Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DelSonar Creative Commons License 2015.10.23 0 0 13365

A magasabb fogyasztást nem okozhatja pl hőmérséklet szenzorok viselkedése? A hideg motor lényegesen többet fogyaszt ugyebár, mi van, ha a magas fogyasztású motoroknál nem jó értéket adnak vissza ezek a szenzorok?

almaata66 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 13364

Egyébként gratula

Előzmény: almaata66 (13363)
almaata66 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 13363

mi még áprilisban lettünk 25 évesek, ennek ellenére nekem 3 sör kevés ahhoz, hogy lássam a párhuzamos dimenziókat..;-)

Előzmény: Törölt nick (13362)
almaata66 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13361

Király:) kár hogy a csillagkapu univerzummal véget ért :(

Előzmény: DelSonar (13360)
DelSonar Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13360

Lehet sok Csillagkaput néztem :D

Előzmény: almaata66 (13359)
almaata66 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13359

Csak nem szintén sci-fi rajongó vagy? azért néha Te is lefáradsz.....;-)

Előzmény: DelSonar (13347)
DelSonar Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13357

Nézzél valami kerozin alapú üzemanyag adalékot, öntsd a majdnem üres tankba és tankolj rá mondjuk Shell Power racing 100-as benyát és hajtsd ki a motort rendesen, magas fordulaton, 3-5000 között. Hátha egy kicsit tisztul a rendszer és javulnak a paraméterei a motornak.

Előzmény: Neti69 (13356)
Neti69 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13356

szevasz  DelSonar

 

 

Háromnegyed benzin   fogyott el a tankból ami irreálisan sok. Akármilyen is egy kisautó  és  még ha többet is eszik a kelleténél mivel  ""csak""  Kalosrol van szó amik  azért  többet esznek .......mint  egy két márka  társ ugyan ezen kategóriája  akkor sem ehet  országúton 10 litert  akkor be kell zúzni  úgy ahogy van alkalmatlan  az utakra.

 

Próbálkozok  a termosztát kicserélésével is  ........gyertyák újak friss az olaj meg a szűrő légszűrő  stb. aztán meglátom  mit mutat.

Előzmény: DelSonar (13339)
solak Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13355

Oké köszönöm a türelmet,így már biztos rátalálok!

DelSonar Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13354

Előzmény: solak (13353)
solak Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13353

Kimentem megnézni,szégyen vagy nem de én nem látom hol van.A műanyag burkolatot csak le kell ahhoz venni? Amit szintén nem tudom hogy jön le.

solak Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13352

Oké köszönöm szépen a segítséget,megpróbálom megkeresni!

DelSonar Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13351

Csak simán fel van rögzítve a fém tartókonzolra a kormány középvonalában.

Előzmény: solak (13350)
solak Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13350

És az ott látszik vagy le kell venni valami ma. burkolatot?

DelSonar Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13349

Kormány alatt.

Előzmény: solak (13348)
solak Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13348

Üdvözlök Mindenkit itt a fórumon,mint új fórumozó!

Kb. 2 hónapja vagyok Kalos 1.4-es sedan tulajdonos,és az volna a kérdésem,hogy hol találom a csatlakoztatási lehetőséget az OBD2 Hibakódolvasó csatlakoztatására?

Előre is köszönöm ha valaki tudja.

DelSonar Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13347

Elképzelhető, valóban. Bár nekem az első vonás a kiindulástól (tele tanktól) számított első vonást jelenti, és az a háromnegyedes vonás. Így viszont könnyen elképzelhető, hogy egy alternatív valóságban a szubtéren keresztül egy másik Kalos energiát von el az Ő Kalosától. Ott meg a tulaj azon csodálkozik, milyen piszok keveset fogyaszt az autója :D

Előzmény: almaata66 (13340)
almaata66 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13346

Nem! 2-3 évente a fékolajat úgy is ki kell cserélni. akkor veszek két keréktőanyát és a szerelővel szétkapatom, kitakarítja és így egyik alkalommal /6-8 évesen/  derült ki, hogy az egyik munkahenger berohadt. vettem mind a két oldalra és annyi.

Előzmény: Relaxvideo (13345)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13345

ezzel most azt akarod mondani, hogy évenként rá kellett volna néznem,

vagy azt, hogy most ne csak tisztíttassam, hanem mindenképp cseréljem a munkahengert?

Előzmény: almaata66 (13344)
almaata66 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13344

nem szeretnék okoskodni de a hátsó féket muszáj rendszeresen karban tartani. fékpor pl. a munkahengert is cseréltettem újra semmi tisztítgatás!

Előzmény: Relaxvideo (13343)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13343

No szétkaptuk a hátsó kereket, hát ért meglepetés!

A bal oldalin már több darabban volt a fékbetét..

De szerintem nem ezért fogott be, mivel a munkahenger is

szorult rendesen, ezért ki akartuk tisztítani.

A légtelenítő csavar viszont a legkisebb mozgatásra is beletört :(

Mégcsak nem is ütttük. Hiába, az a fránya idő megeszi,

Ken_Block Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13342

Szerintem arra gondolt, hogy már csak 1/4-ig van a tank, nem arra, hogy csak egy 1/4 fogyott el. Az kicsit durca valljuk meg. Sógorom 400 felett szokott tankolni( 30-35l), általában ~7l-re jön ki, bár ezt is sokkalom. 

almaata66 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13341

Persze nem ebben a szar időben

Előzmény: almaata66 (13340)
almaata66 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13340

Szerintem az első alsó csíkra gondolt. El kéne vinni azt az autót pár száz kilométerre és meghajtani mint Singer a varrógépet.....

