Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Mellesleg SZAGRA a leginkább a boldog békeidőkre emlékeztető benyát (mellesleg a legjobban teljesítőt is, mert 1 év után se rohadt meg) a szigetszentmiklósi LUKOIL-nál sikerült vennem .
Nem véletlen ám, hogy a Gyári úti OMV kúton vettem MINDKETTŐT ! Néha sírok a sok okostojás fejtegetésén, hogyaszongya VETTEM 100+ izét, és akkor aztán ... !!! Hát ... lóf...szt ! Már szerintem .
Kisgép szinten - ha nincs tuningolva - a nagyobb oktánszámú benzin nem igazán hoz plusszt.
Baja nem lesz, az is biztos.
Az OMV benzin viszont jobb a többitől. Akárcsak a gázolaja.
Menj a halásztelki Shell kútra, vegyél 2 liter gázolajat, egy másik kannába meg a miklósi Gyári úton az OMV kúton gázolajat.
Színre, SZAGRA! más. A Shell olyan savanyú szagú. Az OMV-s viszont akár benya, akár gázolaj tovább eláll, a gázolajtól pl csendesebb még a szaros II Golfom is.
Jut eszembe, csináltam egy kis próbát. Vettem OMV 95 és 100+ benyát. Kipróbáltam, mennyit megy egy tankkal a husi 545RX, de sajna SEMMI KÜLÖNBSÉG !!! Fogyasztásban sem, meg erőben, motor viselkedésében. Persze ez senkit ne tartson vissza a csodabenyák vásárlásában !!!
Van Vetyerok csónakmotorhoz több, mint 30 éves dugattyúgyűrűm, csapszegem, stb. Egy fia rozsda nincs rajta, tökéletes, feltéve, hogy a ruszki zsírt sikerül valamivel leszednem. :-)))))))))))
Azon gondolkodtam, kemény dolog ez az AROL, nem kéne lenézni. Ha előre láthatólag utoljára használom a gépet, és utána hosszú leállás jön verhetetlen ! Még a méltán híres ruszki zsír se véd úgy, mint ez. Csak gondold el, rozsdának esélye sincs !!!
Szerintem kicsit túltoljátok ezt a dolgot. :-)))))))))))
Ha ennyire aggályosak vagytok, használjátok el úgy, hogy időnként a rosszabbikból keveritek a keveréket. A rendkívül tiszta felületre ha netán mégis rakódna valami, a következő, jobb olajos adag le is szedné. Ha kánikulában jó olaj, hűvösebb időben meg a kicsit kevésbé jó, egészen biztosan nem történik semmi. Én pl elég régóta csak rész szintetikus olajat használok, az összes gépem köszöni, rendkívül jól érzi magát. Azért a "pirosstílből" a ló másik oldala elég gyorsan lezajlott. :-DDD
Gondolom nem okoz gondot de a gyengébb minőségű lerontja a jobbat. Az ultrát használnám a super megmaradhat vésztartaléknak.Én úgy álltam át ultrára,hogy megmaradt 4liter bontatlan LS +-om de nem bánom,egyszer még jó lesz valamire.
Tegnap végre fél óra kísérletezgetés után sikerült felraknom a T45x-et a bc 430-ra. Annyit kellett vele csinálnom hogy a felfogató közcsavart kivettem a Load&Go fejből és beraktam a T45x-be. Így pont passzolt a husi fej a bc 430-ra. Ma vittem vissza a másik vásárolt közcsavart a boltba és vettem husi XP-t. Még elhasználom a régi olajat aztán jön a husi. Remélem a fejjel nem fogom megjárni és sokáig jó lesz. A csapágyazott koppintó az tetszik nagyon :)
Nem ilyen dolog. Évekig használtam husi fejeket, nincs velük baj . Balázsnak valamiért peche van, nekem sose volt ilyen. Egyszerűen a Stihl sokkal vastagabb anyagból van, egyedül az orsó kopik.
AutoCut C 25-2 damilfej van,de az árus nagyon nem ajánlotta.1-2 óra használat után sokan visszavitték,hogy összesül,rossz anyagból van.Állítása szerint még a gyárilag 1 LE gépen is a sok gond miatt mindössze 1 évig adták evvel a gépeket,majd áttértek a C nélküli hagyományosan tölthetőre.Ami persze 50%-al drágább.
Pont az egyszerűbb tölthetőség miatt tetszett ez.
Tecomecből van még hasonló,sőt alu koppintóval,de arra sok panaszt olvastam a fórumon.
A HUsi T35-öt meg épp most nézem hogy járt a fórumtárs.
Szóval marad az eredeti kínai,amíg széjjel nem megy!
Nekem nem azzal volt a gondom,hogy túl bőkezűen adagolt,hanem az hogy (TÖBBSZÖR IS) bennmaradt a koppintó és egy gázfröccsre kidobta és miszlikbe aprította a kb 2 méternyi damilt. :)
És mindezt új állapotában. Összesen kb 2 üzemórával a háta mögött. Ráadásul még csak nem is poros,nem is sáros volt a terület.
A kék műanyag morzsalék meg eleve nem normális és nem odavaló...
És fontos hogy olyan damilt használjunk amelyik élesre kopik ,és nem bojt képződik ,vagy épp három -négyfelé hasad vágás közben ,pl Grasmister damilok !