A komolyabb gépeknél lehet a diag cssatin keresztül, nemrég jött emberünk, kis POLO...
Aktatáska benne valami német kütyü nem babugattam nagyon, óra szétszed, panelen 3 láb megtisztít, gép rátesz, egy kettő, viszont látás.
A Ross-tech szerint szervizcsatlakozón keresztül nem lehet a kilométerórát átállítani. A VC egész biztosan nem képes rá. Más weboldalakon viszont simán kínálnak hozzá cuccot.
Használt kocsinál itthon ez sajnos szinte biztos, hogy megtörtént, olcsón, gyorsan meg lehet csinálni. :-(
Vakkomoltam a tádét, van az egyik mérési blokkban egy MAP valve DC mező. Ez mi szerintetek? Én azt hiszem ez a szelep, ami elengedi a turbónyomást. A grafikon szerint legalábbis általában egymással "szemben megy" a két vonal.
Nincs egy olyan sematikus ábrátok TDI-ről, mint amit Iglo az 1.8T-ről linkelt?
Igen,a Fabián 1 elektromos motor(amihez tartozik 1 vez.egység is) hajtja meg a szervot a sebesség,és a kormányelforditás sebességnek a függvényében.Mig az Octin a motor hajtja a szivattyut és kész.
Jött ma a VC listán egy levél Uwe barátunktól. Írja, hogy sokan kérdezik miért nem megy minden (pl. a meas. blokkok, vagy az adaptation) rendesen a regisztrált példányokon. Erre válaszolja, hogy kering a weben törés, ám az ezt produkálja, akik meg nem veszik meg a progit, csak törik, ráadásul még kérdeznek is, azok bekaphatják.
Lehet, hogy meg kéne venni... :-)
Octáviám kijelzőjén reggeli indulás után figyelmeztető hangjelzés kíséretében pár másodpercre az "ALTERNATE WORKSHOP" üzenet jelenik meg. A szervízben nem találtak a hibatárolóban semmit. Találkozott már valaki hasonló jelzéssel?
(1) Hiába aktiválom a VC-t, csak az első 25 mérési blokkot mutatja (a 0-sem). Hmmm.
(2) Van új béta (308.1). Hátha ezzel menni fog.
(3) belenéztem a FAQ-ba (ha már máshogy nem megy...) van tipp a mintavételi freki emelésére.
No, megoldódott a probléma.
A 46-Central Convinience vezérlőben az Adaptation-nál próbáltam állítani a közp. zárat (jó, hogy én magyarázom Neked, mi? ;-) )
A 3-as csatornának (a VWTool így nevezi) jó a neve (Auto Lock), de a 4-esnek, ami az Auto unlock kéne legyen nem, elsőre nem mertem átállítani. Másodjára már mertem (persze nem a saját kocsimon, kösz Chip... ;-D ), minden ok. Indulás után bezár a kp. zár, ha kiveszem a kulcsot kinyit. Ahogy kell.
Viszont a kormányszervó rásegítést nem találom. Sem a 16-Steering wheel, sem a 44-Steering assist vezérlőket nem látja a gép, de lehet, hogy rossz helyen keresem.
OFF
Csak ne csattanna akkorát a kp. zár! :(
Nincs erre valami megoldás, ZAG?
ON
Itt még nem jártam, de már azért látok 1-2 ismerős "arcot" :)))
(1) Sikerült vele beállítani a központi zárat, indulás után automatikusan bezárja a kocsit. :-)
(2) Nem sikerült viszont beállítani, hogy ha kiveszem a gyújtáskulcsot, akkor nyissa is ki... :-(
Igazából nincs jelentőssége, mert ha ki akarsz szállni, kinyitod. Ha baj van akkor úgyis kinyit. (uis a lágzsák nyitásánál automatikusan nyit a zár is)
Találtam a weben egy offtopik programot. Kicsi, egyszerű: VWtool.
(1) Sikerült vele beállítani a központi zárat, indulás után automatikusan bezárja a kocsit. :-)
(2) Nem sikerült viszont beállítani, hogy ha kiveszem a gyújtáskulcsot, akkor nyissa is ki... :-(
(3) Ezeket a VAG_COM-mal nem sikerült még megtennem. Az az átkódolás eléréséhez eleve jelszót (logint) kér, ez nem. A VC-nél hiába tesztelem le az új paramétert, a mentésre kattintva nem írja felül az eredetit... A VWTool felülírja, csak ez meg nem ismer meg minden paramétert, így pl. "az automatic unlock" beállítás helyén valami hülyeség jelenik meg.
(4) a legfontosabb, hogy sokkal gyorsabban frissíti a mért értékeket mint a VC, viszont egyszerre csak 1 csoport adatait tudja mutatni.
Ha működési paramétereket olvasol ki, milyen gyors a frissítés?
A VAGCOM 0,5-1 Hz-t produkál, az APR ECU Explorer meg 18-at! Az utóbbi vagy két nagyságrenddel szimpatikusabb...
A felállás a következö:minden inditásgátlohoz tartozik 1 kod,amit nem lehet változtatni,igy ha ind.gátlot cserélsz más lesz a pinje.A kod azért kell,hogy beléphess az illesztésbe azaz elfogadtasd az uj kulcsokat az immoval.röviden.