Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cobra46 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21443

Köszi...

 

Most töltöttem le éppen .., holnap belemerülök .., sajnos ismerem pl ezeket a brutál vékony fölpöndörődő vezetékeket ., meg amiket irsz.., egy holland  oldalon most olvastam ilyesmit :  ABS középen a BSI és motor ECU kõzt..,  ABS - be bemegy a CAN pár ., és Ki is megy tovább.., szakadása okozhat ECU és ABS kommunikációs hibát.., bár a diagnosztika talán a " K"  --vonalon történik. ( ??).  A cikkben a CAN hibát háritották , ugy hogy a lehuzott ABS csatiban  a 4 CAN vezetéket közösitették..., googl mester forditása után szabadon...

Igazi probléma, amiért a rossz ECU- ban gondolkodom .., hogy ez  egy  hosszplatós Jumper.., és nem fér a mühelybe..

 

 

Üdv!

 

 

 

Előzmény: majkel (21442)
majkel Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21442

Szerintem tudják tesztelni.

Ami vélelmezhető a leírásod alapján, valamiféle szakadásra  vagy kontakthibára utal.

Nem gondolnám, h az ECU beázott a mosástól, de minden lehetséges.

Az, hogy a diag sem kommunikál az ECU-val, szintén erre utal.

Tudod nagyon jól, hogy ezeknél a modern bonyolult gépeknél a bármi és akármi kategória van ilyenkor.

A rajzok alapján meg kell keresni a szükséges vezetékeket és kimérni terhelve úgy, hogy nyilvánvalóan ne okozz károkat az elektronikákban.

Volt itt már minden, csatlakozóban elrohadt préselés, vezeték kötegben eltört/korrodál vezeték,stb....

Beázott biztosítéktábla, ki tudja.

Előzmény: cobra46 (21441)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21441

Igen.., 

 

Tápot/testet kap legalább?   IGEN.

 

Ami furcsa ., motorcheklámpa ki se gyullad   gyujtásra .., (bár minden más világit a müszerfalon).., immo/ sárga lakat szimbólum állandóan világit gyujtásra.., ha jó akkor nem kelle elaludnia gyujtasnál egy idő után??? 

Olvastam hogy  kábelszakadásos szokott lenni  a fényszóŕo vidékén.., valós dolog ez???

Attól tartók hogy a javitók nem tudják 100%- ig tesztelni az ECU- t..., hacsak egy  csomo kommunikációs hibát mellékelek.., vagy Te mit csinálnál.., merre indulnál- el???  Azt hiszem ez nem járható  ut ez  a elöször csak   kipróbálásra., és aztán javitás  megrendelése varició. Vagy??  Nagyon  optimális volna....

 

Mégegyszer nagyon köszi

Előzmény: majkel (21440)
majkel Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21440

Feltelepítetted a szervíz doksit?

Abban benne van az ECU lábkiosztás meg minden is.

Az ABS aggregátról lehúzott csati miatt sztem indulnia kellene.

Tápot/testet kap legalább?

ECU javítás, őket szokták emlegetni.

 

Én már csak fusis vagyok, nincs ipar, csak a családot szolgálom ki :)

 

Rég kiestem a napi rutinból.

Előzmény: cobra46 (21439)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21439

Szia!

 

Motortéri Biztitábla simán cserés  vagy esetleg kódólni kell???

 

Felmerült a motorvezérlő hiba..., ismersz valami  van egy megbizható javitót?  ABS-ről lehuzott csatival normál esetben el kellene indulnia  a motornak?

 


Citroen Jumper.2008.  3.0.  Hdi/116 Kw.   F1CE0481D.   Alváz.sz:    VF7. YCD.MAC.114.154.17

 

Köszi a Választ!

 

Előzmény: majkel (21436)
Springtech Creative Commons License 2020.11.19 0 0 21438

Üdvözlet!

 

Van egy új megoldásunk kisteher gépjárművek rugózásának erősítésére. Részletek itt:

 

https://www.spring-tech.at/helper-springs-maxi-load

 

Sokkal olcsóbb megoldás, mint a légrugó. Egyszerűbb beszerelni, gyári rögzítési pontot használ, nem kell fúrni hozzá. Karbantartás mentes. A gyári laprugóköteget nem kell megbontani, azzal együtt dolgozik. Az erőssíége az igényekhez állítható, üresen nem pattog mint a laprugó erősítés (prohgresszív rugókarakterisztika)

 

Itt elérhetők vagyunk:

 

https://www.spring-tech.at/

 

cobra46 Creative Commons License 2020.11.19 0 0 21437

Köszi!

 

Brutális GB...,  gondolom free verzio..

