Keresés

Részletes keresés

01016-25 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7537

Viszont a 100% is csak kb. 50 utast jelent, ha jól számolok...

Előzmény: r1232 (7535)
Hornyi88 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7536

Igen a sorrend éppen fordítva van + 9711 mégsem Bz! Ma pl M41 2313 volt vele.

Előzmény: 01016-25 (7502)
r1232 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7535

A 9738-ast egy kis igazítással télen közvetlen kocsissá lehetne tenni, mert a 9739 eléri a 4539-et. Csak, ha elég neki egy szimpla Bz, akkor nem biztos, hogy indokolt.

 

Bőven elég a szóló Bz a 9738-ra. Átszálló nem nagyon van. A 9739 viszont reggel 100% körül van, igaz csak Csajág után.

Előzmény: 01016-25 (7524)
r1232 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7534

Azért ne túlozzunk.

Előzmény: M41 2305 (7513)
r1232 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7533

Ennek igen kicsi az esélye.

Előzmény: M41 2305 (7510)
r1232 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7532

Bírják. Tavaly nyáron 8-9 kocsi volt a standard terhelés Déli-Tapolca viszonylatban végig.

Előzmény: zsitvica (7509)
r1232 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7531

9712-9725: Bzmot 315

 

9710-9725 :-)

Előzmény: Hornyi88 (7498)
r1232 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7530

Bizony.

Előzmény: m62-165 (7483)
01016-25 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7529

Nagyon jó párosítás! :)

 

A jó öreg Ap kocsik már régóta nem járnak erre. :(

Előzmény: V43 2376 (7526)
milcse Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7528

Nah igen... :(

Előzmény: V43 2376 (7526)
Rol2142 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7527

Az első kép, az mikori? :O

Előzmény: V43 2376 (7526)
V43 2376 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7526

:(

 

 

01016-25 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7525

Erre csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy pont te hangoztatod mindenütt, hogy szinte semmi összefüggés nincs az utasok létszáma és a "bevételek" között. Ez jórészt szerintem is így van. Itt talán a legkevesebb költséget maga a vonat leközlekedtetése okozza. Az infrasruktúra adott, a forgalmista akkor is ott van, ha napi 3 vonatnak kell jelzőt kezelnie. Persze, a pálya és az eszköz amortizációja egy kicsivel magasabb, de nem hiszem, hogy ez egetrengető. Aminél igazán megmutatkozhat a különbség, az az energia. Ez mekkora hányadát teheti ki az összköltségeknek? És ha nem ez a számottevő része a dolognak, a százmilliárdok így is, meg úgy is kirepülnek az ablakon, nem lehetne, hogy közben valami színvonalas-szerű szolgáltatást adjunk a népeknek?

Előzmény: zsitvica (7521)
01016-25 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7524

Vázlatokkal csak vázlatosan. :)

De ami biztos, áprilistól elég sokan szállnak át a 852-ről a 9722-re, oda szerintem is kéne egy közvetlen vonat. Vagy közvetlen kocsi. Vagy valami. A 9702 gyakorlatilag a mostani 19712, a 9706 pedig a 19716. Plusz megállásaik nincsennek, csak a terelés miatt ilyen féltökűek.

 

A 9738-ast egy kis igazítással télen közvetlen kocsissá lehetne tenni, mert a 9739 eléri a 4539-et. Csak, ha elég neki egy szimpla Bz, akkor nem biztos, hogy indokolt. Nyáron a 18729 már neccesebb, mert a jelenlegi nyári menetrend alapján -4 perc lenne az összesorozásra, szóval ott igencsak át kéne szabni a menetrendet a 18729 rovására, ami már így is 22 percet áll Fehérváron.

Előzmény: V43 - 1157 (7520)
V43 2376 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7523

Köszönöm a válaszod :) Szétnéztem ott pedig,két vonat közt volt idő bőven,de még így se tudtam rájönni. Ahonnan úgy gondoltam,hogy látszódhat a vasút,mindenhol kerítés volt. Mekkora gyújtótávolságon készült ?

