Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BooBoo Creative Commons License 2000.12.17 0 0 59
Hat ez a kulonbseg a dizel es a benzines kozt...
gabriel_ Creative Commons License 2000.12.16 0 0 58
Hat az a 7.5l nagyon durva... Az en 2.5-es TD autom 150ekm-el a hata mogott fogyaszt ennyit.
Multkor volt egy lassubb utam, 120-nal nem tudtam tobbet menni, es 6.9(!) -re jott ki az atlag.
Előzmény: Wagonka (37)
minimal Creative Commons License 2000.12.16 0 0 57
Érveket akarunk a vagonerrplussz mellett! :-)))
Aszpirin Creative Commons License 2000.12.14 0 0 56
Áááá, dehogy. Nem akartalak semmiről meggyőzni, leginkább arról nem, hogy rosszul döntöttél. Távol áll tőlem, hogy elvegyem a kedvedet az új autódtól. Sőt. Őszintén gratulálok. Használd egészséggel, és balesetmentesen. Kívánom, hogy sok örömöd legyen benne.
Szóval úgy értettem, hogy ha meg akarod változtatni a véleményemet, akkor érvekkel tedd azt, és ne küldj el.
Részemről is lezárva a vita.
Előzmény: Wégé (54)
BkorVette Creative Commons License 2000.12.14 0 0 55
myra_ !

Ne haragudj, noi logikahoz nincsenek vicceim...

Udv.:B.korVette

Előzmény: myra_ (45)
Wégé Creative Commons License 2000.12.14 0 0 54
Oké, vita lezárva, de most sem értem miről akarsz meggyőzni. Arról, hogy rosszul döntöttem?
Előzmény: Aszpirin (53)
Aszpirin Creative Commons License 2000.12.14 0 0 53
Szó sincs róla, hogy kiröhögnélek. Az enyém is csak egy vélemény, még akkor is, ha idegesít. Nem hiszem hog eddigi írásaim alapján rámfoghatnád, hogy "zsigerből utálom". Dehogy. De egyáltalán nem tetszik a formája. És neked ez nem tetszik. De szerintem ne személyeskedjünk tovább. Eltérő a véleményünk, ennyi.
És annak ellenére, hogy nekem nem tetszik, őszintén kiváncsi vagyok arra, hogy másnak mi tetszik benne (írom ezt minden pejoratív felhang nélkül), valamint hogy a tulajdonosok mit tapasztaltak. Ezért járok ebbe a topikba (is). Nem elkergetni kell a más véleményen lévőket, hanem meggyőzni, érvek felhasználásával, személyeskedés nélkül.
Előzmény: Wégé (50)
Wégé Creative Commons License 2000.12.14 0 0 52
Persze megértelek, bár örökké nem kell cipelni azt a babakocsit és kiságyat. Mielőtt megvettem volna a WagonR-t nekem is Lada Samarám volt. Sajnos nagyon sok bajunk volt vele, nem volt üzembiztos és sokszor hagyott minket cserben az utakon. Mivel a feleségem egész nap rohangál a kocsival kellett egy megbizható autó. Először egy Suzuki Sedanra gondoltunk, de aztán az autószalonban annyira beleszerettünk a WagonR-be, hogy azt vettünk. A csomagtere valóban nem hatalmas, de azért lehet bele pakolni. Hosszabb utra beszerzek egy tetőboxot, ami plusz 300 litert jelent. Ráadásul mi hárman vagyunk, vagyis az egyikülést dönthetjük így oda megintcsak lehet pakolni. Tény, hogy nem egy kirándulókocsi de mi nem is ezért vettük.
Előzmény: PéZé (51)
PéZé Creative Commons License 2000.12.14 0 0 51
Hozzászólva a támához (bár nekem nem wagonom van), a mai divatos autókat vásárló emberek hogyan oldják meg a családi kirándulást pár napra, esetleg két hét nyaralásra? Képtelen vagyok elhinni, hogy ezekbe a bevásárló szatyor csomagterekbe be lehet pakolni. Mi hárman vagyunk, ha utazunk visszük a kicsi babakocsiját, az utazó ágyát, ruhákat, meg ami kell. Ezek mellett az anyós ülés üres (az asszony hátul ül a gyerekkel), tetőcsomagtartó nincs, és nincs teli a csomagtér. Bár az autóm nem túl modern (Lada Samara Sedan) ehhez a kényelemhez én ragaszkodom. De ilyen csomagterű modern autót nem lehet kapni manapság emberi áron (Kivéve az én kocsimat :-)).
Wégé Creative Commons License 2000.12.14 0 0 50
Mielőtt aszpirin rámfogná, hogy hanyattesek a járgányomtól, felhívom a figyelmét arra, hogy én is korrektnek találtam Wagonka észrevételeit, azaz elfogadtam az értékelését.
Engem csak az idegesít, hogy aki zsigerből utálja ezt a kocsit az minek jár ebbe a topicba? Szerintem mi akik már rendelkezünk egy ilyen autóval nyilván nem véletlenül vettük meg ezt. Ha gondjaink vannak akkor inkább magunk közt szeretnénk ezt megbeszélni, nem olyanokkal akik kiröhögnek a kocsid miatt. Legalábbis nekem ez a véleményem.

