Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 131
A Gysevnek van tulajdonába kisvasút? Ha ez hülye kérdés akkor nem kérdeztem semmit.
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 130

Ide kérném tisztelettel:

 

novoka@freemail.hu

 

Amennyiben a képek megfelelnek a 106-os hozzászólásomban emlitett feltételeknek, akkor rád vonatkozik a vastagon írt szöveges rész. De figyelmesen olvassd el:-)))))

Előzmény: g8-s15 (129)
g8-s15 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 129
Ide nem tudom feltenni + be kell szkeneltetnem. De majd e-mailben eltudom küldeni.
Előzmény: k.novotny (127)
g8-s15 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 128

Amikor át lett véve a 15-ös vonal, jött 3 dízel: M42 001, M40 208, M40 222. Ezek közül a M40 222 (ami M40 402 lett) nem közlekedett a remot elött.

A tehervonatokat szinkron M44 vitte, mert nagyobb volt a mozdony terhelése és üzemkészsége, mint az M42, vagy M40-nek.

 

Előzmény: k.novotny (122)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 127
Kiváncsian várom, várjuk
Előzmény: g8-s15 (125)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 126

Most már nagyjából értem. Akkor ott alszik (hétköznap) Sopronkeresztúrban a szerelvény?

 

Előzmény: g8-s15 (121)
g8-s15 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 125
Amiket, írtam, azokat fotokkal is tudom igazolni. Momentán Békéscsabán fényképeztem, de 1997-ben. Akkoriban digitális gépek nagyon ritkák voltak. Fényképeztem Fonyódon is az IC-t a GYSEV kocsikkal.
Előzmény: k.novotny (124)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 124

Elég felforrósodott a stílusod. Az anyázástól nem áll messze. Kicsit higgadj le és utána írj válaszokat!

 

Ha ez neked forró stilus, sajnálom

 

Én előhoztam kb 25 érvet, de hozzál elő egy Békéscsabai fotót

Előzmény: g8-s15 (119)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 123

Ezt én is tudom. De én a villamosítás befejezéstől számoltam, amikor még nem voltak Halberstadti kocsik, és már Bh-k közlekedtek a vonalon.

 

Előzmény: k.novotny (122)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 122

Az átvétel után, még kb 1-évig a MÁV járt a vonalon Bz-vel, mig a tehervontatást általában M44 vitte, de egyszer kétszer vitt M42-vel, de azt már GySEV sőt láttam M40-essel vitt tehert is

Erre azért volt szükség, mivel nem volt villamosítva a vonal, és a dieseleknek meg volt a maga bejáratott funkciójuk Győr, Csorna, Sopron-Rendező, és személyen egyaránt, és az osztrák tehervonati kiszolgálás. Tehát megint csak, hogy nem volt mivel

Előzmény: v_peti (118)
g8-s15 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 121

Nem tudom mire gondoltál, 2802 - 9952 - 39745 - 39744 - 39725 forduló. Ez szombat és vasárnap variálva van a 2802, 39745, 39744 miatt.

Előzmény: v_peti (110)
g8-s15 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 120
A gyorsvonatok MÁV és ZSSK kocsikból van.
Előzmény: v_peti (118)
g8-s15 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 119

Tisztelt k.novotny!

 

Elég felforrósodott a stílusod. Az anyázástól nem áll messze. Kicsit higgadj le és utána írj válaszokat!

 

Amit összeállítottam listát, abban van Lökösháza és Nagykanizsa is, de kimaradt a Sopron - Szombathely - Zalaegerszeg. Ez mind rendes, napi fordulókban.

 

Ezenkívül különvonatok és különkocsik előfordultak sok helyen. Veszprém, Kőszeg, Esztergom, Székesfehérvár stb. 

Előzmény: k.novotny (115)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 118

A leghúzósabb időszak a Szombathelyi vonal GYSEV-esítése és a Halberstadti kocsik beszerzése között lehetett, ebből a szempontból. De ekkor MÁV-os szerelvény járt valamelyik gyorsvonat fordájában. (Most is az kell, hogy menjen, ha egyszer a gyorsvonatokban nem járnak GYSEV-es kocsik.) Sőt Szombathely felé is ment ilyen szerelvény a Szombathely-Sopron-Budapest-Sopron-Bük-(Szombathely) vonat szerelvényeként.

