Keresés

Részletes keresés

JCSABA Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128820

Ha kitalálnák a BKSZ-nél, hogy a majdani Monor-Érd vonatok erre mennek, akkor nem problémáznék, hogy nem Zuglóban tudnék leszállni, pedig pont a megálló közelében dolgozok, hanem felszállnék az 1-es villamosra Zuglóban.

 

Ha beruháznának a BKSZ-be, akkor a "majdani" Monor-Érd vonatokról az Ecseri út és a Népliget közötti új megállóban át lehetne szállni a 3-as metróról... (ha Kö-ki-Ferencváros vonalon járna)

Előzmény: radio100jozsi (128767)
etwg Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128819

Hallott már valaki valamit a vasuti fotopályázatrol, amit Nyiregyházán hirdettek meg?

 

 

Láthatok valahol a képek?

 

 

 

stup
FVV-1100 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128818

Összesen ennyi?!

Más nem is történt vele???

Előzmény: czzf50 (128779)
bodecsabi Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128817

Télleg, ezzel megint 3 pár EC lesz Prága felé?

 

Csabi

 

 

Előzmény: roosevelt (128816)
roosevelt Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128816

The God,

(ha már itt vagy), az új menetrendben (talán) lévő hamburgi EC-nk (ha valaha is meglesz), gondolom nem MÁV-os kocsikkal fog járni. Van valami hír róla?

Köszi.

v_peti Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128815

Amúgy a fülhalgatók a számítógép-termekből is könnyen eltünedeznek, pedig ott gyakran van teremfelügyelő.

 

Előzmény: v_peti (128814)
v_peti Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128814

Én arra gondoltam, hogy ha már iylen berendezésük lesz ezeknek a kocsiknak, nem ártana egy (egyébként hozzáértő :-)) kocsikísérő is, aki segít elhárítani a problémákat, és aki induláskor kiosztja, érkezéskor pedig összeszedi a fülhallgatókat. SZVSZ ez egy jó megoldás lenne.

 

Gratula! Felfedezted csőben lyukat! De legalább végre tudunk egy jó megoldást is csinálni!

 

Az e-kocsiknál mindenképpen szükség lesz személyzetre (1 fő), mert ahol TV, rádió, számítógép működik, ott szükség van valamilyen felügyeletre. Valamint itt jobban kell felügyelni arra is, hogy illetéktelenek ne szálljanak be oda, mint egy normál vonatnál a bliccelőkre vagy az 1. osztályon 2.-osztályú jeggyel utazókra.

 

Előzmény: THE GOD (128810)
V63 026 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128813
"de...azért ne lepődj majd meg nagyon...:("

Már semmin...
Miután a közvetlen vonatok fél órákat táboroznak Db.-ben, nincs min meglepődni.
:(((

"És mennyivel jobb, mondjuk egy -37-es???"

Attól függ, kié a -37-es. :) Ha például Ms, akkor határeset. Egyébként az még elmegy. Na nem pótjegyes vonatnak, hanem "sebes"nek.

MaZo

Előzmény: THE GOD (128806)
Btx 002 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128812
Ja, ez IE-nél nem működik...
2004 07 07, Orosháza, 7721
Btx 002 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128811
Elnézést, még egyszer: [image1]
THE GOD Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128810

Én arra gondoltam, hogy ha már iylen berendezésük lesz ezeknek a kocsiknak, nem ártana egy (egyébként hozzáértő :-)) kocsikísérő is, aki segít elhárítani a problémákat, és aki induláskor kiosztja, érkezéskor pedig összeszedi a fülhallgatókat. SZVSZ ez egy jó megoldás lenne.

 

 

Gratula! Felfedezted csőben lyukat! De legalább végre tudunk egy jó megoldást is csinálni!

 

Egyébként ezt értettem kalicka és külön személyzet alatt.

 

:)

 

Amúgy láttam ma a 064-est, a kaszniját már kijavították, épp a Nyugatiban várt valamire.

 

Arra, hogy Dunakeszibe kerüljön. A többi meló ott lészen....

 

g

Előzmény: gyurmosz (128766)
THE GOD Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128809

Meg Miskolcra, meg Tapocára is, persze, de az nem az az Ex amiről most szó van, az csak egy elnevezés. Ebből is látszik az intézkedések és a marketing összehangoltsága.

 

:))

 

g

 

 

Előzmény: kkalmi (128737)
bubu88 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128808
Köszi előre is!
Előzmény: Törölt nick (128805)
v_peti Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128807

Én egyszer a vonat indulása előtt vettem IC-jegyet. (Nem Pécsen.) A normál sor rövidebb volt, mint az, amelyikben a telefonon rendelt jegyet lehetett átvenni.

