Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gga Creative Commons License 2004.05.26 0 0 347
Szia!
Nagyon +köszönöm a felajánlásodat! Még annyit hogy a programot meg az odb kábelt meg lehet venni valahol ocssóért:)? vagy le lehet tölteni a netről a progit a kábelt meg meg lehet építeni?

Üdv:
gga

Előzmény: BXTurboD (346)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.26 0 0 346
Szia gga,

ismerösöm nincs. En be tudnam allitani, csak sajnos legközelebb augusztusban meyek haza Magyarorszagra. Ha akkor megfelel...

Zsolt

Előzmény: gga (345)
gga Creative Commons License 2004.05.26 0 0 345
kösz a segítséget, nincs ismerősöd aki ezt beállítja nekem?

gga

Előzmény: BXTurboD (344)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.26 0 0 344
Szia gga,

>Olyan 1xű kérdésem lenne hogy a központi zár zárása 20km/h felett funkciót meg lehet tanítani a VAG-COM -al?

Regisztralt valtozattal igen. A 46-os Central Convience modulban az Adaptation gombbal a 3-as és 4-es csatorna 1-esre allitasaval lehet beallitani a 20 km/h-nal történö bezarast, illetve a gyujtaskulcs kihuzasara valo kinyitast.

Zsolt

Előzmény: gga (342)
Mike_TDi Creative Commons License 2004.05.26 0 0 343
Sziasztok!

Most 1 olyan kérdésem lenne Hozzátok, hogy teszteltem a kocsimat (Golf3 TDi, 1Z) és van egy olyan blokkinfo, hogy Injection Timing. Ennek van egy Specified és egy Actual része, és ez nálam eltér. Akkor ez most azt jelenti, hogy előtöltésállításra kell vinnem?

A válaszokat előre is köszi, Mike

gga Creative Commons License 2004.05.26 0 0 342
Sziasztok!

Olyan 1xű kérdésem lenne hogy a központi zár zárása 20km/h felett funkciót meg lehet tanítani a VAG-COM -al?
Skoda Octavia az alany

shanghay Creative Commons License 2004.05.24 0 0 341
Sziasztok.

Nekem a Login kodok,eljárásokról kulcskodolásrol,tuningokrol...kellene valami leirás.

Szivesen segitek a szervizcsatlakozok elhelyezkedéséröl bármelyik tipusnál.

Köszi

shanghay

OT_ Creative Commons License 2004.05.23 0 0 340
Sziasztok!

Nem tud véletlenül valamelyikötök vmilyen formában kisegíteni egy leírással? Elektronikus formában v elküldené a leírást én beszkennelném v lefénymásolnám és visszaküldeném v a neten vhol egy oldalt ahonnan le lehet tölteni.
Előre is köszi a segítséget.

mgy Creative Commons License 2004.05.18 0 0 339
Értettem én akkor is, mikor a levélben írtad... :-)
A dolgozós gépemen nem találok, otthon este megnézem. Nem nagyon szoktam az ilyesmit letörölni, csak épp elpakolom...
Előzmény: BXTurboD (338)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.18 0 0 338
mgy,

Vannak neked régebbi méréseid, amelyeken pl. harmasban lathato mind a turbonyomas, mind az azt vezérlö szelep (N75) adatai? Ha igen, el tudnad nekem mail-ben küldeni? Köszi.

Zsolt

Előzmény: mgy (330)
mgy Creative Commons License 2004.05.18 0 0 337
akkor leírhatnád, pontosan hol... :-)))
Előzmény: Mike_TDi (335)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.18 0 0 336
OT_,

Octavian.

Zsolt

Előzmény: OT_ (334)
Mike_TDi Creative Commons License 2004.05.18 0 0 335
mgy
Köszi, megvan!
Előzmény: mgy (330)
OT_ Creative Commons License 2004.05.18 0 0 334
köszi
én is ezt nézegettem, mert egyszerű
milyen autón próbáltad?
Előzmény: BXTurboD (333)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.18 0 0 333
OT_,

A 303-as hozzaszolasban irtam egy kis osszefoglalot az ismereteimböl, link is van a kabelhez, amit megépitettem és müködik.

Zsolt

Előzmény: OT_ (332)
OT_ Creative Commons License 2004.05.18 0 0 332
Helló!

Nemrég vettem egy 2000es 1.9PDTDI Passatot és ehhez szeretnék kábelt készíteni. Melyiket érdemes megcsinálni?

BXTurboD Creative Commons License 2004.05.18 0 0 331
Szia mgy,

Ok, ha fel tudod rakni akkor rakd és atbeszéljük.

Koszi,

Zsolt

Előzmény: mgy (330)
mgy Creative Commons License 2004.05.18 0 0 330
Zsolt,
megkaptam a leveled, de nem nagyon tudok vele mit kezdeni. Ha gondolod megcsinálom belőle a grafikonokat s felteszem ide, majd együtt jól megszakértjük.

shanghay,
milyen doksira gondolsz? A weboldalukon ott van egy online manual a progiról.

Mike_TDi,
úgy emlékszem baloldalt térdmagasságban, a kis rekesz felett. Kérdezd meg az orrmotor topikban, vagy a supergamezes fórumban.

Mike_TDi Creative Commons License 2004.05.18 0 0 329
Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy a Fabia-nak hova van eldugva a szervizcsatlakozója??

Üdv. és Köszi:
Mike

shanghay Creative Commons License 2004.05.16 0 0 328
Sziasztok.

Tudna valaki nekem segiteni, hogy Vag Comhoz valami leirást hol találok?

Elöre is kössz.

