Mármint arra, hogy mikor születik valamilyen szakszervezeti megnyilatkozás az engedélyes vasútvállalatoknál, vasútépítő társaságoknál, más vasúti vállalkozásoknál történő munkavállaló foglalkoztatásokkal kapcsolatban. (Ugyanis a különböző "zöngék" alapján valami olyasmi alakul ki, mint ami ellen eddig kézzel-lábbal tiltakoztak...)
Segítség a hivatkozott képrejtvényhez: a képen a harmadik kétvágányú, országhatáron átvezető vasútvonalunk látható, a hídak a sodorvonalával országhatárrá (a párizsi békeszerződés aláírásával 1947. február 10-én ismételten) kijelölt hajózható határfolyónk felett vannak.
1. hozzászólás-ablak alján az "új link" sorban az url-t beírni a baloldali mezőbe, a jobboldali mezőbe pedig a linkként megjelenő szöveget.
2. "Felvesz" gombot megnyomni
3. rövid várakozás után az "új link" sor felett megjelenik egy szegletes zárójelbe tett "Link1" sor, benne a felvetetett adatokkal
4. a hozzászólás szövegébe a kívánt helyre be kell írni a Link1-et (szögletes zárójelben)
1. hozzászólás-ablak alján az "új link" sorban az url-t beírni a baloldali mezőbe, a jobboldali mezőbe pedig a linkként megjelenő szöveget.
2. "Felvesz" gombot megnyomni
3. rövid várakozás után az "új link" sor felett megjelenik egy szegletes zárójelbe tett "Link1" sor, benne a felvetetett adatokkal
4. a hozzászólás szövegébe a kívánt helyre be kell írni a Link1-et (szögletes zárójelben)
A Süddeutche Zeitung értesülése szerint a szövetségi közelekedési minisztérium számításai alapján mintegy 600 millió - 1 milliárd € hiányzik a müncheni Transrapid megvalósításához. A projekt a legutóbbi szmítások szerint 1,85 mrd €-ba kerülne, melybe legjobb esetben 500, legrosszabb esetben 100 millió € külső forrással lehet számolni. A szövetségi kormány eddig 550, a bajor kormány 200 millió €-s támogatást helyezett kilátásba. (Eurailpress)
A német szövetség kormány 2015-ig szóló tervei szerint 51,5 milliárd €-t szán közutak és mindössze 33,9 milliárd €-t vasutak építésére (Eurailpress)
Július 1-vel megkezdte a menetrendszerű közlekedést az ÖBB 4023 sorozatú Talent-típusú háromrészes villamos motorvonata. A dolog szépséghibája, a vonatok egyelőre csak szeptember 15-ig érvényes futási engedéllyel rendelkeznek, 120 km/h legnagyobb sebességgel és kizárólag a Salzburg - Attnang-Puchheim és a Salzburg - Saalfelden vonalakra. Négy vonat továbbra sem rendelkezik érvényes engedéllyel. (EBFÖ) [a href="http://mercurio.iet.unipi.it/pix/at/electric/emu/4023/4023_005_LH.jpg"]kép[/a]
"Egyébként a marslakó által jelentett Cell állomás ciril betűs doksijai témakör magas labda volt, majd értekezünk róla!:-)"
Vasárnap megkívánom tekinteni! Remélem érdekes az anyag, bár már volt ismerősöm aki lefitymálta a kiállítást. Azért én kíváncxsi vagyok, pláne ha celli érdekességek is vannak!