Rosszul érted!
Van 1 autod amihez tartozik 1 PIN .Ez autóként más és más.A te autódnak is van 4számjegyü PIN-je.NA most,ha az enyémböl kiveszem a mot.vezérlöt és berkanám a tiedbe,akkor a mot.vez is meg a mfal is letiltana.Ahhoz hogy összeilleszd a dolgokat mindig azt az alkatrészt kell "kinyitni" amelyiket beszereltél.Ha ez meg van utána lehet összeilleszteni a dolgokat.Skodánál még 4 számjegyü kód van,VW,Seat,Audi napi kódokkal müxik ahhoz szerviz kell már ,Skodrinál még nem.
Ha jól értem a zentírást, használt ECU installálásakor mindkét doboz immo ID-ját oda kell adnom egy szervíznek, aki majd generál nekem PIN-t (PIN-eket?)
Jól értem?
Ezek a PIN-ek akárhányszor használhatóak, vagy csak egy alkalomra működnek?
Amit irtam csak a harmadik generácios inditásgátloknál igaz,többinél sokkal 1szerübb.
"De a másikét, ami már ki van szerelve az eredeti helyéről?"
NA,ezt hilják szívásnak.:)Mert,igy nembirod pin nélkül szabadra kapcsolni,hogy tanuljon új értékeket.
Csak a motorvezérlöt kell illeszteni a müszerfelhoz,mivel abba van az inditásgátló.Kell hozzá az új autó PIN kódja.Meg annak az autónak a PIN-je is amiböl kiszedted a motor vezérlöt.
ZAG,
Eccerű másik motorvezérlőt rakni a kocsiba? A szürke fémdobozra gondolok, ami az ablaktörlő alatt van...
Mit kell csinálni utána? Illeszteni az immot, tanítani a kulcsokat?
És ha kettő ilyen dobozt akarok időnként csereberélni, akkor mindent újra elölről?
Tudom... ;-)
Azt mondja, hogy regisztrált, de úgy működik tovább, mint a nem regisztrált. Nem tudsz vele adaptálni, 0-ás, 25 feletti blokkokat olvasni.
Amúgy úgy emlékszem, hogy minden ami a 0-ásban van, az megvan más hely(ek)en is. Most épp nincs a gépemen semmilyen, nem t'om megnézni...
Nem tudjátok véletlenül, hogy Vag-Com-ban a Block "0" miért nem mutat nekem semmit? Egy '94-es Golf TDI-ről van szó. A többi blokkot simán tudom nézni csak ezt nem. Az előtöltést szeretném ellenőrizni a TDI Graph segítségével.
Próbáltam a VWTool-ban is, de ott sem sikerült.
Khmmm. Időközben megszületett a megoldás. A bowdenes 1.8T-nek tömegáram alapú a vezérlése, nincs is neki nyomás szenzora. Az ok ha lehet még röhejesebb: költségcsökkentés. Cserébe viszont veszélyessé is tud válni, mert ha fals levegőt szív a hődrót utáni részen, akkor elszállhat a nyomás és még csak észre sem veszi a drága, max a kopogásérzékelő riaszt ha nagyon eldurvul a helyzet. Úgyhogy megyek is le és meghúzom az összes bilincset az említett részen :-)
igazából az "bánt", hogy mintha nem tudná a turbónyomást a blokkok alapján. most azon filózok, hogy tényleg lehet-e, hogy nem tudja, vagy valamelyik blokk azt jelenti, csak a label alapján másnak hisszük.
sajnos még sehogy nem siekrült labelt filet találnom, már a fél világot körbeszörföltem, németeket, angolokat, amikat, ausztrálokat, VW Audi és Skoda fórumokat olvastam végig, mindenféle fórumokba beiratkoztam és kérdezősködtem, de sehol semmi. Olyan mintha ezt a vezérlés verziót csak a Skoda használná, pedig szerintem nem így van. Mások szerint a 2000 előtti 1.8T Golfokban lehetett találni, de azokból kevés született.
Meg kellene szerezni egy szerviz leírást és abból kinézegetni a blokkok funkcióit. Jár ide valaki szervizes?
OFF dízel/benzin
Ilyenkor mindig irigykedve hallgatom masok beszamoloit a 3,7-4,5 literes fogyasztasokrol. ;-) Csak a saját szemednek higyj! Csiptuningoltattamosztjobbanmegymegkevesebbetfogyaszt. Aha.
Amúgy tényleg lehet 3 litert fogyasztatni, ha 70-el mész. Semmi gond. Ez a jó a dízelben, hogy bír menni alacsony fordulaton is, sőt ott bír menni igazán. Ezért (is) jó a csip, mert akkor lent még erősebb lesz, még kevésbe kell neki tolni. De ha forgatod a motort, akkor dől be az olaj...
Nekem is folyamatosan írja a fed. comp. hogy 4.5 az utolsó tankolás óta az átlagom. Mindig 45 litert tankolok, és mindig 750 km-t megyek. 6l/100. Ja, hogy az emberek 90%-a nem számolja ki tankolás után, csak örül, hogy némá anyjuk, ez a nagy ótó csak 4ésféllitert eszik... :(
ON