Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 432
Főjavítás.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (430)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.11.29 0 0 431
Egy hete Karcagon fogadott ugyanez a kép.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (430)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.11.29 0 0 430
Mai helyzetjelentés Szentesről:
A hídmérleg széjjel van kapva kérdés, hogy miért.


Rbatka Creative Commons License 2007.11.29 0 0 429
Illetve 121-135, 136...
Előzmény: Rbatka (427)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.29 0 0 428
Akarom mondani úúújság
Előzmény: Rbatka (427)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.29 0 0 427
Mi őjság van azokon a vonalakon, amikről nem volt szó mostanában? 85, 102, 142, 147, 148, 149, 151, 152, 153...
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 426
Ennyit lehetett tenni, ugye szarból nem lehet várat építeni, egy normális menetrendhez kellene egy min 120-as pálya lassújelek nélkül meg néhol duplavágány pl. Algyő-Hódmezővásárhely népkert között pl., mert ott közösködik a vonal egy másikkal, és akkor már sok időt lehetne nyerni mert nem állna Vásárhelyen a vonat várva a szembejövőt. Orosháza-Csorvás vagy akár Telekgerendás között sem ártana.

Meg ugye villamosítás, elvileg ez majd lesz vmikor, rajta van a listán, csak kérdés mikor jutnak el odaáig.
Előzmény: M40 120 (425)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 425
Akkora van most is vagy nincs, döntés kérdése az egész.
De úgy ki válassza ezt, ha néha majd két órát várni arra, hogy "haza"utazzon.
Most az eddigi 15/14 vonatot csökkentették 14/14-re és ütembe rakták.
Ennyi történt és az IP-ből "személy" lett.
Előzmény: Gyé I (424)
Gyé I Creative Commons License 2007.11.28 0 0 424
Egy szóval nem írtam,hogy baj lenne. Csupán megkérdőjelezem, hogy van-e/lesz-e akkora forgalom ezen a vonalon, amely az órás ütemet indokolná.
Előzmény: monor-21 (422)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 423
Van átmenet az órás ütem, és a 3-4 órás ütem között.
Előzmény: monor-21 (422)
monor-21 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 422

Most az a baj, hogy sok a vonat?

Kettővel későbi hozzászólónak meg az a baja, hogy kevés a vonat.

 

 

Előzmény: Gyé I (418)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 421
Reggel Tiszakécskéről Kecskemétre buszok iskolai előadási napokon:
4.20, 5.15, 5.50, 6.00, 6.05, 6.30, 6.55, 7.30, 8.00.
És A vonat:
5:14
Előzmény: Rbatka (420)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 420
Ma egy tiszakécskei, középiskolás sráccal beszélgettem. Naponta jár be Kecskemétre, és pont ugyanannyira lakik a vasútállomástól, mint az előtte lévő buszmegállótól.
Megkérdeztem, hogy miért nem vonattal megy(nem tudta mikor megy), mondtam, hogy 9 perccel a busz után. Nem annyira tudott mit mondani, de rákérdezett néhány dologra tőlem:
-Nem lassabb, mint a busz? (mondom: de, bizonyos viszonylatokhoz képest 1, 6, 11 perccel több a menetidő)
-Mennyibe kerül a bérlet? (ugyanannyiba, mint a buszon)
-Ritkábban jár a vonat nem? (de)
és még másokra is.
Elmondta, hogy van amikor nincs első, esetleg második órája sem (vonat nincs, busz meg van). Van, hogy nincs hetedik órája, ezért negyed kettőkor végez (vonat nincs, busz van).

Ehhez hozzájön még az is, hogy Tiszakécskéről nincs vonat a Lakitelekről 6:30-kor induló 37217-es vonathoz, tehát csak negyed hétre lehet reggel beérni Kecskemétre.

Ha belegondolok, hogy akarással, megfelelő mennyiségű vonattal, olcsóbb jegyekkel, meg néhány volán-járat megszűntetésével mennyi utast lehetne szerezni a vonalra, hát a frász kap el.

Kecskemétről délután buszok Tiszakécskére iskolai napokon:
12.00, 13.30, 14.05, 14.30, 15.20, 16.00, 16.50, 17.15, 17.45.
És vonatok:
14:39, 16:49.

Szerencsére ezen a két vonaton nemigen van ülőhely, legalább ami van, azt használják.
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 419
Nem, így bizonyítják be, hogy nincs utas :D
Előzmény: Gyé I (418)
Gyé I Creative Commons License 2007.11.28 0 0 418
Szóval így fog megváltozni a 135-ös menetrendje. Hát nem tudom... Szerintem azért akkora forgalom nincs a 135-ösön,hogy órás ütem legyen. Vagy pont ettől várják majd a forgalomnövekedést?
Előzmény: M40 120 (411)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 417
Hát igen, ott elég nagy lyuk van, mert sokáig nincs olyan állomás ahol a keresztezés megoldható, mert ugye kitérővágány is kéne. Kopáncs ugye olyan kitérő ahol véletlenül peron is van, forgalma csekély. Asszem talán Csugar hasonló hozzá a 120-ason, azt is be akarták zárni, végül a helyi lakosok ( mind a 8) kierőszakolták ,h maradjon, erre kaptak egy kivilágított peront, ami jó 300m-re van az eddigi megállótól. Ráadásul sok gyorsvonat is megáll ott ( igen, itt járnak olyan gyorsvonatok ,amit isten tudja miért neveznek annak mert mindenhol megállnak, de nem személy vmiért), csak tudnám miért. Hasonló még Pusztapó is, de ott már laknak kb. 30-40-en. Itt azt kéne, h megáll napi 2-3 személyvonat és slussz. Elég idegesítő mikor egy elvileg gyorsvonat megáll minden tanyavilágban, persze utascsere 0.
Előzmény: VT22 (416)
VT22 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 416
Kopáncson főleg hétvégi telkek vannak. Ahogy az menetrendtervezetben néztem az IP csak kemény 4 perccel gyorsabb a sima személynél, mivel többet áll Hmvhelyen.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 415
Ezt én is hallottam, maradnak helyettük az Uzsgyik, de majd lesz gyorsított, ami kb. úgy megy majd mint az IP Szeged-Szeged-rókus-Hmv Népkert- Hmv-Orosháza-Békéscsaba.

