Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1905
Az értékvesztés és az eladhatóság az eddigi tapasztalatok alapján van. És ez valóban nem rózsás, de meglehet, hogy a Cee'd majd megcáfolja ezt. A Liana is nagyon értéktartó a többi suzuki modellel ellentétben.
Előzmény: istynet1 (1902)
Sanja28 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1904
Akinek nem megy a Rapidshare itt egy másik link :
http://fileho.com/download/13c64e823796/Alapjarat.pdf.html
Nem kér kódot, a download link-re kell kattintani és már jön is, ez tök egyszerű!
Tettestárs Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1903
Páncelos!
A Sanja28 álltal említett összehasonlítást nem tudnád feltenni a Klub-oldalra? Én sem boldogultam vele.
istynet1 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1902
Köszönjük Sanja :)
És nem kell regisztrálni, egyszerű, gyors megoldás :)
Astra H rávert a ceedre :) érdekes, az értékvesztés, eladhatóság, költség kiábránditó.
Előzmény: Sanja28 (1888)
Tettestárs Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1901
Mondjuk meg tudlak érteni!
Előzmény: Meganos benjy 409 (1900)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1900
Kell:))
Előzmény: Tettestárs (1894)
FPY Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1899
Érdemes várni szerintem, több okból is. Lesz talán akció, jön majd a kombi, lesz kedvezőbb az árfolyam....persze akinek sürgős, és belefér, lelke rajta.  
Előzmény: Tettestárs (1897)
KiberLovag Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1898
Tökre érdekelne ez a teszt, de ezen a helyen regelni kell... nem hiszem, hogy ezt nem lehetett volna valami értelmesebb helyre feltolni... :( ha nem túl nagy a pdf, vagy esetleg tömöríthető, akkor a nickem kukac nickem pont hu címre elküldenéd? Persze minden csupa picivel... :)
Előzmény: Sanja28 (1888)
Tettestárs Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1897
Lehet, én nem vagyok tulságosan képben azért is gyüjtöm az infókat.
Akkor nincs mese marad a jen!
A forint alapúval az a baj, hogy sokkal több a havi törlesztő mint devizában!
Előzmény: FPY (1896)
FPY Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1896
Tudomásom szerint a CHF hitel aktuális törlesztőrészletét  Eurora azt pedig FT-ra számolják át. Legalábbis a Kereskedelmi Banknál. Tehát a Ft- EURO árfolyamot nem lehet megkerülni, akármit is mutat a Ft-CHF árfolyam. 
Előzmény: Tettestárs (1871)
Tettestárs Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1895
Elkerültük egymást, vagy én gépelek lassan:-))
Tettestárs Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1894
Az még elég vékonyka rá nem gondolod?:-) Meg aztán a sok ideg, hol parkoljak, ott lesz-e ahol hagytam stb...... ááááá! Hát kell ez neked? :-))))))
Előzmény: Meganos benjy 409 (1892)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1893
Előzmény: Meganos benjy 409 (1892)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1892
Há meg kinek van zsebben 4 millája?:)

HA lenne én is inkáébb egy a6 ot vennék.
Előzmény: Törölt nick (1887)
Tettestárs Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1891
És azt lehet tudni, hogy mikortól?

Tudja valaki, hogy mennyi a Cee'd üzembehelyezése?
Előzmény: Pancelos72 (1890)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1890

Lesz új finanszírozás, cee'd-re egyedi konstrukciókkal. 5,15 THM-től, CHF alapon.

karesz2 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1889

Én is így gondolom. Annak idején kissé kevés volt a pénzem 1 jó, néhány éves használtra, a használtra hitel+a jó néhány éves, (pl 6) autók árai nem vonzottak, így lett új, persze nem drága meg fullos, és kb fele hitel, fele kifizetve.

És ez ma sem lenne másként, jó, a bukta megvan persze, de a gondtalan autózás is. Főként, ha megmarad még jó néhány évig.

Előzmény: Törölt nick (1887)
Sanja28 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1888
A Ford Focus - Honda Civic - KIA Cee'd - Mazda3 - Opel Astra összehasonlító teszt innen letölthető : http://rapidshare.com/files/21968231/Alapjarat.pdf.html
Az Autómagazin legújabb számában jelent meg. A KIA lett a második.
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1887
viszont 4 mill kp-vel a zsebben, könnyen lehet, hogy nem egy új KIA-ba ül az ember. Érdekes, de az új autó vásárlása általában a hiteles vevők territóriuma, míg a kp-re vásárlók jobbára pár éveset választanak. Mindezt épp az új-használt autók hiteleinek különbözősége indokolja. Hitelre egyszerűen értelmetlen 2-3 éves autót venni, mert az értékcsökkenésből adódó nyereséget szinte elviszi a rosszabb hitel miatti többletköltség.
Előzmény: Meganos benjy 409 (1884)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1886