 

 

Előzmény: bubu88 (128783)
THE GOD Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128806

Savasztok!

 

(De akkor a kocsiprobléma még függőben maradt! A 20-35 az nem Ex-szint...)

 

Szerinted...és nem vagy egyedül, de...azért ne lepődj majd meg nagyon...:(

 

És mennyivel jobb, mondjuk egy -37-es???

 

:))

 

g

 

 

Előzmény: V63 026 (128734)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128805
OFF: nem, mivel nem találom a kérdéses dolgot, ellenben nincs elfelejtve, amint "kezembe" kerül, mail megy. ON
Előzmény: bubu88 (128804)
bubu88 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128804

OFF
Matiz, még mindig nem válaszoltál a mailemre. :(

ON

DGKUm Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128803

Szerintem a rémalak és a visszamerengnin van a hangsúly.

 

Igen, mert rossz helyre került a három pont:

 

"S mondd, honfi, mit ér epedő kebel e romok ormán,

Régi kor árnya felé visszamerengni mit ér?

Messze jövendővel komolyan vess össze jelenkort,

Hass, alkoss, gyarapíts és a Haza fényre derül!"

 

Előzmény: 1047 005-2 (128797)
rg7 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128802

Hát ezt mindenkinek magának kell megítélnie:)) Sok szép színes kép van benne. Amit eddig beleolvastam az is érdekes volt, az embernek soxor az a benyomása, hogy az USA és Angliai gőzösökön kívül nem is létezett gőzmoci:))

Ennek ellenére kötelező darab. Tipográfiailag szvsz a halaskönyv jobb.

Előzmény: benbe (128801)
benbe Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128801
Üdv! De ugye nem olyan a könyv, mint a Peter Herring, hogy egy hering jobban otthon van vasúttörténetből nála? Benbe
Előzmény: rg7 (128799)
Btx 002 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128800
2004 07 07, Orosháza, 7721 [image1]
rg7 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128799

Eléggé érdekes kis könyvecske, de szép:)
Ami nagyon tetszett benne, hogy találtam benne egy indiai WAM-4-est (tudjátok, az indiai Szili), a képaláírás szerint Co'Co' Jacqueim??? forgóvázakal. A hattyúnyak szépen látszik:))

 

____________________

Végre tisztára olyan az Index, mint régen:(  Dél környékén már be sem jön a fórum...

Előzmény: IST (128798)
IST Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128798
Kedvesem tegnap meglepett egy új kiadású könyvvel. Mozdonyenciklopédia a neve, Colin Garratt tollából. Az Athenaeum kiadó adta ki, 256 oldal, 7490 Ft. A könyv nagyon szépen néz ki, a fotók is jók benne. Nagyon átolvasni még nem volt időm, csak átlapoztam. Igazából a világ mozdonyait próbálja bemutatni a kezdetektől napjainkig (ennek megfelelően nem nevezném túl részletesnek). Nincsenek benne egész oldalas képek, inkább kis képek az uralkodóak. Magyarország pár helyen van megemlítve, meg van vagy 3-4 fotó is (fogaskerekű, Gyermekvasút egyik mozdonya, villamos), ennek ellenére a könyv hátulján büszkén hirdetik MO vasúttörténetének fontosabb érdekességeit.
1047 005-2 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128797
Szerintem a rémalak és a visszamerengnin van a hangsúly.
Előzmény: Törölt nick (128795)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128796

Ez volt az a két gép?

 

Egyébként miért haldoklik ennyi Szili? Miskolcon a legtöbb szép állapotban van, a maradék is működőképes...

Előzmény: 1047 005-2 (128794)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128795

"Régi dicsőségünk, hol késel az éji homályban..."

 

Erre gondoltál?

Előzmény: DGKUm (128793)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128794

V43-1076 halott.

 

V43-1051 haldoklik.

Előzmény: Törölt nick (128792)
DGKUm Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128793

" Bús düledékiden Husztnak romvára, megállék,

csend vala, felleg alól kél fel az éjjeli hold,

a csarnok elontott oszlopi közt lebegő rémalak inte felém:

S mond, honfi, régi kor árnya felé visszamerengni mit ér?

..."

Előzmény: Törölt nick (128792)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128792

Sziasztok!

 

Találtam két érdekes Szilit:

 

V43 1176 (?1076? tirisztorosra átalakítva)

V45 (V43 kísérleti átalakítása)

ezekkel a gépekkel mi van?

 

JLM

division by zero Creative Commons License 2004.07.12 0 0 128791
Tegnap selejtezett a 20-57 007 állt Rákoson, mára már eltünt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!