Ha jól rémlik az L vonal csak a szinkronizéléshez kell, a csevely a K vonalon folyik. Nem vagyok egy műszaki ember, de nem értem hogy mehet L nélkül. Meg miért más, mint mindjuk egy Oktiban, vagy Feliciában.
Nem baj, ha sokat kérdezel, úgy okosodik a topik. :)
Bfeco!
Én ua. az interfészt építettem meg ,amit Gumo kolléga leírt."A Fabia csak a K vonalat es a tapot hasznalja (+12 V es GND). "
Ez azt jelenti hogy az L vonalat nem kell sehova sem csatlakoztatni,és a K vonalon fog tudni kommunikálni az autoval a vag-com?(Bocs ha sokat kérdezek de teljesen kezdő vagyok ebben a témában)
Sziasztok!
Nagyon fontos lenne:
Skoda fabia diagnosztikai csatlakozónál az autóban 7-es számú a K-vonal,15-ös(lenne) aZ L-vonal,de ott nincs semmi,csak a 14 és a 16 -on van érintkező,hogyan kell ide csatlakoztatni az interfészt(+,-,K,L)?
köszi!
R.
Tegnap a nagy műszerfal törölgetés közben valamit elnyomkodtam, vagy tekergettem és az Octavia pontmátrix kijelzője sárgáról pirosra váltott, mint a Golfokban. Mit mondjak, állati jól nézett ki a zöld műszerek mellett a piros egérmozi! A probléma az, hogy a motor leállítása után visszaállt a gyári sárga szín. Délelőtt elugrottam a szervízbe,rendesek voltak, majd egy órát vesződtek vele, de nem találtak lehetőséget a szín kiválasztására. Tudja valaki a megoldást?
Hányinger a fordítás, egy erdélyi csóka csinálja. Nézd meg a honlapot, vicc. (www.vag-com.ro, lehet kötőjel nélkül) :-(
Ráadásul mindig 1-2 verzióval le van maradva...
We recommend at least a Pentium-100 (or AMD equivalent) with 16MB of RAM and Windows 95 or newer. VAG-COM may work on some lesser PC's, but anything less than the above recommendation is unsupported. Windows 95, 98, ME, NT4, 2000, and XP are all fine. Available disk-space is a total non-issue, VAG-COM requires less than 1 MB. To use one of our Serial Interfaces, the PC must have an available RS-232 Serial port! Otherwise, you'll need to choose one of our USB Interfaces.
Mellesleg kint van a 401.2-es béta. Még nem próbáltam, most kezdek levelezni, hogy kapjak egy új aktiváló kódot, mert bedőlt a gépem...
Milyen hasznalt laptopot erdemes venni vakkomolas celjabol? Vagy nektek van esetleg elado? IBM ThinkPad 600E lenne kb 100-ert, az akksin kivul allitolag "elpusztithatatlan". Ujra nincs igenyem, mert ha up-to-date-t akarnek akkor adhatnam el az autot is :).
ez a PIN problema a szervizben kb.2-3000Ft koltseggel jar.En nemreg jatszottam egy ilyet es nem volt nagy szam.
A Renagade torest honnan szedjem lea 311 hez?
fogjuk a regi eepromodat (amiben az adaption channelek + hibakodok is vannak), kiolvassuk, aztan atmasoljuk az ujba es kesz (feltetel hogy mind a ket computerben minen ua legyen (pl program verzio)). ehhez mondjuk meg kene bontani mind a ket computert.
Igen, ezt olvastam, miközben kérdezgettem. Ők csupán arra kérnek fáradjak be a szervízbe és akkor majd kapok PIN-t. Namost én pont nem akarnék befáradni a szervizbe... ;-)
Rosszul érted!
Van 1 autod amihez tartozik 1 PIN .Ez autóként más és más.A te autódnak is van 4számjegyü PIN-je.NA most,ha az enyémböl kiveszem a mot.vezérlöt és berkanám a tiedbe,akkor a mot.vez is meg a mfal is letiltana.Ahhoz hogy összeilleszd a dolgokat mindig azt az alkatrészt kell "kinyitni" amelyiket beszereltél.Ha ez meg van utána lehet összeilleszteni a dolgokat.Skodánál még 4 számjegyü kód van,VW,Seat,Audi napi kódokkal müxik ahhoz szerviz kell már ,Skodrinál még nem.
Ha jól értem a zentírást, használt ECU installálásakor mindkét doboz immo ID-ját oda kell adnom egy szervíznek, aki majd generál nekem PIN-t (PIN-eket?)
Jól értem?
Ezek a PIN-ek akárhányszor használhatóak, vagy csak egy alkalomra működnek?
Amit irtam csak a harmadik generácios inditásgátloknál igaz,többinél sokkal 1szerübb.
"De a másikét, ami már ki van szerelve az eredeti helyéről?"
NA,ezt hilják szívásnak.:)Mert,igy nembirod pin nélkül szabadra kapcsolni,hogy tanuljon új értékeket.
Csak a motorvezérlöt kell illeszteni a müszerfelhoz,mivel abba van az inditásgátló.Kell hozzá az új autó PIN kódja.Meg annak az autónak a PIN-je is amiböl kiszedted a motor vezérlöt.