Hörbi Creative Commons License 2004.05.14 0 0 327
Köszi!
Előzmény: BXTurboD (321)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.14 0 0 326
Mgy,

Amikor tegnap elküldtem neked az Excel-fileokat, eszembe jutott valami. Mégpedig az, hogy 4-esben és 5-ösben is az N75-ös (a feltöltésvezérlö) szelep csak kb. 60 %-ra nyilik ki. Ekkor minden jol müködik, nincs tultöltés. Viszont kettesben és harmasban gyakorlatilag teljesen kinyilik (94%). Ezekben a fokozatokban tapasztalhato a tultöltés. Nem lehet, hogy valahol itt van a kutya elasva?
Megnéztem Baliszoft abrajat (kicsit lejjebb a topikban), amelyiken a turbonyomas és az N75-ös szelep müködése lathato. Az ö abrajan is kb. 60%-on all az N75-ös szelep a teljes gyorsitaskor. Ugyanakkor sajnos nem tudom, melyik sebességfokozatban készült a mérés.
A Te abradat is néztem, de abban sajnos nincs benne az N75-ös szelep görbéje. Meg van neked a mérési file? Abban talan benne van, csak nem raktad bele az abraba, nem? Vagy ha nem, nem tudnad a hétvégén lemérni, hogyan viselkedik harmasban?

Udv,

Zsolt

Előzmény: mgy (324)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.13 0 0 325
Mgy,

mail ment (3 is) a mérési fajlokkal és magyarazatokkal.

Zsolt

Előzmény: mgy (324)
mgy Creative Commons License 2004.05.13 0 0 324
Az fura... elküldenéd? Ha gondolod belinkelem, együtt jól megnézzük.
Előzmény: BXTurboD (323)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.13 0 0 323
Szia mgy,

igen, természetesen a 2.5 bar az az abszolut nyomas és nem a szivocsöben uralkodo tulnyomas. A tulnyomas az én esetemben 1.5 bar. Es nem tullövésröl van szo, hanem konstans nyomasrol, amikor padlogazzal gyorsitok harmasban. Ha akarod, elküldhetem a generalt excel-filet, belinkelni sajnos nem tudom (ahhoz tarterulet kellene, nem?).

Udv,

Zsolt

Előzmény: mgy (322)
mgy Creative Commons License 2004.05.13 0 0 322
Zsolt,
ne felejtsd el kivonni a MAP-ból az atmoszférikus nyomást (~1bar)! Széria kocsiban a 2.5 durva lenne.
Nem rég linkeltem egy mérésről készült grafikont, látszik rajta, hogy váltások után (amikor padlógázt kap) túllő az előírt nyomáson (1 bar helyett felugrik 1.3-ra) de azonnal visszavesz, és kitartja az 1-et.
Előzmény: BXTurboD (321)
BXTurboD Creative Commons License 2004.05.13 0 0 321
Sziasztok,

képet nem tudok berakni (nem tudom hogy kell), de itt van egy link, ahol latszik:

http://forums.tdiclub.com/showflat.php?Cat=&Number=702778&page=8&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

A képen középen latszik a turbo kipufogo felöli oldala (rozsaszinu), a kép jobb oldalan a szivooldal (fémszinü). A kettö között van egy függöleges karocska. Na erröl beszélek.

Mgy,

köszi a helyesbitést, ezek szerint a korom rakodik le és akkor tényleg logikus, hogy azt javasoljak, hogy nem szabad tulsagosan kimélni a kocsit. Kicsit durva a példa, de a lényeg az ez: emlékszem hogy fiatal koromban olajkalyhaval fütöttünk és amikor csak kis fokozaton ment 1-2 nap alatt annyi korom képzödött hogy a 10 cm-es füstcsövet eltömte. Ha viszont jol megjarattuk, akkor tiszta maradt a kémény (tökéletes égés).

Még valami: A tegnap reggeli megmozgatas utan este ujra teszteltem a kocsit VAG-COMmal és lattam, hogy a nyomas sajnos tovabbra is tul nagy, vagyis 2.5 bar körül van masodikban és harmadikban padlogazas gyorsitaskor :-(
Persze tudom mit nyavajgok, amikor masok épp azon ügyködnek, hogy hogyan tudnanak a turbojukbol nagyobb nyomast kihozni, hogy kicsit megtuningoljak a gépet :-)

Udv,

Zsolt

Előzmény: Hörbi (319)
TTR Creative Commons License 2004.05.12 0 0 320
Bocsesz, régen jártam erre. Szóval az én pucér csatim is onnét jött, azóta sincs burkolata. A kapcsolás aminek a linkjét lentebb beraktam kb másodpercenként 3 mintát tud venni. Az optós nekem kb másodpercenként 1 mintát tud. Azt még nem próbáltam ki, hogy ez a kapcsolás a legújabb programmal megy-e. Filléres alkatrészekből van, csak a Max232 került talán 500 Ft-ba. A DC/DC konvertert egy másik barkácsoló emberkétől kaptam, nem tudom az árát, amerre én szoktam vásárolni ott éppen nem volt, neki meg maradt valami másból. De nem hiszem, hogy drága volt, nem úgy adta. Pár doboz cigaretta árából kijön az egész, (boccs, nálam ez a mérce, a nem számít és a meggondolom kiadások között, ez is a bagózás egy káros hatása...)
Előzmény: mgy (301)
Hörbi Creative Commons License 2004.05.12 0 0 319
Nem tudsz egy fotót benyomni arról a karról? Nem vagyok otthon a témában! :o(
Előzmény: BXTurboD (315)
mgy Creative Commons License 2004.05.12 0 0 318
akkor én is benéztem, mert én meg a szívóoldalra gondoltam. A soot az korom. Az meg meglehet, hogy van... :)
Előzmény: BXTurboD (317)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!