Milyen problémája lehet a váltónak? Tapasztalt esetleg valaki már ilyen problémát? Üresben jobbra, balra ugyanolyan könnyen mozog a váltókar mint eddig, viszont ha sebességbe akarom tenni, legyen szó bármelyik fokozatról nehezen mozog. Megáll a váltókar a fokozatok és az üres közt. Elvileg ugye érezni kellene ahogy beugrik sebességbe vagy vissza üresbe.
Első körben,még a motorban keresgélés előtt megnézném az elektromos rendszert(testkábel,kapcsoló),aztán az önindítót(pl. szénkefék),előfordul,hogy melegen a hőtágulás miatt valahol megnő az átmeneti ellenállás,indítózás közben kellene az indítón mérni feszültséget.Az mindenképpen gyanús,hogy a meleg motort lassabban forgatja az indító,mint a hideget,pont fordítva lenne logikus.
2008-as swift sportot vettem és a rádió kijelzője melett van egy NAVI gomb,aminek megnyomásakor kiirja németül,hogy tartsd be a közlekedési szabályokat.A kérdésem az,hogy a NAVI hogy működik,vagy hol találok hozzá leirást?
Hozzám került egy 99-es 1.3-as swift. Alapvetően egész jó állapotban van, viszont a kuplungot felemelve a fogáspontnál hirtelen "felugrik".
Amikor elkezdem benyomni a kuplungot kellően puha, viszont fogáspont környékén kissé megakad, felkeményedik és nehezebb benyomni. Ennek ugye a kuplung felengedésénél van jelentősége, mert így elég könnyű vele lefulladni, hiszen a fogásponttól gyakorlatilag kilöki magát a pedál. Előző tulaj szerint már elég rég óta ilyen. Egyébként a fogáspont jó helyen van, nem csúszik, rendesen kiemel, sebességeket szépen veszi. Én kinyomócsapágyra tippelek. Viszont ha az cserélve van, komplett szettet lenne érdemes cserélni.
Mit gondoltok mi lehet vele? Vagy csak a bovden viccel meg?
Ha otthon vagy a témában,árazd be az enyémet:2000.évjárat,VAN, 1.3,műszaki februárban lejárt,de naponta használatban van,-a rendkívüli helyzetre való tekintettel legálisan,-azt gondoltam,már nem viszem műszakira,de most gondolkodóba ejtesz.
Alcufer Kft 2 hónappal ezelőtt 27.9/kg áron vette át a roncsot,de csak tulajdonostól.Tőke Fém Kft Gárdony kb 10 Ft-al kevesebbért,egy corsáért 17.400.- at fizetett.
Sziasztok! Budapesten tud valaki ajánlani megbízható bontót leadásra? 2002-es 1.0GL swiftemet adnám le. Egyet felhívtam kiváncsiságból és 10Ft-ot ajánlottak kilójáért. Van rá esély, hogy többet is adjanak érte szerintetek, vagy örüljek, hogy kijön a kivonási illeték belőle. A kocsi még üzemképes és forgalmi is van rajta de az alja teljesen szét van rohadva, nem akarom forgalomban hagyni mert balesetveszélyes lehet, de egyébként sem hiszem, hogy átírásra megvenné valaki.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Suzuki swift-ről 1998 1.3 benzin-ről van szó. Az autót egy pár hónapja nem használom és azt vettem most észre hogy, magas lett az olajszint, illetve olyan mintha higult is volna az állás alatt. Mikor beindítom a kipufogócső végén víz is van. A nívó pálcán pedig kékes lilás szín látszik. Most járattam egy kicsit, felmelegedett üzem meleg állapotra, fűtése is van és a hűtőventillátor is bekapcsolt. Az olajbeöntő sapkánál nincs jelen semmi hab vagy ilyesmi. Ha váltó üresben van és hirtelen adok neki egy gázfröccsöt akkor utána olyan hangot ad ki a motor mintha gyújtás kimaradás lenne (puffogó hang) aztán visszaáll alapjáratra. Szerintetek ez aggodalomra ad okot?
Van egy 1.3, 8v, 2000-es Swiftem, és a fojtószelepállás érzékelőt szeretném beállítani rajta. Az az autó a Denso 13420-50G00 szenzorral van szerelve, de ehhez nem találom sehol a beállítási értékeket, vagy a helyes beállítás módját. Valaki aki tudja, hogy ezt a fajta szenzort hogyan kell beállítani, legyen szíves írja le, esetleg ha valakinek megvannak a kívánt értékek azzal is elboldogulnék. A szerelési kézikönyvben megtaláltam a másik (13420-61B00) szenzor adatait, de az nem egyezik ezzel.
Üdv. 2002 16 szelepes Swift váltó megegyezik a 8 szelepes váltóval? A nyeles tengelynek van fémes hangja ezért érdekelne. Illetve olyan érdekelne hogy mennyire gáz ez a nyeles tengely fémes hang mikor kell javítani vagy cserélni.Valakinek tapasztalat ezen a téren? A válaszokat előre is köszönöm.
Tovabbra sem tud senki semmi konkrétumot írni?Hogy az elektromos szervós kormányoszlop beépítéséhez mi kell még,hogy szervóssá varázsoljuk a nem szervós Wagon R-t???Ha jól sejtem gyarilag meg van mindennek a helye...esetleg csatlakozási pont,biztositék?Tud valaki segíteni a részletekben?
Hogy lehetne egy szimpla 1.3 benzin swiftből gti swiftet építeni, úgy hogy a gyári motorját megőrizném és egy másik motort raknánk a helyére és legálisan forgalomban is lehessen használni? Mire kell odafigyelni hogy lepapírozható legyen és körülbelül mennyibe kerülne az egész (motor, papírozás engedélyek stb.)?
Üdv. Az 1.6 alapjárati dúsítása/szabályzása hidegen egy termoviaszos szeleppel van megoldva a fojtószelepet megkerülő csatornával, ezzel lehet a gond, esetleg le van ragadva vagy vízköves a járata. Ez a szelep az injektorházban van belül, szét kell szedni a házat hozzá hogy látszódjon. Egy bontott házzal jobban járhatsz 10e Ft körül.