A másik amit hallottam, h Kopáncs megálló végleg megszűnik, igaz eddig se nagyon állt meg ott vonat, csak mikor félreállt a szembejövő elöl, de felszálló szinte sose volt. Egyáltalán tudja valaki hányn lakhatnak ott? Se közel se távol nem látni semmit arrafelé.
Előzmény: Gyé I (409)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.27 0 0 414
Valamikor Fonyódra is jártak MD-k nem? Úgy tudom addig bírták üzemanyaggal. Hogy is volt ez?
M40 120 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 413
Nem.
Régen -198X- a Szeged-Dombóvár alsó vonat szerelvénye Oh jött és oda tért vissza menetrendszerinti személyvonatként, kb. 20 perces szegedi tartózkodás után a 135-ös vonalon.
Onnan másnap kora reggel Szentesre ment -karbantartani- szintén mint személyvonat.
Előzmény: VT22 (407)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 412
Ezen az elkerülő úton is a többi kereszteződés "síma", egyedül a gádorosi útnál van körforgalom mert ott 5 irány van gyopárosi úttal.

Itt egy kép az elkerülő út 125 vonali felüljárójáról.
Itt is elférne a felsővezeték.

Előzmény: Törölt nick (408)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 411
Az a menetrend elég közepes lett 2 órás alap, reggel és délután besűrítve órásra, de legalább az IP megszűnik.
Előzmény: hingyigabi (410)
hingyigabi Creative Commons License 2007.11.27 0 0 410

Ütemes rendszerben fognak közlekedni a személyvonatok.

Az IP vonatok eltűnnek a vonalról.

Előzmény: Gyé I (409)
Gyé I Creative Commons License 2007.11.27 0 0 409
Sziasztok, arról tud valaki valami biztosat,hogy állítólag dec. 9-től nem lesz InterPici a 135-ösön?
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.26 0 0 408
Nincsen, de én magam is azt írtam, h a legjobb így volt, ahogy most megoldották, de goindolom még a csabai elkerülőn nem jártál, mert akkor látnád, h bizony ha akarnak tudnak életveszélyes kereszteződést csinálni, örüljünk inkább annak, h nagyon is helyesen ott OH-n felüljáró épült, teljesen mindegy, h miért, de épült.


A műszaki/mérnök emberhez meg annyit, h én is így terveztem volna, sőt aq békési útnál is min. körforgalom, de ha már úgyis kell híd oda akkor akár felette is el lehet vinni az utat.
Előzmény: M40 120 (395)
VT22 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 407
Oh-Dombóvár vonat? A 147-en?
Előzmény: M40 120 (405)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 405
Az az Ax-es idő nem volt túl hosszú. :-)
A Bx-ben sem nem lehetett aludni. :-)
A Orosháza-Dombóvár alsó járat is MD volt kb. 6 órás úttal.

Az igaz, hogy Bp-ben nem igazán lehet aludni, sőt zajosabb is a motor miatt.
Olyan aki nem alszik vonaton sosem, ő nem érti meg ezt. :-)

Viszont a lábtere, a fűtés/hűtés és a világítás vsz. jobb.
Előzmény: Törölt nick (402)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 404
Nem Szentesen "legel", hanem a Nyugatiban.

Tudtommal 2+1 szerelvény van fönn a 2-es vonalra és a Szentesről jővő sebes szerelvénye is napközben -ami ált. 2 szerelvény-, ez 5 lenne.
A becserélést tudom.

Az volna az igazi, hogy a Szentesről jövő sebes szerelvénye állna be a 2-es vonalra az állás helyett, majd du. hazamenne Szentesre.
Csak a 2-esen reggel és késő du. van szükség a Bp-kre, tudtommal.
Ez meg pazarlás.

Jövőre, ha minden igaz 2 órával kevesebbet áll a sebes szerelvénye Pesten.

De lehet változott már.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (401)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.25 0 0 403
Valóban, az Ax foteljainak nincsenek riválisai.
Előzmény: Törölt nick (402)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.11.25 0 0 401
A napi sebes szerelvénye nem legel nyolc órát Szentesen, hanem befordul az egomi oldalba. Sose az a szerelvény jön le, amelyik aznap felmegy.
Előzmény: M40 120 (400)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!