Van peugeot citroen gyári diagom,abszolutt nem mülödik a renaulttal,járj utána söt vásárlás elött teszteld le mindenképp hogy ez tényleg müködik e a járgányaikkal
Amiota csináltam az orazágjáros árukihordos fuvarokat,megfogadtam az életben soha többet,guta megütött ahogy zötyögtem egész nap egymagamban,sokszor feltettem a kérdést mit kerek én itt
Egy kamionos alapvető feladata, hogy tájékozódjon az előtte lévő felüljárók magasságáról.
Ez egy faszság.
A diszpo feladata (!!) a fuvart úgy kiadni, h ne legyen probléma. Nem érdekli őket, pont leszarják, old meg. (nálunk)
Én még nem akadtam fel 4.35-tel sem kis hazánkban, bár az útvonalat saját magam terveztem meg, nyugatra meg nem küldenek 4,10 fölött. (4.05 fölött bünti van, de a diszpo leszarja, a cég viszont kifizeti, 8 Audi Q3-mal tengelysúlyos vagyok 3 tengelyen, + 4,10, holnap ilyen rakománnyal indulok Darmstadtba.
Ami nagyon bosszant és tenni fogok ellene: egy egész heti laza munka után hazamenős pénteken kell kiadni egy 5 lerakós szlovák terítőt, plusz Zsolna felrakás, vissza Győrbe. 617km. Korán kezdeni sem tudtam, Pozsonynál álltam 10km.re az első lerakótól, 8kor nyitott. Nem először játszák el, mert tudják az agyagedények, h megcsinálja a barom sofőr, mert haza akar menni, de ez most kiverte a biztit. Este 10-kor vettem ki a kártyámat, 0,15-kor estem haza, szabályt nem sértettem, hacsak a szlovák előzési tilalom nem számít annak. 90 tempomat hazáig.
Lehet utálni a kamionosokat, lehet őket nem szeretni, megérteni senki nem fogja őket. Ugyanolyan emberek, mint bárki más, családdal, érzésekkel, érzelmekkel, a különbség csak annyi, hogy olyan munkát vállaltak, amivel kiszolgálják azokat az embereket, akik keresztbe tesznek nekik, nem engedik be a pályára, stb stb.
És még egy dolog: nálunk előzési tilalom van kétsávos úttesten, pályán, autóúton. Nos, ha előttem valaki 70-75-tel (kibaszott litvánok) vánszorog simán le fogom előzni akkor is, ha ezzel feltartok néhány személyautóst és személyautósként ezt el is tudom fogadni.
Még két elektromos korong, aztán beült mellém Gyimesbükkön a 110 kilós fószer (jön holnap onnan egy International 523-as traktor, nagggyon várom :) ) oszt az addig is eléggé nehezített futóművem még szebben kezdett járni. Már hogy éreztem rajta, nem szereti a fölös kilókat. W124es Merci kombim ezt a nehezítettséget úgy 600 kilós rakódásnál mutatja...
Ma leszedtem a kocsiból mindent, szépen vissza is állt a futómű az eredeti állásba, de közben eszembe jutott egy légrugó.
Van tapasztalat torziós rugós futóműnél légrugóval kapcsolatban?
A hölgytulajoson én is komplett felujitottam a futomüvet fékeket ugy adtam el,idén a nagyfehér is kap futomü felujitást, nem tudom elkerülni mert a szilentek szétmentek,16 év és a 250 ezer km ezt hozza
Szívem szerint lecseréltettem volna a generátort kompletten, de a szerelő srác szerint felesleges. (persze, ha a többi része is tönkremegy, lesz munkája)
A bociban most 218ekm van, lassan eléri a gyár által bekalibrált 250ekm-t, amikor szépen lassan minden elromlik. Régen a Szürkén csináltam egy felújítást, komplett futómű, generátor, önindító stb 300ekm körül, nem is volt gondja eladásig (410ekm).
Most ez kicsit húzós lenne, de lehet összekötöm ősszel a vezérlés cserével.
Itt a vasgereben utcában 70 ért adták volna a gyárit,de csak gyári fesszabályzot vettem mert nem volt kedvem leszedni a generátort az elkopott szénkefék miatt
Bosch akkus porszivo 39 ezer. Az akku bele 25 ezer, az akkun lévö igen kicsi nyák az elektronikával 38 ezer,ha darabokban veszem meg a porszivot akkor kb háromszor annyiba jön ki mint a bolti ára