Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Baliszoft Creative Commons License 2004.01.21 0 0 208
Előzmény: mgy (207)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 207
hmmmm. ez baj. :(
Előzmény: ZAG (206)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 206
Rosszul érted!
Van 1 autod amihez tartozik 1 PIN .Ez autóként más és más.A te autódnak is van 4számjegyü PIN-je.NA most,ha az enyémböl kiveszem a mot.vezérlöt és berkanám a tiedbe,akkor a mot.vez is meg a mfal is letiltana.Ahhoz hogy összeilleszd a dolgokat mindig azt az alkatrészt kell "kinyitni" amelyiket beszereltél.Ha ez meg van utána lehet összeilleszteni a dolgokat.Skodánál még 4 számjegyü kód van,VW,Seat,Audi napi kódokkal müxik ahhoz szerviz kell már ,Skodrinál még nem.
Előzmény: mgy (205)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 205
Ha jól értem a zentírást, használt ECU installálásakor mindkét doboz immo ID-ját oda kell adnom egy szervíznek, aki majd generál nekem PIN-t (PIN-eket?)
Jól értem?
Ezek a PIN-ek akárhányszor használhatóak, vagy csak egy alkalomra működnek?
Előzmény: mgy (204)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 204
ejjj, vissza kéne má' adnom azt a kazettát...
Cserébe biztos tudnék még érdekeseket kérdezni. :)
Előzmény: ZAG (203)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 203
Amit irtam csak a harmadik generácios inditásgátloknál igaz,többinél sokkal 1szerübb.
"De a másikét, ami már ki van szerelve az eredeti helyéről?"
NA,ezt hilják szívásnak.:)Mert,igy nembirod pin nélkül szabadra kapcsolni,hogy tanuljon új értékeket.

Előzmény: mgy (202)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 202
Ezt honnan lehet megtudni?
Pl. VC-vel a működő autóból? De a másikét, ami már ki van szerelve az eredeti helyéről?
Előzmény: ZAG (201)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 201
Csak a motorvezérlöt kell illeszteni a müszerfelhoz,mivel abba van az inditásgátló.Kell hozzá az új autó PIN kódja.Meg annak az autónak a PIN-je is amiböl kiszedted a motor vezérlöt.
Előzmény: mgy (200)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 200
maradjunk annyiban, hogy csoportbéli... :)
Plusz két (eredetileg) egyforma doboz.
Előzmény: ZAG (198)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 199
Figyi Pitti,
Írtál érdekes dolgokat bömösről. Vagy ennyire képben VAG-ban is?
Előzmény: PittiTds (195)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 198
Milyen auto?
Előzmény: mgy (197)
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 197
ZAG,
Eccerű másik motorvezérlőt rakni a kocsiba? A szürke fémdobozra gondolok, ami az ablaktörlő alatt van...
Mit kell csinálni utána? Illeszteni az immot, tanítani a kulcsokat?
És ha kettő ilyen dobozt akarok időnként csereberélni, akkor mindent újra elölről?
Előzmény: ZAG (196)
ZAG Creative Commons License 2004.01.21 0 0 196
Kérem kaccsojja,ki!!!!
PittiTds Creative Commons License 2004.01.21 0 0 195
latom
mgy Creative Commons License 2004.01.21 0 0 194
látod. :)
Előzmény: PittiTds (193)
PittiTds Creative Commons License 2004.01.21 0 0 193
Ir meg ide valaki ?
mgy Creative Commons License 2003.12.09 0 0 192
Tudom... ;-)
Azt mondja, hogy regisztrált, de úgy működik tovább, mint a nem regisztrált. Nem tudsz vele adaptálni, 0-ás, 25 feletti blokkokat olvasni.
Amúgy úgy emlékszem, hogy minden ami a 0-ásban van, az megvan más hely(ek)en is. Most épp nincs a gépemen semmilyen, nem t'om megnézni...
Előzmény: hanolfe (191)
hanolfe Creative Commons License 2003.12.09 0 0 191
miből gondolod? :))
Amúgy tényleg az van, azaz elvileg crackelt, de nem ér semmit.
Előzmény: mgy (190)
mgy Creative Commons License 2003.12.09 0 0 190
Talán regisztrálatlan vagkomod van??? :)
Hát ezért.
Előzmény: hanolfe (189)
hanolfe Creative Commons License 2003.12.09 0 0 189
sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy Vag-Com-ban a Block "0" miért nem mutat nekem semmit? Egy '94-es Golf TDI-ről van szó. A többi blokkot simán tudom nézni csak ezt nem. Az előtöltést szeretném ellenőrizni a TDI Graph segítségével.
Próbáltam a VWTool-ban is, de ott sem sikerült.

