Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BalageGSI Creative Commons License 2003.09.04 0 0 97
A komolyabb gépeknél lehet a diag cssatin keresztül, nemrég jött emberünk, kis POLO...
Aktatáska benne valami német kütyü nem babugattam nagyon, óra szétszed, panelen 3 láb megtisztít, gép rátesz, egy kettő, viszont látás.

Ez a drágább verzió, mert szét kő szedni...

Előzmény: IDR (93)
iglo 24 Creative Commons License 2003.09.04 0 0 96
illetve csak előre lehet állítani az első 100 km-en, amennyire én tudom.
Előzmény: mgy (95)
mgy Creative Commons License 2003.09.04 0 0 95
A Ross-tech szerint szervizcsatlakozón keresztül nem lehet a kilométerórát átállítani. A VC egész biztosan nem képes rá. Más weboldalakon viszont simán kínálnak hozzá cuccot.
Használt kocsinál itthon ez sajnos szinte biztos, hogy megtörtént, olcsón, gyorsan meg lehet csinálni. :-(
Előzmény: IDR (93)
Baliszoft Creative Commons License 2003.09.04 0 0 94
VACGOMal nem lehet, ahhoz szet kell szedni az orat.
Előzmény: IDR (93)
IDR Creative Commons License 2003.09.04 0 0 93
Sziasztok,

Vettem egy 1 éves Leont és gyanítom, (illetve tudom), hogy visszatekerték a km-t. Hogyan? A VAG-COMmal ezt lehet?

A szervíz szerint erre nem látnak lehetőséget.

Kösz

Baliszoft Creative Commons License 2003.09.01 0 0 92
passz. a DC offset-el altalaban kalibralni lehet (hogy hol a 0)
Előzmény: mgy (91)
mgy Creative Commons License 2003.09.01 0 0 91
Vakkomoltam a tádét, van az egyik mérési blokkban egy MAP valve DC mező. Ez mi szerintetek? Én azt hiszem ez a szelep, ami elengedi a turbónyomást. A grafikon szerint legalábbis általában egymással "szemben megy" a két vonal.
Nincs egy olyan sematikus ábrátok TDI-ről, mint amit Iglo az 1.8T-ről linkelt?
ZAG Creative Commons License 2003.08.31 0 0 90
Igen,a Fabián 1 elektromos motor(amihez tartozik 1 vez.egység is) hajtja meg a szervot a sebesség,és a kormányelforditás sebességnek a függvényében.Mig az Octin a motor hajtja a szivattyut és kész.

ZAG

Előzmény: mgy (89)
mgy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 89
Mondtam én, hogy nem látja a vezérlőt... :-(
Máshogy működik benne a szervó mint a Fóbiában?
Előzmény: ZAG (88)
ZAG Creative Commons License 2003.08.31 0 0 88
MGY!

Octavian nincs a szervonak vezérlöje,igy nehézkes lenne beállitani.:))

ZAG

Előzmény: mgy (86)
mgy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 87
Jött ma a VC listán egy levél Uwe barátunktól. Írja, hogy sokan kérdezik miért nem megy minden (pl. a meas. blokkok, vagy az adaptation) rendesen a regisztrált példányokon. Erre válaszolja, hogy kering a weben törés, ám az ezt produkálja, akik meg nem veszik meg a progit, csak törik, ráadásul még kérdeznek is, azok bekaphatják.
Lehet, hogy meg kéne venni... :-)
Előzmény: mgy (76)
mgy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 86
Azon bizony. Baj talán?
Előzmény: ZAG (85)
ZAG Creative Commons License 2003.08.31 0 0 85
Hali mgy!

A kormányszervo a VAG-ban a 44 cimszo alatt van.De,remélem nem Octavián kerested?!;))

ZAG

Előzmény: Baliszoft (77)
Baliszoft Creative Commons License 2003.08.31 0 0 84
talan generator hiba? toltes problema
Előzmény: sobela (82)
mgy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 83
TTR, mail ment az itteni címedre.
Előzmény: TTR (38)
sobela Creative Commons License 2003.08.31 0 0 82
Én is erre gondoltam, de most már volt időm pontosan elolvasni a feliratot: ALTERNATOR WORKSHOP.
Előzmény: Baliszoft (81)
Baliszoft Creative Commons License 2003.08.31 0 0 81
Azt jelenti, menj masik szervizbe mert a jelenlegit nem szereti az auto ;)
Előzmény: sobela (79)
mgy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 80
hmmm, nem.
Előzmény: sobela (79)
sobela Creative Commons License 2003.08.31 0 0 79
OFF
Sziasztok!

