Amúgy nem értem ezt a nagy problémát a 6108 Bp-Szolnok nyári szüneteltetésével. Amikor 18:25-kor a Keletiből ott a Tisza.
Kedves drága, annyi a bajom a Tiszával, hogy a változatos menetrendszerkesztésnek köszönhetően úticélomon, Törökszentmiklóson nem áll meg... Mert ugye az csak falucska mondjuk Kisújszálláshoz képest, és akinek a lakói imádják azt, hogy egyik menetrendi évben megáll náluk a Tisza, máskor meg nem...
(gyk. Törökszentmiklóson többen laknak, mint a Szolnok - Debrecen közti bármely településen, ráadásul az utasforgalma se olyan rossz - a távolsági se.)
Másrészt annyi a bajom a fürdős vonattal, hogy pénteki utazásomkor, mikor megrökönyödve tapasztaltam, hogy nincs 6-os vonat, kénytelen voltam felpréselni magam rá. Kicsinykét zsúfolt volt...
(mondjuk ugyanez igaz volt a szombat délelőtti Budapest-Debrecen/Debrecen-Budapest között közlekedő vonatokra is)
nem lett roszabb az eljutás, sőt még jobb is, mert Ferencben és Kelenföldön bőven van alternatíva Pesten belüli átszállásra
Kívánom, hogy téged mindig Ferencvárosra vigyen a vonat, hogy onnan még jó sokat zötyöghess a helyi járatokon.
Képzeld, az utasok 95%-a azt szereti, ha a belvárosba viszi őket a vonat, és nem a rozsdaövezetben kell leszállni.
***
Ja, és közben az is eszembe jutott, hogy ma délelőtt a Keletiben 20-25 perces sorok voltak, +a jegyautomaták vagy nem működtek, vagy elnyelték az érméket. De ezt már csak úgy mondom, hisz ez mindennapos eset.. Nem is értem, hogy kívánhatok mást..
Nem közcélú telefon van kitéve, hanem vasúti belső hálózatra kapcsolt telefon, így arról nehezen tudsz nemzetközi telefonhálózathoz tartozó ismerőst hívni. :-)
Állomási (torzított) helyszínrajzokat keresek. Nem tud valaki segíteni ebbe? Ezen a hatalmas hálón mely oldalakon találhatok ilyeneket? Magyarországi állomások érdekelnek elsösorban.
Király, akkor oda megyek bájcsevegni! :))) Szerzek egy kis meglepetést az egyik nemzetközi mobil távközlési vállalat szolgáltatásait élvező (vagy szenvedő) ismerősömnek, és felhívom, hogy kapjon 600 Ft-ot... :))
Az új expresszvonat =lepukkant sebesvonat + helyjegy.
Csak a pénz/bevétel számít , szolgáltatás nuku. Jók ezek a menedzserek, kiváncsi vagyok azokért a koszos vasútikocsi WC-k használatért, mikor kérnek pénzt.
Nem fázol rá, mehetsz nyugodtan. A MÁV által üzemeltetett vonatpótló autóbuszra a MÁV díjszabása érvényes. Iktasd be nyugodtan a menetvonalba. A lovasberényi túrán megismert offtopik hardcore kéregjegygyűjtő srác vett nekem idén Tamásiban teljesárú 140km-es jegyet, pedig mióta gumivasút a 49-es? :-))))
kábel körül a szokás gumi helyett valami erősebb anyag.
Olyanra gondolsz, mint amilyen pl. a Tescokban vagyy a Media Marktoknál van a zenehallgató ketyeréknél (CD-lejátszóknál)?
Az eddigi tapasztalataim szerint az 5 ember közül nincs mindenkinek folyamatosan munkája
Tehát extra felügyeleti pótlékért adjuk ki a büfésnéninek, hogy ha épp' nincs kuncsaftja, fusson leváltani a felügyeletben a takarítónénit, aki a vonat ijesztően nagy sebességétől és az internet nyújtotta élvezettől odapiszkító háziasítatlan utas szennyét söprögeti, aki (mármint a takarítónéni) pedig az éppen a 10 perc rádióhallgatásért 20 000 Ft-ot fizetni nem akaró utast leszállítással fenyegető jegyvizsgálót váltotta le? :))))))) Elég abszurd elképzelés! :)
Debrecenin az esetek többségében van ennyi.
Legközelebb esküszöm megkeresem a takarítónénit. Nem szokták álcázni magukat? :)
El is felejtettem a lényeget, tegnap elkészűltek a múlt hétvégi Szarvaskő/Balatonakarattya alagúttúra képek, 800 X 600-as felbontásban, modemmel tettem fel őket.
Csak nappal lesz a vágányzár és nem lesznek jelentős változások. Korábban fog indulniSzolnokról Hatvanba a 12.15-kor induló 5715 sz. vonat, 12,05-kor, a 3325 sz. vonat pedig 13.10 helyett 13.00-kor indul Budapest Keleti pu.-ra.
