Hotib tapasztalata szerint a SzuperZetor önindítója is nagyon jól helyettesíti az igazi eredetit, csak a pajzsrészéből kell lemunkálni. Cserébe nagyob bfordulattal forgat ugyanannál a feszültségnél...
A 650-es UTAS öninditó jó rá, csak a bendixkereket kell átcserélni. Veti meg ugy kell ahogy a dutrás Laci írta. 4x-5x körbe veted,hiszen a kombájnnak is meg kell valahol fordulni.
Én biztos nem kötném a légszűrőre,mert a vetőelemektől rengeteg port szívna fel.Én is a kidutrával vetem a kukoricát,és nálam bevált módszer,hogy az elején körbekerülöm a földet annyiszor,hogy utánna tolatás nélkül meg tudjak fordulni.Ezután már csak a kiémelésre,és a lerakásra kell odafigyelni.
Tisztelt leendő Trafópálcások, bár nem az én ötletem, de közhírré teszem, hogy erre mifelénk egy SPC vetőgéphez a vákumot egy hosszú gégecsövön keresztül a traktormotor szolgáltatja... a légszűrő tetejét kell levenni, és rá a csövet... :-)))
A végeket is be szoktuk vetni, mert sorközművelővel oldjuk meg a gyomírtást (csináltunk sorvegyszerezőt az SPC re). A gép szétszedése közben lenne még néhány kérdés: - az önindító erősen döglött, úgy hallottuk, valami kisteherautónak, vagy ilyesminek jó rá az önindítója (kisebb az áramfelvétele is) tudja valaki, mié jó rá? - oldalkihajtás sincs rajta (az első híd hajtása fölött bal oldalán) azt hogy lehetne bele építeni? esetleg valakinek van e eladó példány? - ugyan ez a kérdésem a hátsó pótkocsi vonórészről: van valakinek fölös eladó darab? - mit szoktak kezdeni az agyonkopott hátsó kerékagyakkal? cserélni kell? javítható (pl. fölhegesztik)
Figyusz, folyamatos vákum kell, amit vetéskor eleresztesz, vagy a tárcsáról lesodorja a magokat. Az oldalkihajtásról kellene ókumulálni valamit. Amúgy ilyen téeszesen a végeket be sem vetik, keresztben ráhúzza a sorokat.
A választ és a képet köszönöm! A vetőgép vákuumához kellene a független hajtás! Sor végén ellenőrzéshez, pontos helyén kezdett vetéshez. A képen látható kuplung eladó? Ha igen, érdekelne!
Időben el kell kezdeni agéphez szoktatást.Most múlt 1 éves,és az ezres kormánya nagyobb mint ő,mégis majdnem minden nap be kell ültetnem,úgy tetszik neki.Lehet hogy ha felnő,már nem annyira kamelja majd.
Köszönöm szépen, azért az a kisfiú nem egy átlagos gyermek. Sajnos az én fiam nincs belehullva a gépekbe, lehet azért mert az apja nagyon töményen adja elő. Csak ez a kurva számítógép, akár éjjel nappal. Igaz nem bánom amikor számomra lehetetlen feladatot két enterrel megold nekem.
Nem kell szerénykedni! Az első is várakozáson felül sikerült... Ahol egy 4éves kisgyerek kibir egy napot ,és nem akar hazajönni, az nem lehet rossz!! Sok jószándékú ember volt ott. t.tomi a mátra alja az mit jelent, már csak azért mert én is pont a mátra lábánál lakom.....
Pontosan: II. Dutra és magyar géptalálkozó, ez egy kis szerény hangvételű, semmi extra összejövetel. Nincsenek celebek, főokosok, műmájerek. Nincsenek szponzorok.
Nem ugyanazt kapta minden Csepel.Különösen a kéthengeres más.Korábban tettem be képeket a Csepel vízszivattyú készletemről-gyűjteményemről azt hiszem a Csepel autó topikba.
Én is ettől féltem, hogy az adagolónál lesz valami bibi. Remélem, hogy kihúzom vele a szüreti munkák befejezéséig. A mezőkövesdi találkozóról is lecsúszok, mert pénteken szombaton szüret van. Sajnos ez úgy működik, hogy amikorra kiírja a felvásárló akkor kell szedni a szőlőt ha esik ha fúj. A meggyszörpös akcióhoz visszatérve. Endrebá! Komolyan mondod, hogy nem iszol semmi alkoholt? Nagy hiba! Ugyanis én olyan merényletre készülök ellenetek, hogyha mindenki végzett az őszi munkálataival, szeretném ezt a jó csapatot meghívni ide a Mátra aljára egy jó kis borkóstolóra, kis kajával egybekötve. és a Dutráról na meg nőkről szóló eszmecserére.
Láttam a vaterán egy új vízpumpát Csepel motorhoz. Jól tudom ,hogy minden Csepel motor ugyan azt a vízpumpát kapta? Eléggé ki van a vízpumpa a kisdutrában... Szerintetek megér 14e pénzt?
Na, Tamás... Nagybali úr igazán szépen vázolta neked a megoldást okokkal együtt.... Akkor buxa elő, és építs egy naggyonjó járású motort a tiédből ennek alapján... :-)))