Üdvözlön a topik társakat! Jól láttam , hogy a mai napon a NCA -489 a 151-es viszonylaton tavaly decemberben lejárt műszaki vizsgával személyszállítást végez?
NAY380 07:25 körül eseményezett a Tordai útnál Kelenföld vasútállomás M felé, még most is ott áll.
Egy autó a busz oldalának ütközött (valószínűleg az ott megszokott szuper-szabályos előzések közben). Nem tűnt túl vészesnek, remélem, hamar forgalomba állhat.
Annak idején én is belefutottam ebbe: azok az üvegtáblák egy darabot alkotnak, csupán a közepükön van kivágva egy lyuk. Amit te elválasztónak látsz, valójában csak a széléről nyúlnak be stabilan a helyükön tartani a középső alkatrészeket.
Nem egy vonal hossza határozza meg, a napi futásteljesítményt.
Hisz lehet éppen 25 km hosszú is egy városi vonal, ha naponta - egy kocsi - csak négyet pördül csak rajta?
De ha feltételezzük, hogy az üzemidő hajnali 4,00-től éjjel 24,00-ig tart és a kérdéses járat követési ideje nem ritkább 15 percnél, akkor a vonal hossza igenis meghatározó lesz a napi futásteljesítménynél.
A hosszú útvonal több folyamatos haladást és kevesebb inaktív időt feltételez.
Bár igen rövid vonalon is lehet folyamatosan - végállomási szünet nélkül - pörgetni egy buszt, ez elég ritka mutatvány.
Legtöbbször a rövid útvonalakon a keringési sebesség kisebb, mint a hosszú egyirányú utakon.
Igen, csak a 200E-vel, valamint a 85, 85E, 136E-vel a gondja a VT-nek, hogy hiába nagyon forgalmas vonalak, de relatíve rövidek. Itt pedig vastagon km-pénz alapon megy a dolog, nem véletlen, hogy a hosszabb és hosszú vonalakon vannak ott jórészt.
Inkább a 36-ost adnák le, addig se kéne oda átszerelni a 909-ről 2.5 kanyarra. 68-as nem lenne rossz, ha nem lenne ilyen utazóközönség, na meg ez a szűk pálya, vissza adhatnák ezt a 2 vonalat Dp és Cinkotának.
(Lehet hogy már kérdezték, de) lehet arról valamit tudni, hogy az Arriva által szolgáltatott vonalak át fognak-e alakulni a metrópótlás alatt (ha egyszer az is eljön)? Tehát a most általuk ki nem szolgált vonalakon (pl. 31-es) lévő csukik mennek pótolni (a 31-es példájánál maradva a kohószökevény genfi csodák), és tegyük fel felváltva 280-asok és Citarok/Conectok (gondolom nem az Intertankeresek) fognak közlekedni, vagy marad minden a régiben, csak a külvárosi vonalakra csökken az AP kiadás?
Nem hallottam erről. De gondolom hogy akkor a Szállító utcai csinálná ezt a két járatot. Vagy legalábbis a 35-öst. De ha így is lenne akkor melyik vonalat adnák le?
Sziasztok! Azt hallottam egy nem Arrivás kollégától, hogy márciustól ismét jelentős változások lesznek. Azt állítja, hogy megkapjuk a teljes 23-as és 35-ös vonalat. Nem nagyon hittem neki, Ti nem hallottatok erről valamit?
NAY375 koccant a Péterhegyi/Neszmélyi sarok közelében (utolérte a mögötte jövő kocsi). Idegen fél elismerte, nincs forgalomban. Ránézésre nem tűnt súlyosnak, de ki tudja.