Néhány páros vonat fog Újszászon várni nappal és ezért később érkezik Szolnokra 5-10 perccel.
A részleteket az állomásokon elhelyezett Hirdetmények is tartalkmazzák.
Nekem múlt vasárnap a 16907-el az volt a tapasztalatom, hogy teljesen üres volt, pedig 8 kocsiból még gyerekeknek foglalás is volt rajta.
De ezt írtam, hogy hol vannak a Balatoni heringes vonatok, mert én csak üres vonatokkal találkoztam vasárnap, pedig az idő igazi kánikulai volt már, és a 71-es út és BAH csomópont este teljesen be volt állva.
"Amúgy nem értem ezt a nagy problémát a 6108 Bp-Szolnok nyári szüneteltetésével. "
Nincs vele nagy baj, csak a fürdős vonatok általában heringeskonzervek, és menetrendszerűségük változatos.
Ha a keszthelyi pontos lenne, akkor nincs gond.
(Esetleg az gyanús, hogy 6108 utasai hogy férnek el az amúgy is zsúfoltan mászkáló fürdősekre.)
Sajnos nem így, hanem a SZESZA leírja, hogy "alkalmas vonattal kérem továbbítani"...
Csak mit kellene alkalmas vonatnak tekinteni, és mi lesz egy szerelvénnyel, ha a forgalom szerint nincs "alkalmas vonat" ?
Természetesen, ha a pályahasználati és kapacitáselosztási rendszer tényleg elkezd működni, akkor nem lesz ennyire egyszerű, de szerintem addig még nagyon sok "alkalmas vonat" közlekedik a hálózaton...
A tapolcai fürdős (16906) viszont Kökin +20 perc volt kiírva. A 2738-at Üllőn 20:05-kor előzte meg, így kb 15 percet késett. Viszont a szegedi fürdő (17506) még sehol nem volt.
Amúgy nem értem ezt a nagy problémát a 6108 Bp-Szolnok nyári szüneteltetésével. Amikor 18:25-kor a Keletiből ott a Tisza.
Valamint Kökiről (metróval elérhető) a 18:38-as keszthelyi 16806, és még nyáron 19:38-kor is van Nyíregyre vonat Kökiről a 16906. Ezekre pedig Kelenföldön és Ferencben is fel lehet szállni.
Reggel meg a 16907 miatt nincs Nyugatiba vonat, nem lett roszabb az eljutás, sőt még jobb is, mert Ferencben és Kelenföldön bőven van alternatíva Pesten belüli átszállásra.
Amúgy én még a 6007-et is kivettem volna nyárra, ott van helyette a 16807, inkább arra tettem volna még rá a kocsikat, így egy géppel kevesebb lenne használva.
"Én ugyanis nem hagynám ki azt a sebesek nem lesznek ex-ek c. vonalat...:) "
Debreceni hangosbemondás: "Zagyva expresszvonat indul Budapest-Nyugati pályaudvarra. A vonat Szolnokig Pusztaszakállas és Barta kivételével minden állomáson megáll..."
Ez tényleg érdekes lesz. :)
(De akkor a kocsiprobléma még függőben maradt! A 20-35 az nem Ex-szint...)
A sebesek nem lesznek expresszek, mert azért Ebesen meg kell állni. (Na, komolyra fordítva, Karcag, Abony, stb. miatt) Tehát ha igaz (=majd ha 3 napja megtörtént) akkor új vonat. De ugyan miből? Ez tényleg érdekes...
Hát még az lesz az, amikor szembesültök vele!!:))) Én ugyanis nem hagynám ki azt a sebesek nem lesznek ex-ek c. vonalat...:)
" mert ugye a másodpercre pontos, férőhely kapacitással még bőven rendelkező, balatoni vonat vele párhuzamosan megy..."
Milyen igaz. :)
A kesztehlyi fürdősön tavaly különben KöKi-től a folyosón mindig volt hely...
KöKi-n a 20' állás gyanús volt papíron, amikor kitalálták, de amikor utaztam ezzel a vonattal többször is, akkor rájöttem, hogy elengedhetetlen...
Az IC-k a jelen koncepció a Keletibe mennek.
A sebesek nem lesznek expresszek, mert azért Ebesen meg kell állni. (Na, komolyra fordítva, Karcag, Abony, stb. miatt)
Tehát ha igaz (=majd ha 3 napja megtörtént) akkor új vonat. De ugyan miből? Ez tényleg érdekes...
Mintha kis visszatáncolást éreznék az üdvözítő Keletitől. :)
Vagy a felújított Sl.-KöKi-Nyugati mégis gyorsabb, mint a lényegében sehova sem mozduló újszászi vonal?