Eladnám 2 darab Yamaha DT 50-es motoromat. 50cm3 léghűtéses mindkettő. Az egyik szinte komplett, a másik alkatrésznek. A jobb 94-es évjáratú, a másik eggyel korábbi modell. A kettő együtt 75 000forint.
Keresek megvételre yamaha dt lc1-2 enduro motort. Gyári 50-es, vízhűtéses érdekel, smkp-ként használnám. 80-as, 125-ös nem, kivéve ha alvázszám szerint 50-es. Elsősorban jó állapotú, használatba vehető, de működésképtelen is lehet, ha nem hiányos. Veszprém környéke előnyben.
Reális ajánlatokat ide várok:
hajdedelacibacsi@freemail.hu
vagy tel: 06705030694
Esetleg valaki tudja, hogy az 50-es blokkra felmegy-e nagyobb henger?
régebben jó minőségű váltóolaj volt benne ,de akkor is késet , akkor ajánloták a motor olajat de nem segített pedig a kinyomoszerkezetet is kitakarítottam bezsíroztam de semmi javulás. de azért köszi a tanácsot szép napot és jó időt üdv
Sziastok , van egy rd 80 mx-em , érdeklödnék hogy milyen oljat tegyek a váltóba mert késik a kuplungom ,vagy van valami adalék ? Lemezek ,lamellák jók nincsenek megégve ,sem elkopva előre is köszi a segítcséget üdv
hali mindenkinek.a napokban sikeressen vetem egy dt 50-est 2t-et,polini hengerrel,piszkossul csörög, szétkaptam de nem látok jelölést a dugón,hogy hanyadik furás.hányszor lehet ezzeket furatni
Köszi az infót,16.500 ból kijött,DID lánc,JT 16 és JT 57 fogszámmal a lánckerekek.Már csak egy hátsó kerékfékmunkahenger javítószett kellene de nincsen:(
szia! nekem egy dt 125-öm van,ugyanaz a km órája mint a tiednek.megse próbáld szétszedni,mert nem lehet utána összerakni úgy hogy rendesen működjön.én is szétszedtem,és el volt kopva a meghajtó fogaskerék benne.vettem egyet a bontóból,és nulláztam:)
szia MANAGA!köszi az infót,meg is rendeltem egy 9ah akksit,savast.lánckerékszettre mit javasolsz?eléggé durva árak vannak akárhol nézem,annyi pénzt nem áldozok rá mint amennyiért vettem.a NAGYVAS.hu-n eléggé elfogadható árak vannak,kb 25e ből kiis jön.szerinted?estleg telón beszélhetnénk?
Új vagyok még itt a topic-ban, de máris kérdeznék. Szóval van egy DT80 LC2-es masina, aminek a napiszámlálója nem működik, gondoltam megnézem mi a baja. A műszerfalról sikerült leszedni az órát, de maga az óra nem akar szétjönni. Olyan, mintha ragasztva lenne. Van erre valami bevált módszer, amivel fájdalommentesen szét lehet szedni. Azért is fontos lenne szédszedni, mert, amikor a háttérvilágítás izzóját szedtem ki, az órából, akkor egy fém dolog (szerintem ilyen fény terelő lehet) elszabadult a műszer belsejében. Így nem szeretném visszarakni...
Javaslom, ha le kell vágni a hoszából akkor jól nézd meg, hogy mekkorát vágsz, mert levágni ugyan könnyű, de hozzátenni már macerásabb. (csúnya ha két patentszem van a láncban) :D
Inkább vágj többször, minthogy túl rövidre sikeredjen elsőre!
Nem önindítós mocikba elég a 4-4.5Ah . Ha önindítós akkor nagyobb.
Igazából a nem önindítós mocikban a világításhoz kell max az akku. (Némelyeknél a gyújtáshoz is.) Javasolt a nyitott (nem zselés zárt) akku használata. De végülis a zseléssel is sokáig elmegy.