Forintban sajna nem lehet 6-7%-os hitelt felvenni. Ezért jellemző a deviza alapú kölcsön. DEviza alapon egyszerű a számolás, ha a felvétel pillanatában érvényes árfolyamhoz képest 10%-al gyengül a forint az adott devizával szemben, akkor a havi törlesztőnk is 10%-al emelkedik. Pl 155Ft/CHF árfolyamról 170Ft/CHF-re való gyengülés esetén egy 45000Ft-os havi törlesztő durván 49500Ft-ra emelkedik. Tavaj ősz elején lazán megvolt a 175Ft-os CHF árfolyam. Igazából a másik irányt kellene megcélozni. Aki pl a 175Ft-nál vette fel a hitelt, az most ugyanilyen arányban kevesebbet fizet. Persze nem egyszerű ahhoz igazítani az autóvásárlást, hogy épp hogy áll a forint. Amit még fontos tudnivalónak gondolok ezzel kapcsolatban, hogy a hitel havi törlesztőrészleteit sem mindegy, mikor fizetjük. Én pl mindíg igyekszem egy-egy erősebb forint árfolyamú napon fizetni. A havi törlesztő mindíg a felvett deviza nemében van meghatározva. Pl havi 200CHF, nos pár napon belül is szokott lenni 3-5Ft-os mozgás. 5Ft esetén épp egy ezres marad a zsebben. Ez csak átutalásos vagy bankba befáradás esetén működik, hiszen a posta kb 4-5 napot ül a pénzünkön, és nem az számít, amikor feladod, hanem amikor a bankba beér!

Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1885
Basszus, az ex limitedbe miért nem tudták beletenni az esp-t??

inkább az kéne mint az eső meg fényszenzor meg usb meg ilyen szirszarok...
Előzmény: Pancelos72 (1882)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1884
Nagy összeggel eladósodni sosem jó :))
Előzmény: Törölt nick (1859)
MarK Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1883
Tisztában vagyok vele, hogy a forintalapú kevésbé kockázatos. De egyre kevésbé van rá lehetőség az autófinanszírozásban.
Előzmény: vlevi (1880)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1882
Ma hozzájutottam az új ár és felszereltség listához, fel is tettem:
http://kiaceed.info/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=98
Pancelos72 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1881
Az eladási darabszámokból. Kint nagyon megy a cee'd. KIA kereskedői hálózaton keresztül kaptam az infót.
Előzmény: sysNet (1876)
vlevi Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1880
Tavaly nyáron 280Ft környékén volt az €, nagyjából 10-12%-al volt rosszab. Akkor már inkább forint alapú hitelt vegyél fel, azon nem buksz akkorát.
Előzmény: MarK (1879)
MarK Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1879
Tudom, hogy nem 1-2 Ft-on múlik, én csak az arányokra voltam kíváncsi, de megadtad a választ, thx:).
Előzmény: vlevi (1878)
vlevi Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1878
Nem az 1 vagy 5 forinttal van gond, hanem ha a mostani 245 helyett elmegy megint a 275-280 forintos irányba az árfolyam, akkor a 30ezres törlesztő helyett fizethetsz 34-35ezret!
Előzmény: MarK (1869)
sysNet Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1877
Rosszul tudtam(valószinü ezt is a KIA hirdette :) ): Kia Cerato -3*.

[url]http://www.euroncap.com/images/results/small_family_cars/car_249_2006/Kia%20Cerato%20Datasheet%203.pdf[/url]
Előzmény: sysNet (1876)
sysNet Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1876
Kedves Pancelos72:
A másik fórumon most olvastam a hozzászólásod, szerinted külföldön népszerü a ceed.
Honnan vannak neked ilyen információid? Most kerestem (nem hazai oldalakon) ceed vs auris vs Bravo tesztet, véleményt - és találtam is, és nem tünik annyira népszerünek.
Ne tévesszük össze azért a népszerüséget, azzal hogy a KIA nak, évről-évre sikerül jobb eladást produkálni, ami nem meglepő, hiszen köztudott hogy jó uton járnak.
És Én még megvárnám a törés tesztjüket is, ha jól tudom elődje a cerato 4* el végzett.

Régebbem mikor nézegettem a kia márkakereskedéseket(ceed-re fájt a fogam), valahol láttam, EURO NCAP törésteszt -5* - mutatta be a ceed-ed, habár még nem is esett át a teszten, ezt nem is minősiteném.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!