Nem tudjátok véletlenül, hogy miként fognak a T5C5K-k kiszabadulni a Szilágyi Erzsébet fasori vágányzár ideje alatt a Szépilonkából? Konkrétan az 59-esre és a 61-esre gondolok. Lehet, hogy ismét Tatra Classic fog járni ezeken a vonalakon egy hónapig más kocsiszínből? Vagy a 61-es ismét ICS lesz Kelenföldről? Vagy átvittek Tatra K-kat más kocsiszínbe? Vagy egy vágányon lesz kocsiszíni forgalom a Moszkva tér - Budagyöngye között?
A vizsgálatot a nappalos csapat végzi. Mivel csúcsban nagyjából viszonylatonként egy tartalék vonat van bent, ezért a vizsgálatokat a kétrészes kocsikon lehet csinálni. A 61esen jó arányban vannak az összes kiadott/kétrészes (8/3) kocsik ahhoz, hogy a ciklusrendbe jól illeszkedjenek. Így hajnalban csak arra kell figyelni, hogy a vizsgálatos kocsit adják a kétrészes számba. Az 59-esen például nem ilyen jó a helyzet. Ott csak egy kétrészes van, és összesen 6 van kiadva, így ott egy-két kocsit rendszeresen táblázni kell, valamelyik másik viszonylatra, kétrészesbe.