Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zenezsalu Creative Commons License 2012.03.19 0 0 1101

Szia!

A teljesen hátratolt ülés nekem sok, akkor is zsibbad a lábam egy óra országúti vezetés után, aközép konzolt még más is írta itt a fórumon, nincs tempomatom, valószínüleg ez lesz a megoldás.

Előzmény: pb70 (1100)
pb70 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 1100

Szia

érdekesen vagy összerakva én 198 magas 160 kg és még soha nem ért neki a jobb térdem a közép konzolnak ülés lap magasság állító középen ülés koppig hátul és pont jó,tempomatt van.

Előzmény: zenezsalu (1065)
zolika135 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 1099

Tisztelt Fórumozók!

Szeretném Önöket megkérni, hogy akinek van törött vagy sérült projektoros (halogén) fényszóró párja, az írjon nekem egy e-mailt (zolikaPONTskodaKUKACgmailPONTcom) , mert vevő lennék rá.
Nekem az a lényeg, hogy csak a projektor része legyen ép, a többi nem számít.

Köszönöm előre is!

Üdvözlettel:
                    Csordás Zoltán

StSanya Creative Commons License 2012.03.07 0 0 1098

Köszi, most már ok!

Előzmény: dtiborz (1097)
dtiborz Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1097

Szia!

Következő lépések:

1: kulcs a gyújtáskapcsolóban, kikapcsolt gyújtás

2: napi számláló gombját megnyomod, nyomva tartod

3: gyújtást ráadod, napi sz. gombot elengeded

4: napi sz. gombját jobbra eltekered

Ezzel eltűnik a kijelzés.

T.

 

Előzmény: StSanya (1096)
StSanya Creative Commons License 2012.03.02 0 0 1096

Az INSP jelzést amúgy hogy lehet kiütni? Nem szakszervízbe vittem a gépet, s bent hagyták, itt villog nekem... :(

StSanya Creative Commons License 2012.02.29 0 0 1095

Én is 185/60 r15-ösöket használok téli gumisetben, teljesen jó, átmérőben mintegy 8 mm-rel nagyobb csak. Ennek nem szabad gondot okoznia!

 

Viszont állandóra nyárinak csakis a gyártó által támogatott méretet venném, azaz a 185/65 R14-et, de ez ugye felni cserével is járna (felni méret 5 - 6.5, javasolt felni: 5.5 x 14), 

Előzmény: bordoLX (1092)
Fickó bácsi Creative Commons License 2012.02.27 0 0 1094

Szia,

nekem a téli 185/60-as, semmi gondom nincs vele. (Azt mondják viszont, hogy erre nem fér fel a hólánc.)

Előzmény: bordoLX (1092)
dtiborz Creative Commons License 2012.02.25 0 0 1093

Szia!

Szerintem előbb próbáld ki, nekem egyszer volt 185/60-as téligumim, de az beleért a kerékjáratban a műanyag lemezhez (koppra tekert kormánynál). Azóta a csak 195/55-öt használok.

Üdv

T

Előzmény: bordoLX (1092)
bordoLX Creative Commons License 2012.02.25 0 0 1092

Sziaztok!

 

Nekem egy 1.4-es 63 KW-os combi fabiam van, 2008-as. Jelenleg 195/55 R15-ös gumi van rajta, de baromira peres szerintem ezekre az utakra, nagyon rázós, ütős. tavaszzal váltanék. gondolkozom a 195/60 r15 és 185/60 r15 között. A gumiméret számolók túl nagy eltérést jeleznek 195/55 és 195/60 között.

 

Valakinek van valamilyen tapasztalata ezekkel a méretekkel?

 

előre is köszönöm.

zenezsalu Creative Commons License 2012.02.18 0 0 1091

Szervusz!

Az enyém 105 LE 1,2 TSI, családos, nem száguldozó vagyok, szerintem a sima 1,2-s 64 LE nagyon kevés lenne, még nem vezettem ilyet de biztos. Én nem venném meg. Corsat vezettem 1,2-s motorral, borzasztó, ez meg nagyobb kasztni.