 

Ūdv C.

Előzmény: majkel (21436)
majkel Creative Commons License 2020.11.18 0 0 21436

Ezt kell beszerezned és feltelepítened.

http://www.auto-epc.org/showthread.php?tid=10841

Előzmény: cobra46 (21435)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 21435

Sziasztok!

 

Citroen Jumper.2008.  3.0.  Hdi/116 Kw.   F1CE0481D.   Alváz.sz:    VF7. YCD.MAC.114.154.17

 

Motor menetközben egyszer csak leállt----Azóta többé  nem indul---nincs kommunikáció a motorvezérlővel., semmilyen diaggal sem., Lexiával sem stb.

 

Minden müködik , Biztositékok mindenhol jók., motorcheck lámpa nem gyullad ki, sárga immo lakat szimbolum folymatosan ég.,de  immochip jó.

 

Feltételezem hogy ECU hiba vagy valami(k)  hiányzik az ECU-ról..., sajnos semmi dokksink  nincs ECU lábkiosztásról!!!

 

Teljesértékű kommunikáció csak BSM-el van.

 

Esetleg valami kábelszakadási  Jumper tipushiba helymegjelőléssel is örömmel fogadtatik.., továbba egy rajz az ECU kábelezésről.., privát mailban vagy valahová feltöltve.., persze  meg minden segitőkész hozzászólás.

 

Elözmény .., nemrég javitottak hengerfejet, de azóta mentek vele.., motortérben durva motormosás nyomai még most is látszanak, de állitólag azóta még mentek vele..., mondották volt....

 

Köszi!!

Előzmény: cobra46 (21434)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 21434

 

Sziasztok!

 

 

Jumper 3.0 Hdi  2oo8.  Menetközben leállt.., azóta nem inditható.  Öninditó teker..,  biztositékok jók, minden mükődik.  

 

Motorvezérlőhőz diagnosztikával nem lehet csatlakozni!!!!  Csak BSM - hez lehet teljesértéküen csatlakozni.

 

Nagy motormosás volt közelmultban..., de  annak egy- két hete.

 

 

Köszi minden hozzászólást!

 

Ezek a hibakódok aktivak:

 

U1701

 

U1705

 

U1706 CAN   (NSM  NFR)

Előzmény: cobra46 (21433)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 21433

Sziasztok!

 

Tudna valaki segiteni???

 

Jumper 3.0 Hdi  2oo8.  Menetközben leállt.., azóta nem inditható.  Öninditó teket, biztositékok jók, minden mükődik.  

 

Motorvezérlőhőz diagnosztikával nem lehet csatlakozni!!!!  Csak BSM - hez lehet teljesértéküen csatlakozni.

 

Nagy motormosás volt közelmultban..., de  annak egy- két hete.

 

 

Köszi minden hozzászólást!

Curvo99 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 21432

Sziasztok!

Citroen Jumper 2.0 HDi-nél hol található az üzemanyagszivattyú relé?

Előre is köszi a segítséget!

Üdv.

bbfeco Creative Commons License 2020.11.15 0 0 21431

Megmértem a sajátomat+ a "tartalékot", a külsö méret 138 cm mindegyiknél. A tartalék elado.

Előzmény: zogobacsi (21430)
zogobacsi Creative Commons License 2020.11.14 0 0 21430

Na ez érdekes. Mert én meg ezt találtam. 

https://www.veikl.com/d/Citroen-Jumper-Brochure-1995-NL-34464/21

 

Itt 1099mm és 1265 mm-es tipusok vannak. 

Előzmény: bbfeco (21429)
bbfeco Creative Commons License 2020.11.13 0 0 21429

Boxerhez találtam 95-töl, sztem uaz mind3(ducato,jumper, boxer) 1190 mm . 

https://www.transitcenter.hu/peugeot-boxer-1-data-specification.php

Előzmény: zogobacsi (21427)
zogobacsi Creative Commons License 2020.11.13 0 0 21428

1995-ös jumpert akartam írni, de látom nem így sikerült. 

zogobacsi Creative Commons License 2020.11.13 0 0 21427

Sziasztok!

 

Nem tudná valaki megmondani hogy a 29-ös évjáratú jumper oldalsó ajtaja milyen széles pontosan? SOS kellene. megköszönném az infót.  akár telefonon is ha nem akarsz bajlódni az írogatással. 303779009

Köszi: Z

moli62 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 21426

Sziasztok  Keresnék - vásárolnék  Peugeot Boxerhez  2001évjárat (2446 köbcenti 63KW ) javítási kézikönyvet lehetőleg magyar nyelvűt.

Amiben a kuplungcsere le van írva.

