A 9738-ast egy kis igazítással télen közvetlen kocsissá lehetne tenni, mert a 9739 eléri a 4539-et. Csak, ha elég neki egy szimpla Bz, akkor nem biztos, hogy indokolt.
Bőven elég a szóló Bz a 9738-ra. Átszálló nem nagyon van. A 9739 viszont reggel 100% körül van, igaz csak Csajág után.
Erre csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy pont te hangoztatod mindenütt, hogy szinte semmi összefüggés nincs az utasok létszáma és a "bevételek" között. Ez jórészt szerintem is így van. Itt talán a legkevesebb költséget maga a vonat leközlekedtetése okozza. Az infrasruktúra adott, a forgalmista akkor is ott van, ha napi 3 vonatnak kell jelzőt kezelnie. Persze, a pálya és az eszköz amortizációja egy kicsivel magasabb, de nem hiszem, hogy ez egetrengető. Aminél igazán megmutatkozhat a különbség, az az energia. Ez mekkora hányadát teheti ki az összköltségeknek? És ha nem ez a számottevő része a dolognak, a százmilliárdok így is, meg úgy is kirepülnek az ablakon, nem lehetne, hogy közben valami színvonalas-szerű szolgáltatást adjunk a népeknek?
De ami biztos, áprilistól elég sokan szállnak át a 852-ről a 9722-re, oda szerintem is kéne egy közvetlen vonat. Vagy közvetlen kocsi. Vagy valami. A 9702 gyakorlatilag a mostani 19712, a 9706 pedig a 19716. Plusz megállásaik nincsennek, csak a terelés miatt ilyen féltökűek.
A 9738-ast egy kis igazítással télen közvetlen kocsissá lehetne tenni, mert a 9739 eléri a 4539-et. Csak, ha elég neki egy szimpla Bz, akkor nem biztos, hogy indokolt. Nyáron a 18729 már neccesebb, mert a jelenlegi nyári menetrend alapján -4 perc lenne az összesorozásra, szóval ott igencsak át kéne szabni a menetrendet a 18729 rovására, ami már így is 22 percet áll Fehérváron.
Köszönöm a válaszod :) Szétnéztem ott pedig,két vonat közt volt idő bőven,de még így se tudtam rájönni. Ahonnan úgy gondoltam,hogy látszódhat a vasút,mindenhol kerítés volt. Mekkora gyújtótávolságon készült ?
Ahonnan te fotóztál Akarattyán én felálltam a beton oszlopra. :D
Egyébként az alagutas helyhez feljutni nem egyszerű, rögtön ott mentem fel a dombon mindenen keresztül, (van ott minden tüskés bokor meg minden szutyok...) de megéri. Fent a tetején van egy kis telek faházzal őket nem nagyon zavarja ha fotólsz, maximum megilyednek a zörgéstől... :D Nah és ott van egy full száraz érdekes állapotban lévő mandulafa ha jól emlékszem. :D Arról készült a kép. :) Nyáron még megyek oda elég sokat és a közelében lakók is takarítanak majd, mert nagyon rossz állapotban van ott az erdő és kell nekik a panoráma vagy mi. Szóval majd lesz fölfelé egy ösvény egy idő után. :)))
Ne haragudj, de ez a desiros esztergomtól jövő távolsági dolog életképtelen fullig (már eleve Dorogon fekve maradna a vonat, és a desirot távolsági forglomba még véletlenül se engedném, soha, semmikor - eleve az északi partra sem járatnám bohóckodni).
No, de azén kidolgozatlan verzióm hogy tetszene? 01016 úr véleménye is érdekelne.