Előzmény: berci 2 (1089)
Joey877 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 1090

Köszönöm a válaszokat!

 

Persze, hogy publikus. Az érdi dunaautóház. A szervízvezető bár normális, a munkaidejük és a hozzáértésük megkérdőjelezhető. Nem is törődnék evvel, ha nem lenne még garanciális az autó, mert a család többi autóját szervizelő szerelő egyből tudta mik a gondjai. Bár ő mesélte, hogy igaz az suzuki sx4 volt de bevitte szalonba szervizelésre az illető, felszámoltak neki 40.000-ért minden szépet és jót, 4580-ért a pollenszűrőt is. Elvitte a maszekhez és hát a pollenszűrő nem, hogy elég csúnyán párásította az ablakot még benne sem volt. 1280 ért rendelt japánból neki alkatrészt meg egy 100-ért be is tette neki. Nem vagyok kibékülve a szervízekkel ezek tudatában :(

berci 2 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 1089

Sziasztok ! Lenne egy 2007-es roomster eladó . 1.2 . Nem vagyok egy száguldozós vezető . 1.2 nem kicsi egy kicsit bele ? Milyen megbizható ez a motor ? köszi a válaszokat

zenezsalu Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1088

Gödöllő, Patócs : http://www.patocsauto.hu/

Előzmény: kisszumi (1087)
kisszumi Creative Commons License 2012.02.12 0 0 1087

Hello,

Esetleg publikus ez az ominózus szerviz? Én is most keresek egy korrekt csapatot a kocsihoz. És nehogy bele szaladjak egy hasonló történetbe.

Köszi

Előzmény: Joey877 (1083)
dtiborz Creative Commons License 2012.02.10 0 0 1086

Szia!

Gödöllő Patócs szervizt én is ajánlom, nagyon korrektek, segítőkészek.

 

Más: van valakinek tapasztalata utólag beépített gáz szettel? Érdemes? Ha igen, melyiket?

 

Válaszokat előre is köszi!

Előzmény: Joey877 (1083)
zenezsalu Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1085

Gödöllőn ajánlom a Patócs autóházat, lelkiismeretesek, kedvesek, türelmesen magyaráznak ha kérdezel.

Előzmény: Joey877 (1083)
zenezsalu Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1084

Szia! Hasonló EPC-s hibára nyomtatott áramkört cseréltek a turbóbeltöltő előtt (1,2 tsi)

Előzmény: HaZse (1082)
Joey877 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 1083

Sziasztok!

 

Segítségeteket vagy inkább tapasztalatokat szeretnék kérni. Történt, hogy 2010-ben vettem egy akkor 1 éves 1.4-es csodaautót. Sajna rákövetkező télen előröl megtörtek, de Casco volt no problem ahol vettem elkezdték javítgatni. Ez kb. majd 2 hónapig tartott úgy, hogy semmi maradandó sérülése nem lett a motornak,légkondinak. Cserélve lett egy első fényszőrő a motorháztető, meg az alsó műanyag borítás. Majdan 2011- nyár végén érzékelem, hogy a légkondi meghalt. Gondoltam hátha csak kifogyott. Bevittem, megnézték, mire felmérték 3 óra után, hogy igen ez nem jó. Majd fél óra és rájöttek, hogy igen, valóban hibás mert ereszt, de...

És itt már kezdett a pupilla tágulni. Ugyanis ők tudják, hogy ez nem a töréskor keletkezett, de nem garanciális probléma, mert a légkondi cső merevítéséhez tartozó kis szorító műanyag henger ami eltört és ezt kellene cserélni. Gondoltam én, hát jó...míg meg nem mondták, hogy 75.000+áfa. És bontott autóalkatrészként nincs. Késöbb még volt egy köröm velük a fékkel, és a fogyasztással de nagyon nem jutottam előrébb.

