Mi a beépítés menete? Hová kerül az aux kimenet? Milyen alkatrészek kellenek hozzá? Mennyi ideig tart a művelet? Ja, és ugye nem kell szoftverfrissítés hozzá? :))
Ha nincs benne gyárilag ( mert régebbi a kocsid ), akkor utólag beépíthető. Egyszerűen megnézheted: Az entertainment menüben az AM, FM, CD, -n kívül ott kell legyen az AUX is.
Ez a beállítás kizárólag a középrostély hőmérsékletére vonatkozik. A lábtérre nincs kihatással. Ha alul nem fűt a kocsi, akkor diagnosztizálni kell, mi lehet az oka. Lehet a belső kisventillátor hibája a klímapultban. ( túl magas hőfokot érzékel )
Teljesen normális az automatika reakciója ilyen időben. Amint kikapcsolod a klímakompresszort, a relatív páratartalom rohamosan növekedni kezd az utastérben, ezt a Beschlagsensor észreveszi, majd megteszi a kellő intézkedéseket a párásodás ellen, aminek része a ventillátor fordulat emelése is. Célszerű lenne beprogramoztatnod a kocsit arra, hogy az AUTO funkció ne kapcsolja hozzá a kompresszort automatikusan, csak ha te is akarod akkor legyen hűtés. Elég egy esős napon egy alkalommal "véletlenül" aktiválni a klímát, onnantól párahalmaz a kocsid belseje egy napon keresztül.
bal széle az az hogy fej test láb, aztán a testnél egyel jobbra vannak a csikok amiket mondasz. Ott a 3 csik van. Fölül néha tök meleg van, de attól lábnál hideg, és megnéztem hátul is melegre van állitva és kivan nyitva de ott se akar nagyon jönni.
Nekem is voltak problémáim az auto funkcióval, nem is kevés, de a szoftverfrissítés megoldotta ezt is. Most, mindegy, hogy milyen idő van kint, olyan, mintha otthon lennék, minden levegőelosztási arány stimmel. Tényleg csak a hőszabályzót kell tekergetni.
ha van, akkor elméletileg a könyöktámaszban keresd, vagy a kesztyűtartóban.
i-diveban azt is beállítottad, hogy meleget nyomjon? clima, ott kis ember mellett (ahol a fúvás erejét és irányát állítod) vannak egyenes vonalak. Ha sok piros vonal van, meleget nyom. Ha kék, akkor hideget.
olvass vissza, volt már erről szó, be lehet kötni. Ozap is leírta, sőt, ha jól emlékszem, kapcsolási rajzot is mellékelt. Valahol a kesztyűtartóba lehet rákötni, itt sztem a guruk tudnak segíteni (Gugum, Steff, Maszi a teljesség igénye nélkül).
elméletileg, ha megcsinálják, mint külső meghajtót (aux) fogod látni a hifin.
Gyereknek keresek BMW baby racer kismotort (manuális cucc), alkatrészes fórumozok nem tudnak erre is valami jó árat mondani (bár elég távol van az M packettől, de hátha), persze karácsonyra kéne :-)
Ma az esőben lettem figyelmes rá, kíváncsi vagyok mi lehet az oka. Elindulok az autóval, megyek jópár percet, amikor észreveszem, hogy világít a klíma zöld fénye (auto állásban azt hiszem minden indításnál bekapcsolja nekem, de ez nem biztos), gondolom kikapcsolom, ne menjen a kompresszor, ezt követően eltelik pár perc és elkezd teljes fordulaton menni a klíma. Párásodást nem látok, alább nem akar hagyni a lendülete (jól bemelegíti a kocsit), így megadom magam, visszanyomom a klíma gombot és láss csodát leveszi a fordulatot és normalizálódik a dolog. Szinte mindig ezt csinálja ilyen időbe. Azt még nem tudtam kivárni, hogy klíma nélkül alább hagy-e a pánik párátalanítás. Viszont azt megfigyeltem, hogy a hátsó ablak eléggé hajlamos a párásodásra (csak úgy magában). Vélemény, ötlet?
Két dolog. Az aux csatlakozó ha van, akkor hol van az autóba?
A i-driveon beálitottam a klimanal, hogy a lábhoz maxon jöjjön és még igy is megfagy a lábam. Valamit nem jól állitok be vagy van valami baja? Ha benyomom a szélvédőfűtést az normális, hogy kb maxon kezd el fújni, ha párás ha nem?
Felre ertjuk egymast en ugy akarnam rakotni, hogy a rajta levo zeneket tudjam lejatszani a hifin keresztul! Mondjuk nem fm transmitteren keresztul lenne jo,hanem vmi mas megoldasra gondolnek!
Nem tudom, mikori a vasad, de Iphone sem volt mindig.:-) így régebbi sw verzió lehet hogy nem támogatja, ha ez a helyzet. Ha nem ez, akkor csak mennie kéne, ha van bluetooth a gépbe, nem?
Szia.Szerintem is kábeltörés problémák vannakHa kibontod a hátsó hangszorókat a tetőkárpitban akkor viszonylag jól szerelhető.Én azt szoktam csinálni hogy a kérdéséses szálakat újra húzom és forrasztom ajtóban is meg tetőkárpit alatt is így mindent "újszerűvé" teszek! üdv Steeef.
Szia. A hátsó kis spoiler alatt középen van egy kis csontszinü(vagy fekete) doboz. Na az beázott szerintem.Szed szét és nézd meg a belsejét, látsz e beázási nyomot. Külünben legtöbször kuka lesz a viz miatt.Sajnálom. Ablaktörlő kábelei a jobb oldali ajtózsanérnál mennek be, ahol hajlik, ott eltörik, így zárlatos a rendszer. Szét kell bontani a zsanér környékén(kicsit a tetőkárpitot is), megkeresni hol a baj. Persze ezek csak tippek.(de elég jók:) A Metaxát szeretem:)))
Már egy jó ideje teljesen rendben volt a vas nálam ( E61 2.5 da ) ....
Azzal kezdődött,hogy a hátsó ablaktörlő és mosó nem működött. A mosónak le volt csúszva a csőcsatlakozója a hátsó kis spoiler rész alatt...,de az ablaktörlő (71-es biztosíték 20 A) még mindíg nem megy ,mert sorban csapja ki a biztosítékokat!???...A motort kipróbáltam külön is 12 V direkt árammal és így viszont lazán megy nem is melegszik vagy ilyesmi...
A pár órás hibakeresésemnek az lett az eredménye,hogy az akku is lemerült... Ezek után azt tapasztaltam,hogy a kulcs nyomógombjai nem kommunikálnak az autóval és ma már az asszonytárs jelezte,hogy a rádión nem foghatóak a csatornák...tehát az antenna sem funkcionál.
Ha lenne valakinek ezekkel a problámákkal kapcsolatban valamilyen ötlete azt szívesen venném...
Az elmúlt napokban jutottam hozzá egy DIS (angol nyelvű)dianosztikai programhoz USB-OBD kábellel ,amit feltelepítetem már és kommunikál,CSAK ... számomra egy viszonylag bonyolult proginak tűnik és gondolom kell még egy jó pár alkalom mire belejövök a használatába...
Használja ezt a progit valaki a hibafeltárásoknál ?
Én próbálgattam keresni vele hibákat,de "csak" a DDE-ben és a CAS-ben engedett hibákat törölni...
Sajnos nem vagyok valami nagy guru ebben a témában ,de szeretnék egy picit tanulni a hibafeltárás és a diagnosztizálás területén akár így autodidakta módon is...