Majd Hooshee elmondja, hogy mennyivel nehezebb világ egy idősödő 600, mint az 500, de emlékeim szerint jelentősen. Éppen ezért van egy olyan életszakasza, amikor messze nem a legértékesebb, hanem konkrétan eladhatatlan.
R129-et lapátolni lehet, mivel az elődeitől eltérően nem hajlamos szétrohadni. A piros tényleg ritka, de magasabb futású hathengereseket már 10k euróért lehet venni elfogadható állapotban.
Beleégett a retinámba, ahogy az Eddie Murphy féle Amerikába jöttem c. filmben Jaffe Joffer király vonul a W126-os flottával New Yorkban, arra a gigantikus zenére.
Amúgy mindennél van értékesebb, de egy W126-ot talán megengedhetnék magamnak, de kíváncsi vagyok, mi az. :)
Ja, csak hát mi a szar. Mert ha annyi a cél, hogy az autó normálisnak nézzen ki, meg használható legyen, akkor az utángyártottak egy része teljesen jó. Ha már az a cél, hogy gyárinak nézzen ki, akkor nehezebb az ügy. De ezzel nem nagyon lehet az a cél. Amúgy valószínű, hogy 10 ezer körül talál egészen jókat, abba meg belefuthat ez is.
Ezt én sem értem, de hát a fene tudja, sokan keresték ilyenekkel a pénzt annak idején, aztán a nosztalgia erős dolog. Látszik ez a Ladák árán is, ahol semmi sem indokol hat számjegyet, aztán mégis egyre inkább hét az.
Én a w126ot újítottam fel, több mint 10 éve, és már akkor is szar volt ami gyáriként jött, az is, az utángyártott meg egészen gatya. Nem lehetetlen épp ebből autót faragni, de hogy olcsóbb lenne venni egyet, ami eleve jó, azt 99%ra mondom. Mondjuk hogy mi a fenének akar valaki w123at, azt végképp nem tudom, de ez legyen az én hibám, nekem a 124 se jött be soha, pedig azt is vallásosan szeretik.
A Ponton felújítása is ott ment félre, hogy a legkisebb 4 hengeres volt, és késői évjárat, a piac meg a korai 6 hengereseket kereste. Állítólag.
Pl. BMW-t biztos nem kell megmenteni 4 hengerest vagy dieselt egyet sem, minimum 6 henger benzin és nagy köbcenti kell hozzá. És arra majd lesz is komoly vevő.
Mivel ez egy klímás 280-as, csúcsmodell, megéri megcsinálni, ellentétben egy 200D-t. Akármilyen W123-ast vesz az ember, így fog kinézni. De tegyük hozzá, hogy ők ezzel foglalkoznak, ezeket az autókat keresik, és lesz olyan ügyfelük, aki rá fog kívánni egy 280-as W123-asra, mert akkor az volt a csúcs.
Tisztába voltak vele valószínűleg hogy milyen állapotban van az itthoni tartás után. Meglepődtem hogy az itthoni ridegtartás mellett is simán jobb állapotban leledzik mint az átlag korabeli szoci csoda, pedig azokhoz képest egy atomvillanás.
Egy új szélvédő 60 ezer forint bele. Mivel az ajtajának csak az alja rohad, abból elég egy olyan, aminek csak a külső lemeze rossz, a többit egy közepes lakatos is megoldja. Az, hogy Csikós mennyiért fényeztet egy olyan autót, amit majd súlyos tízezrekért akar adni, mindegy, egy telibe fényezést azért meg lehet úszni 1 millió alatt. Legfeljebb átviszi Szlovákiába.
Igen. És ezek mind száz euró alatt vannak, az ajtóborítások is. Hogy lesz ebből 22 ezer?
A motorja sem ördöglakat, fabetétből meg annyiból válogathatsz 200 körül (komplett készlet ennyi) hogy elszédülsz.
Ommm nem restaurál, hanem felújít. Tavaly csinált egy haverom ennél nagyobb romból járósat, még szép is, a gyári ülésszövet volt a legmacerásabb, az egy hétig is tartott, míg ideért. A legdrágább meg a kormánymű volt 5-600 körül. 4 millió alatt megállt, és nem rosszabb, mint új korában volt. Ha 220D lenne, na az szép baleset, de mivel abba meg simán belemegy a 240-es motor, nem OT-ra az is jó.
Kell még 4 ajtó , szélvédő és egyebek. Ha az alkatrészek megvannak olcsón a lakatos fényezésmunka mennyi lesz? Legalább annyi meló van rajta mint Csík Alfáján. 2-3M a munkadíj.
Meg nyúlványok, hátsó pótkeréklavór, oldalsó lavórok, a padlószőnyeg alatt is lesz ez-az biztos, nem tudom fasza 4 éves ajtók lesznek-e olcsón, sok-sok munkaóra, telifény, fabetétek nem egyszerűek, motorhang sem gyári, stb...
Mitől? Ehhez vannak fillérekért viselhető utángyártott cuccok, mondjuk az emelőbak és a küszöb megvan oldalanként 200 euró alatt. 500-ért meg gyári sárvédőket kap rá.
Egy tizeske lesz ráköltve kb, amennyiben szép állapotút akarnak. Lehet hogy van rá annyi. Ez hobbi, nincs üzletileg értelme. Szerintem akkor sem, ha jutúb műsor lesz belőle.
Azok nem különösebben súlyos dolgok, ezek az autók nagyrészt tíz évesen is ilyenek voltak, ha nem rosszabbak. Ha a többi része jó, akkor nincs itt semmi tragédia, nem volt drága.
Láttátok tegnap a zöld Mercedes kalapács tesztet a Speedzone-ban? Jól átkúrták a Pistát -ő még hagyján- de a Bódi Zolit hogy tudták így átbaszni,? , 1M ft -ot adtak ezért a szarért. zsebkendőből volt a kaszni .. nem is értem. Nekiállnak megcsinálni? Még ingyencsápos-ingyenmelós-sokreklám nézettség bevétel mellett is necces a dolog. A Bódi Zolié lett ez szar, a helyében úgy dobnám ezt ki a piba mint s zél.