Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 14667

Kérdés: az opciós Lion's Cityk előreláthatólag mikor érkeznek, és a tervek szerint mely vonalakra kerülnek?

Előre is thanx! :)

PN 15-10 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 14666

Köszönöm a választ!

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (14665)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 14665

Valószínűbb, hogy csak azon is rajta maradt a matrica.

Előzmény: PN 15-10 (14664)
PN 15-10 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 14664

Üdvözlön a topik társakat! Jól láttam , hogy a mai napon a NCA -489 a 151-es viszonylaton tavaly decemberben lejárt műszaki vizsgával személyszállítást végez?  

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.13 0 1 14663

NAY380 07:25 körül eseményezett a Tordai útnál Kelenföld vasútállomás M felé, még most is ott áll. 

Egy autó a busz oldalának ütközött (valószínűleg az ott megszokott szuper-szabályos előzések közben). Nem tűnt túl vészesnek, remélem, hamar forgalomba állhat.

BPO-105 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 14662

Annak idején én is belefutottam ebbe: azok az üvegtáblák egy darabot alkotnak, csupán a közepükön van kivágva egy lyuk. Amit te elválasztónak látsz, valójában csak a széléről nyúlnak be stabilan a helyükön tartani a középső alkatrészeket.

Előzmény: Peti817172M (14635)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.09 0 3 14661

http://iho.hu/hir/egyszer-csak-megjelent-harom-localo-szegeden-170208

Nem is tudtam, hogy a KOE-kat - persze kényszerűségből - Szegeden járatták be VT-s pályafutásuk előtt.

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.08 -1 1 14660
attah Creative Commons License 2017.02.02 0 3 14659

Ön nyert.

Illetve érdemes a 168E-t is megnézni, ott is akadnk szép teljesítmények.

Előzmény: gorcher (14658)
gorcher Creative Commons License 2017.02.02 -1 5 14658

Lehet rosszul értelmezem, amit írsz, de a 200E-re a BKK az életben nem fogja felengedni a VT-t, mert a BKV olcsóbban szolgáltat és itt a 200E:

http://online.winmenetrend.hu/budapest/latest/lines/2005/vehicles?date=2017-02-02

 

205 km-t megy a legrövidebb forda, a leghosszabb meg...

 

És mondjuk mellé a 133E:

http://online.winmenetrend.hu/budapest/latest/lines/1335/vehicles?date=2017-02-02

 

A leghosszabb is 315 km. Szóval ezért nem lesz soha VT a 200E-n, úgy röviden.

Előzmény: 08-73 (14653)
trizs77 Creative Commons License 2017.02.02 0 3 14657

Nem egy vonal hossza határozza meg, a napi futásteljesítményt.

 

Hisz lehet éppen 25 km hosszú is egy városi vonal, ha naponta - egy kocsi - csak négyet pördül csak rajta?

 

De ha feltételezzük, hogy az üzemidő hajnali 4,00-től éjjel 24,00-ig tart és a kérdéses járat követési ideje nem ritkább 15 percnél, akkor a vonal hossza igenis meghatározó lesz a napi futásteljesítménynél.

 

A hosszú útvonal több folyamatos haladást és kevesebb inaktív időt feltételez.

Bár igen rövid vonalon is lehet folyamatosan - végállomási szünet nélkül - pörgetni egy buszt, ez elég ritka mutatvány.

 

Legtöbbször a rövid útvonalakon a keringési sebesség kisebb, mint a hosszú egyirányú utakon.

 

 

 

 

08-73 Creative Commons License 2017.02.02 0 2 14656

Nem utolsó szempont ;)

Előzmény: attah (14654)
trizs77 Creative Commons License 2017.02.02 -1 3 14655

háááát.

 

Éppen összefügg a két dolog.

 

 

Előzmény: attah (14654)
attah Creative Commons License 2017.02.02 -2 3 14654

Szerinted a napi futásteljesítményben az a mérvadó, hogy milyen hosszú a vonal végállomástól végállomásig?

Előzmény: 08-73 (14653)
08-73 Creative Commons License 2017.02.02 -3 1 14653

Igen, csak a 200E-vel, valamint a 85, 85E, 136E-vel a gondja a VT-nek, hogy hiába nagyon forgalmas vonalak, de relatíve rövidek. Itt pedig vastagon km-pénz alapon megy a dolog, nem véletlen, hogy a hosszabb és hosszú vonalakon vannak ott jórészt. 