 

Amiben szeretnék segítséget kérni. Tudtok e olyan szalont ami a garancia alatt teljes átvizsgálását megtudná tenni, és esetlegesen megpróbálnának utánajárni az adott alkatrésznek. Sajnos nagyon nincs jó tapasztalatom evvel a Pest megyei szalonnal, mert abszolult hülyének nézik az embert. Szeretnék mindent átnézetettni a kocsiban mert nem bízom abban, hogy nem e történt valami más gond is amit nem akartak észrevenni.

 

Köszönöm előre is!

 

Üdv:

 

István

HaZse Creative Commons License 2012.02.03 0 0 1082

Szasztok.

 

A napokban jött elő az első hibám. (1.2 HTP, 2007-es 83k km-el), hogy beindítom az autót és egy kis idő elteltével a következőt kapom: Engine Fault Workshop! és a műszerfalon az EPC világít.

 

De van olyan nap is, hogy semmit se ír ki.

 

Mi lehet a baj? Benzin-gázüzemű.

sltom Creative Commons License 2012.01.27 0 0 1081

Sziasztok!

 

1.4 style benzin-gáz, 4 évesen vízpumpa csere a 45e-s szervizen gariba.

Előzmény: zenezsalu (1074)
zenezsalu Creative Commons License 2012.01.23 0 0 1080

Szervusztok, mindenkinek köszönöm a bejegyzéseket, főleg Zalavazo-nak köszönöm a gyári állapotokról a leírást, főleg azt az információt, hogy a motor is ott készült, azt hittem, hogy ez eredeti Wolfsburgi, hát így jártam, reménykedem, hogy  nem lesz több hiba.

Előzmény: ZALAVAZO (1078)
kisszumi Creative Commons License 2012.01.23 0 0 1079

45e km magasságában a váltó 2-es szinkrongyűrűje szorult javításra állítólag egy apró tervezési hiba miatt néhány váltót hasonló sorsra jutott, ezzel egyidejüleg a vezető oldali ablakemelő mechanikát kellett még cserélni, mind két beavatkozás garanciás javítás volt. Jelenleg a hátsó szélvédő fűtőszálai adták meg magukat és a "nappalifény" funkció szált el. Illetve az 2-éves korra óta nem működik a hátsó ablakmosó, valahogy nem akar felfelé spriccelni, egyszer szét is csúszott és haza is vágta a hátsó zár mikrokapcsolóját. Illetve tavaly nyáron a jobb első gumiharangot cserélték. 1.4 PdTDI (80LE)

Előzmény: zenezsalu (1074)
ZALAVAZO Creative Commons License 2012.01.22 0 0 1078

Szervusz zenezsalu,
nem szeretnék ítélkezni, csak a saját véleményemet osztanám meg a feltett kérdést illetően.
Konszern egy hazai gyárában dolgozom a nyugati régióban. - Négy karika.
Véleményem szerint a "nincs autó hiba nélkül" állítás egy kicsit túlzó, de nem áll messze a valóságtól.
Részemről a megfogalmazás inkább úgy szólna, hogy nincs tökéletes autó.
Keleti VW felvetés azonban teljesen megalapozatlannak tartom. Már a gyártás kezdetekor tudják, melyik "Sorte" mibe készül, így nincs válogatás a motorok között.
Októberben volt szerencsém a Mladá Boleslavi gyárba látogatnom, azon belül is a motorgyártás részlegre.
Annyi szent, hogy a cseh gyár egy kicsit kilóg a konszern gyárai közül. Itt nem sikerült akkora befolyást kialakítaniuk a német kollégáknak, sok helyen érződik, hogy a saját ízlésük szerint dolgoznak.
Egy példa: konszern gyárai az elmúlt évben, százmilliós (€) nagyságrendben költöttek motor komponensek tisztasági előírásainak betartására, ezzel szemben a Skoda gyárban 15 évvel korábbi viszonyok uralkodnak ezen a téren. Ott jártamkor pont  a "te motorod" készült, de egy kicsit elszomorodtam a látottakon.
Mindezek ellenére azt gondolom, hogy a "szükséges és elégséges" szinten tudják tartani munkájuk minőségüket, amely jó alap a márka sikerének.
Befejezésül még egyszer emlékeztetlek, hogy ez csak az én szubjektív véleményem.