 

Előzmény: k.novotny (115)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 117
És tényleg végezetűl egy utolsó és azt hiszem a legerősebb érv, a GySEV már csak azért sem küldött arra felé kocsikat, mert aránylag (a MÁV-hoz) képest eléggé karban voltak a kocsijai, ha arra jártak volna, fél éven belül elérték volna a MÁV-nivóját a kocsik állapotában, természetesen negativ irányban (grafitti, törés, zuzés stb..) nézd csak meg az arra felé használatos kocsik állapotát
Előzmény: k.novotny (115)
Beni14 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 116

Helló!

 

Vki lepottyantott egy mailt neked :-)

Előzmény: Kappy (114)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 115

Ezek a kocsik kb 95-ben kerültek eladásra a MÁV-nak (sajnos arra én sem emlékszem, hogy milyen szinük volt, hiszen abban az időben változtak meg a külalakok, és több variációt lehetett látni, több szinben is)

 

De azért egy két dolgot kiegészitésként a GySEV-nek A Bh, Bhv kocsikból összesen 40 db volt, ebből 6 db-ot eladtak a MÁV-nak 95-ben, 94-ben ha jól tudom 3 db-ot selejteztek, ezekből vond le, a Sopronban végzett egy-két kocsit amelyek javitottak, és azt is lekell vonnod ami a különböző Jjü-ben főjavitáson volt, Általában a kettő három kocsi biztos. tehát 94-95 után ezekból a kocsikból a GySEV-nek napi szinten 22-23 kocsija üzemelhetett (ez csak sacc, de szerintem egy-kettővel kevesebb) ebből kellet kiállítania a Sopron-Győr-Sopron vonalra a kocsijait, plusszként a tartalék kocsikat is tedd hozzá (2-3 db) Tehát sem elméletileg, sem gyakorlatilag a GySEV nem engedhette meg azt a luxust, hogy Nyíregyre vagy éppen máshová kocsikat járasson, hiszen nem volt mit. Az IC kocsikat ne vedd számitásba, hiszen azok forda szerint közlekedtek Bp-Sopron-Bp viszonylatban, ott is voltak kis és nagy javítások. Ezen kivűl azt sem szabad elfelejteni, hogy abban az időben még sokszor lehetett látni, igaz csak egy kocsis közlekedéssel Fertőszentmiklós-Nezsidér között ilyen Bh, Bhv kocsit, és ha jól emlékszem (fejből irom a dolgokat) a Halbertstadt-i kocsik első példányai 2001 elején jöttek csak meg

Előzmény: Kappy (114)
Kappy Creative Commons License 2006.01.24 0 0 114

Ezek a régi bh-k voltak? Ha jól tudom ezek már nem kaptak zöld fényezést. Amit én láttam az zöld volt... 

Előzmény: k.novotny (111)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 113

Szia Kristóf!

 

Igen lehetséges ez is, amint írtam a GySEV kocsik csak igy kerülhettek a keleti féltekre, Szolnok, debreceni, vagy esetleg a miskoci jjü-be.

Előzmény: M41.2208 aliasM41-001. (112)
M41.2208 aliasM41-001. Creative Commons License 2006.01.24 0 0 112

Esetleg Szolnok ahol a Jármújavitó lehetett a célállomás. Én is vittem oda egypárat annó főjavitásra.
Előzmény: k.novotny (103)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 111
Vagy van még egy lehetőség, s lehet hogy te ezt láthattad, amikor a GySEV eladott a MÁV-nak hat darab GySEV által leselejtezett kocsit, amelyek a saját GySEV szinükben kerültek le Miskocra, és belölük lett a MAV 50 55 20-26 000-005-ig pályaszámú kocsik, amelyeket mostanában selejteztek le
Előzmény: k.novotny (109)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 110
Kösz, de nem egészen oké. A 2891-est a menetrendben nem találom meg csak az Online verzióban. Ott is elég furcsán:

Ø: 1 Fahrt pro Verkehrstag jelzés van mellette. (Jelentése 1 menet közlekedési naponként.) És a menetredje sem a szokványos indul/érkezik időadarokat tartalmazza, hanem a végállomástól eltelt menetidőt és a részmenetidőket a különböző szakaszokon, mintha szerelvényvonatként menne.
Viszont 7757-ként is szerepel ugyanott, ami meg rendes vonatként lemegy Sopronkeresztúrba. (Onnan visszajön üresen Sopronba, vagy mit csinál, hogy másnap 39710-ként tudjon indulni?)

És mi a helyzet a párjával, a 9952-vel? Igazából arra akartam rákérdezni a 9940 helyett, amiről tudom, hogy ingaszerelvény, és sejtem, hogy hogyan jön és megy, leszámítva a Bécs-Znojmo szakaszt.




