Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tóni bácsi Creative Commons License 2015.09.17 0 0 33785

Szia!

 

Próbáltam erőt gyűjteni, hogy elviseljem, ha lesajnáltok a kérdésem miatt, szóval fel vagyok vértezve. :-)))

 

Mondd kérlek! Milyen motor van ebben a DUTRÁ-ban? Esetleg hathengeres Steyr?

 

Csak az zavar, hogy azt a fajtát eddig még csak mindig soros adagolóval láttam. Amilyet ezen a gépen látok, az számomra ismeretlen. :-(((

Előzmény: Le Robuste (33783)
Le Robuste Creative Commons License 2015.09.17 0 0 33784

Le Robuste Creative Commons License 2015.09.17 0 0 33783

Le Robuste Creative Commons License 2015.09.17 0 0 33782

offroader Creative Commons License 2015.09.17 0 0 33781

Jó, köszönöm!

Előzmény: MDW (33780)
MDW Creative Commons License 2015.09.16 0 0 33780

Üdv!Ezek szerint nem tudtam jól leírni amit akartam.A vonólap még meg van,majd készítek fotót róla,úgy érthető lesz.

Előzmény: offroader (33766)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 33779

Ez egy Steyr 185 amely háromhengeres 620 kg-os szürkeöntvény motorral szerelt.

Előzmény: offroader (33777)
triplaharom Creative Commons License 2015.09.16 0 0 33778

Ha nem neked akarja el adni annyiért, akkor nincsen az árral semmi gond.

Előzmény: offroader (33777)
offroader Creative Commons License 2015.09.16 0 0 33777

Ebben az 1955-ös Steyr-ben a Csepel előd 2 hengeres van, ha jól látom:

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/nutzfahrzeuge/-133443539/?counterId=121

 

 

Majdnem 4 Mio-ért azért.... erre nem mondok semmit. Több mint 10 éve egy Gazdasági Közösségben vagyunk, ráadásul szomszédok. Ez nekem magas - szó szerint. Még ha állítólag 4 prototípus közül az egyik is.

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 33776

Vannak olyan "restaurátorok" akik ezt a gyári fényezést (mellékelt fotó) fogta magát és lefújta bilikékre.

 

Most már nagyon szép csak semmit nem ér ahhoz képest, amit ért.

 

Nem is tudom van-e még ilyen állapotú gyári fényezéssel és felirattal megmaradt export d4k-a. Persze ez már nincs.

 

 

 

 

Faterom annak idején 1 hétig nem szólt hozzám amikor 12 évesen a Komár gyári fényezésére ahol lepattant ráfestettem javításként.

 

 

Előzmény: zil-130 (33773)
gajtox Creative Commons License 2015.09.16 0 0 33775

Igazad van!

Nekem tetszett Atyám 3pontra szerelt unkz500-a is, gondolkodtam is egy olyan megoldáson én is, de végül kcr-t vettem kiközelítő kocsival.

Előzmény: offroader (33774)
offroader Creative Commons License 2015.09.16 0 0 33774

Szia! Ilyen Mtz vonópadom van is. De mivel a Dutra hidraulika lefelé nem nyom, ezért a kifordított gém súlya felemeli a markoló vonórúdját a levegőbe. Ezzel van bajom. Ezért kell majd egy fix vonószem, ami független a hidraulikától. Valószínű, hogy a traktor 3. pont csatlakozójára lesz gyártva egy kapcsolási lehetőség, de akkor nem fér el a szivattyú a TLT-n, így fel kell szerelni a vonórúd aljára, és kardánnal meghajtani. Ez a TLT fölé helyezett vonószem egyébként alkalmassá tenné a traktort még trágyszóró, hamszter, stb. vontatására-hajtására is. Mert azokon is felül van a vonószem, alatta a kardántengely. Mármint amikkel én találkoztam.

Előzmény: gajtox (33769)
zil-130 Creative Commons License 2015.09.15 0 1 33773

Üdv Kissdavidzon!Igen szépen összefoglaltad a "Dutrázás"lényegét...Én nem vagyok a szavak és a betűk mestere,ilyen szépen nem tudok fogalmazni,de azért egy kicsit hozzátennék én is.A Dutra azon kevés dolog közé tartozik,amire kortól,párt-vallási-etnikai hovatartozástól függetlenűl felnézhetűnk.A gép tervezői,gyártói,fejlesztői olyant alkottak abban a nyomoruságos időben,és szerencsétlen viszonyok között,ami-talán kimondhatjuk-példa nélküli dolog volt,és valami szinten az ma is.Mi lett volna,ha kapnak jó anyagot,jó szerszámgépeket,a tervezők nyugodt alkotómunka lehetőségét.De nincs olyan hogy,ha mi lenne,ez nem mese,ez valóság.Tudjuk,mit kaptak,miből kellett dolgozniuk,alkotniuk.És alkottak is,az idő bizonyitott.Legyünk rájuk büszkék,rajtuk nem mulott,illetve nem rajtuk mulott a Dutra sanyarú és szomorú sorsa.Szerintem.

