Keresés

Részletes keresés

VT22 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 439
Szeged-Hmvhely között naponta 80> busz jár, meg <10 vonat. A vasút miért nem képes felvenni a versenyt? A jelenlegi pályaadottságok megfelelők erre. Egy nyolcvanas pálya már rá tud verni a buszra, ha jó helyen van a vasútállomás. Szegeden jó helyen van. Szerintem ott nem fejleszteni kéne, gondolkodni.
Előzmény: Törölt nick (426)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.29 0 0 438
Köszönöm mindenkinek, ennyivel többet tudok!... :-)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.11.29 0 0 437
Terhelési próba lesz a javítás után?
Előzmény: Törölt nick (432)
m61019andras Creative Commons License 2007.11.29 0 0 436

Mikor járt Fonyódra MD? Kép nincsen esetleg róla?

 

Előzmény: Törölt nick (435)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 435

Valamikor Fonyódra is jártak MD-k nem? Úgy tudom addig bírták üzemanyaggal. Hogy is volt ez?

 

Bezony ám azok a régi szép idők..  :)))

Még utaztam is vele Bajáról Fonyódra. A Fonyódi csak nyáron Hétvégén járt. De akkor úgy, hogy 2 MD jött Félegyházáról, vagy Szegedről, és Bátszéken a 2. leakadt, ment Pécsre, az első pedig ment Fonyódra. Szép hosszú kis MD-s szerelvény volt 2 motorvonat, 8 kocsival :)) Igaz akkor még utasok is voltak. Emlékszem akkoriban Baján még mennyi ember szállt fel a Fonyódira... De hát már ez is a múlté, a Pécsi elszállt, a Dombóvári Csörgős lett, ma már Pécsre jár 2 halbival, a Fonyódinak meg már híre hamva sincs. Pedig míg járt volt azért utas rajta. De az idei menetrendben már nem volt benne :((

Előzmény: Rbatka (414)
Gyé I Creative Commons License 2007.11.29 0 0 434
A 121-es Újszeged-Mezőhegyes szakasza köszöni megvan. Pénteken és vasárnap nagyon jó kihasználtságúak a vonatok. Sok mezőhegyesi,mezőkovácsházi,medgyesegyházi diák tanul Szegeden, szerintem 98%-uk
vonattal utazik Szegedre. ( Mezőkovácsháza és Szeged közt napi 1 pár közvetlen buszjárat van, az is délelőtt)
2 hete, vasárnap jöttem Szegedre a Mezőhegyesről 15.10-kor induló 2 kocsis BZ-vel.
Újszegeden kb 65-70 leszállót számoltam.
A hét többi napján viszont csak közepes a forgalom.
Előzmény: Rbatka (429)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 433
Milyen szakirányú mérnök leszel?
Előzmény: Törölt nick (408)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 432
Főjavítás.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (430)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.11.29 0 0 431
Egy hete Karcagon fogadott ugyanez a kép.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (430)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.11.29 0 0 430
Mai helyzetjelentés Szentesről:
A hídmérleg széjjel van kapva kérdés, hogy miért.


Rbatka Creative Commons License 2007.11.29 0 0 429
Illetve 121-135, 136...
Előzmény: Rbatka (427)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.29 0 0 428
Akarom mondani úúújság
Előzmény: Rbatka (427)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.29 0 0 427
Mi őjság van azokon a vonalakon, amikről nem volt szó mostanában? 85, 102, 142, 147, 148, 149, 151, 152, 153...
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.29 0 0 426
Ennyit lehetett tenni, ugye szarból nem lehet várat építeni, egy normális menetrendhez kellene egy min 120-as pálya lassújelek nélkül meg néhol duplavágány pl. Algyő-Hódmezővásárhely népkert között pl., mert ott közösködik a vonal egy másikkal, és akkor már sok időt lehetne nyerni mert nem állna Vásárhelyen a vonat várva a szembejövőt. Orosháza-Csorvás vagy akár Telekgerendás között sem ártana.

Meg ugye villamosítás, elvileg ez majd lesz vmikor, rajta van a listán, csak kérdés mikor jutnak el odaáig.
Előzmény: M40 120 (425)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 425
Akkora van most is vagy nincs, döntés kérdése az egész.
De úgy ki válassza ezt, ha néha majd két órát várni arra, hogy "haza"utazzon.
Most az eddigi 15/14 vonatot csökkentették 14/14-re és ütembe rakták.
Ennyi történt és az IP-ből "személy" lett.
Előzmény: Gyé I (424)
Gyé I Creative Commons License 2007.11.28 0 0 424
Egy szóval nem írtam,hogy baj lenne. Csupán megkérdőjelezem, hogy van-e/lesz-e akkora forgalom ezen a vonalon, amely az órás ütemet indokolná.
Előzmény: monor-21 (422)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 423
Van átmenet az órás ütem, és a 3-4 órás ütem között.
Előzmény: monor-21 (422)
monor-21 Creative Commons License 2007.11.28 0 0 422

Most az a baj, hogy sok a vonat?

Kettővel későbi hozzászólónak meg az a baja, hogy kevés a vonat.