hanolfe

fogeco Creative Commons License 2003.11.24 0 0 188
http://www.paul-pietsch-verlage.de/ppv/verlag/cgi-script/startverlag.php?verlag=1&vindex=&hindex=2&menu=12001&darst=d&sustr=turbo%20kompressor&sa=SSA&grp=&datsatz=0&detail=01950&lk=

szerintem elég jófajta olvasmány, a bácsik alaposan körbejárják a témát

Előzmény: TTR (187)
TTR Creative Commons License 2003.11.23 0 0 187
Ezt hol sikerült megtudnod? Van valami publikus forrás ezekről a dolgokról?
Előzmény: fogeco (186)
fogeco Creative Commons License 2003.11.21 0 0 186
Khmmm. Időközben megszületett a megoldás. A bowdenes 1.8T-nek tömegáram alapú a vezérlése, nincs is neki nyomás szenzora. Az ok ha lehet még röhejesebb: költségcsökkentés. Cserébe viszont veszélyessé is tud válni, mert ha fals levegőt szív a hődrót utáni részen, akkor elszállhat a nyomás és még csak észre sem veszi a drága, max a kopogásérzékelő riaszt ha nagyon eldurvul a helyzet. Úgyhogy megyek is le és meghúzom az összes bilincset az említett részen :-)
Előzmény: iglo 24 (182)
Maksi_300 Creative Commons License 2003.11.20 0 0 185
Sziasztok!

Nem tudja valaki, hol talalom az OBD II csatlakozot Seat Ibiza III 1.9 TDI-n?

Koszi:

Maksi

iglo 24 Creative Commons License 2003.11.19 0 0 184
az enyémhez van, az Öcsém octavijájához nincs. na
Előzmény: mgy (183)
mgy Creative Commons License 2003.11.19 0 0 183
Azt hittem, a tiedhez van jó lbl, és tudsz nyomást is mérni. Az enyémen lehet... :-p
Előzmény: iglo 24 (182)
iglo 24 Creative Commons License 2003.11.19 0 0 182
igazából az "bánt", hogy mintha nem tudná a turbónyomást a blokkok alapján. most azon filózok, hogy tényleg lehet-e, hogy nem tudja, vagy valamelyik blokk azt jelenti, csak a label alapján másnak hisszük.
Előzmény: TTR (181)
TTR Creative Commons License 2003.11.19 0 0 181
iglo24

sajnos még sehogy nem siekrült labelt filet találnom, már a fél világot körbeszörföltem, németeket, angolokat, amikat, ausztrálokat, VW Audi és Skoda fórumokat olvastam végig, mindenféle fórumokba beiratkoztam és kérdezősködtem, de sehol semmi. Olyan mintha ezt a vezérlés verziót csak a Skoda használná, pedig szerintem nem így van. Mások szerint a 2000 előtti 1.8T Golfokban lehetett találni, de azokból kevés született.
Meg kellene szerezni egy szerviz leírást és abból kinézegetni a blokkok funkcióit. Jár ide valaki szervizes?

Előzmény: iglo 24 (163)
Baliszoft Creative Commons License 2003.11.19 0 0 180
"Tudtad, hogy lehet fogyasztast is merni a Vag-Commal?"

Bibii, nekem ezt ki is irja a muszerfalfa folyamatosan (ha akarom).

Előzmény: hanolfe (178)
mgy Creative Commons License 2003.11.19 0 0 179
OFF dízel/benzin
Ilyenkor mindig irigykedve hallgatom masok beszamoloit a 3,7-4,5 literes fogyasztasokrol.
;-) Csak a saját szemednek higyj! Csiptuningoltattamosztjobbanmegymegkevesebbetfogyaszt. Aha.
Amúgy tényleg lehet 3 litert fogyasztatni, ha 70-el mész. Semmi gond. Ez a jó a dízelben, hogy bír menni alacsony fordulaton is, sőt ott bír menni igazán. Ezért (is) jó a csip, mert akkor lent még erősebb lesz, még kevésbe kell neki tolni. De ha forgatod a motort, akkor dől be az olaj...
Nekem is folyamatosan írja a fed. comp. hogy 4.5 az utolsó tankolás óta az átlagom. Mindig 45 litert tankolok, és mindig 750 km-t megyek. 6l/100. Ja, hogy az emberek 90%-a nem számolja ki tankolás után, csak örül, hogy némá anyjuk, ez a nagy ótó csak 4ésféllitert eszik... :(
ON
Előzmény: hanolfe (178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!