Előzmény: DelSonar (13339)
DelSonar Creative Commons License 2015.10.22 0 0 13339

Chiptuning... csak egy ötlet volt, mivel a központi program módosításával elméletileg lehet befolyásolni a fogyasztást. Fogalmam sincs mennyire, sosem próbáltam, de ha netán próbálnám is, inkább sportosabb beállítást választanék mert jobb szeretem a dinamikus haladást mint az üzemanyag spórolós tötymörgést.

 

Fogyasztás... ha neked 260 km után egynegyed rész fogyott az testvérek között is 1040 km egy tankolással (4 x 260 = 1040). Így a fogyasztás 45 literes tankkal számolva 4,32 l/100 km, ami meglehetősen jónak mondható, sőt, már-már futurisztikusan kevés.

Abban sem vagyok biztos, hogy az állandó alacsony fordulatszámon való haladás használ a motornak és a kipufogórendszernek. De ha már takarékos vezetés akkor érdemesebb kipróbálni azt a módszert, hogy kicsit jobban kigyorsítasz felváltás előtt majd 4-6 mp-ig elengeded a gázpedált váltás után. Ekkor a vezérlés motorfékes üzemmódot érzékel és kevesebb üzemanyagot adagol a motornak. Amikor elkezded tartani a sebességet esetenként akár közel egy literrel kevesebb is lehet a pillanatnyi fogyasztás. Ezt még tavasszal egy Suzuki Splash-nél figyeltem meg, amin volt pillanatnyi fogyasztásmérés. De gondolom az összes befecskendezéses motor hasonlóan működhet.

A lambda szondát egyszerűen le lehet tesztelni egy 2-4 ezer forintos OBD szkennerrel. Ezek a Kalosnál remekül visszaadják a lambda szonda által mutatott jelet, és egy laptoppal vagy mobiltelefonnal a kocsiban menet közben is lehet figyelni a működését.

 

Olajcsere évente vagy 10-15 ezer km-ént? Ártani nem árt és még használhat is a motornak. A sajátomba Castrol 5W-40-es full szintetikus A3/B4-es olajat töltök, a motor úgy ketyeg mint egy svájci óra. Lehet két-háromezer Ft-tal drágább mint a kommersz olajok de most mit cigánykodjak egy-két ezer forint miatt?

 

 

Előzmény: Neti69 (13335)
kutató71 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 13338

"A főtengely jeladó általában melegen nem ad jelet, hideg motornál szinte mindig működik" Mi az, hogy általában?

Előzmény: verebész1 (13332)
kutató71 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 13337

Szia

A jeladót kicseréltük, azzal sem ment. Jelenleg úgy néz ki meg van a probléma helye hosszú méregetés után. A szerelő elmondása alapján az "injektor felkapja a benzint de ott elmegy az áram" . Most lekérik az elektromos rajzot. Eddig ennyi. A vezetékek csatlakozói felújításra szorulnak.

Előzmény: verebész1 (13332)
Neti69 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 13336

Ja és bocsi  de  mit jelent a kijelzőn gyújtáskor a check narancssárga jelzés?

Neti69 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 13335

Kedves DelSonar

 

Megnéztem az általad  küldött oldalt a chiptuningal kapcsolatban irtam is neki küldtek jó csomó mindent    és ki érti  azokat? Rengeteg szöveget küldtek tele szakszöveggel .... drága is 15 ezernél kezdődik  és még semmit nem csináltak. Messze is van nagyon. Nem létezik hogy nem lehet megoldani  benzin falást.

 

Teletankoltam a kalost 1.2 ..... és 260 km nél járok és  az első fehér csiknál van már a mutató vagy is negyednél ......hát ez nem semmi ez egészen elképesztő  nem városban használom  illetve nagyon keveset mire kiérek Fehérvárról  csak addig  aztán irány Ajka felé    ....45 literes a tankja  de igy  még 450 km t  sem fogok menni egy tankal  ez nem normális az biztos akárki akármit mond  ......az autó megy szépen  nem nyomom neki  2 ezres fordulatnál szoktam váltani  ......nem hiszem el hogy 10 felett lenne a fogyasztása  országúton. Itt valami nagyon nem stimmel de mi? Igy nem lehet autózni. A sírás kerülget hogy mi lehet az oka a  benzin falásnak. Szemmel látható  hogy megy lefelé a mutató. Nincs valami használható infód az üggyel kapcsolatban? Vagy a lamdaszonda ment tönkre de azt meg asszem kijelezné legalább is azt mondták hogy valami hiba üzenet lenne a kijelzőn.

 

Köszi

 

 

Előzmény: DelSonar (13286)
gg69gg Creative Commons License 2015.10.21 0 0 13334

Szia! Ezt az én problémámra írtad? :)   Tegnap kalóz leállt.....hibakód van...A  B  gyújtó tekercs ...fél éve kicseréltem a trafót, 4 gyertyát....most mi lehet a hiba?? kösziiiii

Előzmény: verebész1 (13333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!