Ezt a bejegyzést máshová is beírtam. A story igaz történeten alapul. A szereplők valóságos személyek. Ezért tényleg a valós tapasztalatokra volnék kíváncsi.
Tisztelt fórumozók!
Történt velem, hogy ma Zakopane közelében 2 szemből jövő autós leszorított z útról. A saját sávomban. Az útról letérve, átestem a motorom kormányán.... szerencsére jól vagyok, még a ruhám sem lett koszos. Biztos látványos leszállás lehetett. Sajnos a motorom bal oldla viszon, megsérült. Az idom törött, a bukócső görbült stb.
A gép járóképes mardt, némi Powe Tape összefogta. Ma haza is jöttem vele. Még nem voltam szerelönél, de az idom elég csúnya.
Ha esetleg van valkinek tpasztalata, azt kérem írja meg, hogy érdemes e az idomot javíttatni. Nem fog e a heggesztéseknél újr elrepedni?
Esetleg van valakinek 2008 as nagy varához bal oldali idomzata? Vagy tudna szerezni? A netet nics türelmem feltúrni...
e-bay on 931 db használt Honda első féktárcsát hirdetnek. Megnézed melyik hasonlít a Varaderohoz, kikeresed a típus leírásban a féktárcsa méretet, ha egyezik, megrendeled. Legalább 4 mm-es legyen! Törökországban nem kell sokat fékezni, csak türelmesen ülni a nyeregben:-)
Ha ez így van,akkor "megnyugodtam". Autómban nemrégen kellett hátul cserélni,és az a 20ezer a két oldalra másként mutat. Azt tudom,hogy motorra minden drágább,de ez egy kicsit meglepett.
Ha Tibivel mész Kappadokiába, akkor együtt megyünk. Addigra cserélnem kell a tárcsát is,majd elmondom,mire jutottam.
Sajnos már nincs meg a táblázatom, melyik Honda modellekhez használnak a Varával azonos tárcsákat. El lehet indulni a fékbetét rendelési oldalon, azonos betét-azonos tárcsa. Pl: VFR800 CBF1000 ha jól emlékszem. Azután keresni e-bay on használt/új állapotú tárcsákat. Én ezt elég sokszor megkerestem a 230.000 km Varaderozás alatt...
Nagyjáből az útvonal: Bulgária VelikoTrnovo, Istanbul, Ankara, Kappadokia, aztán át a Taurus hegységen le délre, és vissza. Ma megnéztem a láncot, gyári áttétel van a motoron, elég kicsi a hely az eggyel nagyobb lánckeréknek:-( De majd jövő hónapban megpróbálom rátenni, ha nem fér el, visszaveszik.
7%-ot csal az óra a 15 fogas lánckerékkel. A következő lánccserénél felrakod a gyári áttételt, és majd eldöntöd, mi a fontosabb számodra: pontosabb legyen az óra, vagy dinamikusan gyorsuljon a motorod? Én a nagy török síkságra megyek nemsokára, és egy foggal hoszabb áttételt fogok felrakni./már nem Varaderot használok/ Ezért van láncos motorom!
Nem tudom milyen a gyárival, mert kb 2 hete van meg a motor. Többen írták előzőleg a forumon lánc csere kapcsán, hogy gyári méretűt tettek fel , vagy azt javasolják.