzárófénnyel lehet felszerelni. Ennek a minimuma az egy. :)))
A korábbi szimmetrikus lámpatesttel rendelkező autóinknál is így volt, és azokon is bekötöttem.
pl. a Focusokban az egyik oldalon a ködzárófény, a másik ooldalon meg ugyanott a tolatólámpa van elhelyezve. Az ilyen kialakításúaknál természetesen be kell érni az egy-egy lámpával.
Az Opel Astra H-ban meg a vízhőmérőt spórolták el... :))))
Nekem is csak a bal oldali vilagit,pedig a jobb oldaliban is van izzo.
Csak a bal oldal van sztem bekotve gyarilag.
Talan biztonsagi szempontbol.
Mittomen.
Adott egy 2003/12 havi Scénic. Privilege felszereltség minden földi jóval. Félbőr, üvegtető...stb. A kilincsek mögött ott van az érzékelő és a kilincseken is a gomb. A kérdés az, hogy akkor ez szabadkezes autó lehet? Úgy értem, hogy a kártyát indításkor be kell rakni az olvasóba vagy sem?
Ma azt tapasztaltam az autó világítása ellenőrzése közben, hogy a hátsó ködlámpák közül csak a bal oldali megy, holott a jobb oldaliban is van izzó, és még jó is. Meg mondom őszintén, még tán nem is néztem hogy eddig ment-e mindkettő, vagy csak a bal oldalinak kellene világítania alapesetben?
A "jobb gyári zene" is bőven elmarad egy sima alsó-középkategóriás fej megszólalásától, amit használtan olyan 20 körül meg lehet kapni.
Az egyetlen probléma, hogy bukod a kijelzőt és a kormánytávot. A kormánytáv ráadásul hiányzik, mert a váltó betakar az előlapba, nálam például a csatornaválasztó memóriagombokat nem lehet kényelmesen elérni, ha ötösben van a váltó.
A Sonynak van egy Renault-specifikus fejegysége (CDX-GT 30RN a neve), amibe csak bele kell dugni a gyári kábelt, és ha a kijelzőt nem is, de a távot visszakapod. Vaterán néha előfordul.
De van olyan műhely is, ahol egyedileg legyártják a szükséges adaptert, egy picit drágábban, de az legalább biztosan működik a konkrét autó és a konkrét fejegység között.
nem destinator van benne hanem a VDO Dayton sajat navirendszere van egybeepitve az akamys muzsikaval meg egy bluetooth kihangositoval. egyebkent ha komolyan erdekel a beepites lehetosege van ilyen Carminat Bluetooth CD fejegysegunk, navis kilometerora mondjuk eppen pont nincs, de az johet barmikor. mindenesetre az egesz hobelevanc legalabb 100 rugo ami szerintem nem tul sok erte de gondolom neked tulesik mar az 'ertelmes aron'
Köszi a választ, de félre értettél kicsit. Nem kell destinator-os navigáció (ha jól tdom az olyan), engem csak a jobb gyári ene érdekelne az egészből, ha értelmes áron lehet bele varázsolni. Azért mondom, hogy értelmes áron, mert mától sajnos már a feleségem jár vele, én a céges kocsival csapatok. Amibe egyébként egész komoly zene van, szóval a hétköznapjaim megoldva, a hétvégék meg... a gyerekek miatt nem érdemes nagy zenét bele rakni.
Még régen erősítő is volt a kocsimban, a mélyláda és két erősítő a mai napig meg van, de minek...