BooBoo! Nekem is sárga WagonR+-om van. Ha a kocsi tiszta ez a legjobb szín de engem is idegesít, hogy nagyon hamar koszos lesz. Nem'tom nálatok hogy volt, de nálunk a feleségem választotta színt. Nekem már akkor is averzióim voltak ezzel a színnel kapcsolatban.

Előzmény: BooBoo (49)
BooBoo Creative Commons License 2000.12.13 0 0 49
Nekem egy sárga wagonom van, az eddigi fogyasztása 7 liter volt. (2000 km van benne).

Az a kínom vele, hogyha vizes, koszos úton használom szörnyen piszkos lesz a hátulja.
Nem tudtok valami helyet ahol lehet, ezt a kerék mögé szerelhető sárfogó gumit kapni hozzá, és segít-e az egyáltalán? A márkakereskedőnél csak műanyag volt, azt nem akartam.

Hibák:
- 4 esben zörög a váltórúd körüli műanyag.
- ha fékezek egy nagyot - felbúg a generátor ékszij (szerintem mozog a generátor) nálatok van ilyen? A guta megüt tőle.

Köszönom a segítséget.

Aszpirin Creative Commons License 2000.12.13 0 0 48
"Normális embernek, normális használatra ideális és kényelmes kocsi! "
Nos, akkor én sajnálattal közlöm: nem vagyok normális! Mert nekem nem ideális :o)
Már nem nagyon merek írni mást, mert minden negatív véleményre ráfogja valaki, hogy fikázás. Találjátok ki, mi a véleményem a WagonR-ről.
Wagonka nagyon korrektül számolt be az élményeiről. Valahogy tőle autentikus a sztori. Kevés az ilyen. Mások (a többség) hanyatt esnek a saját kocsijuktól.
Előzmény: Wégé (41)
Wégé Creative Commons License 2000.12.13 0 0 47
Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy a kocsi hivatalosan 4 személyes. Véleményemet csak ahhoz füztem, miszerint ez egy nagyon kicsi kocsi.
Nos szerintem 3 felnőtt a hátsó ülésen elfér. Biztos nem olyan kényelmesen mint egy kisbuszban, de biztos, hogy legalább olyan kényelmesen mint egy öt személyes Golfban vagy Astrában. A Daewoo Matiz-t már ne is említsem, pedig azt 5 személyesnek hirdetik.
Előzmény: zupa (46)
zupa Creative Commons License 2000.12.12 0 0 46
5 felnott!?
En eddig ugy tudtam, hogy hivatalosan 4 szemelyes a Vagon, ugy mint a Trabi.
Nezd mar meg mi van a forgalmidba irva, mert kivancsi vagyok ra, es te is megszivhatod, ha megallit egy rendor.
Előzmény: Wégé (41)
myra_ Creative Commons License 2000.12.12 0 0 45
Butaságot gondolni nem bűn, de terjeszteni.....

"Ui.: a legzsak, amit utoljara kernek az automba.....legalabb tudjak megpurcanni meltosaggal, ne egy lufival a szamba....:-)"

Előzmény: BkorVette (44)
BkorVette Creative Commons License 2000.12.12 0 0 44
"Nehéz olyannal vitatkozni, aki még nem ült WagonR+-ba"

En sajnos ultem, es en mondom, hogy harom felnott es a kenyelem a hatso ulesen hirbol sem ismerik egymast....bar, ha az utasoknak nincsenek kezei, meg kenyelmes is lehet..:-))

Udv.:B.korVette

Ui.: a legzsak, amit utoljara kernek az automba.....legalabb tudjak megpurcanni meltosaggal, ne egy lufival a szamba....:-)

Előzmény: Wégé (43)
Wégé Creative Commons License 2000.12.12 0 0 43
Nehéz olyannal vitatkozni, aki még nem ült WagonR+-ba! Ez a kocsi nagyon kényelmes még egy olyan nagy darab embernek is mint én aki 185 cm magas és 120 kiló!

