Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mgy Creative Commons License 2004.02.20 0 0 229
Ha jól rémlik az L vonal csak a szinkronizéléshez kell, a csevely a K vonalon folyik. Nem vagyok egy műszaki ember, de nem értem hogy mehet L nélkül. Meg miért más, mint mindjuk egy Oktiban, vagy Feliciában.
Nem baj, ha sokat kérdezel, úgy okosodik a topik. :)
Előzmény: Redrum (228)
Redrum Creative Commons License 2004.02.20 0 0 228
Bfeco!
Én ua. az interfészt építettem meg ,amit Gumo kolléga leírt."A Fabia csak a K vonalat es a tapot hasznalja (+12 V es GND). "
Ez azt jelenti hogy az L vonalat nem kell sehova sem csatlakoztatni,és a K vonalon fog tudni kommunikálni az autoval a vag-com?(Bocs ha sokat kérdezek de teljesen kezdő vagyok ebben a témában)
Előzmény: BFeco (227)
BFeco Creative Commons License 2004.02.19 0 0 227
A Fabia csak a K vonalat es a tapot hasznalja (+12 V es GND). Ezen kivul a CAN BUS van meg kivezetve a diagbosztikai csatlakozora.

Feco

Előzmény: Redrum (226)
Redrum Creative Commons License 2004.02.19 0 0 226
Sziasztok!
Nagyon fontos lenne:
Skoda fabia diagnosztikai csatlakozónál az autóban 7-es számú a K-vonal,15-ös(lenne) aZ L-vonal,de ott nincs semmi,csak a 14 és a 16 -on van érintkező,hogyan kell ide csatlakoztatni az interfészt(+,-,K,L)?
köszi!
R.
Baliszoft Creative Commons License 2004.02.10 0 0 225
esetleg erdemes lehet a napi km szamlalo gombjat tekergetni nem csak nyomkodni, en is csak most tudtam meg hogy van ilyen featura
Előzmény: sobela (224)
sobela Creative Commons License 2004.02.10 0 0 224
Zag! Lassan már elkopik, nem törölgetem tovább.
Előzmény: ZAG (223)
ZAG Creative Commons License 2004.02.09 0 0 223
Törölgesd le mégegyszer!!!:))
Előzmény: sobela (221)
mgy Creative Commons License 2004.02.09 0 0 222
:-O
micsoda rejtett fícsörök... :)
Ha megvan a megoldás beszámolhatnál róla...
Előzmény: sobela (221)
sobela Creative Commons License 2004.02.09 0 0 221
Tegnap a nagy műszerfal törölgetés közben valamit elnyomkodtam, vagy tekergettem és az Octavia pontmátrix kijelzője sárgáról pirosra váltott, mint a Golfokban. Mit mondjak, állati jól nézett ki a zöld műszerek mellett a piros egérmozi! A probléma az, hogy a motor leállítása után visszaállt a gyári sárga szín. Délelőtt elugrottam a szervízbe,rendesek voltak, majd egy órát vesződtek vele, de nem találtak lehetőséget a szín kiválasztására. Tudja valaki a megoldást?
mgy Creative Commons License 2004.02.03 0 0 220
Hányinger a fordítás, egy erdélyi csóka csinálja. Nézd meg a honlapot, vicc. (www.vag-com.ro, lehet kötőjel nélkül) :-(
Ráadásul mindig 1-2 verzióval le van maradva...
Előzmény: Baliszoft (219)
Baliszoft Creative Commons License 2004.02.03 0 0 219
Gondolom lattad mar a magyar vakkomot is akkor.
Baliszoft Creative Commons License 2004.02.02 0 0 218
Szivesen beneveznek egy vakkomra, foleg hogy csipkedessel is foglalkoznek, eloszor megprobalok erre alkalmas laptopot beszerezni.
mgy Creative Commons License 2004.02.02 0 0 217
mgy Creative Commons License 2004.02.02 0 0 216
We recommend at least a Pentium-100 (or AMD equivalent) with 16MB of RAM and Windows 95 or newer. VAG-COM may work on some lesser PC's, but anything less than the above recommendation is unsupported. Windows 95, 98, ME, NT4, 2000, and XP are all fine. Available disk-space is a total non-issue, VAG-COM requires less than 1 MB. To use one of our Serial Interfaces, the PC must have an available RS-232 Serial port! Otherwise, you'll need to choose one of our USB Interfaces.

