Keresés

Részletes keresés

Deaf Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128056

Ma láttam Sl-en cca. 6 darab új vezérlőt egymás mögött, nem csoda, hogy nincs, ha mind kerítés. "Érdekes" ez az új felület.

 

Deaf

Előzmény: V63 026 (128051)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128055
Láttam ma a 100-ason egy olyan debreceni gyorsvonatot, ami tkp. egy hagyományos szolnoki inga volt, de a végére feltettek egy 19-05-ös Ap-t. Nem tudom, szokott-e ilyen lenni máskor is, de nagyokat néztem :-)
Előzmény: V63 026 (128051)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128054

Döbb.

Már sok mindent hallottam, láttam a MÁV-nál, de megdöbbentett amit irtál.

Igy már értem a javaslataidat.

Előzmény: kkalmi (128022)
VJancsi Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128053

Akár 5627-5618 párost is csinálhatna szombat-vasárnap egy ingaszerelvény

 

Akkor esetleg az a csoda is megtörténhetne, hogy mindenki le tudna ülni.

Előzmény: V63 026 (128051)
Btx 002 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128052
Köszönöm! :-)
Előzmény: _nyunyuka (128049)
V63 026 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128051
"miért nem forog be a Balatonra hétvégén egy-egy szolnoki posta-inga."

Mert Szolnokon nincs elég fémdrót, amiből kerítést építsenek. :(
Beforoghatna a 100-as vonalra is iskolaidőben vasárnap. Akár 5627-5618 párost is csinálhatna szombat-vasárnap egy ingaszerelvény, csak úgy hangulatjavítóként. Ha már van, akkor dolgozzon. Ha nem dolgozik, akkor meg ne sírjunk, hogy nincs elég személykocsi.
Tegnap is megcsodáltam a 2-3 vágányra való posta-Bhv-t. Kiskirályságról szól a történet, vagy csak elmeorvos kellene Sl-re? :(

MaZo


Előzmény: rm40 (127877)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128050
2143? ;-)
Előzmény: DGKUm (128048)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128049

Még jó, hogy a legnagyobb fölbontással fotóztam!

 

Szolnok!

Előzmény: Btx 002 (128040)
DGKUm Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128048
Alakul?!?
Előzmény: gyurmosz (128045)
DGKUm Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128047

...DGKUm-re fel kell készülnöm, hogy szombaton el tudjam viselni.

 

Le vagy sajnálva, a hűtőbe nem fért be a söröm, mert tele van túróval. Majd a Gézának adom, ő is szereti (és jobban megérdemli...)

Előzmény: THE GOD (128012)
amicus Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128046

Legfeljebb leminősítik 60-ra, de nem gáz

 

Na, ha az Isteni Gombóc ezt a mondatot meglátja, bekebelez téged a hosszú sárga kezeivel a nagy fekete szájába! :-)))))

 

Ne feledd, hogy Pécs környékén nem csak a mellékvonalakra történő kocsikiadással lesz gubanc, hanem a 40, 41 vonal személy- és gyors (bruhaha) vonatokéval is. Oda kell a 120-as kocsi, hogy legyen mit lefokozni 100-ra :-)

 

Hangulatjavításnak (?) egy kép megboldogult Apv 50 55 10-27 012-5 kocsiról, ő haláláig pécsi lakos volt. Utolsó fővizsgáját 1999.10.29-én kapta Szombathelyen, 2002. őszétől utolsó fél évét 80-as kocsiként szolgálta becsülettel végig, majd némi ácsorgás után idén április 21-én selejtezték. Ezt az öregkorában készült felvételt M41 2127 adományozta nekem:

 

 

10-27 012-5
Előzmény: attus germanicus (128042)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128045
ÖBB 2043?
Előzmény: DGKUm (128039)
DGKUm Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128044
A képernyőn a "Nem nyert" felirat látható.
Előzmény: Törölt nick (127956)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128043
Hát bizony, az valamiféle törzshely lehet.
Előzmény: Hernyofan (128037)
attus germanicus Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128042
Azért ezek csak kocsik, csak gurulniuk kell. Toldozzák-foltozzák, elfut az még húsz évet is, ha kell. Legfeljebb leminősítik 60-ra, de nem gáz, mert sok vonalon úgyse lehet gyorsabban vontatni (akkora szerintem már sok mai 80-as vonal is 60-as lesz). az MD-nél sem a mellékkocsikkal van gond elsősorban, hanem a motorossal.
Előzmény: amicus (128028)
DGKUm Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128041
A képernyőn "Nem nyert" felirat látható.
Előzmény: rg7 (127950)
Btx 002 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128040
"Azmot 254"

Ez bizony balassagyarmati. Üres a főműhely helye c. rovat.

