Keresés

Részletes keresés

Váci Creative Commons License 2003.08.21 0 0 2121
Jövőre is a Túrista Magazin égisze alatt lesz a program?
Előzmény: nyomdász (2114)
Krtek Creative Commons License 2003.08.20 0 0 2120
Szvsz. aligha, mert ott jóval a "Bz-Mizéria" előtt sem volt már jegykiadás.
Előzmény: M41 2127 (2119)
M41 2127 Creative Commons License 2003.08.20 0 0 2119
Hartán vagy Dunapatajon nem fog visszaállni a jegykiadás?
Előzmény: Krtek (2118)
Krtek Creative Commons License 2003.08.20 0 0 2118
Jó hír:

Több, mint hét hónapos szünet után, 2003.08.25-én 0 órától megindul Kunszentmiklós-Tass - Dunapataj között a vasúti személyforgalom. Visszatérnek a Bz-k!!!

Krtek Creative Commons License 2003.08.20 0 0 2117
Ezekért és az ennél is durvább dolgokért nevezik a vonalat egyszerűen csak Kambodzsának.

Lajosmizse-Felsőlajos-Táborfalva 9 km, de végig mindenfelé szemét van. Nemcsak úgy, mint a magyar átlag, hogy a falu közeledtét szemétdomb jelzi egy túrán, hanem teljes hosszban. Azonkívül a települések belterülete sem panaszkodhat. És az országban szinte egyedülikén itt nőnek a zacskófák, amelyek nejlonzacskót hoznak termésként... Én júniusban Kecskemétről erre jöttem haza és mondhatom, hogy a helyzet a 10 évvel ezelőttihez képest sokat romlott. Legközelebb 2013-ban megyek arra, 10 évenként (szociológiai felmérés gyanánt) bőven elég...

Előzmény: mestska (2111)
M41 2127 Creative Commons License 2003.08.20 0 0 2116
:-))))))))))))))))
Előzmény: nyomdász (2114)
V43 1177 Creative Commons License 2003.08.20 0 0 2115
"Ha úgy gondoljátok, május egyik szombatját tegyétek szabaddá.
Gondolom a többit nem kell leírni..."

Fogalmam sincs mi lehet??? :-))))
Semmi nem jut eszembe, hmmmm :-)))))
Az idén volt valami?? :-)))))

Ott leszünk..... ;-)

Előzmény: nyomdász (2114)
nyomdász Creative Commons License 2003.08.20 0 0 2114
Program tavaszra:
Ha úgy gondoljátok, május egyik szombatját tegyétek szabaddá.
Gondolom a többit nem kell leírni...

-nyomdász-

M62 187 Creative Commons License 2003.08.19 0 0 2113
Érdekessége volt viszont a Solt-Dunaföldvárnak, hogy nem tudom honnan kezdték szelvényezni:

Ezer bocs, hogy csak most olvasgattam errefelé...
Nem tudom, hol vannak most azok az anyagok, amikből idézhetnék, ezért csak fejből irogatok:
A Solt–Dunaföldvár táv kb. 13 km (ha jól emlékszem). Ellenben a vonal díjszabási távolsága az átadáskor 33 km volt. Ez amolyan hídvám-szerűség lehetett, vagyis +20 km-t hozzáadtak a földrajzi távolsághoz.
A fura szelvényezés oka azonban az lehet, amit egy öreg dunaföldvári pályamester is mesélt, hogy a Fülöpszállás–Solt vonalat elkezdték építeni, az alépítmény több szakaszon is készen volt, sőt elkészült a szelvényezés is. Valószínűleg ennek folytatása a Solt–Dunaföldvár szelvényezés...

Előzmény: Krtek (1683)
M41 2127 Creative Commons License 2003.08.19 0 0 2112
"a 100%-os kihasználtsághoz ilyenkor talánmég egy Bz is elég lenne"

A Kisszénás-Kondoros vonalon mondjuk egy kétszemélyes kézihajtánnyal lehetne csak elérni a 100%-os kihasználtságot. Ha én és v peti nem vagyunk ott aznap, akkor csak a kaller és a vezető tartózkodott volna a Bz-ben...

Talán iskoliaidőben valamivel jobb a helyzet, de akkor is...

