szerintem uhuhu-t celozd meg az Opel topikban vagy szemelyesen az M3-Sztrada markakereskedes munkafelvetelen.biztos tud segiteni.bar megfogsz lepodni mennyire draga mulatsag egy ilyen!
Szerintem nagyon feldobja az elejét ! Pont ilyen volt, ott álltam mellette, és közelről nézegettem. A műanyag tök egyformának látszott, és olyan volt, mintha króm keret lenne rajta. Igaz nem feszegettem, mivel nem volt nálam kéznél csavarhúzó :)))
Nagyon szeretnék ilyet !!
Nagyon öregurasan vezetve sem tudom 7 alá vinni. Szinte csak országút, 90-110 közötti tempó, és 7,2 átlagfogyi. Igaz klímával, ami nem tudom mennyit jelenthet..
Nem tudja valaki , hogy lehet-e kapni a műanyag hűtőrácsra króm keretet valahol ?? Nem pont olyan mint az új Zafin, de tök jól néz ki . Tegnap parkolt mellettem egy német rendszámú kollega , és azon volt. Gondolom, rá lehet valahogy pattintva .
a minap automosas alatt/kozben lemostam a felverodott katranydarabokat/pottyoket(koszonet a sok aszfaktozasnak). foleg az auto jobb oldalan volt es a hatso lokoson volt.
a hiper-super katranyoldok xart sem ernek. a jo oreg 91 es olmozott, amit evek ota tartogatok a kannaban, mindig segit!
Penteken mar nem volt idom(kedvem, szerintem a szerelok sem dolgoznak szivesen pentek du:)), de ma delelott megvolt az első (ajanlott) oilcsere a Zafiban (006037 km :)), AGIP 10W-40 -et kapott.
Asszem ide fogom majd hozni, legalabb az elso par evben a gari alatt.Egyebkent nagyon kedvesek voltak.
Nyugisak, nem kapkodnak, akkuratusan szoszmotolnek a kocsikkal.:) Ez a va'ci service ~40 km nekem oda-vissza,
Pest is ennyi lenne.Anno (Budara) a Danubiaba jartam az Astraval, de az nagyon kiesett mar.
Termeszetesen a rendszamkeretet azonnal ujra cserelte :), bar majdnem elfelejtette.Vigyorogtam is magamban.
Most picit pihen Zaff., aztan ujra nyelheti a km-eket Tiszan innen, s majd Dunan tul!
Vigyázzatok ha üres a tank ne álljatok ferdén!!!
Nekem még vígan (éphogy) villogott a lámpa amikor feltettem a bal első kerekemet valahova. Ezután már nem tudtam elindulni.
Villogó lámpával még sokat lehet menni.
Igazából nem is nézem már a villógó lámpát mert megbízhatatlan. Viszont a mutató, elindulás után vizszintes terepen mérvadó csak.
HA épphogy mindkét piros csík alá mutat akkor már sürgős a dolog.
De mivel az utcánk lejtős és néha lefelé néha felfelé állok, ezért már tudom, hogy ha induláskor csinál valamit az nem mérvadó, később úgy is korrigál.
Alapelvek amit még nem tudok betartani (most tanulom):
1. gyorsan felváltani
2. 2000-2500 között tartani a fordulatszámot.
Glitch barátom példája lebeg a szemem előtt a 90-es tempomattal hosszútávon 5.8 liter/100km.
Ez a cél, én még messze vagyok tőle. Igaz ez szinte megállás nélkül ment hegyen völgyön át.
Gratula , ez már nem semmi ! 58l-es tank és 700 km akárhogy is számolom 8 alatt kell legyen. Vigyázz, bármelyik pillanatban leállhat alattad az autó ! :-))
Járt már így valaki ? Én ifjabb koromban 2szer. Nem túl nagy élmény a benzinkútig hátralévő pár km-ert gyalog megtenni, és ott olajos flakon után turkálni a kukában...
Egyébként szerintetek a lámpa kigyulladásakor még mennyi benzin lehet a tankban ? Az astrában ilyenkor még kb 7-8 liter lehetett.
Zoli !
Tapasztalom, hogy az itthoni nyugis tempó mellett -orzságút- sokkal lassabban fogy a benzin.
Az autópályán meg olyan érzésem volt, mintha lyukas lett vona a tank, úgy ment a mutató lefelé.:))
Képzeljétek!
Mivel a kilométereim 95%-át itt Budapesten vezetem és általában szeretek az autóval gyorsan menni, nekem nagy szó:
700 km-t mutat az órám tankolás előtt.
Igaz voltam vidéken is, sőt elég sokat voltam, de általában 10 litert szoktam itatni vele, vidéki úton 8-9 környékén.
Szóval nagy szó, mostanában elkezdtem nem kihúzatni minden váltásnál 4000-ig. Talán megéri.
Majd meglátjuk ...