Keresés

Részletes keresés

Rbatka Creative Commons License 2007.12.19 0 0 627
És annak melyik részén?
Bár így tél idején
nehéz lesz megtalálni,
kivéve ha a hó el talál olvadni :-)
Előzmény: Törölt nick (626)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 626
Kecskemét, Czollner tér.
Előzmény: Rbatka (625)
Rbatka Creative Commons License 2007.12.19 0 0 625
Ez hol van? Annyira ismerős, de lehet, hogy csak képzelődök.
Előzmény: Törölt nick (624)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 624
Ez bizony Kecskeméten van.
Tavaly fotóztam.
Rbatka Creative Commons License 2007.12.17 0 0 623
Volt ott egy pőrekocsi is, csak azt takarta a raktárépület. Egyébként nem a helyükön szoktak állni. Meg is sértődne az az Eas kocsi, ha el kellene mennie onnan, már olyan régóta ott van! :D

Általában visszább, a víztorony felé, vagy előrébb, a 44-es felé, vagy 6-ik vágányon szoktak állni.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (622)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.12.17 0 0 622
Ma reggel a busz a Lakitelki vasútállomás mellett ment el, egy Eas kocsin kívül semmit sem láttam ott. A Floydos masina az ott szokott állni a Eas kocsi helyén?
Előzmény: Rbatka (621)
Rbatka Creative Commons License 2007.12.17 0 0 621
Kecskeméten mindenki dolgozik, én úgy tudom. Itt soha nem sztrájkolnak, legfeljebb Alsó pu.-n a váltókezelők.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (620)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.12.17 0 0 620
Milyen a sztrájkhangulat a vonalak mellett? Beszámolókat várok? Bedeandras: sikerült beutazni ma a vonalat?
Rbatka Creative Commons License 2007.12.17 0 0 619
Természetes: egyenlőre még mindig többet laktam itt, mint más városokban :-)
Előzmény: Rbatka (618)
Rbatka Creative Commons License 2007.12.17 0 0 618
Természetesen az.
(Nem szoktam ennyire elégedett lenni magammal, de ez a kép nagyon tetszik nekem :D )
Előzmény: MBen (616)
MBen Creative Commons License 2007.12.17 0 0 617
Természetesen a kérdés Rbatkának szólt. :-)
Előzmény: MBen (616)
MBen Creative Commons License 2007.12.17 0 0 616
Az első az Tiszakécske?
Előzmény: Törölt nick (615)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.17 0 0 615
A4-es vágány? Nem rossz. De ugynaitt azá llomáson van egy felirat a pörgő kattogó táblával majdnem szemben, h "külső A vagány" És már vagy fél éve. :D

Előzmény: Rbatka (614)
Rbatka Creative Commons License 2007.12.16 0 0 614
Festői nem?











Ráér az ember Lakiteleken tél idején...











Az Alföldön új képződmények jelentek meg. 5 óra alatt Kecskemét 2. peronját, és a 3. peronjából 60 métert sikerült letakarítani. Ez a teljesítmény!












Egy mondás tartja: Kecskeméten az 5 perc késés nem késés(nem írja a fényújság, nem mondja a hangos utastájékoztató). És a 17 perc?

Érdemes megfigyelni, hogy új vágányt építettek, aminek a neve: A4. Na ilyen sincs mégegy az országban :-)
Rbatka Creative Commons License 2007.12.16 0 0 613
Ma borzalmas állapotok voltak a 145-ös vonalon. A 37122 pontosan ért Lakitelekre, de 20 percet várt a késő 37127-2-re. A 37129-2 pontosan ért Lakitelekre, de 15 percet várt a késő 37120-ra. Mellesleg hozzátenném, hogy hihetetlen lassan ment a 37122, mégis 3 perc késést behozott!
Rbatka Creative Commons License 2007.12.16 0 0 612
Ha ezet a jelenidejű helyzet, akkor megkérdezem mégegyszer: Biztos, hogy itt van a kereszt? :-O

Én nem is gondoltam volna, hogy az ugi híd ekkora "bajban" van. Nem futná egy kis festésre?!

A menetrend kétségkívül hagy maga után kívánnivalót, igaz, az előző menetrendi ciklusban volt reggel csatlakozás Pestre, és közvetlen vonatként ment tovább Szentesre(előtte ment egy másik is). Most nem tudom, hogy mi a helyzet, de úgy vettem észre, hogy 7 körül ér be a vonat K'mártonba.

A pálya állapotára kíváncsi lennék, mit mond egy szakértő...
A 40 km/h pályasebességnek szerintem elég borzalmas, a 28,6 km-es pályát a vonat átlagosan 50-52 perc alatt teszi meg a távot(ezért nehéz rá pl. egy szerelvényes kétórás ütemet csinálni, mert a MÁV Üzletági Függeléke szerint pl. az Usgyinak 5 perc van fordulásra, ami elég is lenne, de mivel minden második fordulónál kell +5 perc szünetet tartani, hát nem megy könnyen. Több Usgyinál meg eleve 10 perc a fordulóidő). A vonalon van valahol a kunszentmártoni delta környékén egy lassújel, de annak a hosszúságát még nem bírtam kikövetkeztetni.