Előzmény: mestska (2111)
mestska Creative Commons License 2003.08.19 0 0 2111
Tegnap a 142-es vonalon voltam, Örkényig mentem. A szerelvények kihasználtsága a napközbeni vonatoknál nagyon gyér, a 100%-os kihasználtsághoz ilyenkor talánmég egy Bz is elég lenne, de max egy Bz pár.
A sebességet inkább nem kommentálom, ahogy a kitűrt, piszkos ingű elhanyagolt kalauzt se. (nem azért, de erre nincs szabályzat a mávnál?)
A vonaton Dabas után végigrohangáló roma csoportok szintén nem az egyszeri utas biztonságérzetétt növelik. Egy nénike meg is jegyezte, hogy megtámadják az egyedül utazókat, nem egyszer előfordult már.

Az eseti, 6 előtt induló vonat azonban tele volt, azt sajnos nem tudom meddig.

V43 1177 Creative Commons License 2003.08.19 0 0 2110
"hogy a Körmend-Zalalövő vonalon vonatpók járnak, holott Körmenden egy Bz szerelvény elég sokáig pihen"

Annyit még az elöz?höz, mielött a Körmend-Zalalöv? a GYSEV kezébe kerülne, még meg kell szereznie a Szombathely-Körmendet....

Gondolom ott sem megy minden egyik napról a másikra, ezért a késlekedés...

Előzmény: Dash 9 (2108)
V43 1177 Creative Commons License 2003.08.19 0 0 2109
Jó Reggelt!

"hogy az első tervek között ezen a vonalon tervezték a hodosi csatlakozást..."

... a második tervek szerint pedig a GYSEV megfogja szerezni vagy már majdnem az ?vé. Utána kap egy jó kis felújítást és a GYSEV már ki is jutott az Adriára...

Szerény véleményem szerint e vonal meg fog menekülni, a MÁV már nem akar pénzt belefektetni, lehet ezért nem is járat már rajta semmit...

Előzmény: Dash 9 (2108)
Dash 9 Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2108
Sziasztok!

Múlt hétvégén jártam Körmenden is (átéltem a földrengést is, nem én okoztam), és szomorúan tapasztaltam, hogy a Körmend-Zalalövő vonalon vonatpók járnak, holott Körmenden egy Bz szerelvény elég sokáig pihen. Tehát Bz hiányra nem lehet fogni. Ha bele gondolok, hogy az első tervek között ezen a vonalon tervezték a hodosi csatlakozást...

M41 2127 Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2107
Csak annyit mondott, hogy enyhén szólva is nem látja rózsásnak a helyzetet... A hangjából is az érződött, hogy ott már menetrendszerinti vonat nemigen fog járni... :-(

De azért reménykedni még lehet...

Előzmény: V43 1177 (2105)
division by zero Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2106
Ahhoz képest, hogy április végére igérték anno az összes Bz megjavítását...
Szóval ez úgy ideiglenes mint ahogy az nálunk szokásban van az elmúlt pár évtízedben...
Előzmény: V43 1177 (2105)
V43 1177 Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2105
"A forgalmista azt mondta, hogy vonatpótló buszok járnak a vonalon."

Nem tudod véletlenül, akarom mondani nem kérdezted meg véglegesen-e vagy csak ideiglenesen??

Előzmény: M41 2127 (2102)
division by zero Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2104
Előzmény: Mustársárga Porrongy (2103)
Mustársárga Porrongy Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2103
Szilvásváradi kisvonat jár hétközben is?
M41 2127 Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2102
"E három állomáson semmiféle nyoma vasúti forgalomnak."

Én 2.-án (szombat) voltam solton. Volt szolgálat és jegykiadás is (vettem néhány kéregjegyet is).

A forgalmista azt mondta, hogy vonatpótló buszok járnak a vonalon.