Előzmény: Törzs utas (14650)
IAtilla Creative Commons License 2017.02.02 0 0 14652

Valószínűleg mérik a 150-est, ezért elcseréltek néhány kocsit, hogy legyen elég mérős az Andorban.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (14651)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.02.02 0 0 14651

Ezúttal mi okból cserélgették a MAN-eket a garázsok között?

Törzs utas Creative Commons License 2017.02.02 0 4 14650

igen, meg 200E. Külföldieknek is jár a minőségi szolgálgatás. Ott kéne az új buszokat reklámozni, nem pedig a lepukkant járatokon.

Előzmény: 08-73 (14649)
08-73 Creative Commons License 2017.02.02 -2 0 14649

36-ról levonulnának és lehetne a 85, 85E, vagy a 136E :)

Előzmény: Törzs utas (14648)
Törzs utas Creative Commons License 2017.02.02 0 0 14648

Inkább a 36-ost adnák le, addig se kéne oda átszerelni a 909-ről 2.5 kanyarra. 68-as nem lenne rossz, ha nem lenne ilyen utazóközönség, na meg ez a szűk pálya, vissza adhatnák ezt a 2 vonalat Dp és Cinkotának.

Előzmény: 08-73 (14644)
BPO-105 Creative Commons License 2017.02.02 0 0 14647

NCA-518 sose fog már kijönni?

08-73 Creative Commons License 2017.02.02 0 1 14646

Urak, tudja valaki, hogy a Localokból miért érezni már egy ideje a megállókban álláskor iszonyat büdös, kesernyés gázolajszagot? Nagyon kellemetlen...

Rodolffo Creative Commons License 2017.01.31 -5 1 14645

(Lehet hogy már kérdezték, de) lehet arról valamit tudni, hogy az Arriva által szolgáltatott vonalak át fognak-e alakulni a metrópótlás alatt (ha egyszer az is eljön)? Tehát a most általuk ki nem szolgált vonalakon (pl. 31-es) lévő csukik mennek pótolni (a 31-es példájánál maradva a kohószökevény genfi csodák), és tegyük fel felváltva 280-asok és Citarok/Conectok (gondolom nem az Intertankeresek) fognak közlekedni, vagy marad minden a régiben, csak a külvárosi vonalakra csökken az AP kiadás?

08-73 Creative Commons License 2017.01.31 0 4 14644

Na ezaz... Bár a 68-ast leadhatnák, és mehetnének azok a Conecto G-k a 23, 23E-re:)

A 36, 148, 151-en most jó helyen vannak.

Előzmény: mylifeBKK (14643)
mylifeBKK Creative Commons License 2017.01.31 0 1 14643

Nem hallottam erről. De gondolom hogy akkor a Szállító utcai csinálná ezt a két járatot. Vagy legalábbis a 35-öst. De ha így is lenne akkor melyik vonalat adnák le?

Előzmény: Hammster (14642)
Hammster Creative Commons License 2017.01.31 0 2 14642

Sziasztok! Azt hallottam egy nem Arrivás kollégától, hogy márciustól ismét jelentős változások lesznek. Azt állítja, hogy megkapjuk a teljes 23-as és 35-ös vonalat. Nem nagyon hittem neki, Ti nem hallottatok erről valamit?

08-73 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 14641

Gyorsan megjavították :)

Előzmény: IAtilla (14640)
IAtilla Creative Commons License 2017.01.31 0 0 14640

Késő délelőtt pedig az NAY-382 koccant a 103-ason. Délutántól már az NAY-375 van a helyén.

Előzmény: Törölt nick (14638)
08-73 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 14639

Várható, hogyha megjönnek az opciós Lion's Cityk, akkor a 110, 112-re is kerüljön belőlük? :)

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.31 0 1 14638

NAY375 koccant a Péterhegyi/Neszmélyi sarok közelében (utolérte a mögötte jövő kocsi). Idegen fél elismerte, nincs forgalomban. Ránézésre nem tűnt súlyosnak, de ki tudja.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!