Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Relatíve kezdő vagyok, volt pár vizes kövem (280-as és 600-as HAIDU kövek) viszont egy kicsit szeretnék jobban elmerülni az élezés világában (nem profi szinten, de legalább a nagyobb családi körben szeretném rendben tartani a késeket). Többen említik a Spyderco Triangle Sharpmaker-t, viszont az árából nyilván más is kijöhet, pl többféle vizes kő. Ti mit javasoltok, esetleg milyen szempontokat vegyek figyelembe? Köszönöm előre is!
Eddig a douk douk áll befutóra. Közben majdnem vettem egy opinel no6-ot, hogy majd kifúrom kulcskarikához, de azt hiszem azt a döntésemet megbántam volna.
Persze kicsit szubjektív a dolog, de nekem mindkettőből van és rendszeresen használom őket, így nem egészen a légből kapom, hogy a Douk-Douké a jobb EDC pengeforma. Csomagbontásra teljesen alkalmas, főleg mert a penge fokán (ami nincs lesimítva, kissé érdes) nagyon kényelmesen meg lehet támasztani a hüvelykujjat. És zsebben hordásnál számít, hogy a DD rövidebb és a kulcskarikája laposabb.
(A teljes méretűeknél szerintem fordul a kocka, azokból a Mercator a kényelmesebb. De nem annyival, amennyivel drágább.)