Előzmény: zenezsalu (1074)
ZALAVAZO Creative Commons License 2012.01.22 0 0 1077

1.4 MPI 16V – 2007 -  55000 km: Motorikusan zavarmentes volt a eltelt négy év, de egyéb szempontból akadtak bosszantó dolgok.
Egy éves korában leugrott a sebességváltó mandzsetta. Szerviz véleménye szerint deformálódott, ezért garanciában cserélték. Fél év multán megismétlődött a helyzet, ekkor már a egész középső kárpitelemet cserélték. - Azóta jó.
További garanciális javítások. Motor indítása után a kesztyűtartóban folyamatosan világít a lámpa. – szerviz javította. Könyöktámasz megkopott, foltokban hámlott a fedőréteg. – garanciában cserélték.
Jobb első ajtókárpit a hangszóró rezgéseitől cicereg. – szerviz javította.
Ami bosszant: négy éves szerviznél cserélni kellett az első lengőkar hátsó szilentjeit. Véleményem szerint ez nem normális. Kormánykeréken (sajnos nem bőr) már 25.000 km –nél erős kopás látható. Bal első ülés egy kicsit billeg, jobb első ülés néha nyikorog. Télen a jobb hátsó kárpitoktól erős nyekergést hallok, azonban ez nyáron teljesen megszűnik. Többször előfordult, hogy a gyári DANCE „zenegép” néma maradt. – okát ma sem ismerem.
Na és persze az izzók.
Talán ennyi.

roomster09 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 1076

2009-es 1.6 szívó benzines, tiptronic, jobb hátsó futó gyári hibás, 1,6 fokkal tér el a kívánatostól.Nem állítható. Emiatt az egyenes futás olyan, hogy 100 méteren belül jobbra lemegy az útról. Meg lehet szokni.

Előzmény: zenezsalu (1074)
dstr Creative Commons License 2012.01.20 0 0 1075

Üdv!

 

1.4 16V 2006-os gyártás. Még garanciálisan eltörött a középső kartámasz, azóta ismét sikerült eltörnöm - cserélni már nem fogom. 70eKm környékén elkezdett kopogni az első futómű, szerintem vagy toronycsapágy, vagy valami szilent persely a lengőkarokban. Most 73ezer van benne, lassan meg kellene csináltatnom. Ja, és az egyik kalaptartó csonkot is sikerült már letörnöm, ezt házilag javítottam. Ezen kívül csak "tanken-fahren-tanken" :o) Még a sokat emlegetett sűrű izzócsere sem jellemző, az elsőkben eddig egyszer-egyszer cseréltem (egymás után egy hét eltéréssel égett ki a jobbos és a balos), és hátul talán az egyik helyzetjelzőt a négyből. Pedig új kora óta be van kapcsolva az automatikus menetfény. 5 éve világítok éjjel-nappal.

 

dstr

Előzmény: zenezsalu (1074)
zenezsalu Creative Commons License 2012.01.19 0 0 1074

Szép napot mindenkinek, nem nagyon pörög ez a fórum, egy picit vitaindítónak szánom a következőket: írjuk le mindegyikünk aki Roomster használó, milyen meghibásodásokkal találkozott. Kezdeném a sort:

1,2 TSI motor: 26e km vezérműlánccsere, 28e nyomásszabályozó és a turbófeltöltő közötti alaplap  csere. Szerintetek ez szokványos?A szakszervízben a következő szöveg hangzott el a szaki szájából: "nincsen autó hiba nélkül" Sógorom szerint,  a gyengébb VW motorokat a  keleti országokba küldik, vajon van erre energiája a gyárnak?

StSanya Creative Commons License 2012.01.08 0 0 1073

Fickó bácsi és Zalavazo!

 

 

Köszönöm a válaszokat!

 

 

Előzmény: Fickó bácsi (1068)
roomster09 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 1072

Átmenetileg puha térdvédő :)

Előzmény: zenezsalu (1071)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!