Most töltöttem le éppen .., holnap belemerülök .., sajnos ismerem pl ezeket a brutál vékony fölpöndörődő vezetékeket ., meg amiket irsz.., egy holland oldalon most olvastam ilyesmit : ABS középen a BSI és motor ECU kõzt.., ABS - be bemegy a CAN pár ., és Ki is megy tovább.., szakadása okozhat ECU és ABS kommunikációs hibát.., bár a diagnosztika talán a " K" --vonalon történik. ( ??). A cikkben a CAN hibát háritották , ugy hogy a lehuzott ABS csatiban a 4 CAN vezetéket közösitették..., googl mester forditása után szabadon...
Igazi probléma, amiért a rossz ECU- ban gondolkodom .., hogy ez egy hosszplatós Jumper.., és nem fér a mühelybe..
Ami furcsa ., motorcheklámpa ki se gyullad gyujtásra .., (bár minden más világit a müszerfalon).., immo/ sárga lakat szimbólum állandóan világit gyujtásra.., ha jó akkor nem kelle elaludnia gyujtasnál egy idő után???
Olvastam hogy kábelszakadásos szokott lenni a fényszóŕo vidékén.., valós dolog ez???
Attól tartók hogy a javitók nem tudják 100%- ig tesztelni az ECU- t..., hacsak egy csomo kommunikációs hibát mellékelek.., vagy Te mit csinálnál.., merre indulnál- el??? Azt hiszem ez nem járható ut ez a elöször csak kipróbálásra., és aztán javitás megrendelése varició. Vagy?? Nagyon optimális volna....
Sokkal olcsóbb megoldás, mint a légrugó. Egyszerűbb beszerelni, gyári rögzítési pontot használ, nem kell fúrni hozzá. Karbantartás mentes. A gyári laprugóköteget nem kell megbontani, azzal együtt dolgozik. Az erőssíége az igényekhez állítható, üresen nem pattog mint a laprugó erősítés (prohgresszív rugókarakterisztika)
Motor menetközben egyszer csak leállt----Azóta többé nem indul---nincs kommunikáció a motorvezérlővel., semmilyen diaggal sem., Lexiával sem stb.
Minden müködik , Biztositékok mindenhol jók., motorcheck lámpa nem gyullad ki, sárga immo lakat szimbolum folymatosan ég.,de immochip jó.
Feltételezem hogy ECU hiba vagy valami(k) hiányzik az ECU-ról..., sajnos semmi dokksink nincs ECU lábkiosztásról!!!
Teljesértékű kommunikáció csak BSM-el van.
Esetleg valami kábelszakadási Jumper tipushiba helymegjelőléssel is örömmel fogadtatik.., továbba egy rajz az ECU kábelezésről.., privát mailban vagy valahová feltöltve.., persze meg minden segitőkész hozzászólás.
Elözmény .., nemrég javitottak hengerfejet, de azóta mentek vele.., motortérben durva motormosás nyomai még most is látszanak, de állitólag azóta még mentek vele..., mondották volt....
Nem tudná valaki megmondani hogy a 29-ös évjáratú jumper oldalsó ajtaja milyen széles pontosan? SOS kellene. megköszönném az infót. akár telefonon is ha nem akarsz bajlódni az írogatással. 303779009
sziasztok.sos,segitséget kérek,ha van valakinek ötlete.2006 ducato 2.3jtd,eltörött a fűtéscsap,a beltérbe elfolyott a viz,kiszedtem kicseréltem,és az istennek nem indul az autó.gázolaj van a porlasztoknál,teker majdnem elkapja,de mégsem.valami letilthatott?köszönöm ha van valakinek tanácsa,nagyon sürgős lenne vele dolgoznom
Hossz és magasság egyezik. Az ajtóborítón lévő mintázat (bordázat) is a képe alapján. A különbség ránézésre csak az, hogy az egyik ducatoról a másik jumperről származik. Ill az egyik ablakos, a másik tele. A felfogatások miatt aggódtam. Nagyon köszönöm a segítséged. A 95-ös jumper kasztniját mettől -meddig gyártották?
Sziasztok! Tapasztalt fórumozók segítségét kérem abban, hogy 95-ös évjáratú Jumper oldalsó tolóajtója teljesen egyezik-e a ducató ugyanezen évjárató ajtajával? Viszonylag messzire kellene utaznom érte, de nem szeretnék, ha nem csereszabatos. Ránézésre, fotó alapján egyformák. Köszönöm a segítséget.