Előzmény: Törölt nick (33747)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33772
Előzmény: endrebá (33771)
endrebá Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33771

Készülj fel hogy ha mérnökferi meglátja a küllős felniket a Kirovecen, akkor egyből kérni fogja a címet és a telefonszámot...

 

          :-)))

Előzmény: Törölt nick (33770)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33770

gajtox Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33769

Üdv!

 

Sajnos a legegyszerűbb megoldás ebben a helyzetben ha mtz karokat raksz fel egy mtz vonólappal, így meg van oldva a szintezés is.

Vagy egy ilyent:

http://webshop.keletagro.hu/jumz-vonopad-egyenes_id1872?visit_source=search

http://webaruhaz.habi.hu/termekek/13356/Kereszttarto_vonopad.html

Előzmény: offroader (33766)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33768

   

Előzmény: Törölt nick (33767)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33767

Dutrások Usedom szigeten

 

Technik- und Zweiradmuseum Dargen

 

http://www.museumdargen.de/

 

 

Museum der Usedomer Traktoren und Schlepperfreunde

 

http://www.usedomer-schlepperfreunde.de/news.php

 

Usedom

 

http://www.stadt-usedom-cam.de/modules/events/event.php?event_id=21

 

 

 

     

offroader Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33766

Üdv!

Nekem nincs meg ez a váltóház aljára hátulra szerelhető fix gyári vonólap, de gondolom lehet csinálni egyet, és a meglévő csavarhelyekre felfogatni. Nekem csak az jutott eszembe, hogy ez elég közel van a talajhoz, ami probléma lehet vontatáskor felakadás szempontjából. Mert nagyon hosszú a markoló vonórúdja, és így nagyon nagy a traktor-markoló tengelytávja. Mindegy, ha így is van, valahogy meg kell oldani. De még egy gond van ezzel az alsó vonószemmel: nem lesz vízszintben a gép, pláne, ha még kitalpal az ember a másik végén.

Ha erre a fix vonószemre van kapcsolva a gép, akkor nem kell a hidraulikával semmit csinálni. Jól gondolom? Viszont így selytésem szerint nem fér el a szivattyú a kardáncsonkra húzva, hanem fel kell szerelni a vonórúdra, és kardánnal meghajtani.

Előzmény: MDW (33763)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33765
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.15 0 0 33764

  

MDW Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33763

Üdv!Én úgy oldottam,meg az összekapcsolást,hogy olyan húzót készítettem,a 28-as vonólapjai közé,mint a 12045-ös ZETOR húzó lapja.Ez két erős laposvas,egymástól olyan távolságra,hogy a markoló vonószem simán beférjen közé .A két végén,pedig olyan csapok voltak ami a vonólap gömbjeibe stimmelt.A rögzítést pedig az emelőkar végén lévő csap,és a központi kar kapcsolási pontja közé készített határoló biztosította.Munka közben,ez nem engedte felemelkedni a hidraulikát.Ha nem enged le a hidraulika,akkor ez lehet egy lánc is.Amikor a markolóval dolgoztam,én kikapcsoltam a hidraulika szivattyút,hogy még véletlenül se emeljen rá a hidraulika a rögzített karjaira.A szivattyú nekem is a kardánra volt szerelve,de ezzel a megoldással kardántengellyel is üzemeltethető,ha a markolóra volna szerelve a szivattyú.

Előzmény: offroader (33741)
endrebá Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33762

:-))))

Előzmény: Tóni bácsi (33761)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33761

Természetesen, csak vicceltem! :-)))

Előzmény: endrebá (33758)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33760

Nem baj Endrém, jobb is, ha nem piszkáljuk a múltat!

Előzmény: endrebá (33757)
endrebá Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33759

Komoly... nagggyon komoly.   Illendően irigyellek.

Előzmény: Hompi81 (33754)
endrebá Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33758

             nemnem    ... ez a csillagos ötös az övé.   

Előzmény: Tóni bácsi (33753)
endrebá Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33757

Ahogy az előbb is meg kellett állapítsam : prezentácijá nix...

Előzmény: Tóni bácsi (33745)
endrebá Creative Commons License 2015.09.14 0 0 33756

Háát ezaaaz...    annak a kíváncsiskodásnak határ van szabva.    

 

Mindegy, így is jó.

Előzmény: Discovery2 (33743)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!