Meghalni minden kocsiban lehet! Itt kétoldali légzsák plusz oldalvédelem biztosít, ennek ellenére biztos, hogy van olyan szituáció amit nem lehet túlélni!

Bocs de rád is céloztam amikor felháborodok az olyanok hozzászólásán mint Te! Nem szeretem a beképzelt embereket, akik sportot üznek más fikázásából!

Előzmény: CaddyLacee (42)
CaddyLacee Creative Commons License 2000.12.12 0 0 42
Remélem a legutóbbi hozzászólásod nem célzás volt, ezért figyelmen kívül is hagyom.

Normális embereknek (ok, ez eddig rendben), normális használatrea (hát, ez viszonyítás kérdése, ha arra kell egy kocsi, hogy bevásárolni tudj járni vele a közértbe, akkor valóban normális :)), _kényelmes_ kocsi??? Hát, fura elképzeléseid lehetnek a kényelemről, de hát ne legyünk túl igényesek na.

Meghalni meg maximálisan alkalmas :)

Csók :)

Előzmény: Wégé (41)
Wégé Creative Commons License 2000.12.12 0 0 41
Persze a 3 felnőttnél a hátsó ülésre gondoltam, vagyis összesen 5 felnőtt simán elfér benne. Nem borulékony, hacsak nem vezetsz szarul vagy nem jön beléd az országút királya (apu kocsijával). 3,5 méter hosszú ezért nem nehéz vele parkolni.

Normális embernek, normális használatra ideális és kényelmes kocsi!

Nagyképüsködni, száguldozni, szombaton éjjel a diszkóból hazajövet meghalni nem alkalmas!

Wégé Creative Commons License 2000.12.12 0 0 40
Na persze Laci, tudjuk, hogy Te vagy az országutak királya!

Egyébként én is WagonR+-t vettem és nagyon korrektnek érzem a leirásotokat. Tetszik Wagonka objektív értékítélete bár megjegyezném, hogy szerintem minden autóról lehet jót és rosszat írni.
A felsorolt "hibák" nem olyan mértéküek, hogy az autózást befolyásolnák.
Dagadt! Ez a tetőcsomagtartó dolog engem is érdekelne! Mennyiért, milyet, hol vettél. Van gyári vagy felesleges ilyennel foglalkozni!

A mi autónk :-)) lassan 3 hetes és már beletettünk 1500 km-ert. Eddig nekünk is 7,5 literben állt meg (80% város-20% országút).
Szerintem simán elfér benne 3 felnőtt, hülyeség, hogy kicsi. Akkor a Daewoo Matis az "ötszemélyes egyterű" mi?

Előzmény: CaddyLacee (38)
minimal Creative Commons License 2000.12.05 0 0 39
:-)
CaddyLacee Creative Commons License 2000.12.04 0 0 38
Ilyenkor jön a kérdés: Marha vagy te, hogy vagonba' utazol? :)
Najó, nem fikázok. Végülis jó kis tütü. Igaz, hogy pakolni nem lehet bele, két db normális méretű embernél több nemigen fér bele, borulékony, törékeny, és ráadásul borzasztó ronda...de hát kinek a pap, kinek a papné.
De azé a 7.5 littyós fogyasztás...az enyém 4.1-es V8-as automata, és városban 16 literrel eljárkálok simán, néha nagyobb gázadásokkal. Ilyenkor ne is nézzük az arányokat, mert akkor az enyémnek kb. 23-24 litert kéne innia. És még az amerikai autók gazdaságtalanok :)
Ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, miért nem valami 2-3 éves nagyobb autó? Csak mer' új kell? Namind1.