Egyébként elhangzott itt egyszer az, hogy a Lakitelek-Kiskunfélegyháza vonalon napi 650 fő utazik. Ezt honnan lehet megtudni? Érdekelne a topik vonalainak ez a jellemzője.
Előzmény: Törölt nick (611)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.16 0 0 611
A régi tiszaugi állomás épülete megvan, lakatlan, ajtó-ablak szétverve.
Mégpedig a Tisza-híd Lakitelek felőli hídfőjétől nem messze, a vasúti töltés lábánál.
Előzmény: Törölt nick (607)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.16 0 0 610
Inkább Lakitelek felé orientálódik Tiszaug, Tiszasas és Csépa vasúti forgalma, onnét átszállással meg a környékbeli nagyobb városok felé. Kunszentmárton irányába inkább busszal utaznak. De 4-5 pár vonat mellett én ezen nem is csodálkozok, ez nem kínálat, ez egy ló..asz!
Előzmény: Törölt nick (609)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.16 0 0 609

Szép kis híd :)) Bár mondjuk a korrózióvédelmet nem kéne ennyire elhanyagolni rajta... Amúgy érdekes, hogy a sín 2 oldalán az aszfaltréteg megvan, de kötötte meg nem :))

 

Amúgy annak a Kunszentmárton-Lakitelek vonalnak mekkora a forgalma? Napi irányonkénti 4-5 vonatból nem sokra következtetek. Hivatásforgalmat bonyolít pl.: Kunszentmárton irányában?

Előzmény: Törölt nick (606)
VT22 Creative Commons License 2007.12.16 0 0 604
Már nem, építettek új közúti hidat.

Tájékozottabb hidászoktól kérdezem: Ha a tiszaugi hídra menő vasutat nézitek a Google Earthön, mindkét oldalt kimegy egy-egy vágány a Tisza-partra a hídtól északra, és egymással szemben érnek véget. Az a furcsa, hogy az ívük olyan természetes, hogy a jelenlegi hídon átvezető nyomvonal leágazás hozzájuk képest. Úgy tűnik, mintha eredetileg ott lett volna a híd. Pedig úgy tudom, hogy nem.

1, Arrébbvándorolt-e a híd a II. vh után?
1a, Ha eredetileg északabbra volt vagy északabbra tervezték, miért került délebbre?
1b, Ha nem vándorolt el, miért épült ki az a két vágány?
Előzmény: Törölt nick (603)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.16 0 0 603
Tiszaugon is a közúti hídon az útpályán megy át a vonat, mint ahogy régen Baján is, meg Dunaföldváron?
Előzmény: Törölt nick (601)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.15 0 0 602
Lehet hogy ez a hó teszi be a kaput a dec.30-i kirándulásunknak, ha addig el nem olvad, nincs értelme a vonalbejárásnak.
Drukkoljatok, hogy olvadjon.
Vagy előtte végigzavarjuk a "süsü"-t.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (600)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.15 0 0 601
Tiszaug, hídi lejáró 1998-ban:



Tiszaug, kijárati jelzők, 1998-ban:

Előzmény: Törölt nick (598)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.12.15 0 0 600
Szentesen is leesett az első hó:

Rbatka Creative Commons License 2007.12.15 0 0 599
A KEFAG fát rakodik Ágasegyházán.
Egyébként állítólag a MÁV mindenáron rá akarja venni a KEFAG-ot, hogy hozza be a fát Kecskemétre. Még szerencse, hogy beintettek a MÁV-nak.

A TIGÉP(Tiszakécske) is csak a fémlemezeit hozhatja vasúton, mert párszor vitte is de mindig szórakoztak, meg késleltették a hülyeségeikkel az árút, és a TIGÉP azóta a Csepel-szigeti és a Fiumei kikötőbe hordja a legyártott gázturbinákat, és onnan viszik világszerte.

Szép jövőkép nem?
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.14 0 0 598
Van Tiszaugon ember. Láttam.
Nem a vjv állítja a váltót.
Megj: csapórudas sorompó is van az áll-on.
Előzmény: Rbatka (594)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.14 0 0 597

Dehát Tiszaugon ha jól tudom nincs is ember! Kicsit furcsának találom, szerintem ez a hülye nő valamit rosszul ír.

 

Pedig a kézikönyv mentrend is azt írja, szóval tuti van kereszt. Amúgy váltóállításra a kalauz is ráér, ha nem sietnek annyira...

 

Apropó ma jártam Félegyházán, láttam is MMV-s Sulzert :))).

 

7242-n kissé kevés volt az utas, 2 részes Bz-n jó ha voltak 15-20-an. Amúgy uzsgyi jár még egyáltalán Kiskunfélegyházára? 

Előzmény: Rbatka (594)
Rbatka Creative Commons License 2007.12.13 0 0 596
Már jegyvizsgálók is állítanak váltót - ezt ma hallottam.
Annak semmi értelme, hogy Csépa helyett Ugon van a kereszt. Utas is alig van.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (595)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.12.13 0 0 595
Nagytőkén is vasárnap óta van egy váltókezelő kirendelve, mert naponta 5 kereszt van ott. Lehet, hogy oda is rendeltek ki egyet.
Előzmény: Rbatka (594)
Rbatka Creative Commons License 2007.12.13 0 0 594
Dehát Tiszaugon ha jól tudom nincs is ember! Kicsit furcsának találom, szerintem ez a hülye nő valamit rosszul ír.
Előzmény: Törölt nick (593)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!