 

Köszönettel Gábor

indi76 Creative Commons License 2020.11.11 0 0 21425

sziasztok.sos,segitséget kérek,ha van valakinek ötlete.2006 ducato 2.3jtd,eltörött a fűtéscsap,a beltérbe elfolyott a viz,kiszedtem kicseréltem,és az istennek nem indul az autó.gázolaj van a porlasztoknál,teker majdnem elkapja,de mégsem.valami letilthatott?köszönöm ha van valakinek tanácsa,nagyon sürgős lenne vele dolgoznom

 

zogobacsi Creative Commons License 2020.11.05 0 0 21424

Köszönöm a segítséget! Ahogy olvastam, tejesen egyforma a 2. generáció, talán még a faceliftes változaté is passzol. szép estét mindeninek. 

Előzmény: majkel (21423)
majkel Creative Commons License 2020.11.05 0 0 21423

Second generation (1993–2006)

 

Itt megtalálsz mindent.

Előzmény: zogobacsi (21422)
zogobacsi Creative Commons License 2020.11.05 0 0 21422

Hossz és magasság egyezik. Az ajtóborítón lévő mintázat (bordázat) is a képe alapján.  A különbség ránézésre csak az, hogy az egyik ducatoról a másik jumperről származik. Ill az egyik ablakos, a másik tele. A felfogatások miatt aggódtam. Nagyon köszönöm a segítséged.  A 95-ös jumper kasztniját  mettől -meddig gyártották?

 

Ilyen

 

Előzmény: mados (21421)
mados Creative Commons License 2020.11.04 0 0 21421

Ha ugyanolyan hosszú és ugyanolyan magas az autó,amiről származik,mint a tiéd,akkor egyezik Kétféle hossz és vagy háromféle magasság létezett.

Előzmény: zogobacsi (21420)
zogobacsi Creative Commons License 2020.11.04 0 0 21420

Sziasztok! Tapasztalt fórumozók segítségét kérem abban, hogy 95-ös évjáratú Jumper oldalsó tolóajtója teljesen egyezik-e a ducató ugyanezen évjárató ajtajával? Viszonylag messzire kellene utaznom érte, de nem szeretnék, ha nem csereszabatos. Ránézésre, fotó alapján egyformák.   Köszönöm a segítséget.

lemle1 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 21419

A feladványt az teszi izgalmassá, hogy a diagnak helybe kellene jönnie :)

Előzmény: majkel (21417)
majkel Creative Commons License 2020.11.02 0 0 21418

Neked is csak ezt tudom mondani:

 

Olyan diaggal kell megnézni, ami ér is valami, legalább egy klón Lexia-val/Diagbox-al.

De ha jól rémlik a Delphi is megteszi.

 

A vakon alkatrész csere már most sokba került és a kocsi ugyan olyan xar.

Kell lennie tárolt hibakódnak.

Az elektromos ablakot is lehet vezérelni a diagnosztikával, szóval csak értelmesen és megfelelő eszközökkel kell nekiállni a hibakeresésnek.

Előzmény: Martinriggs75 (21414)
majkel Creative Commons License 2020.11.02 0 0 21417

Olyan diaggal kell megnézni, ami ér is valami, legalább egy klón Lexia-val/Diagbox-al.

De ha jól rémlik a Delphi is megteszi.

Előzmény: lemle1 (21412)
Martinriggs75 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 21416

Rendben, köszönöm!

Előzmény: lemle1 (21415)
lemle1 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 21415

fordulatszám szenzort és a csatlakozóit kellene megnézni, a motor váltó közös pontjánál van valahol emlékeim szerint.

Előzmény: Martinriggs75 (21414)
Martinriggs75 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 21414

Sziasztok!

2008-as Peugeot Boxer 2.8 HDI teherautóm van.

Az elektrokos ablak és a központi zár egyszerre romlott el.

Majd egyszer menet közben motorhiba jelzés majd leállt. 1 percig nem indult, majd pöccre és megy tovább mintha mi sem történt volna.

Ezt többször megísmételte, majd szerelő.

2 db érzékelő csere az üzemanyag rendszerben (92 E Ft.), működik 6 hónapig majd egyszer csak leáll menet közben.

(Az ablak és központi továbbra sem jó.)

Pöccre indult, gázadásra leáll, majd kb 1 percig nem lehet beindítani.

Utánna újra indul, majd gázadásra leáll. Semmi hibakód!

Üzemanyagpumpa megy.

Most már be sem indul.

Valami elektronikai hiba lehet vagy a katalizátor?

Segítsetek légyszi, nem találok megoldást.

Köszi előre is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!