Előzmény: milcse (7522)
milcse Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7522

V43 2376-nak:

Ahonnan te fotóztál Akarattyán én felálltam a beton oszlopra. :D


Egyébként az alagutas helyhez feljutni nem egyszerű, rögtön ott mentem fel a dombon mindenen keresztül, (van ott minden tüskés bokor meg minden szutyok...) de megéri. Fent a tetején van egy kis telek faházzal őket nem nagyon zavarja ha fotólsz, maximum megilyednek a zörgéstől... :D Nah és ott van egy full száraz érdekes állapotban lévő mandulafa ha jól emlékszem. :D Arról készült a kép. :) Nyáron még megyek oda elég sokat és a közelében lakók is takarítanak majd, mert nagyon rossz állapotban van ott az erdő és kell nekik a panoráma vagy mi. Szóval majd lesz fölfelé egy ösvény egy idő után. :)))

zsitvica Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7521

Télen 30 vonat, kb. vagy 4500 vagy 6000-8000 ülőhely naponta az északi partra ?

 

Talán ha az összes lakos vonatozna naponta egyet, mindennnap................:-)))

Előzmény: M41 2305 (7517)
V43 - 1157 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7520
Ne haragudj, de ez a desiros esztergomtól jövő távolsági dolog életképtelen fullig (már eleve Dorogon fekve maradna a vonat, és a desirot távolsági forglomba még véletlenül se engedném, soha, semmikor - eleve az északi partra sem járatnám bohóckodni).

No, de azén kidolgozatlan verzióm hogy tetszene? 01016 úr véleménye is érdekelne.
Előzmény: M41 2305 (7517)
milcse Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7519

Igen. :)

Előzmény: M41 2305 (7507)
01016-25 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7518

Az esztergomi összeköttetés honnan jött? (Miért pont onnan?)

És azt hogy adod el, hogy télen van, és nyáron meg nincs?

 

És a nyári 9728 Bp-Sv szakasza miatt nincsennek párban a vonatok.

Előzmény: M41 2305 (7517)
M41 2305 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7517

Lehet cincálni:

 

NYÁRI

 

TÉLI

Előzmény: V43 - 1157 (7515)
V43 - 1157 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7516
Jah, 9722-t elírtam, az Bp-ről S19722 lenne
Előzmény: V43 - 1157 (7515)
V43 - 1157 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7515

Hát még ha lenne 19722...

 

Amúgy én is gondolkoztam, hogy csináljak olyan excelt, mint kedves M41 2305 (:P), egyszerűbb, ha leírom, min változtatnék (tél-nyár):

-9712-> S9702 (indulás eltolva: 7:25) (kanizsai után)

-9722 -> S9702 (április "23-tól" naponta, télen csak hétvégén, munkanap 9722), Déliből 9:25-ös indulással

-9716-> S9706 (indulás eltolva: 15:25)

-978-> S9708

-9728: megszűnne

-9738: 4538 vége, közvetlen kocsikkal (legalább nyáron).

 

Nyáron a kétórás gyorsok tisztán gyorsok lennének (970 mintájára járna az összes).

 

Visszafelé ezek után már ki lehet találni (most megyek, nem érek rá leírni mind) :D

 

Előzmény: Edericsi (7508)
zsitvica Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7514

ami azt jelentette, hogy minden négyes boxban ült 1-2 utas ?

 

 

Előzmény: M41 2305 (7513)
M41 2305 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7513

Tegnap tele volt.

Előzmény: mcg (7512)
mcg Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7512

Megnézném, mikor van azon a terelt vonaton 600 utas...:(((

 

Előzmény: zsitvica (7509)
V43 2376 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7511

Megfelel a classic is :P

Előzmény: M41 2305 (7510)
M41 2305 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7510

Lassan beállnak a remot M62-esek is.

Előzmény: zsitvica (7509)
zsitvica Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7509

8 kocsi.

 

Meddig bírják a csörgők, tartósan, hosszú időn át, folyamatosan a 8 kocsit a 29-es állomáskiosztásos üzemében ?

 

 

Előzmény: Edericsi (7508)
Edericsi Creative Commons License 2011.04.24 0 0 7508

19712 M41 2330-al volt és Db+4halbi+3bhv volt az összeállítás...úgy tűnik egy bhv-t valahol elhagyott a vonat(gondolom Tapolcán)

Előzmény: M41 2305 (7497)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!