Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Üdv Apii,és Kapa bácsi!Igyekszem nem troll lenni,meg nem felkapni a vizet,de elég nehéz.Eléggé sajátságosan értelmezik itt néhányan a mondanivalómat,nem azt olvassák ki az irásombol,amit én akarok mondani.Meg az is lehet,én irok rosszul,érthetetlenűl.Meg mintha itt pár ember ingerküszőbje határozottan kissebb lenne irányomban,mint más felé..Nem baj,biztosan igy jó.Szombaton este kértem a moderációt,törölje az eddigi hozzászólásaimat,de eddig nem tették meg.Mindegy is,lényegtelen is már.Ezentul csak arra válaszolok,amit tőlem kérdeznek,illetve rám vonatkozik,meg pár emberrel nem fontos nekem kommunikálni,mert minek,ugy is csak a kakit keverem itt,szerintük.Aki meg nem igy gondolja,az ugy is megkérdez.
Hát ezt tán attól kellene kérdezned, aki kitalálta. Én csak éltem azzal a lehetőséggel, hogy ezt a jelzőt kiragadtam egy bizonyos szövegkörnyezetből, és idéztem:) Amúgy tényleg, kik azok?
Még valami ezzel kapcsolatban "szerintem ma ritka a furkó kereskedő,hamar felkopna az álla."!
Ezzel tán annyiban nem értek egyet, hogy nem is igazán a kereskedő tehet róla szerintem, inkább az alkalmazott hibája. Annak meg 1-2 panasz után hamar útilaput kötnek a talpára, legalábbis jobb helyeken!
Üdv Kacsa!Eredetileg azok a huszonötösök mintha Wakbro WT 215 porlasztóval készültek volna.Az egy elég jó porlasztó,szinte mindene javitható,meg gyorsitó nélküli,viszonylag egyszerű karbi.Azt zárd ki,karbi vagy motorhiba lehet.esetleg egy másik karbivaL próbálni.Létezik ez a karbi utángyártottban is,eléggé jó minőségben,ugy tizezer körűl.Van olcsóbb is.de lehet,olyan is.Membrán,tüszelep,főfuvokaszelep hibák,esetleg a szivó rész beledolgozik kicsit a motorba,magas a benzinszint,kosz van a szabályozó membrán és a fedele között,ilyen jut most eszembe hirtelen.
Szerintem fölösleges a másik piacvezető kisgépgyártót cikizni!Kinek a papné,kinek a lánya.A szervízháttér meg igaz.Nálunk Baranyában kétszer annyi a Stihlbót,mint a Hq,bár a pécsi Hg boltba szoktam járni ott kifogástalan a kiszolgálás,és szerintem ma ritka afurkó kereskedő,hamar felkopna az álla.
Nekünk viszont van, mert mi a minőséget, szakértelmet, kiemelkedő szervizhátteret, és az üzleteikben a vevőkkel való, lehető legjobb bánásmódod/kiszolgálást választottuk! Mer így van, bárki is állítja az ellenkezőjét!!! Vannak akik kevesebbel is beérik, ők az egyéb márkákat vásárolják. Meg, kinek mire telik éppen az adott helyzetben. Sajnos a pénz nagy úr, én is nehezen tudtam megvenni az FS400-ast, de viszont úgy gondolom, hogy a lehető legjobban döntöttem amikor a STIHL-nél költöttem el. Ami most már a kilencedik év alatt, be is igazolódott! A "ramatyosok" meg had szidják, legalább ebben legyen örömük:)
Nagyon fasza gépeid vannak, látom te is jól döntöttél:)) Igyál egy sört, én fizetem!!! Na jó, fizetek egyet a ramatyosoknak is! Azé... azok sem olyan rossz gépek, falura kabát alá elmegy:))
Üdv Csiga!Nem tudom,mi alapján vannak a változtatások a karbikon,gondolom az előirások és a beszerzési ár a döntő.A szóban forgó nyolcvanason én először kétcsavaros karbit láttam,aztán jött az egycsavaros,majd a három csavaros,gyorsitóval ellátott karbi volt,azzal is futtatták ki a tipust.Egycsavaros sokáig volt,én szerettem,mert viszonylag "hálás",egyszerűen javitható volt.Az ujabb,gyorsitós karbi sokkal kényesebb,és sérülékenyebb,cserébe elméletileg jobban belőhető a géphez.Érdekességként,volt,hogy a három csavarost visszaalakitottuk a régi egycsavarosra.Az valahogy strapabiróbb és egyszerűbb volt.Meg mintha,bár nem forog vele annyit a motor,kicsit nyomatékosabb lenne a gép.Talán,mert jobban adja az anyagot,nem annyira környezetbarát,mint az ujabb tipusok?Nekem,a sajátaimon is inkább egycsavaros karbik vannak,nekem jobban bejön az a tipus.Kivéve a régi FS220,azon kimondottan jó a háromcsavaros karbi,az olyan,mint a régi kis Stihl fűrészek karbija,de az egy régebbi generáció.
Véleményem ugyan ez.Szükség van a segítő szándékú hozzászólásaidra, csak hamar felkapod a vizet, és össze vissza vagdalkozol, meg ilyenkor kevered szezont a fazonnal. Távol álljon tőlem hogy megbántsalak,nem rossz szándékkal írtam. A FS360-t Boglári Stihl-be vettem még lehet te üzemelted be :D :D
Az új olajról mi a véleményed?az adagolója jó,mert 1.literhez is van skála,így könnyű 40-re keverni a benzint.A HP Ultrával nekem az árral volt bajom nálunk 6700,Ft literje,azért az ma horror a piacon feléből is jó szint olajak vannak.Nálunk a kereskedő szerint a flakon miatt drága nincs sima 1.literes utántöltője.
Amennyiben meg van rá a pénz, akkor bátran vedd meg.
1 éve megvan, 2 hetente vágok vele 3000nm-t.
Egy Makita RBC 420e- váltottam vele. (Nem kis örömömre.) A Makita után egy szint ugrás ez a gép.
A Makitával ellentétben mindig elsőre indul, mindig van ereje, nem fullad le a nagy gazban sem. Damilt mindig jól vágja méretre. Nem bassza szét még a 2,8as damil sem. (Makitánál megtörtént, tudom miről beszélek). Damilfej könnyen szétszedhető, feltölthető. (Makitánál csak szerszámmal sikerült szétkapni minden egyes alkalommal, olyan nagyon összegyógyult a vágás során a két része)
Szóval tényleg megéri...Hajrá.
Nem nagyon tudok negatívumot vele kapcsolatban. Teszi a dolgát, mindig működik. Kezes, könnyen kezelhető gép.
Talán a tank egy kicsit lehetne nagyobb (Makita után legalább is), de így legalább én is kicsit többet pihenek és pótlom a folyadék vesztést. :))
Szia. Szerintem is nagyon jó választás a 135 R. Én is szemeztem vele jó sokáig, végül mégsem az lett, hanem egy közeli rokona egy 335 RX használtan.
Nem tudom van e még akció a Husinál, nemrég volt. Érdemes rákérdezni erre a kereskedésben. Én vettem már Husqvarna fűrészt, akció lejárta után is akciósan. :)