Egyébként a vésztői Bz-kkel kapcsolatban csupa pozitív tapasztalataim voltak.
Előzmény: _nyunyuka (128034)
DGKUm Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128039

Tudom gyenge tipp, M41 motorja.

 

A képernyőn "Nem nyert" felirat látható.

 

Könnyítésül a vezetőállás:

Belül
Előzmény: M40 120 (127940)
V43 2376 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128038

"Fehérváron nem ottani Csörgőt kaptunk, hanem M62 260 akadt a vonatunk 8 maradék kocsijára."

 

Nem baj,csak jobban örültem,hogy Szergejjel fotózhatom...:-))

 

http://kep.tar.hu/v43-2376/index.phtml?aid=27658274&pid=5493976

Előzmény: marslakó (128010)
Hernyofan Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128037
Ott vannak a graffitisek a peronon??? Há toborzok egy hadsereget.... :)
Előzmény: gyurmosz (128033)
Hernyofan Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128036

Nem írták oda, hogy hol készült. Amúgy könnyebben el tudom képzelni, hogy itt, Pesten pingálták ki, mint Szentes környékén...

Üdv.: G.B.

V63 026 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128035
Mai 6106 egész érdekes volt, Szolnokra V43 1088 és 1091 vontatással jött, mindkét gép szedője fent volt. Az egyik állítólag 1 motoros, és így 11 kocsihoz kevés lenne... Szolnokon a 4 makói kocsival együtt V43 1088-at is levették, 1091 döcögött tovább a maradékkal, Db.-ig +10'. Tegnap a szokásos 6103 és 623 között szlalomozó Gigantos Eas-szerelvényt Ni. csak 6103 után tudta kiküldeni, nem jött össze a trükk, 623 Téglás-Hajdúhadház közt 40 körül döcögött, míg a V63 029 vontatta kígyót félretették. A késést különben nem sikerült ledolgozni Sl.-ig sem, ott +5'. Debrecenben a kerítésbe M44 106 mellé M44 075 is bekerül, 5 MD, és 4 Dacia mellé. :( MaZo
_nyunyuka Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128034

Ahhoz a szép mellékkocsihoz van motorkocsi is! :-)))

 

Bzmot  Azmot 254 belső tere:

 

 

Romhány, 2004. 06.18., Bzmot 254
Előzmény: Btx 002 (128024)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128033
A Nyugatiban, oldalt, a tárolónál. A Westend melletti vágányokhoz tartozó fejperonon egyébként szinte mindig megtalálhatóak az urak...
Előzmény: Btx 002 (128031)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128032
Próbálkoztak már azokkal is...
Előzmény: Hernyofan (128029)
Btx 002 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128031
"Lehet, hogy ez csak nekem új, most bukkantam rá a mercurion." Azt nem írták, hol készült a kép? Szentes?
Előzmény: Hernyofan (128029)
1047 001-1 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128030
Tapéták frissitve
Hernyofan Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128029

Lehet, hogy ez csak nekem új, most bukkantam rá a mercurion. Zsír új gép, és összefújták. A hernyókat ma már "hagyomány alapján" pingálják, összefújtak egy selyemhernyót is, most ezt az uzsgyit... Kezdek félni, hogy a következő egy Bombardier bhv szerelvény, vagy egy Desiro lesz.

 

firka
amicus Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128028

Egy a baj ezekkel a fránya Bhv-kkel:

a 20-07-es sorozat 1965-72 között épültek, 1983-92 között voltak főjavításon, a 20-27-eseknél a két időszak 1963-70 illetve 1977-80. Tehát semmivel sem fiatalabbak, mint az MD-kocsik, sőt. Komoly, a "postásításhoz" hasonló főjavítás nélkül már nem sokáig (szvsz 5-8 év) muzsikálnak.

Szóval sokáig hihettük, hogy a Bhv mindig mindenre jó, majd most jön az az idő, hogy pofára kell esnünk.

Előzmény: attus germanicus (128027)
attus germanicus Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128027

Minél sürgősebben meg kéne vásárolni a szükséges számú elővárosi villany-motorvonatot, akkor elég sok Bhv is V43 felszabadulna a környékről (a régi, 20-07, 20-27 kocsikra gondolok persze, nem a 20-05-ösökre). Az MD-k helyre pedig dízel-motorvonatot, sokat. Ha ez nem érhető el belátható időn belül (max. 5 év), akkor a vonalbezárások sora nem vitatéma lesz, hanem elkerülhetetlen kényszer. És nem csak olyan vonalakon, amikkel kapcsolatosan a leg-mániákusabbak kivételével szinte teljes az egyetértés a bezárást illetőleg.

Előzmény: amicus (128023)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!