Előzmény: V43 1177 (2101)
V43 1177 Creative Commons License 2003.08.18 0 0 2101
Sziasztok!
Az elmúlt hétvégén szabadságomat töltvén lementem kispárommal a Szelidi-tóra. Hazafelé megnéztük Dunapataj vasútállomását. A vágányok teljesen benőve gyommal, még egy teherkocsi sincs az állomáson, teljesen elhagyatott képet mutatott. Visszafelé benéztem még Harta és Solt állomásokra is. Hartán a vasútállomás épülete a 80-as évek építkezési hagyománya szerint fehér kőporral pucolva, ajtók ablakok sötétbarna Xyladekorral mázolva egyébként mint lakás funkcionál. Solt állomása is teljesen kihalt. E három állomáson semmiféle nyoma vasúti forgalomnak. Solt állomáson csak a dunaföldvári felszedett vágányok sínjei árválkodnak....

A menetrend szerint még van forgalom e vonalon, de a valóság egészen mást mutat...
Van valakinek infója e vonal vasúti forgalmáról?

(A dunaföldvári vonalat már teljesen benőtték a növények, a kis duna hídon a hidat lezáró ajtó rács ugy néz ki mintha évek óta ott lenne. Az alépítményt most próbálják elpucolni Solt és Dunapataj közötti vasúti-közúti kereszteződésben, de az átjáró még megvan..)

mavesz Creative Commons License 2003.08.15 0 0 2100
Köszi akkor majd várom.Igen 143-as vonalHháza-Kerekegyháza azt már elmentettem régebbi is jo lenne,+még a 140,142-es vonalról!kösz
Előzmény: gumidani (2099)
gumidani Creative Commons License 2003.08.15 0 0 2099
Pár nap türelmet kérek, mert "sofort" letöröltem, így újra kell szkennelni.
Akkor már megkérdem, hogy a 143 alatt melyiket értetted? Ugyanis az már első alkalommal feltettem a képtárba.
Előzmény: mavesz (2098)
mavesz Creative Commons License 2003.08.15 0 0 2098
Köszi!meg tennéd hogy mégegyszer elküldöd?véletlen sikerült letörölni.előre is köszönet:mavesz
Előzmény: gumidani (2097)
gumidani Creative Commons License 2003.08.13 0 0 2097
1963/64
Rövidesen küldöm.
Előzmény: mavesz (2096)
mavesz Creative Commons License 2003.08.08 0 0 2096
Millió köszönet!
azt még meg tudnád mondani mikori kiadás?
és esetleg még van birtokodban 140,142,143-as menetrend?nagyon érdekelnének persze csak a fotójuk.nos?
ezért is milló köszönet!már elemzem,miért kellett eme vonalat megszüntetni...
8km-re lakom Hetényegyházától esetleg érdekelnének róla titeket képek a vonal mardványairól?Szarkás,Kerekegyháza,Hetényegyháza alsónál még meg vannak az épületek,a nyomvonal 1 részén a Kerekegyháza-Hetényegyháza műút halad,máshol földút.
zavarok Creative Commons License 2003.08.04 0 0 2095
"Azt miért nem mondod,hogy az átlagsebesség megközelítőleg 32km/h?" - nem tartottam fontosnak kiszámolni. Már csak azért sem, mert az autóbuszok menetidejét a jelenleg érvényes menetrendből vettem, a vonatok menetideje pedig egy 25-30 évvel ezelőtti menetrendből származik

"Így természetesen az autó a legelőnyösebb utazási eszköz.Második helyen még mindig a busz marad,mert valljuk be kényelmesebb és általában nem kell annyit gyalogolni a felszállóhelyig" - miután a vonalon 1979. május 26-án megszűnt a forgalom ... A magam részéről viszont a vonatot (sokkal) kényelmesebbnek tartom, mint az autóbuszt

Előzmény: kristoof (2091)
v_peti Creative Commons License 2003.08.04 0 0 2094
Második helyen még mindig a busz marad,mert valljuk be kényelmesebb.
A vonalon ma valószínűleg csíkos Bz közlekedne, vagy (mivel GYSEV-es vonal volt) Bh-s kocsi.
Mindkettő jóval kényelmesebb az átlag helyközi járatoknál, és még a biciklit is felrakhatom rá, ha megyek horgászni a Rába-partra vgay túrázni.

Előzmény: kristoof (2091)
gumidani Creative Commons License 2003.08.04 0 0 2093
Szállunk rendelkezésére...
http://kep.tar.hu/gumidani/images/pic2936156.jpg
Előzmény: mavesz (2090)
roosevelt Creative Commons License 2003.08.03 0 0 2092

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!