Mellesleg kint van a 401.2-es béta. Még nem próbáltam, most kezdek levelezni, hogy kapjak egy új aktiváló kódot, mert bedőlt a gépem...

Előzmény: Baliszoft (215)
Baliszoft Creative Commons License 2004.02.02 0 0 215
Milyen hasznalt laptopot erdemes venni vakkomolas celjabol? Vagy nektek van esetleg elado? IBM ThinkPad 600E lenne kb 100-ert, az akksin kivul allitolag "elpusztithatatlan". Ujra nincs igenyem, mert ha up-to-date-t akarnek akkor adhatnam el az autot is :).
alainx Creative Commons License 2004.01.23 0 0 214
Ja:) Hat nem mindegy melyik szervizbe viszed....
mgy Creative Commons License 2004.01.22 0 0 213
Nem szeretném, ha a szervíz tudná, hogy két ECU-m van...
Írtam a másik topikban is, nem működik rendesen a törés, nekem sincs.
Előzmény: alainx (212)
alainx Creative Commons License 2004.01.22 0 0 212
mgy,

ez a PIN problema a szervizben kb.2-3000Ft koltseggel jar.En nemreg jatszottam egy ilyet es nem volt nagy szam.
A Renagade torest honnan szedjem lea 311 hez?

Baliszoft Creative Commons License 2004.01.22 0 0 211
mgy,

van egy masik megoldas is.

fogjuk a regi eepromodat (amiben az adaption channelek + hibakodok is vannak), kiolvassuk, aztan atmasoljuk az ujba es kesz (feltetel hogy mind a ket computerben minen ua legyen (pl program verzio)). ehhez mondjuk meg kene bontani mind a ket computert.

Előzmény: mgy (209)
PittiTds Creative Commons License 2004.01.22 0 0 210
mgy: hasznalom azt is mindennap :)
mgy Creative Commons License 2004.01.22 0 0 209
Igen, ezt olvastam, miközben kérdezgettem. Ők csupán arra kérnek fáradjak be a szervízbe és akkor majd kapok PIN-t. Namost én pont nem akarnék befáradni a szervizbe... ;-)
Előzmény: Baliszoft (208)
Baliszoft Creative Commons License 2004.01.21 0 0 208
Előzmény: mgy (207)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 207
hmmmm. ez baj. :(
Előzmény: ZAG (206)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 206
Rosszul érted!
Van 1 autod amihez tartozik 1 PIN .Ez autóként más és más.A te autódnak is van 4számjegyü PIN-je.NA most,ha az enyémböl kiveszem a mot.vezérlöt és berkanám a tiedbe,akkor a mot.vez is meg a mfal is letiltana.Ahhoz hogy összeilleszd a dolgokat mindig azt az alkatrészt kell "kinyitni" amelyiket beszereltél.Ha ez meg van utána lehet összeilleszteni a dolgokat.Skodánál még 4 számjegyü kód van,VW,Seat,Audi napi kódokkal müxik ahhoz szerviz kell már ,Skodrinál még nem.
Előzmény: mgy (205)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 205
Ha jól értem a zentírást, használt ECU installálásakor mindkét doboz immo ID-ját oda kell adnom egy szervíznek, aki majd generál nekem PIN-t (PIN-eket?)
Jól értem?
Ezek a PIN-ek akárhányszor használhatóak, vagy csak egy alkalomra működnek?
Előzmény: mgy (204)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 204
ejjj, vissza kéne má' adnom azt a kazettát...
Cserébe biztos tudnék még érdekeseket kérdezni. :)
Előzmény: ZAG (203)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 203
Amit irtam csak a harmadik generácios inditásgátloknál igaz,többinél sokkal 1szerübb.
"De a másikét, ami már ki van szerelve az eredeti helyéről?"
NA,ezt hilják szívásnak.:)Mert,igy nembirod pin nélkül szabadra kapcsolni,hogy tanuljon új értékeket.

Előzmény: mgy (202)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 202
Ezt honnan lehet megtudni?
Pl. VC-vel a működő autóból? De a másikét, ami már ki van szerelve az eredeti helyéről?
Előzmény: ZAG (201)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 201
Csak a motorvezérlöt kell illeszteni a müszerfelhoz,mivel abba van az inditásgátló.Kell hozzá az új autó PIN kódja.Meg annak az autónak a PIN-je is amiböl kiszedted a motor vezérlöt.
Előzmény: mgy (200)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 200
maradjunk annyiban, hogy csoportbéli... :)
Plusz két (eredetileg) egyforma doboz.
Előzmény: ZAG (198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!