Ha kitalálnák a BKSZ-nél, hogy a majdani Monor-Érd vonatok erre mennek, akkor nem problémáznék, hogy nem Zuglóban tudnék leszállni, pedig pont a megálló közelében dolgozok, hanem felszállnék az 1-es villamosra Zuglóban.
Ha beruháznának a BKSZ-be, akkor a "majdani" Monor-Érd vonatokról az Ecseri út és a Népliget közötti új megállóban át lehetne szállni a 3-as metróról... (ha Kö-ki-Ferencváros vonalon járna)
(ha már itt vagy), az új menetrendben (talán) lévő hamburgi EC-nk (ha valaha is meglesz), gondolom nem MÁV-os kocsikkal fog járni. Van valami hír róla?
Én arra gondoltam, hogy ha már iylen berendezésük lesz ezeknek a kocsiknak, nem ártana egy (egyébként hozzáértő :-)) kocsikísérő is, aki segít elhárítani a problémákat, és aki induláskor kiosztja, érkezéskor pedig összeszedi a fülhallgatókat. SZVSZ ez egy jó megoldás lenne.
Gratula! Felfedezted csőben lyukat! De legalább végre tudunk egy jó megoldást is csinálni!
Az e-kocsiknál mindenképpen szükség lesz személyzetre (1 fő), mert ahol TV, rádió, számítógép működik, ott szükség van valamilyen felügyeletre. Valamint itt jobban kell felügyelni arra is, hogy illetéktelenek ne szálljanak be oda, mint egy normál vonatnál a bliccelőkre vagy az 1. osztályon 2.-osztályú jeggyel utazókra.
Én arra gondoltam, hogy ha már iylen berendezésük lesz ezeknek a kocsiknak, nem ártana egy (egyébként hozzáértő :-)) kocsikísérő is, aki segít elhárítani a problémákat, és aki induláskor kiosztja, érkezéskor pedig összeszedi a fülhallgatókat. SZVSZ ez egy jó megoldás lenne.
Gratula! Felfedezted csőben lyukat! De legalább végre tudunk egy jó megoldást is csinálni!
Egyébként ezt értettem kalicka és külön személyzet alatt.
:)
Amúgy láttam ma a 064-est, a kaszniját már kijavították, épp a Nyugatiban várt valamire.
Arra, hogy Dunakeszibe kerüljön. A többi meló ott lészen....
Meg Miskolcra, meg Tapocára is, persze, de az nem az az Ex amiről most szó van, az csak egy elnevezés. Ebből is látszik az intézkedések és a marketing összehangoltsága.
Én egyszer a vonat indulása előtt vettem IC-jegyet. (Nem Pécsen.) A normál sor rövidebb volt, mint az, amelyikben a telefonon rendelt jegyet lehetett átvenni.
Hát ezt mindenkinek magának kell megítélnie:)) Sok szép színes kép van benne. Amit eddig beleolvastam az is érdekes volt, az embernek soxor az a benyomása, hogy az USA és Angliai gőzösökön kívül nem is létezett gőzmoci:))
Ennek ellenére kötelező darab. Tipográfiailag szvsz a halaskönyv jobb.
Eléggé érdekes kis könyvecske, de szép:) Ami nagyon tetszett benne, hogy találtam benne egy indiai WAM-4-est (tudjátok, az indiai Szili), a képaláírás szerint Co'Co' Jacqueim??? forgóvázakal. A hattyúnyak szépen látszik:))
____________________
Végre tisztára olyan az Index, mint régen:( Dél környékén már be sem jön a fórum...
Kedvesem tegnap meglepett egy új kiadású könyvvel. Mozdonyenciklopédia a neve, Colin Garratt tollából. Az Athenaeum kiadó adta ki, 256 oldal, 7490 Ft.
A könyv nagyon szépen néz ki, a fotók is jók benne. Nagyon átolvasni még nem volt időm, csak átlapoztam. Igazából a világ mozdonyait próbálja bemutatni a kezdetektől napjainkig (ennek megfelelően nem nevezném túl részletesnek). Nincsenek benne egész oldalas képek, inkább kis képek az uralkodóak. Magyarország pár helyen van megemlítve, meg van vagy 3-4 fotó is (fogaskerekű, Gyermekvasút egyik mozdonya, villamos), ennek ellenére a könyv hátulján büszkén hirdetik MO vasúttörténetének fontosabb érdekességeit.