Előzmény: g8-s15 (98)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 109

Miskolc Tiszain állt a peronok között és nem a jj előtt

 

Amit vittek le Sátoraljaújhelyre a bontóba, hogy továbbiakban tésztaszürőként funkciónáljon

Előzmény: Kappy (108)
Kappy Creative Commons License 2006.01.24 0 0 108

Hali!

 

Ez nem elmélet. Sajnos nekem otthon bbiztos nincsen képem ezekről a vonatokról. Lehet, hogy az a 4-5 év van több is. Ha egy kicsit utánanézel menetrendekben VOLT egy olyan vonat, ami 5:00 körül indult Záhonyból, Nyháza-Debrecen-Szolnok-Bp Keleti-Sopron (ill. Szombathely vagy Celldömölk) útvonalon közlekedett és Sopronba érkezett 13:00 körül. Visszafelé pedig fél három és 23:00 óra környéke. Ez NEM elmélet, hanem TÉNY.

A 88-as hozzászólásban pedig részletesen levan írva, hogy milyen viszonylatban közlekednek illetve közlekedtek ezek a kocsik. Amit Te írtál a pályahasználati díjról biztos, hogy így megy.

 

A fényképes dologra csak annyit, hogy valahol már láttam olyan képet, amin Gysev kocsi Miskolc Tiszain állt a peronok között és nem a jj előtt. Amúgy én szívesen néznék ilyen képeket...

 

 

Előzmény: k.novotny (106)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 107
És végezetül az sem egy elhagyagolható tény, hogy a GySEV járművek a MÁV vonalán pályahasználati dijat fizetnek a MÁV-nak és viszont. Ez Bp-Sopon viszonylatban valamilyan formában kiegyenlítődik a két cég között, de a továbbiakban a GySEV-nak marha nagy ráfizetés lenne, ily módon közkekedtetni a kocsijait a keleti féltekre
Előzmény: k.novotny (106)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 106

Kedves Kappy!

 

Nyíregyházán még rajta volt(ak) a kocsi(k)

 

A GySEV-nek nem ez a feladata, hogy Nyíregyházára járasson kocsit(kat) a nevében is benne van, hogy mire van neki felhatalmazása. Ráadásul nem Bh-val (elővárosi kocsival). A te elméleted szerint a Nógrádi regionális vasut is küldhetne közvetlen Bzx-et mondjuk Sopronba.

 

De tudod mit, én egy kompromisszumos krapek vagyok, s mivel a topikokon rengeteg hozzászólást is elolvastam, igy felteszek egy hirdetést itt.

 

Kéretik a tisztelt fotós kollegákat, hogy aki netán Hatvan, Miskolc, Sátoraljaújhely, Szolnok, Nyiregyháza, Debrecen, Záhony, Békéscsaba, Kiskunhalas körzetében GySEV kocsit fotózott, amely menetrendszerűen közlekedő szerelvénybe besorozva közlekedett tegyen be ide bizonyított képet. (tehát nem különmenetek, próbafutások)

 

Minden ilyen bizonyitott kép betétele esetén az illető személy a Juliska néni kifőzdéjében ihat a kontomra egy pofa sőrt.

 

Hidd el nekem kedves barátom, hogy a rengeteg fotos már tett volna ide képet(et), ha jártak volna arra ezek a kocsik, tudni illek ilyen csemegékre igen csak harapnak

 

Úgy érzem, hogy részemről ezek után már lezártnak tekinthettem e témát

Előzmény: Kappy (104)
Beni14 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 105

Helló!

 

Én 2005. dec. 15-én voltam Keletibe Flirt-et fotózni és volt 2 Bh-s kocsi pestig.

 

 

Kappy Creative Commons License 2006.01.24 0 0 104
Nyíregyházán még rajta volt(ak) a kocsi(k)
Előzmény: k.novotny (103)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 103

Amit Győrben levettek a szerelvényről, és ellenvonatként jött vissza Sopronba.

GySEv kocsik a keleti féltekre nem jártak, a legkeletibb rész az Dunakeszi Jjü volt, illetve onnan különböző probamenetek lehetségesek voltak a keleti féltekre

Előzmény: Kappy (102)
Kappy Creative Commons License 2006.01.24 0 0 102
Arra pontosan nem emlékszem. 4-5 évvel ezelőtt volt sopron-záhony közvetlen vonat egy pár évig, utaztam vele jó párszor (nem csak hétvégén),  mindig volt benne 1 vagy kettő gysev Bh.    
Előzmény: g8-s15 (100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!