Sok szerencsét a kis tütühöz!
De nehogy felborulj vele, én biztos félnék kanyarokban, meg erős oldalszélnél ;)

Előzmény: Wagonka (37)
Wagonka Creative Commons License 2000.12.04 0 0 37
Kedves Dagadt

Tapasztalataim nagyon hasonloak a tiedhez, de:
Az én majdnem mindig két személyel terhelt, föleg városi és közel csucsforgalmi fogyasztásom, a nagyon gondosan vezetett kimutatásom szerint az elsö 6000 Km tapasztalatai alapján stabilan 7.5 L/100Km.

A váltó áttétleivel nem vagyok nagyon megelégedve:
Az elözö Swiftem elkényeztetett, ott a hármas sebességgel városban szinte ugy tudtam menni, mintha automata kocsim lenne. Persze, a motor teljesitmény majdnem azonos, a suly meg a közegellenállás meg nem.

A csomagtartót nagyobbnak de kényelmetlenebbnek érzem s Swifténél. Két kifogásom van:
1. Az ajtó padlószintröl nyilik, a bevásárlási tárgyak könnyen kigurulnak.
2. Ugyanezen okból az ajtó által söpört térrész tulságosan is nagy, ami felnyitáskor, es parkoláskor külön óvatosságot igényel.
Hogy a nagy kubaturáju tárgyak rakodhatósága továbbra is biztosítható legyen, de a fenti kényelmetlenségek is megszünjenek, az ideális a vizszintes vonallal elválasztott kétfelé nyitható hátsó ajtó volna, ahogy azt - remélem helyesen - egyes Yaris tipusoknál figyeltem meg.

Előzmény: Dagadt (36)
Dagadt Creative Commons License 2000.10.11 0 0 36
Szevasztok!
Most találtam a témára, s mivel egy 6000 km.-t futott GLS Wagonom van hagy mondjam el az előzőktől kissé eltérő tapasztalataimat. Én 25 év ladázás és 1 év astrázás (19-éve taxizok) vettem Wagont. Nekem a fogyasztásom lényegesen alacsonyabbra jött ki. Városban (igaz nem az abszolut csúcsban,) kb.20%vidékkel 6,7 l/100km-re jött ki. (Bár most, hogy hül az idő mitha kissé emelkedne.)A méretekről: Nyáron 4felnőtt 2heti camping cucc a tetön egy 300 l-es box, és befértünk. 12 óra majdnem non-stop út után nem voltunk túl gyürőttek. Fogyasztás: boxxal, autópálya,100-120km/ó, 6,4 l/100km, box és cucc nélkül autóút, 90km/ó, 5,5 l/100km. (A gyári adatot sikerült hozni.)
Egyéb tapasztalat:
-A müszerfal astra classic, nekem megszokott volt.
-Külsö tükrök túl domboruak, a mögöttes forgalom követése nehézkes mert a belső tükörből oldalra nem lehet látni, a külső alapján pedig nem lehet a szomszédos sávokban érkezők helyzetét felmérni. (Többször tapostam le majdnem azokat.) Tolatni csak a külső tükrökből tudok.
-A váltó gyors, korrekt kapcsolást -gondolom a bowdenek miatt- nem mindig tesz lehetővé.
-A motor nekem nagyon tetszik, viszonylag kis fordulaton nagy nyomatékot ad. A felső, 4500/min tartományt nem is nagyon használom. (Lehet hogy ezért alacsonyabb a fogyasztásom mint az előzőekben leírtak?)
-Jól fordul, stabilabb mint amire számítottam, (még a boxxal is megfelelő).
-Kissé rőhelyes de a boxot csak székről vagy létráról lehet megpakolni,és azzal nem férek be a 2,1m-es garázskapun.
Összességében nekem még mindig tetszik!
mkp Creative Commons License 2000.10.10 0 0 35
Szia pampalini!
Kérésed máris teljesült: Suzuki IGNIS! Olvasd el citromfű írását! (Jön az új Suzu... topic), valamelyikötök felhívta figyelmemet a www.totalcar/teszt/paris02 címre - mégegyszer köszönöm - kép ott.
Üdv. mkp
Előzmény: pampalini (34)
pampalini Creative Commons License 2000.10.09 0 0 34
Zsombi!

Szerintem te még nem láttál közelről farmocis skodát... Ha a "csomagtartóba" berámolod az 50 kg sódert (homokot) + a szerszámokat, egyebeket, akkor már csak a hátsó ülés, és a kézicsomagtér marad. Tehát a WagonR+ sokkal jobban térkihasználható, mint ahogyan azt te hiszed...