 

 

Előzmény: Gyé I (418)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 421
Reggel Tiszakécskéről Kecskemétre buszok iskolai előadási napokon:
4.20, 5.15, 5.50, 6.00, 6.05, 6.30, 6.55, 7.30, 8.00.
És A vonat:
5:14
Előzmény: Rbatka (420)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 420
Ma egy tiszakécskei, középiskolás sráccal beszélgettem. Naponta jár be Kecskemétre, és pont ugyanannyira lakik a vasútállomástól, mint az előtte lévő buszmegállótól.
Megkérdeztem, hogy miért nem vonattal megy(nem tudta mikor megy), mondtam, hogy 9 perccel a busz után. Nem annyira tudott mit mondani, de rákérdezett néhány dologra tőlem:
-Nem lassabb, mint a busz? (mondom: de, bizonyos viszonylatokhoz képest 1, 6, 11 perccel több a menetidő)
-Mennyibe kerül a bérlet? (ugyanannyiba, mint a buszon)
-Ritkábban jár a vonat nem? (de)
és még másokra is.
Elmondta, hogy van amikor nincs első, esetleg második órája sem (vonat nincs, busz meg van). Van, hogy nincs hetedik órája, ezért negyed kettőkor végez (vonat nincs, busz van).

Ehhez hozzájön még az is, hogy Tiszakécskéről nincs vonat a Lakitelekről 6:30-kor induló 37217-es vonathoz, tehát csak negyed hétre lehet reggel beérni Kecskemétre.

Ha belegondolok, hogy akarással, megfelelő mennyiségű vonattal, olcsóbb jegyekkel, meg néhány volán-járat megszűntetésével mennyi utast lehetne szerezni a vonalra, hát a frász kap el.

Kecskemétről délután buszok Tiszakécskére iskolai napokon:
12.00, 13.30, 14.05, 14.30, 15.20, 16.00, 16.50, 17.15, 17.45.
És vonatok:
14:39, 16:49.

Szerencsére ezen a két vonaton nemigen van ülőhely, legalább ami van, azt használják.
Rbatka Creative Commons License 2007.11.28 0 0 419
Nem, így bizonyítják be, hogy nincs utas :D
Előzmény: Gyé I (418)
Gyé I Creative Commons License 2007.11.28 0 0 418
Szóval így fog megváltozni a 135-ös menetrendje. Hát nem tudom... Szerintem azért akkora forgalom nincs a 135-ösön,hogy órás ütem legyen. Vagy pont ettől várják majd a forgalomnövekedést?
Előzmény: M40 120 (411)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 417
Hát igen, ott elég nagy lyuk van, mert sokáig nincs olyan állomás ahol a keresztezés megoldható, mert ugye kitérővágány is kéne. Kopáncs ugye olyan kitérő ahol véletlenül peron is van, forgalma csekély. Asszem talán Csugar hasonló hozzá a 120-ason, azt is be akarták zárni, végül a helyi lakosok ( mind a 8) kierőszakolták ,h maradjon, erre kaptak egy kivilágított peront, ami jó 300m-re van az eddigi megállótól. Ráadásul sok gyorsvonat is megáll ott ( igen, itt járnak olyan gyorsvonatok ,amit isten tudja miért neveznek annak mert mindenhol megállnak, de nem személy vmiért), csak tudnám miért. Hasonló még Pusztapó is, de ott már laknak kb. 30-40-en. Itt azt kéne, h megáll napi 2-3 személyvonat és slussz. Elég idegesítő mikor egy elvileg gyorsvonat megáll minden tanyavilágban, persze utascsere 0.
Előzmény: VT22 (416)
VT22 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 416
Kopáncson főleg hétvégi telkek vannak. Ahogy az menetrendtervezetben néztem az IP csak kemény 4 perccel gyorsabb a sima személynél, mivel többet áll Hmvhelyen.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.27 0 0 415
Ezt én is hallottam, maradnak helyettük az Uzsgyik, de majd lesz gyorsított, ami kb. úgy megy majd mint az IP Szeged-Szeged-rókus-Hmv Népkert- Hmv-Orosháza-Békéscsaba.

A másik amit hallottam, h Kopáncs megálló végleg megszűnik, igaz eddig se nagyon állt meg ott vonat, csak mikor félreállt a szembejövő elöl, de felszálló szinte sose volt. Egyáltalán tudja valaki hányn lakhatnak ott? Se közel se távol nem látni semmit arrafelé.
Előzmény: Gyé I (409)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.27 0 0 414
Valamikor Fonyódra is jártak MD-k nem? Úgy tudom addig bírták üzemanyaggal. Hogy is volt ez?
M40 120 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 413
Nem.
Régen -198X- a Szeged-Dombóvár alsó vonat szerelvénye Oh jött és oda tért vissza menetrendszerinti személyvonatként, kb. 20 perces szegedi tartózkodás után a 135-ös vonalon.
Onnan másnap kora reggel Szentesre ment -karbantartani- szintén mint személyvonat.
Előzmény: VT22 (407)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 412
Ezen az elkerülő úton is a többi kereszteződés "síma", egyedül a gádorosi útnál van körforgalom mert ott 5 irány van gyopárosi úttal.

Itt egy kép az elkerülő út 125 vonali felüljárójáról.
Itt is elférne a felsővezeték.

Előzmény: Törölt nick (408)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 411
Az a menetrend elég közepes lett 2 órás alap, reggel és délután besűrítve órásra, de legalább az IP megszűnik.
Előzmény: hingyigabi (410)
hingyigabi Creative Commons License 2007.11.27 0 0 410

Ütemes rendszerben fognak közlekedni a személyvonatok.

Az IP vonatok eltűnnek a vonalról.

Előzmény: Gyé I (409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!