Octáviám kijelzőjén reggeli indulás után figyelmeztető hangjelzés kíséretében pár másodpercre az "ALTERNATE WORKSHOP" üzenet jelenik meg. A szervízben nem találtak a hibatárolóban semmit. Találkozott már valaki hasonló jelzéssel?

mgy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 78
tudod, jópézé... ;-)
Ha összefutunk valahol 2 perc.
Előzmény: Baliszoft (77)
Baliszoft Creative Commons License 2003.08.31 0 0 77
mgy,

nekem is kell ilyen bezarosdi/kinyitosdi!

Előzmény: mgy (75)
mgy Creative Commons License 2003.08.30 0 0 76
(1) Hiába aktiválom a VC-t, csak az első 25 mérési blokkot mutatja (a 0-sem). Hmmm.
(2) Van új béta (308.1). Hátha ezzel menni fog.
(3) belenéztem a FAQ-ba (ha már máshogy nem megy...) van tipp a mintavételi freki emelésére.
mgy Creative Commons License 2003.08.30 0 0 75
No, megoldódott a probléma.
A 46-Central Convinience vezérlőben az Adaptation-nál próbáltam állítani a közp. zárat (jó, hogy én magyarázom Neked, mi? ;-) )
A 3-as csatornának (a VWTool így nevezi) jó a neve (Auto Lock), de a 4-esnek, ami az Auto unlock kéne legyen nem, elsőre nem mertem átállítani. Másodjára már mertem (persze nem a saját kocsimon, kösz Chip... ;-D ), minden ok. Indulás után bezár a kp. zár, ha kiveszem a kulcsot kinyit. Ahogy kell.
Viszont a kormányszervó rásegítést nem találom. Sem a 16-Steering wheel, sem a 44-Steering assist vezérlőket nem látja a gép, de lehet, hogy rossz helyen keresem.
OFF
Csak ne csattanna akkorát a kp. zár! :(
Nincs erre valami megoldás, ZAG?
ON
Előzmény: ZAG (73)
mgy Creative Commons License 2003.08.29 0 0 74
NE SZÓLJ BELE!
;-)))
Előzmény: ZAG (73)
ZAG Creative Commons License 2003.08.29 0 0 73
Segíthetek uraim?:))

Előzmény: mgy (72)
mgy Creative Commons License 2003.08.29 0 0 72
Ez azért nem így van!
Ugyanolyan paraméter mindkettő, az egyiket át tudom állítani, a másikat meg nem???
Előzmény: szabo.krisztian (71)
szabo.krisztian Creative Commons License 2003.08.29 0 0 71
Üdv mindenkinek!

Itt még nem jártam, de már azért látok 1-2 ismerős "arcot" :)))

(1) Sikerült vele beállítani a központi zárat, indulás után automatikusan bezárja a kocsit. :-)
(2) Nem sikerült viszont beállítani, hogy ha kiveszem a gyújtáskulcsot, akkor nyissa is ki... :-(

Igazából nincs jelentőssége, mert ha ki akarsz szállni, kinyitod. Ha baj van akkor úgyis kinyit. (uis a lágzsák nyitásánál automatikusan nyit a zár is)

Chip

Előzmény: mgy (70)
mgy Creative Commons License 2003.08.28 0 0 70
Találtam a weben egy offtopik programot. Kicsi, egyszerű: VWtool.
(1) Sikerült vele beállítani a központi zárat, indulás után automatikusan bezárja a kocsit. :-)
(2) Nem sikerült viszont beállítani, hogy ha kiveszem a gyújtáskulcsot, akkor nyissa is ki... :-(
(3) Ezeket a VAG_COM-mal nem sikerült még megtennem. Az az átkódolás eléréséhez eleve jelszót (logint) kér, ez nem. A VC-nél hiába tesztelem le az új paramétert, a mentésre kattintva nem írja felül az eredetit... A VWTool felülírja, csak ez meg nem ismer meg minden paramétert, így pl. "az automatic unlock" beállítás helyén valami hülyeség jelenik meg.
(4) a legfontosabb, hogy sokkal gyorsabban frissíti a mért értékeket mint a VC, viszont egyszerre csak 1 csoport adatait tudja mutatni.

Vegyes érzelmek, egymást kiegészítő programok...

mgy Creative Commons License 2003.08.26 0 0 69
Ha működési paramétereket olvasol ki, milyen gyors a frissítés?
A VAGCOM 0,5-1 Hz-t produkál, az APR ECU Explorer meg 18-at! Az utóbbi vagy két nagyságrenddel szimpatikusabb...
Előzmény: BalageGSI (65)
ZAG Creative Commons License 2003.08.26 0 0 68
A felállás a következö:minden inditásgátlohoz tartozik 1 kod,amit nem lehet változtatni,igy ha ind.gátlot cserélsz más lesz a pinje.A kod azért kell,hogy beléphess az illesztésbe azaz elfogadtasd az uj kulcsokat az immoval.röviden.

ZAG

Előzmény: BalageGSI (65)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!