A WagonR+-al nekem egy nagy bajom van: szerintem kicsi, kb a R-Espace méretében lenne az igazi.

Mindent összevetve jó kis kocsi, csak ne lenne ilyen ronda... :-)

Most csak ennyi...

agi521 Creative Commons License 2000.10.05 0 0 33
Wagonka,
mennyi kilométert gördültél már?
milyen a fékhatás? --- az 1.6 os sedán borzasztó gyenge :( ------
meghibásodás?

üdv
zoli

zsombi Creative Commons License 2000.10.05 0 0 32
Valszínüleg tudtodon kívül kicsit rontottam a kombik topicban a Wagon R hírnevét. Ez abból adódik, hogy mintha nem lenne csomagtere a járGÁNYnak. Persze van aki a "dobd a tatyót a hátsó ülésre, osz' jóvan" szellemben vesz kocsit, de ez engem mégis annyira sokkolt, hogy a külcsinyről már nincs is kedvem beszélni.
Előzmény: Wagonka (31)
Wagonka Creative Commons License 2000.10.03 0 0 31
Hát bizony régen nem jelentkeztem.
Az összegzett átlagfogyasztas 7.3 koruli.
Autopalya 120-as tempo es klima hasznalattal ez felmegy 9-re, de megnyugtatasul mondom, hogy 80-as orszaguti tempoval klima nelkul nem tobb mint
6.5.
A kocsi gyorsulasa kicsit gyengebb mint a Swifte, de a tömeg/teljesitmény viszonyok ismereteben ez nem csoda. Az ember ehhez elobb utobb hozzaszokik, mint ahhoz is hogy egy kicsit lassabban vegye be a kanyarokat.
Amihez valtozatlanul nem tudtam hozzaedzödni, az a hihetetlen módon lecsökkent oldalsó es hátsó kilátás. Az utobbi a bün rossz hatsó fejtámla konstrukció, illetve magasitott hátsó üles miatt van.
A kulsö tükrök (különösen a jobb oldali ) borzalmáról meg csak azért emlékezem meg, mert titkon reménykedem, hogy a gyár megváltoztatja a konstrukcóját.
Raadasul, a szelvedő oldalait tartó merevitő oszlop rendkivül vastag. Szoval hatalmas holt terekkel kell szamolni.
Melegen ajanlott az ovatos, oreguras vezetesi stilus.

Ami meg egy szot erdemel az a klíma.
Ha az ember igenybe veszi, akkor állandóan kell kapcsolgatni, mert fix hömersekletet persze nem lehet beállitani; ha mar nagyon kaparja a hideg az ember torkat, akkor jön a bang-bang szabalyzás. Legalabb a Mitfahrer is hasznosnak érezheti magát.

Előzmény: Asszem (30)
Asszem Creative Commons License 2000.08.12 0 0 30
Üdv!

"kényelmesen elférne az ötödik személy is"

Azért ez erős volt. Persze, ha az öt személy: Szundi, Morgó, ... Talán ez egy Multiplára igaz.

A kezelőszervekre tett Alfa155 megnyilvánulása pedig telibe talált. Mivel ez egy Suzuki-Opel kooprodukció. Az igaz, hogy az Opel SZVSZ érdemben nem tudott a dologhoz hozzátenni, (pl nem kellettek a "jó" ecotech motorok a japcsiknak, viszont valami "stílusjegyet" csak fel kellett vonultatni. Sajnos ezt éppen a kezelőszerveknél tették. Opeles kapcsolók, bizgentyűk, meg az a butakürtös opelkormány.

Tényleg, Wagonka! Mit szólsz a lámpakapcsolókhoz, (belsővilágítás, fordítva működő ablaktörlő, ülés, stb) működési kúltúrájához. Át lehet szokni?
Miért van az, hogy az opelhez dupla áron adják ugyanazt a klímát?

Amúgy nyugi, 7 milkás hármas bömösben is tekergetni kell a hátsó ablakot.

Ami nekem nem tetszik, hogy jó kopogós benne minden műanyag, de persze ez nem ennek az autónak, hanem ennek a kategóriának sajátja. Lehet, hogy egy habosított műanyag gyártása akár ötezer forinttal is megdrágítaná a végtermék árát, és erre nincs fiztőképes kereslet :)

Azt már megtudtuk, hogy van klíma a gépedben. És még? Milyen felszereltség, szín, ár, mennyit alkudtál?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!